Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Cum verific nivelul uleiului? Am acel "ochi magic: prin care se vede nivelul uleiului. Stiu ca trebuie sa nu depaseasca punctul de la jumatea lui. Corect? Verificarea se face cu motorul cald. Corect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cum verific nivelul uleiului? Am acel "ochi magic: prin care se vede nivelul uleiului. Stiu ca trebuie sa nu depaseasca punctul de la jumatea lui. Corect? Verificarea se face cu motorul cald. Corect?

da, cu motorul cald, dupa ce opresti astepti un minut si ala-i adevarul de pe gemulet, daca ai spuma sus inseamna ca ai mers mult pe distante scurte sau intra apa in ulei pe la simeringurile de la pompa de apa(uleiul ca si cacaua cu lapte) caz in care tre' schimbat uleiul/pompa urgent, parerea mea. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-saibe de cupru (iei dimensiunnile de pe real oem)gasesti la magazine de piese auto/praktiker sau specializate si merita sa le schimbi pe toate care le dai jos ca sa nu lucri de doua ori, ca-s f ieftine. Merita sa-ti iei o cheie dinamometrica si le strangi cat trebuie daca o faci singur, altfel risti sa refaci filete in blocul motor si pe langa ca te chinui cu demontarea.

Daca nu merge desfacut surubul de golire, merge sigur cu cheia pneumatica de la vulcanizare/service am patit-o cu ,,Hai Hui" ideea e sa ai o tubulara de 24 cu 12 colturi nu cu 6 cat am avut noi (nu se ,,duc" asa repede colturile)ai grija la sens.

Uleiul trebuie schimbat cand e cald motorul sa se scurga TOT.

Inarmeaza-te cu rabdare si bere ca prevad c-o sa sudui.

-Ineviabil-.

Numa" bine si spor

O mica smecherie observata la mecanici. Cand pui busonul la loc, inainte de strangerea finala, il lasi 1 minut sa se incalzeasca pe filet si apoi il strangi la cuplu sau ma rog la mana. Cica in felul asta nu trebuie un cuplu exagerat la desfacere la urmatorul schimb si eviti deterioratea filetului din baie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica smecherie observata la mecanici. Cand pui busonul la loc, inainte de strangerea finala, il lasi 1 minut sa se incalzeasca pe filet si apoi il strangi la cuplu sau ma rog la mana. Cica in felul asta nu trebuie un cuplu exagerat la desfacere la urmatorul schimb si eviti deterioratea filetului din baie.

Da.Foarte interesant sfatul asta.Toata viata avem de invatat cite ceva.Bun domnu Harea :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la filtrul de benzina: aveti un numar de model care sa se potriveasca fara mesterit suporturi si alte probleme similare ? eventual recomandari privind sursa

Ce coliere ati folosit pe furtunele de benzina? de unde ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la filtrul de benzina: aveti un numar de model care sa se potriveasca fara mesterit suporturi si alte probleme similare ? eventual recomandari privind sursa

Ce coliere ati folosit pe furtunele de benzina? de unde ?

Filtru de benzina am luat de la user kex82 de pe forum.

Parca era UFI. Tre sa ma uit pe cutie. A costat 70 lei. S-a montat usor. Am taiat totusi 2 cm din tevi ca erau totusi prea lungi.

Colierele le-am luat de la un mag de piese auto, din alea cu surub.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu sunt coliere speciale pentru furtune de carburant - este foarte riscant. colierele pot taia prin cauciuc si iese necaz mare. Ai gasit din alea speciale la magazinul auti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu sunt coliere speciale pentru furtune de carburant - este foarte riscant. colierele pot taia prin cauciuc si iese necaz mare. Ai gasit din alea speciale la magazinul auti ?

Sunt coliere late, identice cu cele originale de unica folosinta, numai ca au surub pentru stringere. Mi s-au parut suficient de solide.

Daca gasesti vreun colier mai special pt filtre de combustibil, zi-mi si mie. Nu e o mare cheltuiala pentru ca trebuiesc numai 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am terminat cu revizia . greu de tot ... la primul drum mi s-a aprins becu' ala cel mai din dreapta si a stat asa vreo 10 km . m-am oprit am fumat 2 tigari si la intoarcere spre casa nu s-a mai aprins . acum ma dus sa verific nivelul , dupa ce se mai lasa un pic . ce altceva sa mai verific ?

mentionez ca nu mi-au ramas suruburi sau alte piese in plus dupa revizie :) totul e la locul lui si nu curge ulei pe nicaieri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt coliere late, identice cu cele originale de unica folosinta, numai ca au surub pentru stringere. Mi s-au parut suficient de solide.

