Serban.S Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 Am de ceva vreme o problemă cu ABS-ul: cum trec de 40Km/h se aprinde martorul din bord și -evident- nu mai este activ. Ciudat mi se pare că până la această viteză, funcționează! Am verificat distanța între senzori și discuri, este în parametri. O fi posibil să fie unul dintre senzori doar... parțial dus?!? S-a mai lovit cineva de o astfel de problemă? Da, ceva de genul asta am patit eu. Cand am facut pana pe spate si am dat roata jos, nu am mai desfacut si sezorul. La remontare am atins usor cu discul si probabil atunci l-am crapat. Dupa faza asta mi se dezactiva ABS-ul in mers. Am fost la bavaria, pe vremea cand era Tibi acolo si dupa ce mi-a pus mobra pe tester mi-a spus ca 99% e senzorul spate trosnit. Am schimbat senzorul si problema nu a mai aparut. Pune un tester pe ea si vezi ce gasesti. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raveman Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 Salutare, A mai facut (confectionat) cineva un Backrest Pad (spatar din burete) pentru Topcase-ul de 31L de pe F650 GS? Daca da ma poate ajuta cineva cu niste dimensiuni si niste poze? Am cautat peste tot si nu am reusit sa gasesc unul compatibil sa cumpar. Daca stiti ca se potriveste unul deja existent (de la GIVI, Kappa, Shad sau ce alte companii mai produc) ar fi util deasemenea. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 Eu am pus un spatar de pe o cutie chinezeasca de scuter. Am dat 2 gauri intr-un givi, am izolat si gata treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordvali Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Salut baieti. Imi pregatesc dakarul din 2005 pentru o tura lunga si grea si as avea nevoie de urmatoarele: cric central, aparatoare far, aparatori furca, bricheta, parbiz mai mare decat cel standard, far xenon, precum si alte piese pe care inca nu le-am identificat. Daca ma puteti ajuta sau stiti pe cineva care isi dezmembreaza dakarul (as prefera second), dati-mi PM. De asemenea m-ar interesa si o pereche de ghete touring cu Goretex marimea 45. Mersi mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 De ce pui xenon pe Dakar? Mai ales unul sh, care te poate lăsa când ti-e lumea mai draga, rămânând fără lumină... Un bec H4 găsești pe oriunde. Ghete doar Goretex? Am o pereche de Alpinestars, waterproof, cu membrana normala, mărimea căutată: /index.php?/topic/721371-cizme-alpinestars-gran-torino-45/?hl=%2Bgran+%2Btorino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 1 - nu pune xenon. problemele de fiabilitate si probleme de imprastiere a luminii + ca in unele tari iei amenda 2 - ce aparatoare far ? erau unele de pe la tourateck dar faru e ultimul pentru care imi fac griji. greu de spart, poate doar daca mergi in urma cuiva pe pietris. 3 - aparatori furca- orice magazin cu accesorii enduro - cam 60 - 70 ron burdufele + distractie la instalare 4 - bricheta - erau aici pe forum de vanzare daca nu atunci incearca la kronau - aduc de la louis 5 - cric central - nu exista OEM. ai 2 solutii: fie iei un aftermarket, fie iei unu de GS normal si il lungesti. eu am facut varianta 2 6 - tcx infinity trulz si au 45 - ieftine la medias. cauta aici pe forum vanzatorul. Eu as pune ceva crash bar solid sa protejeze radiatorul. e sensibil la dat cu mobra pe jos si e mai important decat farul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Am si eu o problema ( de data asta la dakarul meu ) imi joaca rulmentii in butucul pinionului spate . aveti vre-o idee ce as putea sa ii fac sau trebuie sa imi cumpar altu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Salut baieti. Imi pregatesc dakarul din 2005 pentru o tura lunga si grea si as avea nevoie de urmatoarele: cric central, aparatoare far, aparatori furca, bricheta, parbiz mai mare decat cel standard, far xenon, precum si alte piese pe care inca nu le-am identificat. Daca ma puteti ajuta sau stiti pe cineva care isi dezmembreaza dakarul (as prefera second), dati-mi PM. De asemenea m-ar interesa si o pereche de ghete touring cu Goretex marimea 45. Mersi