Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

Sunt incepatoare si am si io un bmw f 650 gs, editie joasa, facut pt pitici de 165 cm ca mine :disappointed: anul fabricatiei: 2004. Am cumparat cu 2163 km si pe moment sunt la 5067 km. Conduc din iulie 2008, zilnic folosesc motocicleta si sunt foarte multumita si fericita :( Eu nu prea merg pe offroad si nici cu 100 km/h, in schimb cu un ritm de 70-90 km/h pot sta pe motor toata ziua, imi plac plimbarile mai lungi.

Cu respect,

Boorman

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Sunt incepatoare si am si io un bmw f 650 gs, editie joasa, facut pt pitici de 165 cm ca mine :disappointed: anul fabricatiei: 2004. Am cumparat cu 2163 km si pe moment sunt la 5067 km. Conduc din iulie 2008, zilnic folosesc motocicleta si sunt foarte multumita si fericita :( Eu nu prea merg pe offroad si nici cu 100 km/h, in schimb cu un ritm de 70-90 km/h pot sta pe motor toata ziua, imi plac plimbarile mai lungi.

Cu respect,

Boorman

 

Bravo tanti Boorman , la cat mai multi kilometrii !

 

P.S. -esti tanti Boorman ,...sotia lu' nenea Charlie ? :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo tanti Boorman , la cat mai multi kilometrii !

 

P.S. -esti tanti Boorman ,...sotia lu' nenea Charlie ? :disappointed:

 

multumeeesc nenea iulian! :(

ehhehee nu sunt sotia nimanui :( dar e riderul meu favorit charley :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie-mi curg balele dupa asta desi daca asi fi avut-o sambata, cred ca ma dadeam cu capul de pereti! Sigur nu scapa neatinsa... Si nu-i tocmai ieftina! Dar arata bine al naibii...

 

 

Da, le-am vazut si pe cele 2 Brothers, sunt faine, insa eu as vrea totusi o toba care sa pastreze optica originala. Din cat am citit, din astea nu fac decat Remus sau Sebring. In plus, as vrea sa aiba si catalizator.

 

Un raspuns, o experienta de la cineva care sa aiba toba aftermarket, totusi?

 

Chiar nu are nimeni, nimeni? :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate ajuta careva cu un manual de utilizare in engleza?

Dau o bere! :disappointed:

 

Ai PM cu un link la care gasesti o arhiva cu mai multe manuale, inclusiv cel de GS :(

 

L.E. - mai simplu le iei de la link-urile lui zeroo :(

Editat de Thundercojones
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, le-am vazut si pe cele 2 Brothers, sunt faine, insa eu as vrea totusi o toba care sa pastreze optica originala. Din cat am citit, din astea nu fac decat Remus sau Sebring. In plus, as vrea sa aiba si catalizator.

 

Un raspuns, o experienta de la cineva care sa aiba toba aftermarket, totusi?

 

Chiar nu are nimeni, nimeni? :)

 

Eu am Sebring, fara catalizator. Mare smecherie in plus nu fac. Imi place la dansele ca au un sunet putin mai tare decat originalul, dar in nici un caz d-ala de porc.

 

post-3496-1224329889_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@zeroo & Thundercojones

Multumesc de raspuns, dar intrebam de manualul de utilizare... ala cu descrierea motocicletei si ce mai e pe acolo. Manualul de reparatii il pescuisem si eu de pe undeva de pe net si e foarte util.

 

 

Si daca tot cer atatea, are careva o poza cu curba de cuplu si de putere pentru motorul cu injectie 2000-2004? Am gasit ceva in ce mi-a trimis Thundercojones, dar era pentru cel de dupa 2004 si ma gandesc ca au mai aranjat ceva la ea daca au schimbat aprinderea.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare, poate s-a mai pus:

 

cunoasteti un mecanic bun pentru bmw f 650 gs? va rog!

 

am o curgere de apa din pompa. probabil ca nu e bine stransa sau o garnitura de acolo dusa. dar nu am imbus steluta si nu pot sa fac nimic acasa.

 

deci, pls - caut mecanic!

 

sar'na!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o curgere de apa din pompa. probabil ca nu e bine stransa sau o garnitura de acolo dusa. dar nu am imbus steluta si nu pot sa fac nimic acasa.

