Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intr-un final am reusit sa-mi iau si eu Dakarul. Pe lista de cumparaturi am un cric central, un kit de ambreaj, placute si ulei si inca vreo cateva briz-brizuri mici. Ma gandesc sa extind putin lista sa-l customizez mai mult, incepand cu un crashbar. Alte idei? M-am pierdut pe louis/touratech prin chestii (iar mai mult de jumatate habar nu am daca ma ajuta/imi trebuie/sunt necesare/etc) :D

 

Ceva idei? O lista de cumparaturi cu niste chestii bune/faine? Stropesc cu bere dupa :P

 

felicitari pentru achizitie ! pune o poza aici sa vedem si noi

crashbarurile sunt cea mai buna ideie pentru inceput, nu astepta sa o scapi o data din mana ca altii . unele sunt chiar ieftine

handguards si/sau niste leviere care sa nu se rupa

si daca ai mult de cheltuiala si iti folosesc adventure luggage

cel mai bine ,cum mi se spunea si mie la inceput ( acum 2 luni :P ) e sa vezi la altii , si apoi o sa vrei si tu

un OZN are Serban :) de acolo poti sa te inspiri . Serbane , azi vii la rond ? vreau sa-ti vad si eu parbrizul ala pana pica bruma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-un final am reusit sa-mi iau si eu Dakarul. Pe lista de cumparaturi am un cric central, un kit de ambreaj, placute si ulei si inca vreo cateva briz-brizuri mici. Ma gandesc sa extind putin lista sa-l customizez mai mult, incepand cu un crashbar. Alte idei? M-am pierdut pe louis/touratech prin chestii (iar mai mult de jumatate habar nu am daca ma ajuta/imi trebuie/sunt necesare/etc) :D

 

Ceva idei? O lista de cumparaturi cu niste chestii bune/faine? Stropesc cu bere dupa :P

Felicitari si doamne'ajuta, sa fie intr-un ceas bun! :cheers:

 

Adaug la cele spuse de baieti mai sus un set bun de torx-uri, pentru ca pe dihania asta de motocicleta mai toate sunt prinse cu astfel de suruburi. De altfel, iti trebuie si un set de imbusuri.

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari pentru achizitie ! pune o poza aici sa vedem si noi

crashbarurile sunt cea mai buna ideie pentru inceput, nu astepta sa o scapi o data din mana ca altii . unele sunt chiar ieftine

handguards si/sau niste leviere care sa nu se rupa

si daca ai mult de cheltuiala si iti folosesc adventure luggage

cel mai bine ,cum mi se spunea si mie la inceput ( acum 2 luni :P ) e sa vezi la altii , si apoi o sa vrei si tu

un OZN are Serban :) de acolo poti sa te inspiri . Serbane , azi vii la rond ? vreau sa-ti vad si eu parbrizul ala pana pica bruma

 

H6jWV.png

 

Primu pas e sa-i puna alarma in curand. Prefer sa dorm cu ea facuta bucati decat fara ea. La crashbaruri m-am uitat ieri prin diferite locuri, SWMotechurile sunt 150 parca si o sa vad ce fac si baietii din Cluj. Asta e pasul doi iar 3 e sa schimb ambreajul care e 10 mil (8+manopera) si sa-i pun un cric central care sa tina (momentan are unul prost pe care mi-e frica sa o ridic). Am mai pus la lista de cumparaturi si o trusa/multifunctionala in caz ca se intampla ceva. Ma mai benoclez la topcase (am gentile laterale originale) si momentan ma dau pe Touratech si Luis sa mai adun niste apa in gura :D

 

Da, cred ca o ma benoclez pe la altii destul :)

Editat de Discordless
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2.kit reparatie pana (intreaba-l pe smart2 cat e de necesar :grinbandit: )+ 3leviere mici, o pana din lemn de esenta tare,2 camere noi,pompa mica

 

Nu eu am facut pana la BMW Camp, THC a facut-o... :P

Eu doar am furnizat manusile de cauciuc pentru CuCun cat a lucrat la pana... si apropo de asta, ia-ti si vreo 2-3-4 seturi de manusi chirurgicale. Cand esti in camp si mesteresti la mobra ultimul lucru pe care-l vrei este sa te jegoteÂşti pe maini... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ai prinderea la parbriz? In 4 suruburi sau 3 ? La ce parbriz "mai mare" te-ai gindit ? Ala stock?

Desi daca mai stai pe ginduri , iti zic inca o data. La orice ora merita sa iti montezi un parbriz mai mare.

