Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De principiu orice cerc de roata de 21 cu conditia sa aibă același nr de spite, parca 36.

 

Nu te grăbi să il schimbi, poți încerca să-l indrepți.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot s-a ajuns la capitolul 'spite', puteti sa-mi spuneti de unde pot procura una bucata spita pentru roata spate(GS650)?

Crazvy, mersi mult de ajutor, in privinta achizitionarii filtrului de benzina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De principiu orice cerc de roata de 21 cu conditia sa aibă același nr de spite, parca 36.

 

Nu te grăbi să il schimbi, poți încerca să-l indrepți.

Am intrebat in mai multe locuri in tara daca pot indrepta roata, dar cand auzeau ca e cu spite, raspunsul era acelasi: nu se poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot s-a ajuns la capitolul 'spite', puteti sa-mi spuneti de unde pot procura una bucata spita pentru roata spate(GS650)?

Crazvy, mersi mult de ajutor, in privinta achizitionarii filtrului de benzina!

pentru putin ;)

la pagina 264 sint si poze filtrul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiam ca se poate la cei cu indreptat jante de al, dar trebuie sa dai jos spitele inainte. Cel putin asa stiu la cj. Nu e 100%, dar daca crezi ca merita, sapam in subiect.

Mie mi-au spus ca prinderea se face la butuc si fiind spitata, nu rezista la fortele aplicate. Daca nu ti-e peste mana, intreaba, te rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are idee cineva care e diferenta dintre kit-ul de pompa apa+simeringuri la F 650 GS 00-03 si cel de la F 650 GS 04-08, Sertao. Ca m-am uitat pe catalogul OEM si par identice, doar ca la modelele +04 nu am auzit sa cada pompa de apa foarte des. Au oare alt fel de simeringuri sau rulmenti sau...

Sau la alte motoare momocilindrice cum se face izolatia tijei pompei sa nu mai fie problemele astea, ca din afara motorului se vede ca e cam acelasi principiu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea e din 2004. Nu stiu decat ca are 2 simeringuri puse spate in spate si paleta cu axul care ax este prins DOAR INTR-UN CAPAT. Capatul axului unde e fixata paleta nu are prindere. Probabil de aici pleaca sensibiltatea pompei de apa. Daca avea lagar si in capatul cu paleta era altceva... Cred ca tinea mai mult . Asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...