Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

spuma care o gasesti pe interiorul capacului de la rezervorul de ulei, din cate am citit pe f650.com, se produce daca ai completat uleiul din rezervor cu alt ulei de la alta firma, chiar daca are aceleasi specificatii...gen, ai castrol 15w40 in rezervor si pui 100 ml de elf 15w40.

 

poate mai sunt si alte cauze, eu insa stiu ca aveam asa ceva, si stiu ca am completat cu alt ulei fata de ce aveam initial, chiar daca putin, uite ca face figura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
gabrielleru, dupa ce am colmpletat cu alt ulei, imi pierde pe la buson, am gasit spuma in jurul capacului.

 

Pentru a mai citi si alte opinii, uite aici un topic al unui baiat (posesor F650 2005) care a amestecat si el marcile de ulei:

 

/index.php?showtopic=301025

 

Surplusul care da pe afara + spuma pot fi din doua motive :

- Ai apa in ulei = a crescut cantitatea de fluid din motor si acum da pe afara. Uleiul amestecat cu apa face si el spuma. Apa intra in ulei prin zona garniturilor uzate.

- Ai pus alta marca de ulei dar ai si depasit cantitatea maxima de ulei.

 

In cazul celei de a doua, nu e nevoie sa mergi la mecanic. Schimbi singur uleiul si gata. Daca vrei, poti folosi solutie de spalare a motorului. Era pe sectiunea aceasta un domn cu un 1150 Gs care spunea ca el foloseste un amestec de motorina si ulei (proportie 3 la 1, parca) pentru a spala motorul atunci cand schimba uleiul. Nu ma pronunt, dar e idee in legatura cu care te poti documenta.

Pe de alta parte, gandeste-te ca la o schimbare a uleiului cu o alta marca mai ramane intotdeauna o parte din cel vechi in motor. Incalzeste bine motorul inainte de schimb pentru a te asigura ca se va scurge cat mai mult.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e bine sa amesteci marcile de ulei. o faci doar in caz de forta majora.

cand te hotarasti sa schimbi marca - scurgi tot si schimbi si filtru de ulei - acolo se afla cam 200ml de ulei.

 

nu e envoie sa te complici cu spalat, eventual faci primul schimb cu noua marca nitel mai repede

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e bine sa amesteci marcile de ulei. o faci doar in caz de forta majora.

cand te hotarasti sa schimbi marca - scurgi tot si schimbi si filtru de ulei - acolo se afla cam 200ml de ulei.

 

nu e envoie sa te complici cu spalat, eventual faci primul schimb cu noua marca nitel mai repede

 

ma dusei la doctorr cu ea si am internat-o... toate garniturile pompa cabluri gaz si ambreaj ce mai inspectie totala. am avut de-a face si cu un releu de incarcare cu bube . incarca cam putin(12 v) apoi am dat de 2 baterii stricate, puse noi , a 3-a tot noua a mers. au si astia de la germania niste baterii... le-am dat cu ele de tejghea ca mi-a mancat 4-5 zile din viata cu bateriile lor.(louis si pollo) solutia a fost polo-mottorad. intradevar am completat cu ulei de alta calitate dar acelasi w .

ma duc maine la neamt sa vad ce a facut cu bizonul meu.

merci pentru idei sugestii si raspunsuri la toata lumea! :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

In afara de xenon care e cea mai buna solutie dar expensive now, cel mai mare bec care l-ati pus pe farul normal de cati watts a fost si de unde l-ati cumparat ? fara sa omorati bateria...dar sa bata cat mai sanatos!

 

De varianta cu proiectoare de la Touratech sau Louis o stiu de la Taxi...still expensive for the moment... :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

In afara de xenon care e cea mai buna solutie dar expensive now, cel mai mare bec care l-ati pus pe farul normal de cati watts a fost si de unde l-ati cumparat ? fara sa omorati bateria...dar sa bata cat mai sanatos!

