Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Cred ca ai 3 variante:

1. faci o cheie (cam cum arata pe advrider) la un strungar si iti schimbi singur rulmentii.

2. apelezi la un mecanic care are respectiva cheie.

3. astepti pina gasesti la cineva de pe forum o cheie (si care sa vrea sa o dea cu imprumut).

Pina acum nu m-am lovit de problema asta, dar e bine de stiut ce si cum.

 

Bafta si sa povestesti cum ai rezolvat

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Atentie! In cazul confectionarii cheii, stifturile respective trebuie sa fie dintr-un otel tare. Altfel nu isi fac treaba. Eu am improvizat o astfel de cheie pt suspensia spate de la KTM dar nu a fost buna de nimic. Pe post de stifturi am folosit niste suruburi M4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva din ce material e blocul motor la GS (presupunand ca asa e si la CS ) si care este procedeul prin care se sudeaza/ incarca cu material?

 

Am o bucata lipsa din blocul motor, in partea din spate, din urechea (lunga in cazul meu de cca 10 cm) in care vine prins motorul. Cel mai probabil a disparut la una din sariturile in care am dat jos cu motorul ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, am inceput sa ma obisnuiesc cu GS-ul. Fata de Dominator, care e singurul meu termen de comparatie dupa un an impreuna, GS-ul are demaraj satisfacator de cand i-am schimbat filtrul de benzina si de acolo de unde primul nu mai trage GS-ul abia s-a incalzit. Acum, am dat de-o alta problema si chiar am rugat un amic sa-l ia la o tura de teama ca-i totul doar in imaginatia mea... si s-a cam speriat si el. Ghidonul sau nu stiu ce exact, vibreaza ciudat la denivelari si mai ales in curbe largi. Nu e vorba de vibratia in sine a unui monocilindru pentru ca totusi fata de Domi e mult mai potolit, e vorba de un fel de instabilitate transmisa in maini care-ti da senzatia ca risti sa pierzi controlul directiei... Mentionez ca am schimbat arcurile din furca, semeringurile si uleiul, deci dupa mintea mea furca ar fi ok. Ma gandesc sa verific rulmentul de la jug si pe cel de la roata fata... Imi puteti spune din experienta voastra ce altceva as putea sa mai verific si cum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e posibil sa fie si cauciucul pe fata, e uzat cam 70%. Daca are vreo importanta, pe spate motoru a venit cu cauciuc de 140 (cam 40%), totusi din cate stiu asta ar trebui sa-i confere un plus de stabilitate... O sa le schimb cu Metzler Tourance pe dimensiunile originale.

 

Ce arcuri ai pus?

Arcurile sunt Wirth iar uleiul W15, le-am schimbat tocmai pentru ca aveam de mai inainte senzatia asta ca fata nu e stabila dar nu eram obisnuita cu motoru, arcurile vechi erau ok dar cam moi. S-a simtit o imbunatatire insa senzatia totusi persista si e enervant cand nu-i dau de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piulita respectiva merge scoasa cu un cleste mops. are un gat de care se prinde elegant.

pe f650.com e detaliat la sectiunea dvd - un filmulet cu stilul in care se face operatiunea de inlocuire a rulmentilor

 

* bre, tu mai ai putin si-ti deschizi service acasa. ;)

revizii faci? ...adica ulei, filtre, presiuni, alea-alea? vin si eu! platesc cash ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rulmentii de la jug ii verifici usor. pui moto pe cricul central si rogi pecineva sa tina apasat spatele ca sa se ridice fata. si misiti usor de ghidon si vezi daca simiti ca agata sau alte neregularitati. tot asa verifici si rulmentii fata. dar cel mai bine ii schimbi direct.

 

jambele au fost verificate sa fie drepte? suspensia e reglata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* bre, tu mai ai putin si-ti deschizi service acasa. :P

revizii faci? ...adica ulei, filtre, presiuni, alea-alea? vin si eu! platesc cash ;)

pentru tine da

mai ales dupa ce imi aranjez curtea cu cele necesare ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rulmentii de la jug ii verifici usor. pui moto pe cricul central si rogi pecineva sa tina apasat spatele ca sa se ridice fata. si misiti usor de ghidon si vezi daca simiti ca agata sau alte neregularitati. tot asa verifici si rulmentii fata. dar cel mai bine ii schimbi direct.

 

jambele au fost verificate sa fie drepte? suspensia e reglata?

 

Tot la fel cu verificatul jugului se mai poate verifica si cauciucul fata. Se invarte roata fata si se tine palma pe el in timp ce se invarte. Se pot simti la mana galme care nu se pot vedea cu ochiul liber. La fel si pt cauciucul spate. Deasemenea ar mai trebui verificat aliniamentul telescoapelor: slabita prinderea rotii fata; slabita jumate din prinderea jugului; daca exista, slabita si prinderea aripii fata (tabla aia dintre furci); apasat pe ghidon de cateva ori pt comprimarea telescoapelor; strans la loc totul. Asa banuiesc ca scrie si la carte.

