Kez Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Astazi, fiind aproape sigur ca priza de 12V este legata la contact ( lene sa caut aparatul de masura) am montat un convertor pentru USB la 5V si un voltmetru, conectate din spatele prizei si surpriza, nu e legat la contact, e mereu aprins voltmetrul...stit de unde pot lua un 12V pe contact de prin zona sub sa? Am citit ca de sub butonul de manere incalzite ar fi fost simplu, dar eu nu am manere incalzite.. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Dai seaua jos si gasesti linga cutia cu sigurante un surub cu un capacel de plastic. Ala este borna de plus 12V. Borna de - 12V este unul din suruburile filtrului de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kez Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 (editat) Dai seaua jos si gasesti linga cutia cu sigurante un surub cu un capacel de plastic. Ala este borna de plus 12V. Borna de - 12V este unul din suruburile filtrului de ulei. Mersi, dar e la fel ca priza, adica e 12V direct de pe baterie, eu vreau un +12V legat la contact astfel incat voltmetrul ( si priza USB) sa nu stea aprins cand motorul e oprit.. LE: neavand al doilea buton am gasit un voltmetru ce intra si se potriveste perfect in locul butonului fals in cazul meu: Poza si link la voltmetru daca mai vrea cineva: Link Editat Martie 27, 2018 de Kez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Te legi in cutia de sigurante, pe una din sigurantele existente (cea de lumini ar fi cea mai ok ) Sigurantele au un picior care e legat la contact si celalalt spre consumatori. Te legi pe cel dinspre consumatori (in felul asta beneficiezi de protectia sigurantei inntr-o oarecare masura). Firul il bagi in mansonul de cauciuc pe lanaga celelalte. Afli piciorul corect scotand siguranta - moment in care vei avea 12v pe piciorul legat la contact si 0 v pe cel pe care trebuie sa te legi tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kez Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 (editat) Te legi in cutia de sigurante, pe una din sigurantele existente (cea de lumini ar fi cea mai ok ) Sigurantele au un picior care e legat la contact si celalalt spre consumatori. Te legi pe cel dinspre consumatori (in felul asta beneficiezi de protectia sigurantei inntr-o oarecare masura). Firul il bagi in mansonul de cauciuc pe lanaga celelalte. Afli piciorul corect scotand siguranta - moment in care vei avea 12v pe piciorul legat la contact si 0 v pe cel pe care trebuie sa te legi tu. Multumesc, am identificat si pinul si sigurantele, 8 la numar. Nu stiu la ce te referi prin "manson de cauciuc", nu prea gasesc o cale neinvaziva sa ma leg direct la sigurante, adica sa strecor cumva un fir pe langa cel existent prin spate. Firele sunt scurte, nu prea e loc de manevra, se pot scoate firele din cutie, sau ca sa ma leg trebuie dezizolat neaparat? Poza Editat Martie 27, 2018 de Kez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Si eu vreau sa fac operatiunea asta (sa trec priza de curent prin contactul de pozitie, acum e direct pe baterie). Gasisem pe http://faq.f650.com/FAQs/AccessorySocketFAQ.htm indicatii ca ar exista un conector special pentru asa ceva. Ar trebui sa fie undeva in spatele blocului de sigurante sau sub filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 in principiu poti sa treci cu o spita pe langa fire - pe unde intra in cutia de sigurante. Ca sa legi firul acolo unde doresti - cel mai simplu e sa elimini cativa mm de izolatie si sa lipesti firul cel nou. Apoi izolezi temeinic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kez Postat Martie 28, 2018 Share Postat Martie 28, 2018 (editat) Pana la urma am conectat voltmetrul la firul ce alimenteaza pozitia pe spate ( fix la iesire din conectorul de langa cutia de sigurante, acela ce se prinde cu un suport slide). Din pacate era cam copt firul asa ca la dezizolare sa rupt si a iesit ceva mai "gainerasc"" decat voiam, dar merge..mersi de sfaturi! Editat Martie 28, 2018 de Kez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Martie 28, 2018 Share Postat Martie 28, 2018 Salutare. Am o mufa libera sub sa, deasupra rezervorului de benzina. Stie cineva care este rostul ei si la ce