Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

posibil sa se fi discutat problema cu uleiu dar va intreb : voi ce ulei folositi ? eu eram si inca mai sunt fan Motul . Acum bestia mea are aprox 5000 km si vreau sa mai trag putin de ulei ( am undeva la 19200 ) pana ajung la 20000 sa imi fie mai usor de socotit schimbu .

Problema e ca de aprox 2 3 saptamani .. mai sare din viteza ( o bag in viteza 1 si cand sa plec constat ca sunt pe liber ) si parca caraie prin cutie cate o data , ca si cum uleiu ar fi cam .. inexistent .

ulei a primit motul 7100 10w40 . acum am zis sa va intreb si pe voi ce ulei puneti si in functie de sfaturi sa schimb marca daca nu sapt viitoare sa fac schimbul .

mergi linistit pana spre 10 mii de km cu el (asta daca nu ai mers iarna doar drumuri scurte). poluezi degeaba daca schimbi prea devreme.

Motoru nu va pati absolt nimic

 

REferitor la problema ta cu saritu din viteza - verifica cablul de ambreiaj si reglajul manetei. pe acolo se afla adevarul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

intrebare: care ar fi cauza pt care acul turometrului sare la 7-8 , cand clar turatia motorului este pe la 4000 ? este un senzor, ceva defect? anul 2004

 

Salut, Pe langa borne mai sunt 2 faze patite de mine:1).contact de la cric defect si 2).firul de + de la senzorul hall sa frecat si atinge de SUPORTUL de la rotita reglaj amortizor spate(culoare fir portocaliu cu galben). URMEAZA OPRIREA MOTORULUI IN MERS.

Editat de Oformula
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care merg la BMW Camp si pleaca din Bucuresti: Cum facem/faceti cu plecarea? ne intalnim pe undeva sa mergem in "grup organizat"?

 

O prima propunere din partea mea ar fi in parcarea Praktiker Militari.

 

 

plecam de oriunde , dar cand ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai normal ca majoritatea va decide... Era doar o propunere care poate fi foarte bine ignorata. Mie ar trebui in primul rand sa-mi iasa motoreta din service, deci momentan nu dau decat juma' de vot :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de aici suntem noi 3 si zigzag

 

Pe mine nu contati. Inca nu m-am hotarat daca merg singur sau in gasca. Va anunt eu daca vin. In caz ca nu dau niciun semn, ne vedem direct acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa discutam despre drumul la BMW Camp pe topicul corespunzator: /index.php?/topic/680123-bmw-camp-3/

 

Si pe langa ora si locul de plecare cred ca ar fi bine de discutat si ruta, ca degeaba plecam toti la aceeasi ora daca fiecare o ia pe alta ruta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa discutam despre drumul la BMW Camp pe topicul corespunzator: http://www.motocicli...123-bmw-camp-3/

 

Si pe langa ora si locul de plecare cred ca ar fi bine de discutat si ruta, ca degeaba plecam toti la aceeasi ora daca fiecare o ia pe alta ruta :)

Nu stiam de topic, scuze. :what:

 

 

O idee de traseu ar fi dus pe tranfagarasan, intors pe transalpina, dar nu cred ca ramane loc de admirat peisajul. Continuam pe topicul dedicat :cheers:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi se pare ca nu a fost ziua mea norocoasa si am dat de prima problema urata la al meu bemveu. Mi s-a rupt o ureche de la telescop :( si evident am pierdut si surubul care habar n-am cum arata.

 

img00368201207092025.jpg

 

Ce variante am?

 

1. Sudura?

2. Partea de jos se poate schimba separat? (cea cu urechile care se prind de bascula)

3. Telescop second hand? cat costa?

4. telescop nou? Cat costa?

5. Telescp nou... dar ceva mai heavy duty? daca exista... si daca exista, cat costa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti da un link? Sau macar o sugestie cu ce sa caut acolo sau unde... ca de cand ai postat tot dau search dar nu reusesc sa gasesc acel post si acusi trebuie sa plec la lucru :scratch:

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu un telescop de Dakar de vanzare, dar nu cred ca se potriveste, nici pe GS nici pe vechiul 650.

 

O alta problema, pe care o am eu, daca poate cineva sa-si dea cu parerea: dupa ce am tinut-o cam 2 saptamani nepornita in fata blocului, nu a mai avut curent sa porneasca. Am pornit-o impinsa... de incarcat incarca.. a doua zi nu a pornit iar. In weekend am mers mai mult cu ea, si acum porneste. Sa fie terminata bateria si sa piarda curent? la instalatia electrica nu am umblat.. nu am consumatori. Lumini am ca inainte.. cred ca incarca bine. Recomandati o baterie? Cum se porneste corect impinsa? in 1-a sau a 2-a? la mine nu pornea foarte usor..

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la impins .. am avut neplacerea sa constat o baterie moarta ( una la un F650 si alta la un R1200 ) ambele modele cu injectie ., si fara baterie cam mort tot motoru . mai bine dute sa faca un test la baterie si in functie de test cumperi sau incarci bateria .

E mai safe si ieftin asa . decat sa ai alte bucuri ca o tot chinui impinsa ( benzina ,injectia ) au nevoie de curent pentru a se actiona

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri dupa ce am scris mesajul, n-a vrut sa porneasca si, cum trebuia sa plec undeva si nu era nimeni sa ma impinga, am zis sa incerc singur.... Am schimbat o treapta superioara ca sa nu se blocheze roata, eu impingand pe langa motor. Si a pornit .. destul de usor, era in treapta a 4-a, am verificat dupa ce m-am urcat pe ea. Deci daca se intampla sa nu va porneasca si n-are cine sa va ajute incercati si asa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca sunt in cautare de scarite pasager daca are cineva de vandut.

 

Imi trebuie si mie scaritele rider-ului mai precis cea din dreapta daca are cineva.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai are curent... cand dau contact, se sting luminile... motoru se sugruma.... afisajul ceasului danseaza pe-acolo... kilometrii totali dispar.... trebe sa desfac plasticile si sa ajung la baterie sa o verific sau s-o pun pe redresor.

 

Edit: Am de dat:

un telescop complet din furca fata pentru dakar. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0176&mospid=51607&btnr=31_0539&hg=31&fg=05

plasticile vopsite de pe codita motocicletei, stanga dreapta. 9 in schema http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0176&mospid=51607&btnr=31_0539&hg=31&fg=05 de la un dakar vopsit alb negru. Oricum necesita mici reparatii si revopsire, dar sunt bune in caz ca cineva le are lipsa sau sparte

Editat de ssminkly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna seara... mi-as dori un Dakar ,,vredata"... am o intrebare... eu am un ,,cruiser" ... 650 dakar are cauciucurile mult mai cramponate.... pe asfalt ,la drum lung..provoaca discomfort? sunetul anvelopelor este diferit?

 

multumesc anticipat.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...