Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Gasesti tot ce-ti trebuie AICI...

Bafta

 

Salut

O rugaminte .... cunoaste cineva dimensiunile rulmentilor de la suportul pinionului spate ????? (codul original BMW este 07119981221, sant 2 identice), e Dakar 2001.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce alternative as avea?

As merge si pe varianta suportului facut manual de cineva de pe forum, ca vad ca se practica, insa as prefera o varianta cat mai aproape de cea originala.

Multam anticipat!

 

poti sa suni la intermotorcycles , am vorbit acum 2 saptamani si cred ca au suportul pentru bmw f650gs pentru topcase givi redus pe la 42 de euro si ma refer la suportul practic cel prin care poti sa scoti saua fara probleme nu cel cu placa (fac diseara niste poze si pun aici cu suportul) sau sa iei dimensiunile suportului si sa il duci la cineva sa-l faca poate mai ieftin iar topcase vezi si tu ca second se gasesc o doraie gen... http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanz...spo+-92624.html si vindea si DragosV

Mesaj completat

Asta e suportul Monokey pentru topcase Givi pe care il am eu si cred ca se potriveste fara probleme pe modelul de gs '00-'03 deci daca vrei asa ceva si gasesti pe cineva sa fabrice civilizat si la un pret bun sunt dispus sa-l dau jos de pe motor caci mai am un prieten care vroia sa-si puna topcase cu un suport d'asta. E foarte solid si e facut sa reziste multe kg.

 

bafta!

post-54528-1272551085_thumb.jpg

post-54528-1272551093_thumb.jpg

post-54528-1272551107_thumb.jpg

post-54528-1272551113_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o rugaminte pentru cineva din Bucuresti cu f650gs si sa inalta (nu medie) daca poate sa-mi imprumute 10 minute saua pentru o tura... Am sa joasa, tare si extrem de incomoda si as vrea sa o schimb sau sa o modific. Din cate stiu eu sunt compatibile cele de la modelul pe o bujie cu cele de la modelul pe doua bujii.

 

Pot eu sa iti imprumut saua pt o tura ori maine seara (dupa 6) sau de luni incolo, e modificata de userul Darian(foarte inaltata) 0752.29.55.69 - Alex

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@emius

 

Salut am avut aceeasi problema ca si tine .Vroiam topcase-ul original si cand mi-au zis la AB cat ma costa mi-am dat seama ca in mod cert nu aia e solutia.

In cazul meu solutia a fost sa caut unul SH care cu tot cu suport m-a costat parca 6,5 mil lei [vechi]. Partea proasta e ca apar destul de rar .

 

Multa bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preturi AB pt top case, suport si set incuietori:

 

post-37979-1272567675_thumb.jpg

 

Daca tot e vorba de preturile de la AB, am cumparat ieri placutele de frana pt fata, 241 lei (cu tva). Lucas pe louis.de costa cu un milion mai putin, dar umbla vorba-n targ ca-s cam proaste si cu frana nu te joci, mai ales pe fata.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Placutele aftermarket fie se uzeaza prea repede si pana la urma tot atat te costa, plus schimbatul, fie tin mai mult si iti mananca discul si la urmatorul schimb spargi purcelusul. Eu sunt multumit de brembo si merg cu ele, sunt la al treilea set pe fata si discul arata ca nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Merci frumos de raspunsuri.

 

@glucian

Da alea-s preturile, plus TVA .. in jur de 1500ron acum(vad ca proforma ta e din 2008), oricum scump zic eu..

 

@bostanus

Din ce vad ai modelul 2004 prin urmare trebuie vazut daca se potriveste pe 2000..

Eu stiam ca reprezentanti GIVI sunt UnitedMotors din Pipera si cand am fost la ei sa-mi comand suportul Givi ptr. modelul meu care e intr-adevar undeva pe la 43 de eur.. mi-au zis ca dureaza 2 luni comanda si am zis ca trece vara pana vine.. de InterMotorcycle tre sa recunosc ca n-am auzit, sunt cumva reprez. honda din pipera? oricum merci mult de poze si poate ne intalnim in caz ca ma hotarasc la varianta asta.

 

Cred ca cea mai buna varianta ar fi intr-adevar cumparatul la mana a doua a pieselor originale, dupa cum bine zice ERU, de pe ebay sau din alta parte...numai sa apara..

In concluzie daca auziti pe careva care vinde.. CUMPAR suport si topcase BMW ptr. modelul din 2000.

 

Toate bune...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Merci frumos de raspunsuri.

 

@glucian

Da alea-s preturile, plus TVA .. in jur de 1500ron acum(vad ca proforma ta e din 2008), oricum scump zic eu..

 

@bostanus

Din ce vad ai modelul 2004 prin urmare trebuie vazut daca se potriveste pe 2000..

Eu stiam ca reprezentanti GIVI sunt UnitedMotors din Pipera si cand am fost la ei sa-mi comand suportul Givi ptr. modelul meu care e intr-adevar undeva pe la 43 de eur.. mi-au zis ca dureaza 2 luni comanda si am zis ca trece vara pana vine.. de InterMotorcycle tre sa recunosc ca n-am auzit, sunt cumva reprez. honda din pipera? oricum merci mult de poze si poate ne intalnim in caz ca ma hotarasc la varianta asta.

 

Cred ca cea mai buna varianta ar fi intr-adevar cumparatul la mana a doua a pieselor originale, dupa cum bine zice ERU, de pe ebay sau din alta parte...numai sa apara..

In concluzie daca auziti pe careva care vinde.. CUMPAR suport si topcase BMW ptr. modelul din 2000.

