pogor Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 multumesc de raspunsuri, ramane sa sap dupa piesele potrivite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Intrebare intrebatoare....... Unse se gaseste scottoiler cu doar 130 eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Intrebare intrebatoare....... Unse se gaseste scottoiler cu doar 130 eu? La Louis vad ca e 99.95 zilele astea, la reducere (cod 10003132). Deja e tentant, la pretul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 La Louis vad ca e 99.95 zilele astea, la reducere (cod 10003132).Deja e tentant, la pretul asta... Asta este pretul normal pt Schotoiler, dar este vorba despre cel cu ungere pe o singura parte si cu rezervorul mic 100ml. Capul de ungere dublu inpreuna cu chitul de montare specific fiecarui model de moto este inca 30-40 euro, iar rezervorul marit de 200ml inca pe atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 (editat) Editat Martie 22, 2009 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 Asta este pretul normal pt Schotoiler, dar este vorba despre cel cu ungere pe o singura parte si cu rezervorul mic 100ml. Capul de ungere dublu inpreuna cu chitul de montare specific fiecarui model de moto este inca 30-40 euro, iar rezervorul marit de 200ml inca pe atat. Aha, acum am vazut despre ce e vorba. In cazul asta, ma intorc la valva de scuter si la mina de pix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 De unde iau valvă de scuter? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 De unde iau valvă de scuter? De la magazinele cu piese de scutere. E unul in targ in Vitan, pe langa Kronau Moto, fostul MotoLouis. Au si valva vacuumatica, si manuala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 de curiozitate am intrat pe aici sa vad de se mai discuta si observ ca foarte multi au un adevarat cult pt lant.... In ritmul asta ajungi sa dai pe consumabile mai mult decat pe un kit de lant nou si asta in max 10 -15 mii km Nici mama lantului intretinut perfect nu e mai ok decat unul nou!!!! Eu am folosit la bmw spray procycle pt uns, in medie la 700km, am uitat aproape complet de spalat (doar apa cand era full namol), am folosit motoreta on+off si nici pre mare atentie la intins nu am dat, rezultat = lant a tinut cam 14 mii km (cred ca era un DID normal) Cel mai mult a fost afectat de franele de motor dese si destul de agresive sau de mersul pe teren ondulat cu viteza decenta (110 - 130) timp de muuuuuulti km Pe lantul nou am dat undeva pe la 4mil (regina luat fara oferta sau altceva, doar cumparatura de sambata seara) si in instructiunile lui zice sa il ung cu ulei de cutie de viteze iar daca nu am atunci sa folosesc aerosol special (spray de lant adica) - dupa ce termin sprayul procycle actual iau un kil de T90 si o pensula seriioasa. Pt curatat o sa iau o perie dinaia de 50 ron care are peri din 4 parti Deja am aprox 5 mii cu actualul si ma pregatesc de a 2-a intindere Cred cal antul meu este mai afectat de turele in teren cand ajunge sa se ingroape in pietris si sa ia pietroaie intre el si dintii de la foaie decat de faptul ca nu ii dau cu spray de 80 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 CA BINE GRAIESTE ZIDU! Tratament cu T90 bai tata, n-o sa aibe nici o greatza. Plus ca in forje prin teren unde sar dintii din gura, numai pe lantz n-o sa pishe ungatoru' automatizat. Plus ca daca il si umplu de noroaie, ce folos sa curga ulei pe el. Mie imi convine sa iau kit de lant nou la 10.000 de km da-l in ma-sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 eu ultima data l-am uns cu niste motorina si l-am lasat asa, apoi am bagat vreo 100km. Acuma e Shining-new! O sa bag o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 (editat) Tocmai azi ce am iesit afara si mi-am curatat lantul. Cum procedez eu? Simplu: iau o periuta de dinti care nu o mai folosesc, un pahar de plastic si gaz lampant. Pun putin gaz pe lant ca sa se inmoaie grasimea/noroiul/rugina de pe el, si apoi il iau la frecat cu periuta si gaz lampant. Spal bine prima oara, schimb gazul din pahar si apoi il mai periez putin pentru ultima oara si e stralucitor. Nu e mare chin, parerea mea. Dupa