Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Multumesc din nou pentru toate urarile! :cheers:

 

ERU, prea multe n-am sa modific. Are deja un mic suport pentru bagaje pe codita si protectiile BMW pentru manete care sunt extrem de solide. post-3463-0-84601000-1327665723_thumb.jpg post-3463-0-32256700-1327665733_thumb.jpg.

Voi schimba cauciucurile cu niste "maselate" si pedala schimbatorului de viteze cu una TT post-3463-0-84118700-1327665960_thumb.jpg.

Mai pun niste fiare BMW post-3463-0-52709400-1327665716_thumb.jpg si inca ma mai gandesc daca sa iau si protectiile TT pentru radiator post-3463-0-14052500-1327667379_thumb.jpg.

Imi mai trebuiesc niste "jampiere" neopren, filtru aer din burete si niste inaltatoare ghidon. Cam asta imi vine in cap momentan. Dar, mai studiez problema, poate mai gasesc si alte solutii sa sparg tot portofelu' :D

Nu stiu ce-i aia X-Central :scratch:

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E deprimant de lucitoare! :bounce: Tre' să ne-o arăți și plină de noroi ca să ne dăm seama mai bine... :laugh:

 

Neee...in primu' da-n primu' rand tre sa dea de beut, s-o stropeasca cu oaresce bere, am auzit ca numa ala-i luciu ce iese dup-aia altfel... e urata.

S-o calaresti sanatos Angi si la Multi Km impreuna :cheers:

O perna cu gel cred ca ti-ar rezolva problema bucilor la drumuri lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angi, sa ai noroc de ea si sa-ti aduca numa' satisfactii !!!

Acum stiu sigur ca tre' sa ne vedem la editia 2012 a BMW Camp-ului, sa o putem uda.

Felicitari !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia zi Angi cum ti se pare?

citi bani domnu bogdan costa? eu am de la touaratech pe cele de la radiator,asa l-am luat,desi nu intru offroad,dar ma gindeam sa fie acolo de nor fi scumpe rau.ms

Editat de brake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, stiti ce nu am inteles niciodata? La ce bun fiarataniile astea pe motor?

Scarverul meu s-a dat de pamant, a sarit sensuri giratorii, a coborat scari de unu' singur, l-am trantit prin sant, m-am frecat de masina cu el, am lovit 2 oamnei cu el, pe unul dintre ei bagandu'l 2 sapt in spital....si nu s-a frecat NICIODATA blocul motor si carenajul. Si mi-am pus intrebarea: n-am ce face cu 150 de euro ? :unsure:

Sau asa de mult sa difere GS'u de CS ?

Da, s-au bulit capete ghidon , manete, semnale, suport sidecase, levier schimbator si levier frana spate...dar atat. Nimic mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia zi Angi cum ti se pare?

 

Par destul de eficiente, si asta cred ca-i cel mai important. Dar, pentru gusturile mele, mi se pare cam mult material/teava. Eu pe astea le am si sunt foarte multumit de ele-post-3463-0-04269000-1327749126_thumb.jpg. Mici, usoare, foarte eficiente si foarte rezistente.

Oricum, tinand cont de faptul ca le-ai facut singur, au iesit foarte bine! Are Zemuta multe doze de Cola fara zahar sa-ti dea :)

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citi bani domnu bogdan costa? eu am de la touaratech pe cele de la radiator,asa l-am luat,desi nu intru offroad,dar ma gindeam sa fie acolo de nor fi scumpe rau.ms

Nu fac pt bani. Am facut pt Zemuta si atat. Angi m-a ajutat cu niste sfaturi, pe care nu le-am putut urma in totaliatate pt ca dispozitivul meu de indoit teava lucreaza numai cu cea de 27 mm si de aici au iesit putin cam prea tapene . Nu le-am cantarit dar nu cred sa atarne mai mult de 3kg. Pt F era indicata teava de 25 mm sau poate chiar cea de 20 mm.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc din nou pentru toate urarile! :cheers:

 

ERU, prea multe n-am sa modific. Are deja un mic suport pentru bagaje pe codita si protectiile BMW pentru manete care sunt extrem de solide. post-3463-0-84601000-1327665723_thumb.jpg post-3463-0-32256700-1327665733_thumb.jpg.

Voi schimba cauciucurile cu niste "maselate" si pedala schimbatorului de viteze cu una TT post-3463-0-84118700-1327665960_thumb.jpg.

