Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Bun, dupa ce am citit pe forumul asta o gramada de topicuri, dupa ce am citit o carte intreaga numai de pe topicul asta... am ajuns la o concluzie:

Mobra va fi un biemveu' F 650 GS. Bugetul e pana la 4000 de iepuroi (pentru mobra - ca pentru echipament momentan nu are limita - mai am de cerut sfaturi).

Cand caut o sa ma uit sa aiba si valizele laterale si top case (asta pentru faptul ca o sa mai fie de carat cumparaturile de la piata pana acasa :unsure: ) .

Sa nu aiba mai mult de 40.000 km.

O sa iau pe cineva cu mine care stie bine germana si o sa ii purec putin cartea de intretinere, sa vad ce a schimbat si cand.

O sa ma uit sa fie ok din punct de vedere vizual.

Mecanic ... aici o sa fie sansa neamtului sa imi dea teapa ca la motoare sunt 0 barat. Stiu sa ma uit la "weep hole" sa vad daca e ok pompa de apa.

In rest... cred ca asta e. Daca am noroc bine, daca nu ii imbogatesc pe aia de la reprezentanta biemve pana o repar (si ii dau foc la casa sasului, fir-ar el sa fie de teuton tepar).

 

Daca mai sunt sfaturi de dat ... nu ezitati. Sunt deschis la critici constructive.

 

Si ca sa nu fiu ca toata lumea care zice "Asfalt uscat" o sa parafrazez o urare a pescarilor si o sa zic "Lant intins" (cei care au transmise pe ax cardanic, sau pe curea .... sa o ia si ei de buna).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si ca sa nu fiu ca toata lumea care zice "Asfalt uscat" o sa parafrazez o urare a pescarilor si o sa zic "Lant intins" (cei care au transmise pe ax cardanic, sau pe curea .... sa o ia si ei de buna).

 

Mda...lant intins...

Nu prea se potriveste..ca daca-l intinzi prea mult..repede te k.aci in el de lant...

 

Iti urez multa bafta...in general nemtalaii sunt corecti..doar sa nu dai peste vreun turc, albanez ..sau romanas care vinde mobre p-acolo.

La 40 000 ar trebui sa prezinte set pinioane noi + lant nou ,vezi de cauciucuri..ma rog..sunt convins ca ai lista scurta = selectia inca din tara...mobile.de

Anul trecut am venit nu cu una ,nu cu doua, ..cu patru GS-uri..

post-27837-1219818829_thumb.jpg

..cale lunga pana acasa.

Iar perioada cea mai buna sa cumperi este octombrie-martie...poti prinde marfa buna cu reduceri de pana la 800-1000 de euro.

 

Succes !

 

PS: mobra din stanga -vezi foto ,an fabricatie 2005 ,twin spark ,vreo 12000 km la bord , singura neinmatriculata inca ,posesorul operat de dubla ernie de disc, eu cred ca se gandeste s-o marite..n-are insa nimic pe ea ,cutie de pitza, alte cutii ,nimic...

Editat de 22iulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda...lant intins...

Nu prea se potriveste..ca daca-l intinzi prea mult..repede te k.aci in el de lant...

 

Iti urez multa bafta...in general nemtalaii sunt corecti..doar sa nu dai peste vreun turc, albanez ..sau romanas care vinde mobre p-acolo.

La 40 000 ar trebui sa prezinte set pinioane noi + lant nou ,vezi de cauciucuri..ma rog..sunt convins ca ai lista scurta = selectia inca din tara...mobile.de

Anul trecut am venit nu cu una ,nu cu doua, ..cu patru GS-uri..

post-27837-1219818829_thumb.jpg

..cale lunga pana acasa.

Iar perioada cea mai buna sa cumperi este octombrie-martie...poti prinde marfa buna cu reduceri de pana la 800-1000 de euro.

 

Succes !

 

PS: mobra din stanga -vezi foto ,an fabricatie 2005 ,twin spark ,vreo 12000 km la bord , singura neinmatriculata inca ,posesorul operat de dubla ernie de disc, eu cred ca se gandeste s-o marite..n-are insa nimic pe ea ,cutie de pitza, alte cutii ,nimic...

 

voi cum faceti nivelul la ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe scurt: motocicleta pe cricul central, motorul la temperatura de functionare, evident oprit si lasat cca un minut sa se aseze uleiul in rezervor, se masoara cu joja neinfiletata.

 

Nivelul variaza foarte mult in functie de temperatura motorului. Cu cat temperatura este mai mare cu atat nivelul este mai ridicat.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe scurt: motocicleta pe cricul central, motorul la temperatura de functionare, evident oprit si lasat cca un minut sa se aseze uleiul in rezervor, se masoara cu joja neinfiletata.