 

De varianta cu proiectoare de la Touratech sau Louis o stiu de la Taxi...still expensive for the moment... :scratch:

 

 

 

Stefan,

 

Nu fa compromisuri, mai mult pierzi!

 

"Lumina galbena" - indiferent de puterea becului - nu te va satisface!

Ba mai mult - pentru ca si eu am avut f 650 gs, si stiu - oglinda de la far nu te ajuta (prea) mult, in comparatie cu cea de la modelele noi.

 

Ca atare, daca vrei sa ai ceva cu care "sa tii steagul sus" - fara a mai fi nevoie de proiectoare suplimentare - pune-ti xenon!

Banuiesc ca simbata ai vazut la Ian ce lumina avea ...!

 

Trebuie insa verificat daca se poate pune xenon pe f - pentru ca din cite imi amintesc, parca are doar un singur bec, cu doua faze!

 

Pot sa-ti mai spun ca vara trecuta am fost la mare cu doi prieteni - un moto guzzi si un f 650 gs.

Desi ei au mers in spatele meu - destul de aproape - si desi moto guzzi-ul a mers tot timpul cu ambele faze aprinse, amindoi ... mergeau in lumina mea!

 

Nu o spun in nume de lauda, da' atit oglinda pe care o are gs-ul 1200, cit si xenonul ... "schimba radical datele problemei"!

 

Eu unul mi-am pus pe ambele faze xenon, si cind le aprind pe amindoua ... se face ziua!

 

Daca stii ca mergi mult noaptea, parerea mea este ca se merita efortul!

 

 

Toate bune,

 

Aurelian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi fain TAU pt. raspunsuri :scratch:

se poate pune xenon pe 650 GS... are Robbie si merge super bine da costa o lecuta... :lol:

iar binenteles... "avionul" lui Ian nu se poate compara cu astea, normal ca bateau "binisor" :P lui ii mai trebuie doar o cafetiera si un televizor pe ea... :D si o sonerie sa te trezeasca la destinatie... :P

 

 

 

 

Stefan,

 

Nu fa compromisuri, mai mult pierzi!

 

"Lumina galbena" - indiferent de puterea becului - nu te va satisface!

Ba mai mult - pentru ca si eu am avut f 650 gs, si stiu - oglinda de la far nu te ajuta (prea) mult, in comparatie cu cea de la modelele noi.

 

Ca atare, daca vrei sa ai ceva cu care "sa tii steagul sus" - fara a mai fi nevoie de proiectoare suplimentare - pune-ti xenon!

Banuiesc ca simbata ai vazut la Ian ce lumina avea ...!

 

Trebuie insa verificat daca se poate pune xenon pe f - pentru ca din cite imi amintesc, parca are doar un singur bec, cu doua faze!

 

Pot sa-ti mai spun ca vara trecuta am fost la mare cu doi prieteni - un moto guzzi si un f 650 gs.

Desi ei au mers in spatele meu - destul de aproape - si desi moto guzzi-ul a mers tot timpul cu ambele faze aprinse, amindoi ... mergeau in lumina mea!

 

Nu o spun in nume de lauda, da' atit oglinda pe care o are gs-ul 1200, cit si xenonul ... "schimba radical datele problemei"!

 

Eu unul mi-am pus pe ambele faze xenon, si cind le aprind pe amindoua ... se face ziua!

 

Daca stii ca mergi mult noaptea, parerea mea este ca se merita efortul!

 

 

Toate bune,

 

Aurelian

Editat de Stefan GS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu grija la proiectoare, si eu mi-am luat si mi-au supt atat de bine bateria, ca era sa raman in drum. De la giurgiu pana la bucuresti aprinse, bateria goala, nici car nu mai facea dupa pauza de o tigara.

 

si de ramas, am ramas in drum. deci, iti pot sugera ca odata cu proiectoarele sa iti iei si o remorca. sau macar un numar de telefon....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu grija la proiectoare, si eu mi-am luat si mi-au supt atat de bine bateria, ca era sa raman in drum. De la giurgiu pana la bucuresti aprinse, bateria goala, nici car nu mai facea dupa pauza de o tigara.

