mircea.arj Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Salut, ce ulei de furca se pune la un GS model 2001?ma refer la vascozitate,nu o marca anume.... Mesaj completat Salutare Un prieten si-a luat de curand un 650 Dakar din 2003. Aveti vreo sursa de piese si consumabile in afata de reprezentanta? mecanicii unde repar eu motorul comanda de aici si mi s-au parut ok preturile: http://www.motomike.eu/autonet/?type=1&...hicle&sr=30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 acolo vad ca exista si baterii pe gel pt motoretele noastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Salut, ce ulei de furca se pune la un GS model 2001?ma refer la vascozitate,nu o marca anume.... Mesaj completat mecanicii unde repar eu motorul comanda de aici si mi s-au parut ok preturile: http://www.motomike.eu/autonet/?type=1&...hicle&sr=30 Se pune ulei 7.5W, dar eu zic ca e cam subtire. La schimbul de 20.000km am pus Motul 10W si se comporta mai bine, nu mai plonjeaza fata chiar asa de rau ca inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Adevarat, cu 10W se simte mai bine drumul, mai ales ca eu am luat-o cu jumatate din cantitatea corespunzatoare de ulei in furca, deci se lasa destul de mult. Oricum, am desfacut furca complet si am curatat-o in detaliu, mai ales ca uleiul care s-a scurs era negru. Intrebare: A reusit cineva sa scoata semeringurile fara sa demonteze furca si daca da, cu ce instrument? Eu am incercat sa le scot separat, dar nu s-au lasat deloc pina n-am tras de doua ori mai zdravan dupa ce am desfacut surubul din partea de jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 De ceva vreme a inceput sa se dezactiveze ABS-ul in mers. Si moare si vitezometrul cu ocazia asta. Teoretic este vorba despre senzorul de la roata spate. Chiar asa usor se poate strica ? A mai patit careva ceva de genul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 De ceva vreme a inceput sa se dezactiveze ABS-ul in mers. Si moare si vitezometrul cu ocazia asta. Teoretic este vorba despre senzorul de la roata spate. Chiar asa usor se poate strica ? A mai patit careva ceva de genul asta? ...normal ca a mai patit cineva ) , eu adica, de 2-3 ori pe ploaie nu mi-a inregistrat nimic vitezometrul (abs nu am ca sa-ti spun de celalalt simptom)....apoi am izolat bine mufa cablului care vine de la de la senzorul de la roata spate si se opreste indeva sub sa, pe langa pompa de benzina.....si nu mi-a mai facut probleme....nu am schimbat cablul pt ca era integru la prima vedere. ....vezi poate e sugrumat totusi pe la punctele de prindere succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 daca tot am schimbat filtrul de benzina, l-am disecat sa vad ce contine: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Daca stau sa ma gandesc bine, a inceput sa se dezactiveze dupa o frina destul de brusca cu spatele... Atunci s-a activat ABS-ul si apoi am constatat ca s-a dezactivat (s-a aprins si a ramas aprins becul indicator de ABS in bord). Cum se poate verifica un senzor de ABS ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 @nael : cati km avea filtrul de combustibil inainte de a fi schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Era din 2001/03, avea 40.000 km dupa km general (si cred ca aproape 45.000km reali si 9 ani) Nu am obs daca avea apa sau ceva zeama jegoasa in el, decat ce se vede in poze, dupa ce l-am scurs si se uscase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Deci, cati litri de ulei intra in motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Deci, cati litri de ulei intra in motor? 2,3 l la un schimb de ulei si filtru...azi il fac si eu Mesaj completat Am facut si eu ceva de genul asta numai ca a fost mai simplu. Un cauciuc de 5 mm grosime prins de partea de plastic din fata rotii (aparatoarea de plastic superioara). Cauciucul respectiv coboara printre bascula si roata (propriu zis, sta, in timp ce roata si bascula se misca pe linga el cind lucreaza amortizorul) . Serbane, poti sa'mi dai dimensiunile cauciucului ce l'ai pus pt a proteja amortizorul spate, ca sa evit din timpul necesar testelor si variantelor(ca sigur nu iese din prima ) TNX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 2,3 l la un schimb de ulei si filtru...azi il fac si eu Multam'!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 2,3 l la un schimb de ulei si filtru...azi il fac si eu Mesaj completat Serbane, poti sa'mi dai dimensiunile cauciucului ce l'ai pus pt a proteja amortizorul spate, ca sa evit din timpul necesar testelor si variantelor(ca sigur nu iese din prima ) TNX Nici eu nu am stiut dimensiunile de la inceput. Am improvizat la fata locului. Am inceput de la un dreptunghi de 18X16 cm. L-am pus pe pozitie pe aripa, l-am nituit si apoi l-am taiat pierdut spre partea de jos. In final a iesit un trapez cu partea mica jos, partea mare sus (16 cm) inalt de 18 cm. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bostanus Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Am o rugaminte pentru cineva din Bucuresti cu f650gs si sa inalta (nu medie) daca poate sa-mi imprumute 10 minute saua pentru o tura... Am sa joasa, tare si extrem de incomoda si as vrea sa o schimb sau sa o modific. Din cate stiu eu sunt compatibile cele de la modelul pe o bujie cu cele de la modelul pe doua bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 @Serban.S: te rog sa-mi spui si mie cum ai prelungit aripa fata, am vazut niste poze si imi amintesc ca a ta era. Aripa standard de GS e ridicol de scurta. Reiau intrebarea referitoare la semeringuri: exista o metoda sigura de a le scoate fara sa se demonteze fiecare telescop? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aditorpan Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 (editat) Salut O rugaminte .... cunoaste cineva dimensiunile rulmentilor de la suportul pinionului spate ????? (codul original BMW este 07119981221, sant 2 identice), e Dakar 2001. Multumesc Editat Aprilie 28, 2010 de aditorpan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Caut un senzor de ABS spate de 650 GS pentru o proba de 2-3 zile... Se pare ca la mine ala e cu buba, dar vreau sa fiu sigur. Daca are cineva si e dispus, fac cinste ... Mesaj completat @Serban.S: te rog sa-mi spui si mie cum ai prelungit aripa fata, am vazut niste poze si imi amintesc ca a ta era. Aripa standard de GS e ridicol de scurta. Am cumparat o aripa noua identica cu aia pe care o aveam pe motor. Am extras sectiunea de mijloc unde se prinde de furca. Astfel ramai cu 2 bucati de aripa: una mai lunga si una mai scurta. Partea cea mai lunga am potrivit-o pe pozitie si am prins-o cu 4 suruburi cu cap ingropat. Restul de aripa ramas (partea ca mai scurta) l-am prins cu 2 holtzsuruburi pentru a masca capetele celor 4 suruburi anterioare. Trebuie un pic de bibileala ca la final sa nu iasa aripa suie. Eu am facut totul cu aripa originala demontata de pe furca. Masuratorile le-am facut cu metru de croitorie pentru ca se mula prea bine pe curbura aripii. Daca te hotarasti, inainte sa tai din aripa da-mi un mesaj pentru detalii. Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Reiau intrebarea referitoare la semeringuri: exista o metoda sigura de a le scoate fara sa se demonteze fiecare telescop? Vazusem pe undeva, pe ceva site cum cineva a reusit sa schimbe simeringurile fara sa dea jos telescopu'...deci probabil se poate da e treaba imbarligata...mai simplu le dai jos (3 suruburi/telescop) si le ai in mana sa faci dupa aia ce vrei cu ele...eu asa am facut(4-5 ore a durat toata treaba) Mesaj completat SalutO rugaminte .... cunoaste cineva dimensiunile rulmentilor de la suportul pinionului spate ????? (codul original BMW este 07119981221, sant 2 identice), e Dakar 2001. Multumesc S'ar putea sa fie asta....nu bag mana in foc http://www.thebigbearingstore.com/servlet/...ial-Ball/Detail Cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Caut un senzor de ABS spate de 650 GS pentru o proba de 2-3 zile... Se pare ca la mine ala e cu buba, dar vreau sa fiu sigur. Daca are cineva si e dispus, fac cinste ... Daca faci o plimbare la Alba pot sa-ti imprumut eu unu. Succes . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Multumesc de intentie. As face o plimbare cu placere insa nu am cum in acest moment. Poate alta data. Respecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Cum se poate verifica un senzor de ABS ? Cu GS-911. Am eu si daca vii la Timisoara cu motorul pot sa ti-l verific gratis. Altfel la AB cu o circa de bani . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emius Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Salutare, Dupa ce am studiat topicul cat am putut, ca sa evit sa pun in discutie subiecte deja dezbatute, apelez la ajutorul vostru in problema mea cu topcase-ul. Vreau sa-mi montez un topcase pe GS-ul meu din 2000 care nu are suport in dotare si are nevoie spre deosebire de cele din 2004 carora nu le mai trebuie. Dupa cateva telefoane date la Bavaria si discutii contradictorii, m-am deplasat pana la ei sa-mi spuna concret cat ma costa topcase-ul original BMW impreuna cu suportul aferent pentru modelul meu de GS. Raspunsul lor m-a cam ingrozit: undeva pe la 1500-1600 ron toata afacerea, din care topcase-ul este doar vreo 600ron iar restul numai suportul, ceea ce nu mi se pare prea acceptabil, daca nu cumva o fi vreo greseala. Intrebarea mea este care cum a reusit de-a lungul timpului sa rezolve problema suportului pe un GS din 2000, pentru a-l adapta la topcase-ul original BMW, sau macar la orice alt topcase mai de Doamne-Ajuta, in mai putini bani decat face la Bavaria. Atasez si poza cu toate componentele pe care zic ei ca ar trebui sa le cumpar. A mai fost cineva in situatia mea si a cumparat chiar toate piesele din imagine si a dat asa mult(aprx.900ron)? Ce alternative as avea? As merge si pe varianta suportului facut manual de cineva de pe forum, ca vad ca se practica, insa as prefera o varianta cat mai aproape de cea originala. Multam anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 (editat) Suportul - piesele din poza - sunt in jur de 500 ron, top case-ul - 600 ron. Incuietorile facute pe cheia ta sunt 210 ron/2 bucati. Eu mi-am luat de pe ebay.it top case nou nout, suport si incuietori cu cheie la 1100 cu tot cu transport. Cand ajung acasa iti pot atasa si poza cu proforma de la AB cu preturile exacte. Editat Aprilie 29, 2010 de glucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 La mine suportul de topcase GIVI e prins cu patru suruburi chiar de codita de plastic. Suruburile sunt prinse in stanga si in dreapta capacului coditei. Cam rudimentar, dar asa am luat-o si pana acum n-am avut nici un fel de probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.