Daca gasesti vreun colier mai special pt filtre de combustibil, zi-mi si mie. Nu e o mare cheltuiala pentru ca trebuiesc numai 3.

Coliere de orice tip si orice surub posibil, de calitate, se gasesc la Fabory, pe bd Preciziel, dincolo de Coca Cola pe dreapta in curte la un mare service auto si de camioane.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva sa-mi spuna unde trebuiesc date gaurile in numarul de inmatriculare pentru al prinde de suport? Nu am motocicleta langa mine sa pot masura .

 

:blink: Hai ca ne-ai incuiat pe toti cu intrebarea asta!.... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat pana la urma :)) Nu le-am dat eu perfect , dar nici stramb rau nu sta.

 

As vrea sa imi cumpar niste anvelope. Fiind primele anvelope pentru moto as vrea si niste sfaturi de la cunoscatori :)

Ma uitam pe site-ul heidenau si am gasit K60 100/90 - 19 TL 57H K60 si 130/80 - 17 M/C69 TReinf. K 60 , si 130/80-17 M/C 65T TL M+S K60 Scout dar nu si pentru fata.

Ar fi o combinatie ok K60 pe fafa si K60 Scout pe spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat pana la urma :)) Nu le-am dat eu perfect , dar nici stramb rau nu sta.

 

 

Oops! Este contra legii sa deteriorezi placutele de inmatriculare....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am deteriorat-o , am dat gauri ca sa o prind ca si pe cea care era inainte. Scrie undeva in lege ca trebuie sa folosesc rama de prindere?Englezii nu folosesc nici la masini.

Editat de pstefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

K60 scout am eu pe spate si pe fata K60 generatia anterioara, care a rezistat si unui K60 spate din aceeasi generatie. Daca umbli cu ele umflate corespunzator, mai ales pe asfalt, o sa te tina kilometri buni, mai ales ca la scout au imbunatatit compozitia si un pic si thread-ul, calca mai bine pe margine acum. Nu cred ca exista un cauciuc mai bun care sa se comporte bine si on si off road. Parerea mea!

 

Acum intrebarea mea: am comandat 2L de ulei motul 5100 15W50 si din greseala mi-au trimis unul 15W50 si unul 10W40. Ca sa nu-l mai plimb pe drum sa mi-l schimbe, ar merge amestecat? Am inca vreo 600mL de la schimbul precedent, ma gindesc ca fiind tot semisintetic, inca 700mL din asta 10W40 ar da undeva in parametri. Voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

K60 scout am eu pe spate si pe fata K60 generatia anterioara, care a rezistat si unui K60 spate din aceeasi generatie. Daca umbli cu ele umflate corespunzator, mai ales pe asfalt, o sa te tina kilometri buni, mai ales ca la scout au imbunatatit compozitia si un pic si thread-ul, calca mai bine pe margine acum. Nu cred ca exista un cauciuc mai bun care sa se comporte bine si on si off road. Parerea mea!

 

Acum intrebarea mea: am comandat 2L de ulei motul 5100 15W50 si din greseala mi-au trimis unul 15W50 si unul 10W40. Ca sa nu-l mai plimb pe drum sa mi-l schimbe, ar merge amestecat? Am inca vreo 600mL de la schimbul precedent, ma gindesc ca fiind tot semisintetic, inca 700mL din asta 10W40 ar da undeva in parametri. Voi ce ziceti?

Sub nicio forma sa nu faci asa ceva.schimba ,cumpara diferenta care tb dar nu amesteca.Aha acum am vazut cine esti.eu sunt cel cu dakarul din topo.am eu 3 lt de motul mineral 20w50 ieftin.

Editat de brake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la filtrul de benzina: aveti un numar de model care sa se potriveasca fara mesterit suporturi si alte probleme similare ? eventual recomandari privind sursa

Ce coliere ati folosit pe furtunele de benzina? de unde ?

Filtrul de benzina este UFI 3183300 si are regulator de presiune de 4 bar. Este pentru auto, dar nu cred ca e problema daca e folosita pe moto.

Colierele sunt late de 1cm si sunt cu surub de stringere melcat.

Pina acum, coafura rezista. :crack:

 

Succesuri

 

PS. Filtrul de benzina l-am luat de la userul kex83 de aici de pe forum. Tot de la el am luat si alte consumabile pt moto. Preturi bune. Recomand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi poate spune cineva cati cm lungime are cheia de bujii din trusa originala de scule a motocicletei? Merci. rolleyes.gif

Undeva la 11-13 cm. Ma uit cand ajung acasa, daca nu uit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...