foloseste ? Pot trage da la ea current pentru prize sau proiectoare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 28, 2018 Share Postat Martie 28, 2018 NU. Proiectoarele sug in jurul a 10 A daca ai halogene "normale" in ele. Trage circuit dedicat de la baterie si pune in el releu controlat prin contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Martie 29, 2018 Share Postat Martie 29, 2018 Mufa aia de sub șa, dacă țin eu bine minte, e pentru ceva senzor suplimentar la rezervor, pe care le îl au doar modelele făcute pentru piața din US. În rest, cum zice ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 » Post actualizat in 06 Mar 2018 10:17 discurile subtiri sunt facute asa ca sa fie cel mai usoare. Am schimbat in ianuarie discul pe fata si cel mai ieftin pe care l-am gasit (mai ieftin decat pe louis ) a fost brembo de la kex83. Daca schimbati discul aveti grija sa folositi loctite de care trebuie si neaparat sa construiti saibele antizgomot care isi au locul intre disc si butuc. LA bmw sunt ff scumpe. Eu am produs un set din clingherit de 0.5 cu ajutorul unei preducele de la brico si al unei foarfece de la obor (ce daca exterioru nu e cerc perfect). Cu suruburile stranse la cuplu nu mai am zgomot la franare si nici microvibratiile pe care le resimteam fara saibe. Pentru desfacerea suruburilor recomand cu caldura un cleste mops cu dintii bine ascutiti. Hexagonul suruburilor nu permite desfacerea lor mai ales daca nu s-a intervenit pe acolo de multa vreme. Profitati de faptul ca suruburile sunt iesite suficient. Mersi de info. Am gasit clingerit de 0.5mm cu 19 lei coala 30x50cm. Pare un fel de carton si are culoarea maro. Sa caut ceva care seamana cu cel verde? Tu sti ce tip de coala ai folosit? Am intrebat si la bmw bv si cele 6 garnituri antivibratie costa 162 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 am folosit verde (asta aveam) DAca e clingherit nu e importanta culoarea, va fi ok pt aplicatia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Martie 31, 2018 Share Postat Martie 31, 2018 (editat) Am verificat jocul la supape azi. Admisie 0.06, ambele. Evacuare 0.27 si 0.35. Ma ingrijoreaza cea de 0.35, recomandat fiind 0.33. In mod normal ca urmare a uzurii supapa, scaun, jocul ar trebui sa scada. Cand creste, poate fi supapa stramba, sau depozit pe scaun. Ramane sa verific compresia ? Avem un aparat de masurat dar este pe bujii de 14. Ce parere aveti? Merge sa mai fac vreo 10.000 km pana la Nordkapp ? Are cineva in Bucuresti un compresiograf imprumut ? Editat Martie 31, 2018 de george13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kez Postat Martie 31, 2018 Share Postat Martie 31, 2018 Salut baieti, dupa ce ma mancat sa pun un voltmetru (care nu este de vina) cred ca am un scurt undeva. Am mers cam 3 ore, toate bune, cand sa pornewc motorul vad ceva caractere in loc de ceas si liniute in loc de km..lumina slaba in bord si releele bazaie..am scos pe rand sigurantele, am lasat doar partea electrica pt motor, si mereu cand dau sa pornesc face un poc si atat, scade tensiunea pe baterie de la 12.6 la 3v..sunt ceva locatii uzuale unde se rod firele unde as putea sa ma uit? am stat toata ziua sa ii dau de cap si nimic..dau multe beri pentru ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Martie 31, 2018 Share Postat Martie 31, 2018 Verifica bateria, mi-a fost dat sa intalnesc baterii care sa moara subit. Apoi incearca conexiuni de la baterie in jos. Punctele slabe ale instalatiei sunt: la iesirea din contact (se rup firele) si in spatele robinetului de preload (se roade izolatia de pe fire aceste atingand la masa sau intre ele) bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 31, 2018 Share Postat Martie 31, 2018 @george13 - am eu compresmetru. Nu iti fa griji pt 0.02 Daca zgomotul nu e crescut (si nu cred ca e) e totul ok. E posibil sa fi fost facuta asa la ultima reglare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Aprilie 1, 2018 Share Postat Aprilie 1, 2018 @george13 - am eu compresmetru. Nu iti fa griji pt 0.02 Daca zgomotul nu e crescut (si nu cred ca e) e totul ok. E posibil sa fi fost facuta asa la ultima reglare. @george13 - am eu compresmetru. Nu iti fa griji pt 0.02 Daca zgomotul nu e crescut (si nu cred ca e) e totul ok. E posibil sa fi fost facuta asa la ultima reglare. Ai casuta plina. 