 

deci, pls - caut mecanic!

Completeaza si tu locatia la profil, poate asa gasesti mai usor un ajutor

Daca ai fi din Arad te-as ajuta cu cea mai mare placere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare, poate s-a mai pus:

 

cunoasteti un mecanic bun pentru bmw f 650 gs? va rog!

 

am o curgere de apa din pompa. probabil ca nu e bine stransa sau o garnitura de acolo dusa. dar nu am imbus steluta si nu pot sa fac nimic acasa.

 

deci, pls - caut mecanic!

 

sar'na!

 

Daca iti curge apa prin gaurica aia de la capacul pompei (e undeva sub surubul de golire a instalatiei) ti-au cedat garniturile la pompa si e de munca pt a o schimba. Tocmai am facut eu o operatie din asta la a mea si am muncit ceva. Daca iti curge pe la imbinarea capacului atunci e garnitura de la capacul pompei de apa si scapi ieftin (si ca timp si la bani) - strangi suruburile sau schimbi garnitura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti curge apa prin gaurica aia de la capacul pompei (e undeva sub surubul de golire a instalatiei) ti-au cedat garniturile la pompa si e de munca pt a o schimba. Tocmai am facut eu o operatie din asta la a mea si am muncit ceva. Daca iti curge pe la imbinarea capacului atunci e garnitura de la capacul pompei de apa si scapi ieftin (si ca timp si la bani) - strangi suruburile sau schimbi garnitura.

 

Corectie, daca curge apa pe la gaurica este vorba de simeringuri. Muncesti ceva, dar nu este deosebit de complicat. Probleme pot aparea atunci cand o sa vrei sa scoti returul de ueli si eventual sa montezi capacul ambreajului...sau ce rahat e ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corectie, daca curge apa pe la gaurica este vorba de simeringuri. Muncesti ceva, dar nu este deosebit de complicat. Probleme pot aparea atunci cand o sa vrei sa scoti returul de ueli si eventual sa montezi capacul ambreajului...sau ce rahat e ala.

 

Pai la alea m-am referit si eu - garnituri de la pompa de apa = simeringuri. La cealalta i-am spus garnitura de la capacul pompei. :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiti cumva unde imi gasesc si eu o oglinda dreapta care sa se potriveasca la F650ST-ul meu? Nu neaparat originala de BMW dar ceva care sa se potriveasca si sa fie calitativ OK...

 

Daca sunt prinse de carena gasesti multe alternative la Louis, cu sau fara prelungitoare...

Vezi intai aici: http://www.louis.de/_205a720b1f292e34cfdb6...amp;new_step=36

 

Daca mergi in targ apoi, imediat dupa Louis e un magazin cu piese pt scutere, gasesti si acolo alternative, eu unul am gasit la 30 de lei, amandoua si se potriveau si la filet (la mine nu sunt prinse de carene).

 

Bafta.

 

vad ca n-a luat tot linkul, da-i la ,,anbauteile'' apoi la ,,spiegel``.

Editat de PHANTOM II
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca am reusit sa fac si eu cateva poza cu nemtoaica :blink:

v-o prezint pe Helga :rusinica: :D

 

Am reusit sa fac deasemenea si cateva mici reparatii la ea (schimbat antigel si lichid de frana)

cam asa arata lichidul de frana pe care l-am scos din ea

post-11932-1224711158_thumb.jpg

post-11932-1224711259_thumb.jpg

post-11932-1224711265_thumb.jpg

post-11932-1224711451_thumb.jpg

Editat de Thundercojones
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie-mi curg balele dupa asta desi daca asi fi avut-o sambata, cred ca ma dadeam cu capul de pereti! Sigur nu scapa neatinsa... Si nu-i tocmai ieftina! Dar arata bine al naibii...

 

Gata, m-am hotarat... dupa indelungi cautari si vreo 2-3 nopti de citit pe net, pana la urma am luat de la Hattech

N-are nici optica originala (e doar pe stanga), nici catalizator, dar din cate zic cei de pe forumurile de afara, are cel mai misto

:rusinica:

In plus, e mai usoara cu vreo 3 kile.

 

Abia astept sa ajunga :D

Dupa ce o montez, va anunt si cum e :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam.