Mai pun niste fiare BMW post-3463-0-52709400-1327665716_thumb.jpg si inca ma mai gandesc daca sa iau si protectiile TT pentru radiator post-3463-0-14052500-1327667379_thumb.jpg.

Imi mai trebuiesc niste "jampiere" neopren, filtru aer din burete si niste inaltatoare ghidon. Cam asta imi vine in cap momentan. Dar, mai studiez problema, poate mai gasesc si alte solutii sa sparg tot portofelu' :D

Nu stiu ce-i aia X-Central :scratch:

 

 

 

X-Central

 

 

post 969

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnul Bogdan, sau Angi, puteti sa ma ajutati si pe mine cu niste schite pentru barele de protectie? As incerca sa fac si eu impreuna cu un mester de la taica-miu de la atelier un set. Ma gandeam sa imi cumpar noi, dar dupa cum vad criza asta nu se mai duce, si lista mea de accesorii pt moto, tot creste, ar fi ceva sa reusesc sa imi fac protectiile singur. Are si role de strambat tevi la atelier, nu stiu ce dimensiuni... vreau sa incerc daca nu imi ies, nu-i problema, stric doar niste material. Ms Anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, stiti ce nu am inteles niciodata? La ce bun fiarataniile astea pe motor?

Scarverul meu s-a dat de pamant, a sarit sensuri giratorii, a coborat scari de unu' singur, l-am trantit prin sant, m-am frecat de masina cu el, am lovit 2 oamnei cu el, pe unul dintre ei bagandu'l 2 sapt in spital....si nu s-a frecat NICIODATA blocul motor si carenajul. Si mi-am pus intrebarea: n-am ce face cu 150 de euro ? :unsure:

Sau asa de mult sa difere GS'u de CS ?

Da, s-au bulit capete ghidon , manete, semnale, suport sidecase, levier schimbator si levier frana spate...dar atat. Nimic mai mult.

 

Nu stiu cum o fi CS-ul, dar in cazul GS-ului cunosc cateva cazuri de carene ale rezervorului fals sparte. Un amic de-al meu a reusit sa sparga chiar si o carena a coditei cazand intr-o piatra. O singura carena laterala a rezervorului fals parca e vreo 12 bulioane la benve. Acum, nu stiu ce merita mai mult, 100 de euro pentru niste fiare sau 12 bulioane carena...

Astept sa-ti iei Dakaru' si mai vorbim. Chiar asa, ce-ai mai facut, l-ai luat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...) ma ajutati si pe mine cu niste schite pentru barele de protectie? As incerca sa fac si eu impreuna cu un mester (...)

 

Am un set de crash-bars de la Hepco&Becker. Cel din dreapta este putin indoit. Daca ai la indemana sculele necesare se poate indrepta fara probleme.

Daca iti place modelul asta, ti le pot trimite sa le copiezi. In schimb, indrepti ce-i de indreptat si mi le trimiti inapoi cand esti gata. Ce zici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Astept sa-ti iei Dakaru' si mai vorbim. Chiar asa, ce-ai mai facut, l-ai luat?

L-am luat...pe draq de coarne.

La cum era de bengos si de accesorizat, a doua dimineata era deja vandut.

Si spre ghinionul meu, ''capitanul'' nu a aprobat scoaterea de cash din visterie, in conditiile in care mai am alte doua motoare in garaj...de aia m-a mancat sa le vand 'urjent'.

Asta e...mai astept :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un set de crash-bars de la Hepco&Becker. Cel din dreapta este putin indoit. Daca ai la indemana sculele necesare se poate indrepta fara probleme.

Daca iti place modelul asta, ti le pot trimite sa le copiezi. In schimb, indrepti ce-i de indreptat si mi le trimiti inapoi cand esti gata. Ce zici?

 

Astea sunt protectiile tale? http://neu.hepco-becker.de/Montageanleitungen/502912.0009.pdf

Nu ma incanta foarte tare felul cum arata, mai mult as merge pe niste protectii la partea de sus, fiind mai discrete. Nu pot sa ma pronunt care sunt mai eficiente....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

840ron cu tot cu tva.

 

Au mai scazut preturile. Acu' vreo 3 ani cand am intrebat eu costau aproximativ 1200 lei si, daca-mi aduc minte bine, pentru Dakar parca mai trebuiau vreo 200 lei pentru abtibilduri.

Parerea mea este ca, oricum ai da-o, dacat carene sparte mai bine 100 euro pe niste fiare.

