Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

ianachime

 

iei locul "to the one who shall not be named"?

 

e agitata fata

ca abia si-a luat mobrita. si ii place. si nu stie nimic despre ea. si da peste noi, golanii, care ii dam peste nas ca nu stie.

 

nimeni nu s-a nascut invatat. nici tu

cu toata vopseaua ta de om invizibil.

 

porcule.

 

 

 

purghy, cartea tehnica zice ce zice dintr-un motiv.

exact cum zicea si musiu "trei in unu", restul sunt povesti.

 

fa-ti rezervare pt voineasa ca sa vezi cu cine ai de a face aici pe forum, care mai de care mai balaur, dar toti sunt niste tipi unul si unul, baieti de comitet.

 

mai putin vrajitorul din oz. care e baiat de comitet numai cu pretenii lui.

 

dar astea sunt discutii de club bktmw.

 

hai sa fim sanatosi.

Editat de zeroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are cineva idee de unde pot sa cumpar maine lichid de frana DOT4? E vreo diferenta intre lichidul de frana pentru auto fata de ala moto?Cu acelasi DOT?

 

vad ca vorbesc singur

am vorbit cu aia de la bmw si recomandau 20 w 50 mineral

si cum castrol merge cu bmw,alegerea e simpla si am numit o in postul anterior

 

AB o sa-ti vanda uleiuri diferite pentru F650 si F650GS.

Pentru Funduro o sa-ti dea 20W50 HD iar pentru F650GS o sa-ti vanda 15W40 semi-sintetic. Se poate verifica pe realoem.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20W50-ul mineral l-am scos eu acum 2 zile din motor si am bagat 10W40 semi-sintetic. cu ala mineral nu mai pornea dimineata din cauza vascozitatii.. :|

 

Pai nu ti se pare normal fiind mai gros sa porneasca mai greu cand ie frig? :rolleyes: 20W50 ul este un ulei ideal pt caldurile care sunt vara(cel putin in buc). Eu numai pe asta il folosesc, incepand cu martie si pana in noiembrie decembrie, si n-am probleme la pornire.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde se poate centra o roata in Bucuresti?

Eu stiu doar la Sama Service in Pipera, dar sunt sigura ca mai sunt si alte locuri. Mai era la Autozone pe Buzesti dar am auzit ca nu mai fac pt. moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu doar la Sama Service in Pipera, dar sunt sigura ca mai sunt si alte locuri. Mai era la Autozone pe Buzesti dar am auzit ca nu mai fac pt. moto.

 

E vorba de centrat, nu de echilibrat. Pentru centrat (spitze) stiu pe Rabinu (tel 0724452023).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vorba de centrat, nu de echilibrat. Pentru centrat (spitze) stiu pe Rabinu (tel 0724452023).

 

E ok omu'? Ti-a lucrat tie si ai fost multumit?

Orice alta info privind locuri/oameni unde pot centra o roata este bine venita :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ok omu'? Ti-a lucrat tie si ai fost multumit?

Orice alta info privind locuri/oameni unde pot centra o roata este bine venita :cheers:

 

Eu nu am beneficiat de serviciile lui dar toata lumea mi l-a recomandat deci ... mergi cu/pe incredere ! :rolleyes:

 

App, are cineva un top-case BMW de vanzare ? Mai pusesem ochii pe crash-bar-ul de la Wunderlich .. aduce cineva de acolo ??

Editat de alexxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ,

 

Cati volti are bateria de la gs Dakar 2002 ? 9 sau 12 ?

 

M-am uitat pe ea si nu scrie nimic ,, iar eu sunt incepator cu moto nu ma prea pricep asa ,,, o am abia de un an

 

 

Multumesc!

 

Ambele variante sunt posibile :rolleyes:

 

Daca insa este o baterie buna , ar trebui sa debiteze 12 V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate intrebi de Ah (Amperiora), ca 98% din baterii au 12V. Si, daca nu ma insel, e vorba de 8 sau 9Ah.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ,

 

Cati volti are bateria de la gs Dakar 2002 ? 9 sau 12 ?

 

M-am uitat pe ea si nu scrie nimic ,, iar eu sunt incepator cu moto nu ma prea pricep asa ,,, o am abia de un an

 

 

Multumesc!

 

Battery Type: YB12AL-A

Voltage: 12

Capacity: 12

 

YB12AL-A.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kevin77, ce ulei ziceai ca ai bagat in mobra ?

 

 

 

multam'

castrol 20 w 50 gp actevo,mineral

230.000 litrul,iei 3 litri,ca ti trebuie 2,1 sau 2,3 :rolleyes:

cutia merge mult mai fin acuma,dar pornirea pe frigurile astea s a inrautatit. din cate stiu eu e uleiul recomandat de bmw pentru mobrele noastre

in oradea la un magazin daca iei uleiul si filtrul de la ei schimbul e gratuit

beton oferta,nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam kevin77,

azi bagam segmentii si poate urcam motoru pe mobra.

m-am tot uitat prin carte si am vazut ca se recomanda 20w50, eu ii bagam 15w40.

 

 

bafta !

 

 

sper ca miercuri sa :rolleyes: :cheers: :) :)

 

 

Ma bag si eu in discutie fara sa fi citit, ca poate ai spus mai devreme. Dar m-ar interesa unde anume iti faci motorul. La AB sau ai gasit pe altcineva? Ca simt ca vine un moment in care va trebui sa dau mobra pe mina cuiva autorizat pentru una-alta si parca sa incep iar povestea cu AB nu-mi vine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu in discutie fara sa fi citit, ca poate ai spus mai devreme. Dar m-ar interesa unde anume iti faci motorul. La AB sau ai gasit pe altcineva? Ca simt ca vine un moment in care va trebui sa dau mobra pe mina cuiva autorizat pentru una-alta si parca sa incep iar povestea cu AB nu-mi vine.

 

la mymoto tunning, soseaua viilor langa fabrica de ciocolata excelent, mecanic Nicu ( profesoru)

072motoare.

 

recomand cu incredere :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu as schimba toba in primul rand pentru greutate (3kg in loc de 10kg - cele 2 tobe de GS) si apoi pentru mai putine site fata de toba standard care dau un suflu mai usor al motorului... dar banuiesc ca la GS uri e faza cu sonda lambda care se afla in toba stanga parca , nu ? :rolleyes: si de acolo se mai complica faza cu consumul... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu as schimba toba in primul rand pentru greutate (3kg in loc de 10kg - cele 2 tobe de GS) si apoi pentru mai putine site fata de toba standard care dau un suflu mai usor al motorului... dar banuiesc ca la GS uri e faza cu sonda lambda care se afla in toba stanga parca , nu ? :cheers: si de acolo se mai complica faza cu consumul... ;)

 

 

Din ceea ce stiu eu, sonda lambda se afla pe galerie, undeva sub motor. In toba stanga se afla catalizatorul.

Si eu am schimbat tobele originale tocmai din cauza greutatii. Am pus o toba Leo Vince pentru ktm lc4. Am facut transformarea singur, cu o teava pe masura. Nu a trebuit sa indoi nimic.

N-am calculat consumul, dar pot spune ca se aude frumos, nu neaparat tare, dar frumos. Oricum, nu zgomotul m-a determinat sa pun toba asta. Ca si tine, am vrut sa scap de greutatea mare data de tobele originale.

Daca ai o toba, cred ca si tu poti face o inginerie singur. Iti trebuie doar o teava pe masura tobei si un flex sau fierastrau.

 

Succes :ok:

post-5780-1236114939_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...