 

si de ramas, am ramas in drum. deci, iti pot sugera ca odata cu proiectoarele sa iti iei si o remorca. sau macar un numar de telefon....

daca pun xenon pe ele vor papa cat papa manerele incalzite

 

daca pun xenon si pe farul principal - consumul cu toate luminile aprinse va fi de 90w - mai mult decat ok pt un alternator de 400w

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pun xenon pe ele vor papa cat papa manerele incalzite

 

daca pun xenon si pe farul principal - consumul cu toate luminile aprinse va fi de 90w - mai mult decat ok pt un alternator de 400w

 

 

ahaaaa

destept baiatu'

 

intrebare, bagi si instalatia de xenon, sau doar becul? ca sa stiu si je ce fac-ce iau....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ahaaaa

destept baiatu'

 

intrebare, bagi si instalatia de xenon, sau doar becul? ca sa stiu si je ce fac-ce iau....

trebuie toata instalatia HID

 

Te-ai gandit cum le prinzi si unde? De care ai luat pana la urma?

pun poze cand ajung acasa. probabil o sa le pun pe crashbar in interior, dakaru meu mai ajunge si jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu grija la proiectoare, si eu mi-am luat si mi-au supt atat de bine bateria, ca era sa raman in drum. De la giurgiu pana la bucuresti aprinse, bateria goala, nici car nu mai facea dupa pauza de o tigara.

 

si de ramas, am ramas in drum. deci, iti pot sugera ca odata cu proiectoarele sa iti iei si o remorca. sau macar un numar de telefon....

 

 

 

In cazul acesta ai o problema fie la releu, fie la alternator!

 

Dupa cum se stie, din momentul in care motorul a pornit, alternatorul este cel ce genereaza curent pentru consumatori.

 

Daca s-a ajuns sa ti se descarce acumulatorul, inseamna ca:

-fie ai avut un consum mai mare decit ceea ce-ti poate genera alternatorul - asta inseamna consumatori multi, si nu cred c-a fost cazul.

-fie ai o problema la alternator / releu - nu baga, si atunci ai mers pe baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

instalatia completa xenon e sfanta, dar pana la ea as incerca un Philips H7 Extreme Power - 4500 k sau H13 care cica are 8000 k... ati incercat careva H7 Philips ? :cheers:

H7 si H13 nu se potrivesc, gs-ul are conector pentru H4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, je compris. MULTUMESC. Am vazut ca multa lume si-a pus H4 bixenon de la Luigi Vicol si sunt multumiti. Si alarma cu pager. Asa cred ca o sa imi pun si eu. :cheers:

 

Edi, care a fost cu noi sambata la mare , pleaca la sf lui febr n germ si aduce diverse. Daca vrei si nu te grabesti f tare ii putem spune sa se uite si de astea, caci si eu vreau si acolo banuiesc ca sunt mai ieftine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am mers ieri dimineata cand era mai ud si cand am ajuns in mizeria de pipera, peste tot pe jos era un namol subtire care a sarit pe toata motocicleta de mi-a acoperit-o.

Asta nu e o problema, chiar mi se pare ca arata mai bine asa :cheers: , problema e ca namolul mi-a acoperit toata furca si asta m-a cam pus pe ganduri ca ar cam trebui sa imi iau niste burdufe.

Voi aveti burdufe pe ale voastre? Neopren sau cauciuc?

 

Acum ar mai fi o chestie, ca unele GS-uri(vorbesc de cele 00-08), mai au imediat deasupra rotii o aripioara mica, pe care eu nu am... Oare asta ar fi suficienta sa nu mai stropeasca furca atat de tare sau poate m-ar ajuta doar sa nu se mai acopere cu namol farul?

 

Multam!

 

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...