4 suruburi :hug: Orice fel de mai mare, dar transparent, sa imi fac o idee. Nu pot sa trec azi pe la arc, dar incerc miercurea viitoare sau poate in alta seara

 

Salut,

Iti pot oferi modelul http://shop.ztechnik.com/cgi-bin/ztech/large_photo?mv_session_id=Evp3FI7f&mv_arg=Z2412&search_model=bm-036. Prinderea este ca la tine (in 4 puncte).

:hug: Stai sa vedem daca rezolv cu Serban. Mersi!

 

La crashbaruri m-am uitat ieri prin diferite locuri, SWMotechurile sunt 150 parca si o sa vad ce fac si baietii din Cluj.

Garantez pentru produsele celor de la Heavy Duties. Mi-am pus si eu recent si, la cateva zile dupa, a doua blonda pe anul asta care da in spate in parcare si... poc! Coafura rezista... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu eu am facut pana la BMW Camp, THC a facut-o... :P

 

recunosc, eu am fost :rusinica:

jur pe rosu ca de-acum incolo ma car cu camera de rezerva la mine

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recunosc, eu am fost :rusinica:

jur pe rosu ca de-acum incolo ma car cu camera de rezerva la mine

 

si cu leviere...ca fara ele, esti ca si "mort"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce caut sa imi iau unele subtirele ca ale tale

Tu de unde le-ai luat?

Sunt facute la mine la lucru din foaie de arc, nu sunt cumparate.

 

 

PS:

Care stiti ceva simeringuri, sa zic mai speciale, care sa tina mai mult, deoarece si mie dupa numai 4800km mi-a cazut iar simeringul de la pompa de apa, luat original Bmw :angryfire: . Ma gandesc la ceva cu dublu arc sau ceva cu dublu canel de izolare...exista asa ceva?

Sau ce trucuri ati mai folosit pt a scapa de problema asta...?

Editat de CuCun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca imi dai dimensiunile, poate te ajut eu. Am mai luat dublu arc dar alea de regula sunt doar la dimensiuni ceva mai mari... si pompa de apa parca e mic.

 

Oricum, intra pe intramark.ro si verifica daca au dimensiunea aia, cu 2 arcuri cum iti trebuie tie. Daca da, si nu trimit in tara, ti le iau eu si trimit ;)

 

Nu cumva acolo e si ceva paleta cu un ax? Axu ala nu e mancat? Nu poti pune simeringu nou o idee mai inspre exterior, ca sa nu calce pe urma de la simeringu vechi?

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Care stiti ceva simeringuri, sa zic mai speciale, care sa tina mai mult, deoarece si mie dupa numai 4800km mi-a cazut iar simeringul de la pompa de apa, luat original Bmw :angryfire: . Ma gandesc la ceva cu dublu arc sau ceva cu dublu canel de izolare...exista asa ceva?

Sau ce trucuri ati mai folosit pt a scapa de problema asta...?

 

am patit si eu asa ceva, dupa 4mii km imi curgea iar pompa de apa, am desfacut si am pus acelasi tip de simeringuri (aftermarket, unele unguresti obisnuite care se gasesc la orice magazin de profil) , si pana acum am 16 mii km cu ele fara probleme........ banuiesc ca le-am atins la montare pe celelalte...sau nu le-am pus corect...... mai schimba-le odata, pierzi 2 ore si 4 lei :)

Editat de nelluu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi all' pt reply

Asa o sa fac, o sa schimb simeringurile... aveam luate deja simeringuri pt orice eventualitate(2,5 lei/buc)

Acuma eu sper, ca nu stiu pana nu desfac, ca in 5000 km sa nu fie ros axul(totusi e otel contra cauciuc, si in atatia km nu cred sa fi castigat cauciucul).

 

@neluu: cum mana naibii ai reusit tu in 2 ore sa faci manevra asta, ca mie mi-au trebuit undeva la 4-5 ore sa o termin, plus multi nervi pt rahatul ala de teava retur ulei...sau ai ceva pont pt scosul capacului ambreiajului de care eu nu m-am prins inca? :cheers:

 

Daca imi dai dimensiunile, poate te ajut eu. Am mai luat dublu arc dar alea de regula sunt doar la dimensiuni ceva mai mari... si pompa de apa parca e mic.

