JAGI Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 (editat) Gazul de cross e on-off, nu o sa puteti pilota ever la iesirea din viraj.Daca era asa simplu, nu mai cumpara nimeni acceleratii rapide de 150 euro. Acareturile bune, costa. Editat Februarie 25, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 (editat) Si iata cum aflam informatii noi Merci! Editat Februarie 25, 2015 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 (editat) Gazul de cross e on-off, nu o sa puteti pilota ever la iesirea din viraj.Daca era asa simplu, nu mai cumpara nimeni acceleratii rapide de 150 euro. Acareturile bune, costa.Man,stii ce nu pricep?cun poti tu sti ce pot unii sau nu pot face,fara nici macar sa stii despre cine e vorba?daca tu nu poti,sau unii nu pot,asta nu inseamna ca nimeni nu poate.Cat despre:de ce cumpara unii "bun,cu 150eur"...are sens discutia?stim amandoi prea bine ca 99% dau bani multi pe ceva,pt ca pot,pt ca e la moda si sa nu ii la la misto vreu "expert" ca au cofetareli ieftine pe motor. Editat Februarie 25, 2015 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 N-are nimic ca nu-ti aduci aminte, eu imi amintesc si nu se punea problema atunci sa le dai moca. Nici acum nu se pune. ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Tubul de acceleratie de R6 e 10-12 euro. Yep,ideea era ca in aceeasi bani iei si de cross,diferenta fiind relativ mica intre cel de r1 2002 si r6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Nu zici rau... sa cercetam subiectul. Adica sa vedem de unde luam gaz de cross Am avut eu tub de R6 pe R1. S-a schimbat putin, dar nu suficient. Personal, tind sa cred ca gazul de cross/enduro s-ar putea sa fie prea scurt pt o motocicleta de 150-180 cai. Dar suntem diferiti ca motociclisti, asa ca se poate incerca, mai ales ca e ieftin. Daca si solutia asta cade, atunci se poate cauta o acceleratie rapida sh. Marele avantaj e ca, de obicei, primesti 3-4 discuri cu care iti poti ajusta cursa dupa cum te simti tu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Am avut eu tub de R6 pe R1. S-a schimbat putin, dar nu suficient. Personal, tind sa cred ca gazul de cross/enduro s-ar putea sa fie prea scurt pt o motocicleta de 150-180 cai. Dar suntem diferiti ca motociclisti, asa ca se poate incerca, mai ales ca e ieftin. Daca si solutia asta cade, atunci se poate cauta o acceleratie rapida sh. Marele avantaj e ca, de obicei, primesti 3-4 discuri cu care iti poti ajusta cursa dupa cum te simti tu bine. Iata solutia cea mai buna! Asta cautam. Ori o acceleratie scurta sh ori una noua dar pt R1. Cert e ca in ambele cazuri poti ajusta cursa dupa bunul plac. Am pus anunt la cumparari, sa vedem daca iese ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Din punctul meu de vedere acceleratia de cros pe motor de 1000 cmc, cu peste 150-160 de cai, e o prostie. Eu am ratat un sezon intreg din cauza asta si a incapatanarii de a nu o schimba. Nu am reusit sa ies bine de pe nici un viraj cu ea. Asta nu inseamna totusi ca nu exista persoane cu incheietura mai fina si tupeu mai mare, care sa se bucure de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 (editat) Din punctul meu de vedere acceleratia de cros pe motor de 1000 cmc, cu peste 150-160 de cai, e o prostie. Eu am ratat un sezon intreg din cauza asta si a incapatanarii de a nu o schimba. Nu am reusit sa ies bine de pe nici un viraj cu ea. Asta nu inseamna totusi ca nu exista persoane cu incheietura mai fina si tupeu mai mare, care sa se bucure de ea True!sa vedem daca va functiona la babaciunile de maxim 120 de cai,si aia doar daca e la vale si cu vant din spate:) Editat Februarie 27, 2015 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 un suport de rezervor pentru r1 2005 (vine prins pe codita, deasupra bateriei) are cineva?e posibil sa potriveasca si de 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grigoreionutmarius Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 (editat) Voi ce uleii mai puneti???pana acum am folosit numai motul,dar sunt deschis si la alte sugestii.. specific ca am un r1 2004 cu vreo 35000 de km la bord:) Editat Martie 4, 2015 de grigoreionutmarius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 35 (+35) 000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Voi ce uleii mai puneti???pana acum am folosit numai motul,dar sunt deschis si la alte sugestii.. specific ca am un r1 2004 cu vreo 35000 de km la bord:) iti bate oala de la ambreaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 (editat) Voi ce uleii mai puneti???pana acum am folosit numai motul,dar sunt deschis si la alte sugestii.. specific ca am un r1 2004 cu vreo 35000 de km la bord:) de-asta... de 3 ani Editat Martie 5, 2015 de navix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Mobil 1 Racing 15W50 100% sintetic la curse. Pe strada nu merg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Mobil 