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, lamuriti-ma si pe mine va rog, poate pe aici e mai multa activitate. Am scris mai demult de micul accident in care mi-am indoit niste carene si prostii. Au trecut 3 luni si dupa cateva mailuri mai "serioase" din partea mea cei de la Astra s-au gandit sa-mi raspunda.

 

M-au sunat azi dimineata sa-mi spuna ca pot veni sa semnez actele cu ei. Mi-au mai spus ca motorul intra la dauna totala desi este in categoria Bun (63 uzura). Am cerut sa-mi trimita pe mail calculele lor si toate prostiile dar mi-au trimis doar oferta de despagubire care arata cam asa.

 

Care e treaba? Mi-au calculat dauna totala si vor sa-mi dea mai putini bani? Suma de acolo acopera devizul (aproape, ca daca pun tva trebuie sa mai adaug eu niste bani + devizul in sine vreo 200ron), echipamentul a fost calculat in baza chitantelor de la mine (care erau valori reduse.. ca erau luate la reducere). Deci cum sa procedez? Ii nasol ca n-am acces la niciun broker ceva care sa-si faca mila sa-mi explice ca la prosti care e situatia actuala.

post-6451-0-17851800-1327927404_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea sunt protectiile tale? http://neu.hepco-becker.de/Montageanleitungen/502912.0009.pdf

Nu ma incanta foarte tare felul cum arata, mai mult as merge pe niste protectii la partea de sus, fiind mai discrete. Nu pot sa ma pronunt care sunt mai eficiente....

 

Da, astea sunt. Doar ca ale mele sunt argintii...

 

Despre eficiență... ce să zic? Sunt imbatabile PE ASFALT! Protejază excelent, atat piciorul cat si motorul. La drum lung sunt foarte bune: iți poți întinde picioarele pe ele si mergi ca pe chopper! :rolleyes: Despre cat sunt de rezistente poate să-și facă oricine o idee doar măsurându-le diametrul! :laugh:

Dacă însă vrei să intri pe off-road serios (râpe, șleauri, etc) nu-s recomandabile, fiind cam late pentru așa ceva.

 

Acum... tu știi mai bine ce ți se potrivește. :moto:

 

Bai, lamuriti-ma si pe mine va rog, poate pe aici e mai multa activitate. Am scris mai demult de micul accident in care mi-am indoit niste carene si prostii. Au trecut 3 luni si dupa cateva mailuri mai "serioase" din partea mea cei de la Astra s-au gandit sa-mi raspunda.

 

M-au sunat azi dimineata sa-mi spuna ca pot veni sa semnez actele cu ei. Mi-au mai spus ca motorul intra la dauna totala desi este in categoria Bun (63 uzura). Am cerut sa-mi trimita pe mail calculele lor si toate prostiile dar mi-au trimis doar oferta de despagubire care arata cam asa.

 

Care e treaba? Mi-au calculat dauna totala si vor sa-mi dea mai putini bani? Suma de acolo acopera devizul (aproape, ca daca pun tva trebuie sa mai adaug eu niste bani + devizul in sine vreo 200ron), echipamentul a fost calculat in baza chitantelor de la mine (care erau valori reduse.. ca erau luate la reducere). Deci cum sa procedez? Ii nasol ca n-am acces la niciun broker ceva care sa-si faca mila sa-mi explice ca la prosti care e situatia actuala.

 

Erau pe aici pe forum niste oameni care se ocupau cu asigurari&shit... Caută puțin pe topicurile dedicate. Nu se poate să nu găsești pe cineva!...

Din câte știu eu, nu acoperă o valoare mai mare decât consideră ei că făcea mobra la momentul accidentului. Adică... dauna totală.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, lamuriti-ma si pe mine va rog, poate pe aici e mai multa activitate. Am scris mai demult de micul accident in care mi-am indoit niste carene si prostii. Au trecut 3 luni si dupa cateva mailuri mai "serioase" din partea mea cei de la Astra s-au gandit sa-mi raspunda.

 

M-au sunat azi dimineata sa-mi spuna ca pot veni sa semnez actele cu ei. Mi-au mai spus ca motorul intra la dauna totala desi este in categoria Bun (63 uzura). Am cerut sa-mi trimita pe mail calculele lor si toate prostiile dar mi-au trimis doar oferta de despagubire care arata cam asa.

