ZIDU' Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 cm - atentie - e vorba de cat se misca capatul manetei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 2 mm e jocul maxim care trebuie reglat intre partea fixa si mobila a manetei de ambreiaj. Se introduce lera in fanta care apare cand tragi de maneta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Afghanman Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 2 mm e jocul maxim care trebuie reglat intre partea fixa si mobila a manetei de ambreiaj. Se introduce lera in fanta care apare cand tragi de maneta. » Post actualizat in 05 Jul 2015 16:01 2 mm e jocul maxim care trebuie reglat intre partea fixa si mobila a manetei de ambreiaj. Se introduce lera in fanta care apare cand tragi de maneta. » Post actualizat in 05 Jul 2015 16:04 ...foarte bine Xena... » Post actualizat in 05 Jul 2015 16:06 ZIDU... Nu...cum draq sa masori la capatul manetei? » Post actualizat in 05 Jul 2015 16:12 ...iar jos levierul se introduce pe pinionul zimtat conform manualului de reparatie... trebuie respectata distanta dintre reperele pe care le gasesti in manual » Post actualizat in 05 Jul 2015 16:22 ...dupa montaj si reglaj ... actionati de citeva ori maneta pina la capat , nu trebuie sa se auda zgomote iar revenirea la loc a manetei trebuie sa fie cursiva , fara intreruperi sau zgomote( trosnit ca si cum cablul ar fi fortat undeva) ... merge si ceva vaselina la nucile de la ambele capete... asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 Am reusit sa reglez, zic eu, perfect ambreiajul. Schimba foarte usor si silentios. distanta A 51 mm iar distanta B 1 mm (inainte era la A=46 mm). Cu ocazia asta am luat si din jocul axial al manetei de ambreiaj prin punerea unei saibe de textolit care a preluat uzura existenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 @Afghanman - masuratoarea la capatul manetei reprezinta fix acelasi lucru. In loc de lera pui o rigla ordinara in capatul manetei si vezi cat parcurge. Din pacate nu mai stiu exact cat trebuie sa fie valoarea pe metoda asta. Daca vrei caut poze cu indicatiile @xenna - sunt curios cat rezista saiba aia acolo. Joc radial ai in bucsa aia de culisare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Joc radial nu este. Sper sa reziste pana cand am sa fac o noua bucsa din polimer care sa preia uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zinkeh Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 (editat) Salutare, Vineri dupa ce am mi-am ridicat motorul de la service si am facut 80 de km pana acasa,apoi am observat la stop, ca de sub bord iese fum de langa un cablu. Daca era scoasa din viteza parca era mai rau decat in viteza intai si cu ambreiajul tras. Tipul de la service a incercat sa repare claxonul si mi-am schimbat releu de semnalizare. http://i60.tinypic.com/28rk1m0.jpg Daca aveti ceva sugestii v-as fi tare recunoscator! Editat Iulie 6, 2015 de Zinkeh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Salutare, Vineri dupa ce am mi-am ridicat motorul de la service si am facut 80 de km pana acasa,apoi am observat la stop, ca de sub bord iese fum de langa un cablu. Daca era scoasa din viteza parca era mai rau decat in viteza intai si cu ambreiajul tras. Tipul de la service a incercat sa repare claxonul si mi-am schimbat releu de semnalizare. http://i60.tinypic.com/28rk1m0.jpg Daca aveti ceva sugestii v-as fi tare recunoscator! Eu am patit acelasi lucru, si venea de la far: suportul de la becul de pozitie s-a fost rupt si becul atingea carcasa de plastic a farului=> fum. Asta a fost in cazul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 se da o problema la care inca nu am solutie : moto GS 2004 ( 2 bujii ) kilometraj 130 000 distribuie schimbata personal (Lant + intinzator ) jocuri supape ok , Problema : suna ciudat ca si cum ceva ar bate in motor . Cand actionez ambreajul ( mai exact in momentul in care tija ambreajului se tensioneaza , sunetul dispare ! Suspectez rulmentii cu ace (role cum vreti sa le ziceti ) pe care se invarte ambreajul . Voi ce pareri aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 rulmentu de la oala de ambreiaj ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Ce coleg amabil poate sa faca 2-3 poze sugestive, la modul cum vin asezate corect cablurile de ambreiaj, acceleratie si furtunul de frana fata, in zona contactului de pornire. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Te ajuta? https://www.dropbox.com/sh/ilbzye6y6t2w3kx/AADPWGqAld9D8cT2_w8o6s6Ia?dl=0 Ce coleg amabil poate sa faca 2-3 poze sugestive, la modul cum vin asezate corect cablurile de ambreiaj, acceleratie si furtunul de frana fata, in zona contactului de pornire. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 am o problema cu valva de decompresie (decompression lever or valve)... uneori cand motorul este cald electromotorul nu-l mai invarte, dar dupa 5 minute porneste normal. Aparent e o problema comunta la GS-uri, chiar si la cele mai noi 2008+ Intrebarea este: a umblat/reparat cineva la ea? Am gasit problema pe net dar nici o schema exacta unde este valva sau cum se schimba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 din ce stiu GS nu are asa ceva. La motoarele care au nu este o valva separata ci o cama separata care ataca una din supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Merci. Ma intereseaza zona contactului; care vin pe deasupra si care pe dedesubt. Te ajuta? https://www.dropbox.com/sh/ilbzye6y6t2w3kx/AADPWGqAld9D8cT2_w8o6s6Ia?dl=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Dap, am citit in diagonala ... Am mai facut 2 poze, vezi tot acolo. Merci. Ma intereseaza zona contactului; care vin pe deasupra si care pe dedesubt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 am o problema cu valva de decompresie (decompression lever or valve)... uneori cand motorul este cald electromotorul nu-l mai invarte, dar dupa 5 minute porneste normal. Aparent e o problema comunta la GS-uri, chiar si la cele mai noi 2008+ Intrebarea este: a umblat/reparat cineva la ea? Am gasit problema pe net dar nici o schema exacta unde este valva sau cum se schimba Esti sigur ca nu este decompresor centrifugal pe axa cu came de evacuare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 nu cunosc exact mecanismul... pe unele forumuri apare ca fiind o valva (dar mi se pare ciudat) altii zic ca-i vorba de "lever" care probabil reprezinta o cama... cert este ca nu se realizeaza decompresia corect cand motocicleta este oprita si pornita ulterior si as vrea sa stiu daca exista solutii in-home sau trebuie sa apelez la un specialist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Dap, am citit in diagonala ... Am mai facut 2 poze, vezi tot acolo. Multumesc tare mult. M-am edificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 rulmentu de la oala de ambreiaj ? Da de el este vorba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 ala nu e asa greu de schimbat. vezi daca c ere operatiuni speciale gen incalzit si altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 Am de ceva vreme o problemă cu ABS-ul: cum trec de 40Km/h se aprinde martorul din bord și -evident- nu mai este activ. Ciudat mi se pare că până la această viteză, funcționează! Am verificat distanța între senzori și discuri, este în parametri. O fi posibil să fie unul dintre senzori doar... parțial dus?!? S-a mai lovit cineva de o astfel de problemă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 ai cumva ceva cauciuc uzat sever pe spate si nou nout pe fata? sau invers ? sau ceva dimensiuni aiurea ? ABS are ca metoda de detectie a blocariii rotii detectarea unei diferente fata de raportul standard intre vitezele de rotatie fata / spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 (editat) Cauciucurile sunt OK. Nu există diferențe dramatice între gradul de uzură al gumelor...Mă poate ajuta cineva cu un senzor ABS pentru o probă? Cred că ar fi cel mai rapid și relevant... Editat Iulie 8, 2015 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 cel mai rapid ar fi sa infigi in ea un gs911 si sa vezi ce cod de eroare da avea cineva pe aici o scula de soiul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.