care il ung cu spray de lant. E ca nou... Precizez: gaz T90 pentru avioane (traiasca tata:D) si lant DID. Editat Martie 26, 2009 de ravenitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Ai incercat vreodata sa lasi o garniutra de cauciuc in paharul ala cu gaz lampant? Daca a doua zi e tot acolo si intreaga (fara deformari) atunci e ok asa. Altfel risti sa-ti distrugi lantul inainte de vreme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 (editat) Ai incercat vreodata sa lasi o garniutra de cauciuc in paharul ala cu gaz lampant? Daca a doua zi e tot acolo si intreaga (fara deformari) atunci e ok asa. Altfel risti sa-ti distrugi lantul inainte de vreme... Gazul acesta afecteaza plasticul de proasta calitate, am observat asta la prima periuta de dinti care s-a cam spart singura dupa ce a stat 10 minute in acest gaz. Apoi o alta periuta tot de plastic nu a mai patit nimic. Cat afecteaza lantul, foarte putin, aproape deloc si asta mi-au explicat "batranii", deoarece vorbim de metal si de un timp scurt de actiune al gazului. Specific ca dupa ce am frecat lantul cu acest gaz, am spalat apoi cu apa tot lantul, l-am sters cu o carpa si abia apoi am dat cu spary de lant. Editat Martie 26, 2009 de ravenitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Poze cu lantul meu, uns din an in pasti cu ulei moto si spalat cu motorina. Are 15000km, nu a fost intins niciodata. Asa arata dupa o spalare cu motorina acum 2 zile si mers 160km cu el neuns cu nimic. http://picasaweb.google.com/lh/photo/GIBAM...feat=directlink vedeti toate pozele, sunt ultimele din album http://picasaweb.google.com/lh/photo/GIBAM...feat=directlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 ...ba da e dat dreaqu lantu ala al tau...eu cred ca l-ai tinut numa in puf pardon ulei de super calitate de nu lai strans pana acum niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Nu, sa moara toti copiii mei, daca l-am intins vreodata, ce rost are sa mint. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 http://www.chainoiler.co.uk/ http://www.webbikeworld.com/r4/cameleon-mo...le-chain-oiler/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Cred ca acest sondaj e mai mult decat relevant. Stergeti topicul si mergeti mai mutl cu mototcicleta, baga-ti-va ceva in el de lant ca deja e enervant de-acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Poi nu, ca acolo unde esti tu acum nu e atat praf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Poi nu, ca acolo unde esti tu acum nu e atat praf Pe strazi nu prea e, dar prin padure sau pe unde ma duc eu la peste nu matura astia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Cred ca acest sondaj e mai mult decat relevant.Stergeti topicul si mergeti mai mutl cu mototcicleta, baga-ti-va ceva in el de lant ca deja e enervant de-acum... Ce nu inteleg eu este ce cauti mai mereu pe topicul asta daca crezi ca lantul poate functiona si neuns. Sterge-ti rubrica asta din agenda si toata lumea va fi fericita. Pe mine ma intereseaza ungerea corecta tocmai pt ca merg mult cu motocicleta si inca nu am bani de cardan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Ce nu inteleg eu este ce cauti mai mereu pe topicul asta daca crezi ca lantul poate functiona si neuns. Sterge-ti rubrica asta din agenda si toata lumea va fi fericita. Pe mine ma intereseaza ungerea corecta tocmai pt ca merg mult cu motocicleta si inca nu am bani de cardan. Ca sa va stresez. Nu, vreau sa nu va mai bateti capul cu prostii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Am tot cautat diferente intre lanturile Z-RING si O-RING si nu am gasit explicatii pe nicaieri,stie cineva care sunt mai bune si care este diferenta? Vreau sa schimb kitul la o honda cbr F 3 si la Louis am gasit marca Regina cele 2 tipuri pentru: O-Ring pentru F2 si Z-Ring pentru F 3, as fi vrut sa iau O-ring pt ca este mai ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 se refera la garniturile de cauciuc dintre zalele lantului. pot fi (in sectiune) in forma de O, X, Z. Cele in forma de X avand doua suprafete de contact asigura o etanseitate mai buna decat O-ringul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.