CuCun Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 sau elimini becul din bord si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Bravo! Mai ai ceva idei de genul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Am citit o chestie foarte tare despre pinioane si lant http://faq.f650.com/FAQs/SprocketsOtherSizesFAQ.htm Interesant ca alegerea numerelor impare la pinioane da durata lunga de exploatare a lantului. PS: zidu' mersi de lamurirea cu surubul de la amortizorul spate (are cursa 3 ture jumate). Cu ocazia asta am reglat si suspensia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Intamplare. In nemarginita mea intelepciune, m-am gandit ca ar fi o idee buna sa pun casca pe oglinda, dupa ce m-am oprit la povesti cu un prieten. Doar ca, in momentul ala s-a rasucit bratul oglinzii spre interior, casca a luat-o spre asfalt, eu din reflex sa o prind (si am prins-o din picaj) m-am inclinat cu tot cu mobra (pe partea dreapta) caaaaand nu am mai putut-o tine si am picat cu tot cu mobra, pe loc drept, stand pe loc. A picat destul de lent, ca am tinut-o cat-de cat, doar ca aveam scarita pasagerului deschisa si am rupt-o. Stiu, ca-n filmele cu prosti. Se intampla. Acum intrebare: De unde sa gasesc eu o scarita?!.. sau o pereche de scarite, daca e. Idei?! Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 a gasit cineva de cumparat manete de frana si ambreiaj reglabile, eu am gasit numai OEM si Vicma. am reusit sa indoi maneta de frana, oare se poate indrepta sau crapa? a mai facut cineva operatiunea asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 (editat) @ andriu eu am dus la sudat o maneta si mi-au zis ca nu o sa tina. pe romimoto e 40 de lei una asa ca nu merita sa risti pe wemoto am gasit reglabila la un pret mai uman dar numai de ambreiaj Editat Septembrie 21, 2015 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 oricum nici nu m-am gandit la sudat, eventual indreptata (daca nu se crapa) , sa fie de rezerva. intrebam in ideea ca vreau sa le schimb pe amandoua, si sa stiu ca am ales cea mai buna optiune la momentul actual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Io, la Tenere, am indoit maneta franei. Am indreptat-o cu succes in menghina. Dupa un timp, alta culcare de mobra, alta indoire a aceleiasi manete de frana. Nu am mai incercat sa o indrept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Eu am scapat pe loc motorul pe pamant si am rupt-o pe cea de ambreiaj fix de la jumate si am avut o revelatie. Asa trebuia sa fie din fabrica. Apuc exact cu 2 degete ai trag perfect. Nici nu ma gandesc sa o schimb decat daca o sa vand motorul. Astept sa vad ce zice cea se frana . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Asa am manetele la KTM. La Tenere, fiind mai veche, manetele nu aveau crestatura aia la mijloc. M-a uimit faptul ca materialul manetei a suportat 3 indoiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 cel mai sanatos e sa faceti crestaturi / gauri cam la 2 cm de capatul manetei. in caz de studiat planeta se va rupe de acolo in loc sa existe riscul de rupere totala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 De curand GS-ul meu a ajuns la 70k din care vreo 30k facuti de mine. Ma gandesc sa-i fac o revizie serioasa si as avea nevoie de cateva sugestii referitoare la ce ar fi prioritar de schimbat/verificat,etc. Mentionez ca nu am mostenit istoricul mobrei, deci nu stiu cine ce a schimbat vreodata. De cand am cumparat-o in 2010, in 30k am schimbat doar pompa de apa, kit-ul de lant, bateria si consumabilele aferente: cauciucuri, ulei, filtre, placute, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Curata si unge bascula spate, jugul si furca fata. Atat. Verifici supapele (joc la culbutori/pastile sau ce-o avea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 (editat) Salut! Urmeaza sa schimb kitul de lant si ma gandesc sa ii cobor o idee din rpm la viteza de touring, stiu ca nu devine K1600GT si stiu ca imi scade din acceleratie, e ok. Mi-ar fi de ajutor niste pareri de la cei care chiar au facut schimbarea aceasta - pinion mai mare/foaie mai mica. Merita/nu merita, probleme de vreun fel, lantul atinge capacul peste pinionul de 17, etc.? La 17 cu 