 

Nivelul variaza foarte mult in functie de temperatura motorului. Cu cat temperatura este mai mare cu atat nivelul este mai ridicat.

 

Modelele pana-n 2004 nu au joja din fabrica....sau cel putin a mea nu are joja pe busonul de la ulei.

Eu am facut altfel: dupa ce am mers intr-o dimineata pana la serviciu (15Km oras) am tras cu markerul o dunga pe fereastra de vizitare in dreptul nivelului de ulei...si ma ghidez dupa dunga aia. Astfel verific uleiul...dar doar cand ma duc dimineata la munca :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mei,

 

Cunoasteti vreun posesor de BMW F650GS (model 2000-2004) + ABS + Manere incalzite, al carei mobra sa fi fost cumparata de noua de la Automobile Bavaria Bucuresti? Daca n-are manere incalzite nu-i mare problema... ideea e sa fi fost cumparata de noua de la Auto Bavaria Bucuresti, chiar daca acum e la mana a n-spea.

 

Am nevoie de o serie de sasiu de astfel de motocicleta ca sa cauta cei de la Bavaria in baza lor de date, sa gaseasca factura si sa imi spuna pretul de vanzare in 2001-2004 al unui astfel de model. Cei de la asigurari mi-au gasit in cataloage pretul de nou al exemplarului meu avariat la 7300 euro, dar sunt convins ca la noi cu abs si manere incalzite se vindea semnificativ mai scump.

 

Multumesc mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mei,

 

Cunoasteti vreun posesor de BMW F650GS (model 2000-2004) + ABS + Manere incalzite, al carei mobra sa fi fost cumparata de noua de la Automobile Bavaria Bucuresti? Daca n-are manere incalzite nu-i mare problema... ideea e sa fi fost cumparata de noua de la Auto Bavaria Bucuresti, chiar daca acum e la mana a n-spea.

 

Am nevoie de o serie de sasiu de astfel de motocicleta ca sa cauta cei de la Bavaria in baza lor de date, sa gaseasca factura si sa imi spuna pretul de vanzare in 2001-2004 al unui astfel de model. Cei de la asigurari mi-au gasit in cataloage pretul de nou al exemplarului meu avariat la 7300 euro, dar sunt convins ca la noi cu abs si manere incalzite se vindea semnificativ mai scump.

 

Multumesc mult.

 

ai pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai tot peste 8500 erau si pe atunci... prin 2001-2002, da nu stiu de unde au scos aia de la asigurari valoarea de 7300 ca valoare de nou... in fine...

 

i-am batut la cap pe cei la Automobile Bavaria, si sper sa gaseasca prin arhiva facturi, ceva, de la una vanduta in antichitate... sa imi creasca suma acoperita de RCA, si implicit sa nu raman cu vreun plastic fisurat ca nu au acoperit toata dauna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si fereastra ia pentru ce mai e ?

fereastra aia o au GS-urile fabricate pana in 2004, Clasicul si GS-ul dupa 2004 au joja. Se masoara la fel, doar ca in loc sa te uiti pe joja te uiti pe fereastra :bounce:. Nivelul corect este la mijlocul ferestrei.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

f 650 gs din 2005 :mers linistit ,turometru la 3000rot/min,la un moment dat pe turometru acul creste la peste 7000,turatia motorului ramanand practic la 3000,motorul se opreste de tot, brusc . sa mai intamplat la cineva chestia asta?,care ar putea fi cauza?mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

f 650 gs din 2005 :mers linistit ,turometru la 3000rot/min,la un moment dat pe turometru acul creste la peste 7000,turatia motorului ramanand practic la 3000,motorul se opreste de tot, brusc . sa mai intamplat la cineva chestia asta?,care ar putea fi cauza?mersi

 

Verifica contactele de la baterie. Mie mi se intimpla exact la fel, doar ca mai intii se oprea motrul si facea asta cind repornea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica contactele de la baterie. Mie mi se intimpla exact la fel, doar ca mai intii se oprea motrul si facea asta cind repornea.

sal

am verificat ,legaturile la baterie sunt bune , :cheers:

asta face in mers si e tare neplacut ,la viteza sa ti se taie alimentarea .(turometrul la peste 7000 rot /min),desi motorul nu e turat si asta nu face intotdeauna

tie ti sa-ntamplat doar la mersul in gol sau tot asa la drum ,cum sa remediat? :banana:

numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

am verificat ,legaturile la baterie sunt bune , :cheers:

asta face in mers si e tare neplacut ,la viteza sa ti se taie alimentarea .(turometrul la peste 7000 rot /min),desi motorul nu e turat si asta nu face intotdeauna

tie ti sa-ntamplat doar la mersul in gol sau tot asa la drum ,cum sa remediat? :banana:

numa bine

 

Si eu tot la contactele bateriei te-as fi sfatuit sa te uiti, dar vad ca mi-a luat-o Dayana inainte. Daca zici ca-s OK, poate verifici intreg circuitul... Mie tot o hiba electrica imi pare. Vezi pe la fire, mufe, contacte, etc...