 

Toate bune...

pe langa Givi poti sa mai cumperi(asa cum am eu) de la KAPPA. tot un reprezentant honda aduce, ma refer aici la cei de langa gara-intersectia A.I. Cuza cu I.G. Duca. ei de obicei astepta mai multe comenzi si cand au facut o suma mai maricica fac transportul. la mine a durat 3 sapt.

in total suport +topcase 35 L a fost 110 euro. decent zic eu.

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata simeringurile:

 

post-37979-1272655094_thumb.jpg

 

Ce am descoperit si e f interesant e ca eu am avut in fiecare jamba 0.55 L de ulei in loc de 0.60 cat trebuia. Si nu ca atat am scos - stiu sigur ca a fost pus gresit pt ca mecanicul de atunci a pus in fiecare jamba ulei dintr-un bidon de 1 L - azi am vazut ca in fiecare bidon mai aveam 0.45 L de ulei... La Dakar stiu ca trebuie .55 dar la GS sunt .60. Abia astept sa vad diferenta maine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* bun, mi-am luat GS-ul, acum o sa am nevoie de idei, sfaturi, sugestii, ...variatiuni pe tema sevice.

 

il cheama Sageata (dupa nas i-am pus numele, ca-i ascutit rau :) ) si se prezint asa:

 

model F 650 GS, insa are motorul bicilindru, ala de 798 cmc (2 in linie), cu 71 CP si 75 Nm (la 4.500 rpm). pe scurt, e varianta mai soft a lui F 800 GS. anul nasterii: 2008.

 

miercuri ii schimb kitul de lant (la AB, a intrat pe garantie ;) ), apoi dovedim autenticitatea (RAR) si imediat numar nou (nu-mi place nr. asta, da' noroc ca l-am avut ca sa pot alerga cu el nitzel si in perioada asta).

 

primii 400 de km (ieri in Bulgaria):

incomparabil cu ce am condus eu pana acum, deci nu va mai plictisesc.

desi imi lipseste motorul in V, am simtit toate avantajele unui motor pe injectie cu 4 valve/cilindru.

pozitie extrem de comoda! (pe bucatile unde nu era trafic, la 120 km/ora imi venea sa adorm!).

ABS-ul si parbrizul inalt iti dau senzatia ca esti ...pasager :lol:

am ajuns acasa, dupa o zi de touring, prima data de cand merg pe moto fara sa simt oboseala. cred ca am intinerit :laugh:

 

nu stiu ce crede el, dar mie mi se pare ca ieri a fost ...inceputul unei lungi prietenii.

 

l.e.: am postat aici pentru ca nu prea am avut ce citi pe topicul alalalalt cu F800 GS. si mai ales ca va mai stiu pe cativa dintre voi. cheers!

post-17655-1272785946_thumb.jpg

post-17655-1272785983_thumb.jpg

post-17655-1272786013_thumb.jpg

Editat de cria_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.am fost intr-o excursie si dupa ce am urcat serpentine foarte stranse am oprit la o pauza si am obs. ca tasnea apa in stanga motocicletei ,acolo unde e tetina aceea neagra(bmw 650 gs DIN 2001) .nu mi s-a aprins in bord rosu la apa ,am mai oprit sa verific dar nu a mai iesit apa...Am si urcat aiurea cu vit 1(binenteles ca am mers numai cu vit 1 pe portiuni scurte, doar in curbe) ca ma gandeaM SA NU MOARA MOTORUL .vENTILATORUL PORNESTE;OARE E DUS TERMOSTATUL SAU E NORMAL TINAND COND CA AM FOST CU VIT 1 ,INCARCAT BAGAJE/PASAGER ?DUPA 15 MIN AM URCAT APOI DIN NOU ALTE SERPENTINE CU A 2-A SI NU A MAI FIERT APA...

Editat de mircea.arj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Am si urcat aiurea cu vit 1(binenteles ca am mers numai cu vit 1 ...

 

Mi se pare absolut normal sa se intamle asta... Nu-i motiv de ingrijorare, fuctioneaza OK mobra.

Poate tu ar trebui sa nu o mai chinui la modul asta...

 

 

... nu stiu ce crede el, dar mie mi se pare ca ieri a fost ...inceputul unei lungi prietenii.

 

Felicitari si sper sa fie asa!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de raspuns.sunt constient ca am chinuit-o putin fiind obisnuit cu alte tipuri de motociclete ,dar totusi de ce nu s-a aprins becul la temperatura apei?cand pun contactul se aprinde ,deci ar trebui sa indice si cand fierbe apa.si totusi nu s-a aprins :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Martoaga in actiune cica... te lasa unde ti-e lumea mai draga si groapa mai adanca... :laugh:

post-10102-1272816500_thumb.jpg

post-10102-1272816612_thumb.jpg

Editat de antemiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh si uite asa chopperistii trec pe enduro touring..sa-l stapanesti sanatosa si fara incidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Primul meu post aici si in curand si primele impresii de motociclist.

Nu am permis dar in schimb mi-am luat de curand o motocicleta F650 GS Dakar din 2004 cu 13k la bord (foto dupa inmatriculare).

M-a ajutat domnul Zeroo si totul pare ok. Urmeaza sa intru in ea dupa inmatriculare si sa ii schimb toate consumabilele.

 

In afara de astea, mai am o oaresce problema - mi se pare ca ABS-ul la frana spate intra prea repede. Adica apas, zic eu, fara sa se blocheze roata dar ABS intra in functiune si incepe sa tacane. Se mai intampla cuiva, suspectati ceva probleme, ati mai auzit de povestea asta, sunt lucruri care se pot regla la pedala sau cilindurul de ABS astfel incat sa intarzii intrarea lui in functiune.

 

Inca o intrebare - domnii de la RAR la ce se uita?

 

Va multumesc domnilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...