mult! daca intri si pe coclauri, iti recomand sa iti pui si un proiector/doua, sunt extrem de utile noaptea pe drumuri rele. Plus ca daca te lasa farul nu ramai fara lumina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Salut baieti. Imi pregatesc dakarul din 2005 pentru o tura lunga si grea si as avea nevoie de urmatoarele: cric central, aparatoare far, aparatori furca, bricheta, parbiz mai mare decat cel standard, far xenon, precum si alte piese pe care inca nu le-am identificat. Daca ma puteti ajuta sau stiti pe cineva care isi dezmembreaza dakarul (as prefera second), dati-mi PM. De asemenea m-ar interesa si o pereche de ghete touring cu Goretex marimea 45. Mersi mult! Salut! Cric central si sistem prindere bagaje laterale am eu. Vezi Pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Am si eu o problema ( de data asta la dakarul meu ) imi joaca rulmentii in butucul pinionului spate . aveti vre-o idee ce as putea sa ii fac sau trebuie sa imi cumpar altu ? cel mai sfant e sa iei altul SH. s-a intamplat probabil pt ca ai schimbat rulmentii fara sa folosesti caldura asa cum zice manualul. Alternativa e sa incarci cu sudura de aluminiu si sa strunjesti la cota. Sincer cred ca vei iesi mai scump decat un SH. Mai sunt dverse optiuni (tablite, stifturi, etc) dar eu nu as folosi asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 eu ma gandeam ceva mai departe si anume sa strunjesc si sa introduc o bucsa de otel in care sa bag rulmentii dar problema e ca atunci cand va trebuii sa ii schimb va iesi bucsa nu rulmentii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 te complici prea mult cu uzinarea. in plus trebuie sa ai mare grija la cote si la faptul ca rulmentiii de pe acolo sunt rulmenti cu strangere in general » Post actualizat in 16 Jul 2015 08:57cauta un SH ca sunt gramada de GS-uri la tocat. nu e special la dakar » Post actualizat in 16 Jul 2015 08:57eu nu am schimbat pana acum nici un rulment la mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordvali Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Probabil nu voi pune xenon, voi opta pt proiectoare, mersi de sfat. Aparatoare de far de la touratech am gasit doar ca noua si scumpa. Pt. cele de furca o sa caut pe la diverse magazine accesorii. Cu cricul central am rezolvat! Am vb de mai multe ori cu tipul din medias care se ocupa de tcx infinity si din pacate momentan nu se mai fabrica. Daca are careva o pereche de vanzare second as aprecia.(marimea 45) Trebuie sa fie ceva ghete cu goretex orice alt fel de "tex" nu e 100% waterproof. Mersi mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 (editat) Pentru far poti face o aparatoare foarte simplu și ieftin, din policarbonat (Makrolon). Găsești în magazinele DIY coală de 3 și 4 mm, pe care o poți tăia cu atenție. Confecționezi două prinderi și gata, cu maxim 100 ron și câteva beri poți rezolva elegant povestea. Asta dacă vrei funcționalitate. Dacă vrei design și sigla TT, plătești prețul. Pentru furca e cam la fel, am luat pentru mobra mea protecții de la TT și am contatat că aș fi putut să la fac și eu, atât sunt de banale. Iar despre membrane pot să-ți spun că impermeabile sunt toate (cele bune), problema poate apărea la respirabilitate, eventual. Dar GTX este doar un brand, la care plătești imaginea. Dacă te uiți cu atenție, producători de top folosesc membrane proprii, cu exact aceleași proprietăți. Ghetele din linkul meu sunt cu membrană normală, waterproof, iar cele identice dar cu GTX sunt cu 100 euro mai scumpe. Crezi că Alpinestar ar fi vândut ghete declarate WP fără să fie? E cam la fel cu materialele de tip fleece, care se produc în China, cam de aceleași fabrici, pentru toți marii `producători` de echipament sportiv. Ăștia pun brandul pe materialul chinezesc și plătești Jack Wolfskin&ș.a. dar primești material identic cu Decathlon. Editat Iulie 16, 2015 de blorin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 da unde te duci de pui atatea pe ea ? p.s. nu uita - ghetele impermeabile sut impermeabile in ambele directii ai nevoie si de pantaloni buni. Rare