 

Oricum, intra pe intramark.ro si verifica daca au dimensiunea aia, cu 2 arcuri cum iti trebuie tie. Daca da, si nu trimit in tara, ti le iau eu si trimit ;)

 

 

Asta am gasit:

10*26*7 TC

10*26*7 TC VIT

10*26*7 TF VIT

 

dar ce inseamna TC sau TF sa nu ma intrebi ca habar nu am(ce am gasit pe net e ca VIT vine de la VITON, care e materialul din care sunt facute), care sunt cu dublu arc iar nu stiu... :scratch:

Editat de CuCun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi all' pt reply

Asa o sa fac, o sa schimb simeringurile... aveam luate deja simeringuri pt orice eventualitate(2,5 lei/buc)

Acuma eu sper, ca nu stiu pana nu desfac, ca in 5000 km sa nu fie ros axul(totusi e otel contra cauciuc, si in atatia km nu cred sa fi castigat cauciucul).

 

@neluu: cum mana naibii ai reusit tu in 2 ore sa faci manevra asta, ca mie mi-au trebuit undeva la 4-5 ore sa o termin, plus multi nervi pt rahatul ala de teava retur ulei...sau ai ceva pont pt scosul capacului ambreiajului de care eu nu m-am prins inca? :cheers:

 

 

 

nu e nici un pont...prima data asa m-am chinuit si eu, e vorba de antrenament :D .

-ca sa mearga treaba mai usor :

-desfaci toate suruburile

-desfaci teava de ulei si o torsionezi putin in ext, ...daca tot nu ai loc de manevra desfaci si surubul care prinde teava de ulei de sus de undeva

-desfaci scarita din stg

-scoti capacul printr-o miscare de usoara rotatie fara sa fortezi, ...totul e sa fii calm, daca te enervezi nu mai iese :)) am patit eu!

-schimbi simeringurile (le ungi cu ulei/antigel, mare atentie sa le bati drept ...eu nu am avut presa si le-am batut cu o cheie tubulara cu diametrul ext. cat al simeringului) -- aici chiar nu trebuie sa te grabesti :)

-montezi la loc in ordine inversa

-ai grija sa nu strici simeringul de la schimbatorul de viteze

-daca nu vrea capacul sa intre pana la capat, mai invarti cate putin de pompa de apa pana nimereste axul pasul

 

spor la treaba ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi all' pt reply

Asa o sa fac, o sa schimb simeringurile... aveam luate deja simeringuri pt orice eventualitate(2,5 lei/buc)

Acuma eu sper, ca nu stiu pana nu desfac, ca in 5000 km sa nu fie ros axul(totusi e otel contra cauciuc, si in atatia km nu cred sa fi castigat cauciucul).

 

@neluu: cum mana naibii ai reusit tu in 2 ore sa faci manevra asta, ca mie mi-au trebuit undeva la 4-5 ore sa o termin, plus multi nervi pt rahatul ala de teava retur ulei...sau ai ceva pont pt scosul capacului ambreiajului de care eu nu m-am prins inca? :cheers:

 

 

 

Asta am gasit:

10*26*7 TC

10*26*7 TC VIT

10*26*7 TF VIT

 

dar ce inseamna TC sau TF sa nu ma intrebi ca habar nu am(ce am gasit pe net e ca VIT vine de la VITON, care e materialul din care sunt facute), care sunt cu dublu arc iar nu stiu... :scratch:

Parca aveau acolo ceva tabel cu legenda, care ce inseaman, dar cel mai bine e sa ii suni pe ei ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS:

Care stiti ceva simeringuri, sa zic mai speciale, care sa tina mai mult, deoarece si mie dupa numai 4800km mi-a cazut iar simeringul de la pompa de apa, luat original Bmw :angryfire: . Ma gandesc la ceva cu dublu arc sau ceva cu dublu canel de izolare...exista asa ceva?

Sau ce trucuri ati mai folosit pt a scapa de problema asta...?

 

 

- da cam prematur s-au dus, ce lichid de racire ai pus? cartea zice " use only nitrite-free antifreeze and corrosion inhibitor" si schimbat macar odata la doi ani, iar "for EGINE OIL Are permissible Brand-name HD oil :SF,SG OR SH, no SJ, do NOT use synthetic oil" probabil folosind altceva , dauneaza grav...simeringurilor, celui de ulei ori celui din partea cu lichidul de racire si implicit corodarea axului,poate fi si marfa proasta daca ai respectat calitatile lichidelor, tie care simeringuri ti s-au dus?

si eu am un set de rezerva in caz de nevoie, la mine mi-a curs pe la surubul de golire mai precis pe la saba din cupru nu pe la gaurica :D ,care m-a indus in eroare crezand ca-i pompa pe duca, am schimbat saiba si n-a mai curs,

numa' bine.[

Editat de 66c-bmw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...