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

f 650 gs din 2005 :mers linistit ,turometru la 3000rot/min,la un moment dat pe turometru acul creste la peste 7000,turatia motorului ramanand practic la 3000,motorul se opreste de tot, brusc . sa mai intamplat la cineva chestia asta?,care ar putea fi cauza?mersi

 

s-ar putea ca un circuit electronic sa-ti taie alimentarea cand turometrul ajunge la 7000 ca sa nu crape motorul.

deconecteaza turometrul si vezi ce se intampla.

Parerea mea..... :cheers:

 

Si deci merge careva pe transalpina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

f 650 gs din 2005 :mers linistit ,turometru la 3000rot/min,la un moment dat pe turometru acul creste la peste 7000,turatia motorului ramanand practic la 3000,motorul se opreste de tot, brusc . sa mai intamplat la cineva chestia asta?,care ar putea fi cauza?mersi

 

Chestia asta se intampla cand conectorii bateriei sunt nestransi, sau corodati. Curata-i bine, unge-i cu un pic de vaselina, sa nu mai oxideze si strange-i la loc. Depunerea albicioasa de pe bornele bateriei se curata cu o carpa inmuiata in apa. Eventual, ca sa fi sigur, masoara cu un multimetru bateria in timp ce misti conectorii, daca apar intreruperi inseamna ca bateria e de vina.

 

Ca sa nu se mai desfaca din cauza vibratiilor poti sa pui saibe grover, mare inventie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu mare parere de rau trebuie sa pun si anuntul asta:

 

Vand BMW f650 GS, 2001, 41.000 km. Are ABS, manere incalzite, parbriz inalt , topcase 35 litri. Vine la pachet cu niste placute frana fata si cablu de ambreiaj.

Cauciuc Metzler Tourance fata 100% (nu e montat pe motor inca), spate 75%.

 

Am cumparat motorul in aprilie si nu a mers mai mult de 100 km de atunci. Din cauza lipsei de timp nu am apucat nici sa ma dau cu el, nici sa-i schimb cauciucul pe fata. Motorul merge si arata f bine. Are istoria de service, numai la repr. BMW.

 

Pret 3.600 EURO, negociabil. Motorul se poate vedea/proba in Bucuresti in zona Piata Alba Iulia.

 

Tel: 0728 778 585 Sebastian

 

Poate mai sunt oameni interesati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:banana: salutare si mare multam tuturor pentru ajutor ,se pare ca ,contactele ruginite la una din borne a fost problema ,le-am curatat si le-am pus saibe grover,sper sa n-o mai ia razna

Pentru cei care au probleme cu curgerea lichidului de racire pe la gaurica de sub pompa de apa ,se poate prelinge lichid pana la gaura si de la saiba de la surubul de golire cum mi s-a intamplat mie ,crezand ca am probleme cu pompa ,dar de fapt curgea pe langa saiba pe teva de la evacuare ,mi-am dat seama tarziu ,intre timp comandasem deja pompa,deci e bine sa fie schimbata saiba din cupru de fiecare data cand se face schimbul de lichid,ca sa nu ai surprize dupa.

numa bine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-s crampe! Ti se zbate ochiul...

Asa se intampla cand vei vedea curand pe cineva cunoscut, la tura urmatoare! :cheers: Stai numa' sa-mi iau mobra de la "prietenii" de la Bavaria... :banana:

:blbl: :friends:

 

breee,

Âşi a mea e tot la bavaria la reparat.....nu se mai accelerează deloc...se îneacă rău când accelerez ce mai, nu e de condus...Âşi ei nu îi dau de cap...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

angi are un pic de dreptate...e un forum pt bmw-isti cu barfe trestii

am putea acolo sa purtam discutiile astea, care sincer, sunt interesante si isi gasesc locul.

 

 

acu

 

pun eu intrebare on-topic

 

de ceva vreme, motorul suna cam aiurea si merge cam aiurea. adica simt niste vibratii, am un tacanit metalic, daca ii dau gaz mai tare pt o perioada scurta nu se mai aude, dupa care incepe sa vibreze iarasi.

 

nici de tras nu mai trage ca inainte, si sunetul general al mobrei e "imbatranit". de parca are 30 de ani si a fost forjata de numa'

 

no nenea angi, de la ce poate fi asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...