Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Salut,

 

ce ulei de furca se pune la un GS model 2001?ma refer la vascozitate,nu o marca anume....

Mesaj completat

Salutare

 

Un prieten si-a luat de curand un 650 Dakar din 2003. Aveti vreo sursa de piese si consumabile in afata de reprezentanta?

 

 

mecanicii unde repar eu motorul comanda de aici si mi s-au parut ok preturile:

 

 

http://www.motomike.eu/autonet/?type=1&amp...hicle&sr=30

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

ce ulei de furca se pune la un GS model 2001?ma refer la vascozitate,nu o marca anume....

Mesaj completat

 

 

 

mecanicii unde repar eu motorul comanda de aici si mi s-au parut ok preturile:

 

 

http://www.motomike.eu/autonet/?type=1&amp...hicle&sr=30

 

Se pune ulei 7.5W, dar eu zic ca e cam subtire. La schimbul de 20.000km am pus Motul 10W si se comporta mai bine, nu mai plonjeaza fata chiar asa de rau ca inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarat, cu 10W se simte mai bine drumul, mai ales ca eu am luat-o cu jumatate din cantitatea corespunzatoare de ulei in furca, deci se lasa destul de mult. Oricum, am desfacut furca complet si am curatat-o in detaliu, mai ales ca uleiul care s-a scurs era negru.

 

Intrebare: A reusit cineva sa scoata semeringurile fara sa demonteze furca si daca da, cu ce instrument? Eu am incercat sa le scot separat, dar nu s-au lasat deloc pina n-am tras de doua ori mai zdravan dupa ce am desfacut surubul din partea de jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva vreme a inceput sa se dezactiveze ABS-ul in mers. Si moare si vitezometrul cu ocazia asta. Teoretic este vorba despre senzorul de la roata spate. Chiar asa usor se poate strica ? A mai patit careva ceva de genul asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva vreme a inceput sa se dezactiveze ABS-ul in mers. Si moare si vitezometrul cu ocazia asta. Teoretic este vorba despre senzorul de la roata spate. Chiar asa usor se poate strica ? A mai patit careva ceva de genul asta?

...normal ca a mai patit cineva :peace:) , eu adica, de 2-3 ori pe ploaie nu mi-a inregistrat nimic vitezometrul (abs nu am ca sa-ti spun de celalalt simptom)....apoi am izolat bine mufa cablului care vine de la de la senzorul de la roata spate si se opreste indeva sub sa, pe langa pompa de benzina.....si nu mi-a mai facut probleme....nu am schimbat cablul pt ca era integru la prima vedere. ....vezi poate e sugrumat totusi pe la punctele de prindere

 

succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca stau sa ma gandesc bine, a inceput sa se dezactiveze dupa o frina destul de brusca cu spatele... Atunci s-a activat ABS-ul si apoi am constatat ca s-a dezactivat (s-a aprins si a ramas aprins becul indicator de ABS in bord).

Cum se poate verifica un senzor de ABS ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era din 2001/03, avea 40.000 km dupa km general (si cred ca aproape 45.000km reali si 9 ani)

Nu am obs daca avea apa sau ceva zeama jegoasa in el, decat ce se vede in poze, dupa ce l-am scurs si se uscase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, cati litri de ulei intra in motor?

:peace:

2,3 l la un schimb de ulei si filtru...azi il fac si eu :P

Mesaj completat

Am facut si eu ceva de genul asta numai ca a fost mai simplu. Un cauciuc de 5 mm grosime prins de partea de plastic din fata rotii (aparatoarea de plastic superioara). Cauciucul respectiv coboara printre bascula si roata (propriu zis, sta, in timp ce roata si bascula se misca pe linga el cind lucreaza amortizorul) .

Serbane, poti sa'mi dai dimensiunile cauciucului ce l'ai pus pt a proteja amortizorul spate, ca sa evit din timpul necesar testelor si variantelor(ca sigur nu iese din prima :) )

post-22150-1272439308_thumb.jpg

TNX :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2,3 l la un schimb de ulei si filtru...azi il fac si eu :D

Mesaj completat

 

Serbane, poti sa'mi dai dimensiunile cauciucului ce l'ai pus pt a proteja amortizorul spate, ca sa evit din timpul necesar testelor si variantelor(ca sigur nu iese din prima :P )

post-22150-1272439308_thumb.jpg

TNX :peace:

 

Nici eu nu am stiut dimensiunile de la inceput. Am improvizat la fata locului. Am inceput de la un dreptunghi de 18X16 cm. L-am pus pe pozitie pe aripa, l-am nituit si apoi l-am taiat pierdut spre partea de jos. In final a iesit un trapez cu partea mica jos, partea mare sus (16 cm) inalt de 18 cm.

 

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o rugaminte pentru cineva din Bucuresti cu f650gs si sa inalta (nu medie) daca poate sa-mi imprumute 10 minute saua pentru o tura... Am sa joasa, tare si extrem de incomoda si as vrea sa o schimb sau sa o modific. Din cate stiu eu sunt compatibile cele de la modelul pe o bujie cu cele de la modelul pe doua bujii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Serban.S: te rog sa-mi spui si mie cum ai prelungit aripa fata, am vazut niste poze si imi amintesc ca a ta era. Aripa standard de GS e ridicol de scurta.