Si, bineinteles, verificat rulmenti jug: sa aiba rolele netede si la fel chiuvetele din cadru. Si verificat joc (sa nu existe) la rulmentii rotilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru tine da

mai ales dupa ce imi aranjez curtea cu cele necesare ;)

 

* asa, vezi?

daca ai curte, facem si picknick, adica tu pui masa, eu aduc mancarea si fatza de masa. ca la mecanici li se face foame..., stiu io ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ghidonul sau nu stiu ce exact, vibreaza ciudat la denivelari si mai ales in curbe largi. Nu e vorba de vibratia in sine a unui monocilindru pentru ca totusi fata de Domi e mult mai potolit, e vorba de un fel de instabilitate transmisa in maini care-ti da senzatia ca risti sa pierzi controlul directiei... Mentionez ca am schimbat arcurile din furca, semeringurile si uleiul, deci dupa mintea mea furca ar fi ok. Ma gandesc sa verific rulmentul de la jug si pe cel de la roata fata... Imi puteti spune din experienta voastra ce altceva as putea sa mai verific si cum?

 

Posibil sa fie de la cauciuc. Cu cauciucul vechi daca luam mainile de pe ghidon, incepea usor sa vobleze. Dupa ce am schimbat cauciucurile (fata+spate), echilibrate si cu presiunea normala in ele, am fost placut surprins sa constat ca nu mai are tendintele acelea de voblare fata.

Ai incercat sa faci o tura cu alta roata pe fata?

 

 

 

Mesaj completat

Inainte sa faci acele schimbari (arcuri +ulei ) facea la fel ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva din ce material e blocul motor la GS (presupunand ca asa e si la CS ) si care este procedeul prin care se sudeaza/ incarca cu material?

 

Am o bucata lipsa din blocul motor, in partea din spate, din urechea (lunga in cazul meu de cca 10 cm) in care vine prins motorul. Cel mai probabil a disparut la una din sariturile in care am dat jos cu motorul ;)

 

Cam greu de sudat, e un aliaj pe baza de aluminiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arcurile sunt Wirth iar uleiul W15, le-am schimbat tocmai pentru ca aveam de mai inainte senzatia asta ca fata nu e stabila dar nu eram obisnuita cu motoru, arcurile vechi erau ok dar cam moi. S-a simtit o imbunatatire insa senzatia totusi persista si e enervant cand nu-i dau de cap.

 

Ia pune tu arcurile vechi la loc si vezi daca mai face. Deasemenea, intareste putin amortizorul spate de la robinet. Tine-l macar la jumate.

Normal, daca faci treburile astea, n-ar mai trebui sa ai probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni...criza se ascute...hotii se specializeaza...pe motocicleta mea! Tocmai am aflat ca mi-au furat etrierul frana fata cu furtunul pana la pompa de frana! A/au lucrat in lumina...caci mobra e legata sub un stalp de iluminat public...in fata blocului! Am observat ca nu au stricat nimica in plus...sper sa nu mai aiba de "completat" ulterior! Acuma...fireste vine intrebarea...de unde-mi cumpar un astfel de etrier frana fata(care are de vanzare sa nu se sfiasca sa-mi spuna aici ori prin PM)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am cumparat prima oara casca am intrebat un prieten ce casca sa iau si mi-a recomandat cea neagra din imagine.... Cand o sa ma intrebe pe mine cineva nu cred ca o sa ezit nici o milisecunda....PINLOCK!!!! asta era raspunsul corect... poza cred ca zice tot

post-54528-1278321007_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Vreau doar sa-l salut pe prietenul Angi pe care nu l-am mai vazut de la intrunirea transalpistilor de anul trecut, si cu care sper sa ma vad anul asta la un moment dat. Tot la niste spritane.

Si vreau sa mai spun ca aveti cele mai naspete motoare din lume! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau doar sa-l salut pe prietenul Angi pe care nu l-am mai vazut de la intrunirea transalpistilor de anul trecut, si cu care sper sa ma vad anul asta la un moment dat. Tot la niste spritane.

Si vreau sa mai spun ca aveti cele mai naspete motoare din lume! :laugh:

 

Ne vedem la Lepsa, la spritane cu prietenii nostri transalpistii :D

Sau, de ce nu, esti binevenit la BMW Camp :D

 

Numai bine ;)

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ghidonul sau nu stiu ce exact, vibreaza ciudat la denivelari si mai ales in curbe largi. Nu e vorba de vibratia in sine a unui monocilindru pentru ca totusi fata de Domi e mult mai potolit, e vorba de un fel de instabilitate transmisa in maini care-ti da senzatia ca risti sa pierzi controlul directiei... Mentionez ca am schimbat arcurile din furca, semeringurile si uleiul, deci dupa mintea mea furca ar fi ok. Ma gandesc sa verific rulmentul de la jug si pe cel de la roata fata... Imi puteti spune din experienta voastra ce altceva as putea sa mai verific si cum?

 

Verifica si un eventual joc la suspensia spate, daca sunt dusi rulmentii pe acolo si are joc lateral spatele, ai fix aceeasi senzatie de instabilitate de care ziceai.

(Nu mi s-a intamplat, doar am citit despre asta :laugh: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...