 

scurgerea de apa este in partea inferioara a pompei de apa, din cauza capacului. banuiesc ca e dusa garnitura.

 

totusi, un mecanic bun? sau vreun proprietar care se descurca si o cunoaste bine?

 

sunt din bucuresti :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cel mai misto
:rusinica:

 

 

Suna ..binisor..da-i vibreaza semnalizatoru' ca dracu'

:D

 

Hai ca am reusit sa fac si eu cateva poza cu nemtoaica :moto:

v-o prezint pe Helga :blink: :blink:

 

Am reusit sa fac deasemenea si cateva mici reparatii la ea (schimbat antigel si lichid de frana)

cam asa arata lichidul de frana pe care l-am scos din ea

 

He he..e rosie.. e sora cu mobra mea..care e tot rosie..he he...doar ca io i-am facut schimbare de sex..si-acu e baiat...HELGU ?

Sa te bucuri de ea !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam.

 

scurgerea de apa este in partea inferioara a pompei de apa, din cauza capacului. banuiesc ca e dusa garnitura.

 

totusi, un mecanic bun? sau vreun proprietar care se descurca si o cunoaste bine?

 

sunt din bucuresti :rusinica:

...cine cauta gaseste!

Cred ca ar trebui sa avem un "loc" unde sa strangem tot ce se scrie despre probleme rezolvate.

OK!

Garnitura sau simeringul de pompa?? Dupa ce ajungi la o concluzie,incearca asta(o gasesti mai in urma cu ceva pagini) :

"Operatiunea "repararea pompei de apa":

-cumparat chitul de reparatie:rotorul cu ax,simeringuri,doua garnituri(pentru capacul de la pompa si pentru capacul de ambreiaj);

-scule:un set de biti torx(bine e sa ai unul de calitate-eu am aruncat cateva,bani cu care puteam cumpara ceva bun);cheie '22(inelara sau fixa);un patent,cleste reglabil,un vas pentru recuperare lichid de racire,un vas pentru recuperare ulei.

Se scoate saua,se da jos carena stanga(oricum o dai jos sa ai acces la radiator cand ii pui lichidul de racire si fara ea parca e mai liber sa lucrezi).Se demonteaza scutul.Se poate si fara ,dar o sa imprastii lichidele care or sa curga in el.Cu vasul de recuperare a lichidului de racire sub motor,demontezi capacul de pompa.Dupa ce te asiguri ca nu mai curge lichid,schimbi vasul de sub motor cu cel pentru ulei si demontezi teava pentru ulei.Pentru o mai buna manevrabilitate,de care o sa ai nevoie-am constatat ulterior-,am desfacut teava din prinderea superioara si de la rezervor(are furtun acolo),dar am golit si rezervorul de ulei ca sa fiu sigur ca nu o sa-mi curga in cap.Se desface cablul de ambreiaj impreuna cu piesa care prinde cablul(teava de ulei nu trece de piesa asta cand vrei sa o scoti).Dupa toate astea,se trece la demontarea capacului de ambreiaj.Are o gramada de suruburi printre care unul ascuns de scarita(eu am demontat si scarita ca sa am acces la el).Capacul de ambreiaj se desface partial astfel incat teava de ulei sa ramana intre capac si motor.Din aceasta pozitie se roteste,aseaza intr-o pozitie din care(putin fortata) trece peste esapament si poti scoate capacul foarte usor.

Odata scos capacul de ambreiaj,se trece la repararea propriu-zisa a pompei de apa:se scoate roata dintata de pe ax(are un "shift") prin presare cu o surubelnita.Se scot simeringurile din capac(cu orice scula fara sa deteriorezi locasul).Dupa ce se sterge,curata locasul se pun simeringurile(atentie la pozitia lor!-partea cu arc spre lichide) care ,pentru a intra mai usor se ung cu vaselina sau ulei.Se monteaza axul cu rotorul pompei,se pune "shiftul" peste care intra prin presare roata dintata.

Se curata foarte bine capacul si motorul de ramasitele de la garnitura.Se unge cu vaselina garnitura (ca sa stea lipita-pe pozitie) si se pune pe motor(are doaua ghidaje).

Dupa toate astea se incepe montarea-operatiune inversa demontarii!