 

Reiau intrebarea referitoare la semeringuri: exista o metoda sigura de a le scoate fara sa se demonteze fiecare telescop?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

O rugaminte .... cunoaste cineva dimensiunile rulmentilor de la suportul pinionului spate ????? (codul original BMW este 07119981221, sant 2 identice), e Dakar 2001.

Multumesc

Editat de aditorpan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut un senzor de ABS spate de 650 GS pentru o proba de 2-3 zile... Se pare ca la mine ala e cu buba, dar vreau sa fiu sigur. Daca are cineva si e dispus, fac cinste ... :peace:

 

 

Mesaj completat

@Serban.S: te rog sa-mi spui si mie cum ai prelungit aripa fata, am vazut niste poze si imi amintesc ca a ta era. Aripa standard de GS e ridicol de scurta.

 

Am cumparat o aripa noua identica cu aia pe care o aveam pe motor. Am extras sectiunea de mijloc unde se prinde de furca. Astfel ramai cu 2 bucati de aripa: una mai lunga si una mai scurta. Partea cea mai lunga am potrivit-o pe pozitie si am prins-o cu 4 suruburi cu cap ingropat.

Restul de aripa ramas (partea ca mai scurta) l-am prins cu 2 holtzsuruburi pentru a masca capetele celor 4 suruburi anterioare.

 

Trebuie un pic de bibileala ca la final sa nu iasa aripa suie. Eu am facut totul cu aripa originala demontata de pe furca. Masuratorile le-am facut cu metru de croitorie pentru ca se mula prea bine pe curbura aripii.

Daca te hotarasti, inainte sa tai din aripa da-mi un mesaj pentru detalii.

 

Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reiau intrebarea referitoare la semeringuri: exista o metoda sigura de a le scoate fara sa se demonteze fiecare telescop?

Vazusem pe undeva, pe ceva site cum cineva a reusit sa schimbe simeringurile fara sa dea jos telescopu'...deci probabil se poate da e treaba imbarligata...mai simplu le dai jos (3 suruburi/telescop) si le ai in mana sa faci dupa aia ce vrei cu ele...eu asa am facut(4-5 ore a durat toata treaba)

Mesaj completat

Salut

O rugaminte .... cunoaste cineva dimensiunile rulmentilor de la suportul pinionului spate ????? (codul original BMW este 07119981221, sant 2 identice), e Dakar 2001.

Multumesc

S'ar putea sa fie asta....nu bag mana in foc

http://www.thebigbearingstore.com/servlet/...ial-Ball/Detail

Cheers :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut un senzor de ABS spate de 650 GS pentru o proba de 2-3 zile... Se pare ca la mine ala e cu buba, dar vreau sa fiu sigur. Daca are cineva si e dispus, fac cinste ... :D

 

 

Daca faci o plimbare la Alba pot sa-ti imprumut eu unu. Succes :peace: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Dupa ce am studiat topicul cat am putut, ca sa evit sa pun in discutie subiecte deja dezbatute, apelez la ajutorul vostru in problema mea cu topcase-ul.

Vreau sa-mi montez un topcase pe GS-ul meu din 2000 care nu are suport in dotare si are nevoie spre deosebire de cele din 2004 carora nu le mai trebuie.

Dupa cateva telefoane date la Bavaria si discutii contradictorii, m-am deplasat pana la ei sa-mi spuna concret cat ma costa topcase-ul original BMW impreuna cu suportul aferent pentru modelul meu de GS. Raspunsul lor m-a cam ingrozit: undeva pe la 1500-1600 ron toata afacerea, din care topcase-ul este doar vreo 600ron iar restul numai suportul, ceea ce nu mi se pare prea acceptabil, daca nu cumva o fi vreo greseala.

Intrebarea mea este care cum a reusit de-a lungul timpului sa rezolve problema suportului pe un GS din 2000, pentru a-l adapta la topcase-ul original BMW, sau macar la orice alt topcase mai de Doamne-Ajuta, in mai putini bani decat face la Bavaria.

post-53468-1272532604_thumb.png

Atasez si poza cu toate componentele pe care zic ei ca ar trebui sa le cumpar. A mai fost cineva in situatia mea si a cumparat chiar toate piesele din imagine si a dat asa mult(aprx.900ron)?

Ce alternative as avea?

As merge si pe varianta suportului facut manual de cineva de pe forum, ca vad ca se practica, insa as prefera o varianta cat mai aproape de cea originala.

Multam anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suportul - piesele din poza - sunt in jur de 500 ron, top case-ul - 600 ron. Incuietorile facute pe cheia ta sunt 210 ron/2 bucati. Eu mi-am luat de pe ebay.it top case nou nout, suport si incuietori cu cheie la 1100 cu tot cu transport.

 

Cand ajung acasa iti pot atasa si poza cu proforma de la AB cu preturile exacte.

Editat de glucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine suportul de topcase GIVI e prins cu patru suruburi chiar de codita de plastic.

Suruburile sunt prinse in stanga si in dreapta capacului coditei.

Cam rudimentar, dar asa am luat-o si pana acum n-am avut nici un fel de probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...