43 am vazut ca lantul scade de la 112 la 108 zale. Ce combinatii de pinion/foaie ati mai incercat? Am citit cam tot de pe aici: http://faq.f650.com/FAQs/SprocketsOtherSizesFAQ.htm#The 15 Tooth Sprocket Modification http://faq.f650.com/FAQs/SprocketsOtherSizesFAQ.htm#Table: Gear Ratios http://advrider.com/index.php?threads/sprockets-for-bmw-f650gs.351372 Merci. » Post actualizat in 24 Sep 2015 10:45Am citit si toate discutiile anterioare despre kituri lant si stiu ca cel mai ok e cel endless iar daca raman la setarea standard o sa pun 100% endless, mai ales ca acum cateva zile am ramas doar intr-o zala si s-a rupt exact zala unde a fost open si nituit, deci acum stiu clar despre ce e vorba cu cele open. » Post actualizat in 24 Sep 2015 11:03Si alta intrebare - RK a pus careva pe ale noastre? e peste DID ca si calitate? Multumesc. Editat Septembrie 24, 2015 de Stefan GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Salut bmw-isti.F650 twin ce consum are?cum este saua k si comfort si el k motor.ce probleme apar asa pe la el mai des sau ce pc slab are.Este valabil si pt F 800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Salut bmw-isti.F650 twin ce consum are?cum este saua k si comfort si el k motor.ce probleme apar asa pe la el mai des sau ce pc slab are.Este valabil si pt F 800. /index.php?/topic/268807-bmw-f650f700f800gsa/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Si alta intrebare - RK a pus careva pe ale noastre? e peste DID ca si calitate? Multumesc. RK e cel mai prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 RK e cel mai prost. Vazusem ceva cu Japan si m-am gandit la quality. Merci. » Post actualizat in 24 Sep 2015 15:40 Nimeni nu a schimbat kitul 16/47 cu alta setare? Nici in sus, nici in jos? Nimeni? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Pentru drum lung cred ca cea mai buna varianta e 16 cu 45 sau 15 cu 43. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 (editat) Pentru drum lung cred ca cea mai buna varianta e 16 cu 45 sau 15 cu 43. Si de 17 cu 45 sau 16/17 cu 43 ai auzit la careva? E prea mult? Stiu ca majoritatea vor in sens invers, adica 13/14 cu 47/49...sa traga cat mai bine, offroad, etc. Editat Septembrie 24, 2015 de Stefan GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Vazusem ceva cu Japan si m-am gandit la quality. Merci. » Post actualizat in 24 Sep 2015 15:40 Nimeni nu a schimbat kitul 16/47 cu alta setare? Nici in sus, nici in jos? Nimeni? Merci EK da ,merita . Eu zic ca are aceasi calitate ca DID ,poate chiar mai buna ! Bafta , Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Si de 17 cu 45 sau 16/17 cu 43 ai auzit la careva? E prea mult? Stiu ca majoritatea vor in sens invers, adica 13/14 cu 47/49...sa traga cat mai bine, offroad, etc. Eu vreau exact opusul, pentru drumuri lungi. Doar ca problema e pinionul de 17 care nu prea are loc, si la plecarea in treapta 1 in forta risti sa moara motorul. Tentant e 16/45, dar mai recomandat din punct de vedere al uzurii e 15/43 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Tocmai am terminat de upgradat motorul cu o unitate ABS. Totul e ok, frane sunt, dar mai trebuie putin aerisite - mai greu fara Moditec. Am ramas cu o dilema; la cablajul electric cu ABS am gasit o mufa suplimentara pe care am 12 V, firele acestei mufe (maro si rosu) pleaca din zona cutiei mici cu sigurante de langa filtrul de benzina. Banuiesc ca e pentru o priza auxiliara de 12V dar vreau sa fiu sigur. Rog un coleg care are motor cu ABS model 2001 sau pe aproape sa se uite ce e cu aceasta mufa. Multumesc anticipat. e o priza de 12 V din cite stiu un fir maro si un fir alb cu ...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 mergeti linistiti cu kitul standard - e foarte bine echilibrat pt drum lung. nu e supra turat deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 EK da ,merita . Eu zic ca are aceasi calitate ca DID ,poate chiar mai buna ! Bafta , Ovidiu De EK am auzit si eu de bine. RK insa, nu. Cred ca e englezesc. » Post actualizat in 25 Sep 2015 07:48 e o priza de 12 V din cite stiu un fir maro si un fir alb cu ...? Alb si cu ce o mai scrie in schema din manual.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.