Dupa ce operatiunea de montare e gata,se pune uleiul si lichidul de racire.

Pentru instalatia de racire este necesara o foarte buna "aierisire"(surubul "teava" de aerisit este in partea dreapta,sus,deasupra senzorului de temperatura).Trebuie sa incalzesti motorul pentru ca termostatul sa intre in functiune si lichidul sa faca circuitul mare(radiator-pompa-motor-radiator).

In momentul in care nu mai scoate aer,ventilatorul porneste si se opreste,e gata.Montezi si carena stanga si...la drum!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...cine cauta gaseste!

Cred ca ar trebui sa avem un "loc" unde sa strangem tot ce se scrie despre probleme rezolvate.

OK!

Garnitura sau simeringul de pompa?? Dupa ce ajungi la o concluzie,incearca asta(o gasesti mai in urma cu ceva pagini) :

"Operatiunea "repararea pompei de apa":

-cumparat chitul de reparatie:rotorul cu ax,simeringuri,doua garnituri(pentru capacul de la pompa si pentru capacul de ambreiaj);

-scule:un set de biti torx(bine e sa ai unul de calitate-eu am aruncat cateva,bani cu care puteam cumpara ceva bun);cheie '22(inelara sau fixa);un patent,cleste reglabil,un vas pentru recuperare lichid de racire,un vas pentru recuperare ulei.

Se scoate saua,se da jos carena stanga(oricum o dai jos sa ai acces la radiator cand ii pui lichidul de racire si fara ea parca e mai liber sa lucrezi).Se demonteaza scutul.Se poate si fara ,dar o sa imprastii lichidele care or sa curga in el.Cu vasul de recuperare a lichidului de racire sub motor,demontezi capacul de pompa.Dupa ce te asiguri ca nu mai curge lichid,schimbi vasul de sub motor cu cel pentru ulei si demontezi teava pentru ulei.Pentru o mai buna manevrabilitate,de care o sa ai nevoie-am constatat ulterior-,am desfacut teava din prinderea superioara si de la rezervor(are furtun acolo),dar am golit si rezervorul de ulei ca sa fiu sigur ca nu o sa-mi curga in cap.Se desface cablul de ambreiaj impreuna cu piesa care prinde cablul(teava de ulei nu trece de piesa asta cand vrei sa o scoti).Dupa toate astea,se trece la demontarea capacului de ambreiaj.Are o gramada de suruburi printre care unul ascuns de scarita(eu am demontat si scarita ca sa am acces la el).Capacul de ambreiaj se desface partial astfel incat teava de ulei sa ramana intre capac si motor.Din aceasta pozitie se roteste,aseaza intr-o pozitie din care(putin fortata) trece peste esapament si poti scoate capacul foarte usor.

Odata scos capacul de ambreiaj,se trece la repararea propriu-zisa a pompei de apa:se scoate roata dintata de pe ax(are un "shift") prin presare cu o surubelnita.Se scot simeringurile din capac(cu orice scula fara sa deteriorezi locasul).Dupa ce se sterge,curata locasul se pun simeringurile(atentie la pozitia lor!-partea cu arc spre lichide) care ,pentru a intra mai usor se ung cu vaselina sau ulei.Se monteaza axul cu rotorul pompei,se pune "shiftul" peste care intra prin presare roata dintata.

Se curata foarte bine capacul si motorul de ramasitele de la garnitura.Se unge cu vaselina garnitura (ca sa stea lipita-pe pozitie) si se pune pe motor(are doaua ghidaje).

Dupa toate astea se incepe montarea-operatiune inversa demontarii!

Dupa ce operatiunea de montare e gata,se pune uleiul si lichidul de racire.

Pentru instalatia de racire este necesara o foarte buna "aierisire"(surubul "teava" de aerisit este in partea dreapta,sus,deasupra senzorului de temperatura).Trebuie sa incalzesti motorul pentru ca termostatul sa intre in functiune si lichidul sa faca circuitul mare(radiator-pompa-motor-radiator).

In momentul in care nu mai scoate aer,ventilatorul porneste si se opreste,e gata.Montezi si carena stanga si...la drum!"

 

 

 

multumesc mult! mai clar nici ca se putea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...