 

Care e treaba? Mi-au calculat dauna totala si vor sa-mi dea mai putini bani? Suma de acolo acopera devizul (aproape, ca daca pun tva trebuie sa mai adaug eu niste bani + devizul in sine vreo 200ron), echipamentul a fost calculat in baza chitantelor de la mine (care erau valori reduse.. ca erau luate la reducere). Deci cum sa procedez? Ii nasol ca n-am acces la niciun broker ceva care sa-si faca mila sa-mi explice ca la prosti care e situatia actuala.

 

Conform normelor CSA tu primesti 75% din valoarea evaluata a vehiculului 25% considerandu-se valoarea "epavei".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnul Bogdan, sau Angi, puteti sa ma ajutati si pe mine cu niste schite pentru barele de protectie? As incerca sa fac si eu impreuna cu un mester de la taica-miu de la atelier un set. Ma gandeam sa imi cumpar noi, dar dupa cum vad criza asta nu se mai duce, si lista mea de accesorii pt moto, tot creste, ar fi ceva sa reusesc sa imi fac protectiile singur. Are si role de strambat tevi la atelier, nu stiu ce dimensiuni... vreau sa incerc daca nu imi ies, nu-i problema, stric doar niste material. Ms Anticipat.

Desenul ar fi prea complicat si imposibil de reprodus. Fiecare dispozitiv indoaie teava diferit, iar daca folosesti si alt diametru de teava este si mai rau. Cel mai simplu cu pozele si motorul in fata. Indoi teava probezi pe motor si o mai indoi putin pana urmareste cat de cat conturul dorit. Pot sa-ti trimit poze cu vederile laterale, din fata si eventual de sus. Daca optezi pt teava de 27mm pot sa te ajut si cu indoirea ei cat mai aproape de adevar, urmand ca tu sa faci chertarea direct la pozitie pe motor. Daca mesterul poate indoi teava mai subtire cu atat mai bine.

 

Au mai scazut preturile. Acu' vreo 3 ani cand am intrebat eu costau aproximativ 1200 lei si, daca-mi aduc minte bine, pentru Dakar parca mai trebuiau vreo 200 lei pentru abtibilduri.

Parerea mea este ca, oricum ai da-o, dacat carene sparte mai bine 100 euro pe niste fiare.

Daca faci fiarele singur ies sub 100 roni cu tot cu vopsirea electrostatica. Eu zic ca merita decat carene sparte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform normelor CSA tu primesti 75% din valoarea evaluata a vehiculului 25% considerandu-se valoarea "epavei".

Pai bine, si valoarea aia e 100% din care ei mai scad 25%? Pentru ca daca aia sunt banii pe care ar trebui sa-i primesc atunci nu e nici o problema, fix atat imi trebuie sa repar tot motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, lamuriti-ma si pe mine va rog, poate pe aici e mai multa activitate. Am scris mai demult de micul accident in care mi-am indoit niste carene si prostii. Au trecut 3 luni si dupa cateva mailuri mai "serioase" din partea mea cei de la Astra s-au gandit sa-mi raspunda.

 

M-au sunat azi dimineata sa-mi spuna ca pot veni sa semnez actele cu ei. Mi-au mai spus ca motorul intra la dauna totala desi este in categoria Bun (63 uzura). Am cerut sa-mi trimita pe mail calculele lor si toate prostiile dar mi-au trimis doar oferta de despagubire care arata cam asa.

 

Care e treaba? Mi-au calculat dauna totala si vor sa-mi dea mai putini bani? Suma de acolo acopera devizul (aproape, ca daca pun tva trebuie sa mai adaug eu niste bani + devizul in sine vreo 200ron), echipamentul a fost calculat in baza chitantelor de la mine (care erau valori reduse.. ca erau luate la reducere). Deci cum sa procedez? Ii nasol ca n-am acces la niciun broker ceva care sa-si faca mila sa-mi explice ca la prosti care e situatia actuala.

 

Nu prea inteleg ce scrie acolo insa pot sa-ti spun clar ca ai gresit la partea cu echipamentul.

Nu trebuia sa le duci chitante ci facturi proforme. Adica te duci la ala de vinde casca pe care tu ai luat-o la reducere cu 30% fata de pretul normal si ii spui ce ai patit si ca vrei o factura proforma. Si ii mentionezi ca tu nu stii cand vei primii banii de la asigurare asa incat nu vrei sa fie trecuta nici o promotie in pretul de pe factura proforma. Fara ca asta sa fie neaparat o magarie are un adevar in ea. Acum e iarna si sunt promotii cam la orice echipament dar daca aia iti dau banii la vara ce te faci de unde mai iei promotiile ?

So ..data viitoare nu mai duce chitante ci facturi proforme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...