ori la torentiale apa intra prin cizma iar daca pui picioru jos in rau - pestisorul e al tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Acu', variantă 100% waterproof e doar punga de plastic peste ciorapi, băgate împreună în cizmă! Dar atunci să vezi ce fain se adună transpirația, de zici că ai luat apă la ciupici! Cizmele moto pe care le port, cu GTX, vara sunt o 'maximă plăcere', cu ciorapii uzi, deși sunt 100% respirabile. Vax, marketingu' ne aburește să plătim ce nu primim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 eu merg cu forma adventure si in primi 20 000 km nu primeau urma de apa ! dupa au inceput din cauza folosirii zilnice + a neintretinerii . Ajungi la hotel fleasca . tot ce vrei e dusul si patul nu mai ai treaba cu restu . Repetand asta 7 zile la rand .. trageti concluzii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordvali Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Am 2 prieteni care au facut o tura pana la nordkapp, unul avand tcx infinity goretex iar celalaltulul alt fel de tex. Primul a ajuns uscat, al doilea "murat", plus ca am citit rating-uri la multe ghete waterproof iar cele care nu contin goretex au probleme dupa cateva zile ploioase bine! In materie de pantaloni am o pereche de klim overland, la fel si geaca. In ce priveste traseul inca nu e finalizat dar va cuprinde aproape toata asia, exceptand china pe care am vrea, in cazul in care se poate, sa o strabatem cu ceva motociclete de inchiriat sau ceva de genu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Trebuie sa fie ceva ghete cu goretex orice alt fel de "tex" nu e 100% waterproof. Goretex nu e cea mai bună membrană imperespirantă, dar a fost prima. Folosită încă de la începutul programelor spațiale americane, a ajuns un brand puternic. Există și membrane mai bune, însă și foarte multe mai proaste, unele chiar nefuncționale. Ce este foarte important, este să apară și logo-ul : " Guaranteed to keep you dry! " Pe scurt, asta înseamnă că membrană, este folosită corect, în conformitate cu specificațiile producătorului, adică acesta a vizitat fabrica și a auditat procedurile folosite la realizarea produsului final. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 daca pleci asa departe e o idee buna sa faci un remap pt benzina cu cifra octanica scazuta. In principiu nu ai necazuri nici asa cum e dar nu se stie ce benzine nimeresti. Scade foarte puutin puterea. O poti trece la loc cand revii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 daca pleci asa departe e o idee buna sa faci un remap pt benzina cu cifra octanica scazuta. In principiu nu ai necazuri nici asa cum e dar nu se stie ce benzine nimeresti. Scade foarte puutin puterea. O poti trece la loc cand revii eu stiam ca isi face singur treaba asta cu ajutorul sondei lambda ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Dupa cateva ore de mers pe ploaie, am scos din airbox aprox 100ml de apa...filtrul se deformase de la apa, nu mai etansa complet gaura...apa a intrat prin fata pe unde isi trage aer. A mai patit cineva la fel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Nu poti da cateva gauri in partea de jos la induct? Asa s-ar scurge si nu mai ajunge la filtru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 eu stiam ca isi face singur treaba asta cu ajutorul sondei lambda ! nu are legatura absolut deloc. sonda lambda regleaza cantitatea de benzina injectata pentru a avea ardere optima. Cifra octanica mica genereaza detonanta. In principiu ar fi nevpie de senzor de knock pt a contracara necazurile dar mobrele astea nu au asa ceva. Prin remapare se modifica curbele de avans . @fratelescris - nu am auzit niciodata asa ceva. plasticele alea sunt gandite sa previna intrarea apei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 @Dan Cata - o sa dau gauri, altceva nu ramane de facut... @ZIDU' - sunt gandite...cam in graba...ca mai tot la mobrele astea. In ultima plimbare am mers 5-6 ore pe ploaie serioasa, e adevarat...dar chiar si asa nu ar trebui sa intre deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.