0723174700 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kez Postat Aprilie 1, 2018 Share Postat Aprilie 1, 2018 Verifica bateria, mi-a fost dat sa intalnesc baterii care sa moara subit. Apoi incearca conexiuni de la baterie in jos. Punctele slabe ale instalatiei sunt: la iesirea din contact (se rup firele) si in spatele robinetului de preload (se roade izolatia de pe fire aceste atingand la masa sau intre ele) bafta! Multumesc, am verificat cablajul, dar pare intact, la contact nu am ajuns deoarece am observat ca am scurt intre bornele bateriei si nu pare treaba de contact (cred). Cand scot 4 sigurante ( de faza surta/lunga, semnalizare, instrumete si pozitii, sunt trei de 7.5A + una de 4A) scurtul de la baterie dispare, dar moto face la fel, tot nu porneste, deci cumva scurtul este inainte de sigurante? Sau poate s-a busit ceva in instalatie, in concluzie, stie cineva un electrician bun, sau mecanic cu experienta in modelul asta de moto, poate a mai intalnit ceva asemanator? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 1, 2018 Share Postat Aprilie 1, 2018 (editat) Ai semnalizare de avarie pe moto? In schema releului de semnalizare de avarie sunt 3 diode care pot face probleme. Din ce an este motocicleta ta ? Editat Aprilie 1, 2018 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 cand ai toate sigurantele scoase ECU si pompa de benzina nu mai sunt alimentate deci nu are cum sa porneasca. Inspecteaza zonele clasice pt scurt - in dreptul reglajului pt amortizorul spate si in zona contactului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kez Postat Aprilie 10, 2018 Share Postat Aprilie 10, 2018 (editat) Verifica bateria, mi-a fost dat sa intalnesc baterii care sa moara subit. Apoi incearca conexiuni de la baterie in jos. Punctele slabe ale instalatiei sunt: la iesirea din contact (se rup firele) si in spatele robinetului de preload (se roade izolatia de pe fire aceste atingand la masa sau intre ele) bafta! Ca si rezolvare da, ai avut dreptate, bateria (Varta) ce avea mai putin de un an a facut un scurt intern si "poc - ul" se auzea de fapt din baterie, deci am scapat ieftin..baterie noua si totul este ok Multumesc pentru ajutor, mai ales userului Serban.S cu care am tot vorbit cum ii dau de cap ! Editat Aprilie 10, 2018 de Kez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu.Mihu Postat Aprilie 10, 2018 Share Postat Aprilie 10, 2018 baieti, un pic de ajutor: puteti sa imi recomandati o geanta de rezervor care sigur se potriveste? Preferabil cumparabila din RO? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat Aprilie 12, 2018 Share Postat Aprilie 12, 2018 Ce placute de frana folositi? OEM prea scumpe. Lucas organic nu mi-au placut asa mult. As pune sintered fata si organic spate, Brembo. Puteti recomanda altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat Aprilie 12, 2018 Share Postat Aprilie 12, 2018 Intrebare despre ambreiaj: Si la voi cloncane urat la bagat in treapta 1 si 2? Un sunet metalic urat de ciocan-pe-nicovala si un scuturat ce il simt pana in ghidon. Restul schimburilor in sus si jos par ok, fara cloncanit si socuri. Oare nu imi debraiaza complet? Daca o pun pe stand/cric central, cu motor oprit (la rece) si bag in treapta 1, trag maneta ambreiaj si incerc sa invart roata spate nu misca deloc. Acelasi test dar nu pe stand (cu roata spate jos), bag in treapta 1, trag ambreiaj si incerc sa o imping, opune rezistenta serioasa dar dupa ce reusesc sa o urnesc de pe loc o pot duce relativ ok de ghidon. Dupa indicatiile din manual, jocul la maneta pare ok (~1.5 mm pana simt arcul ambreiajului). Furca ambreiajului nu reusesc sa imi dau seama daca e pusa ok pe ax. Fara sa trag maneta am vreo 65mm intre furca si suportul cablului. Manualul zice 47-52 mm intre furca si suportul camesii cablului la momentul debraierii ("the release point"). Dar cum la mine nu pare a debraia chiar si cu maneta trasa la maxim, nu stiu care e punctul de debraiere pentru masurare. Cel putin cu motorul rece (nu zice in manual ca ar trebui sa fie cald). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.