1 Racing 15W50 100% sintetic la curse. Pe strada nu merg. Cum s-a impacat motoreta cu el?ambreiajul?sunetul motorului?eu l-am incercat anul trecut pe un 2004,pe circuit,dar nu mi-am putut face o parere in timpul scurt petrecut acolo. » Post actualizat in 05 Mar 2015 21:13 de-asta... de 3 ani YAYMD-65011-04-02.jpg Testat si eu pe r1 2003,si tare bine i-a placut.urmatorul schimb din asta va primi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Testat si eu pe r1 2003,si tare bine i-a placut.urmatorul schimb din asta va primi. Pai de ce sa nu dai Cezarului ce-i al Cezarului? ;P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Cum s-a impacat motoreta cu el?ambreiajul?sunetul motorului?eu l-am incercat anul trecut pe un 2004,pe circuit,dar nu mi-am putut face o parere in timpul scurt petrecut acolo. » Post actualizat in 05 Mar 2015 21:13 Testat si eu pe r1 2003,si tare bine i-a placut.urmatorul schimb din asta va primi. Absolut exceptional. Motorul foarte prompt, ambreiajul la fel iar sunetul depinde cat de bine e reglat motorul. La mine merge ceas. Ce-i drept nu vei simti diferenta de la primul schimb, asta pentru ca intai trebuie sa se curete pe interior de resturile uleiurilor vechi, odata ce asta se intampla vei observa diferenta: ambreiajul nu mai patineaza deloc, acceleratia se simte mai prompta iar motorul raspunde mai rapid la shimbarile de turatie. Eu il simt ca un arc bine strans care de-abia asteapta sa se destinda. La mine nu stiu ce fel de ulei pusese in el vechiul proprietar si a durat vreo doua schimburi pana am inceput sa observ diferentele. Acum nu m-as mai intoarce la alt ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorualexandru Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Salut. Vreau sa imi achizitionez si eu un r1 2004-2005. Am gasit cateva modele frumoase si as vrea daca se poate si parerea voastra vis-a-vis de acest anunt . Al 3-lea proprietar. Si are 18000 km http://olx.ro/i2/oferta/r-1-ca-noua-ID37s0B.html va multumesc anticipat » Post actualizat in 08 Mar 2015 18:25 Salut. Vreau sa imi achizitionez si eu un r1 2004-2005. Am gasit cateva modele frumoase si as vrea daca se poate si parerea voastra vis-a-vis de acest anunt . Al 3-lea proprietar. Si are 18000 km http://olx.ro/i2/oferta/r-1-ca-noua-ID37s0B.html va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Salut. Vreau sa imi achizitionez si eu un r1 2004-2005. Am gasit cateva modele frumoase si as vrea daca se poate si parerea voastra vis-a-vis de acest anunt . Al 3-lea proprietar. Si are 18000 km http://olx.ro/i2/oferta/r-1-ca-noua-ID37s0B.html va multumesc anticipat » Post actualizat in 08 Mar 2015 18:25 Salut. Vreau sa imi achizitionez si eu un r1 2004-2005. Am gasit cateva modele frumoase si as vrea daca se poate si parerea voastra vis-a-vis de acest anunt . Al 3-lea proprietar. Si are 18000 km http://olx.ro/i2/oferta/r-1-ca-noua-ID37s0B.html va multumesc anticipat nu pare cazuta , arata bine , e stock, faza cu km e relativa da iti poti da seama dupa cum bate oala de ambreiaj cam cat are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 (editat) Voi ce uleii mai puneti???pana acum am folosit numai motul,dar sunt deschis si la alte sugestii.. specific ca am un r1 2004 cu vreo 35000 de km la bord:) Castrol full synth 10w-50 Am bagat si Motul 300v dar mi se pare ca mult mai bine s-a comportat cu asta.Atat ca ambreiaj cat si ca raspuns al motorului.Simtitor mai bine. Si eu am exact aceeiasi motoreta si cam aceeiasi km cu ea ca si tine. Editat Martie 10, 2015 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 10038396_970_FR_11.JPG Castrol full synth 10w-50 Am bagat si Motul 300v dar mi se pare ca mult mai bine s-a comportat cu asta.Atat ca ambreiaj cat si ca raspuns al motorului.Simtitor mai bine. Si eu am exact aceeiasi motoreta si cam aceeiasi km cu ea ca si tine. si eu asta am folosit / folosesc si sunt foarte multumit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 Aveti grija la Castrol in special la modelul Power, e cam contrafacut, in rest este un ulei foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 Ai mare dreptate,in general uleiurile "mainstream" sunt cele mai contrafacute.Personal eu iau de pe louis,niciodata din ro. Castrol si Motul sunt contrafacute la greu.Mai ales Motul 5100. Ai atins un punct nevralgic - parerea mea proprie si personala e ca orice ulei e bun atata timp cat e "for real",adica e chiar uleiul care scrie pe ambalaj - si Castrol si Motul si Motorex si etc.Mai ales daca e sintetic. Problema apare insa cand se cumpara din ro de la "baieti" pt ca s-ar putea ca doar stickerul de pe ambalaj sa fie al uleiului respectiv,compozitia deloc.Si de aici apar acele idei preconcepute as zice eu - "ala e bun iar alalalt e de (cuvant urat) - am luat eu si mi-a mers naspa motorul." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.