Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, e posibil sa fie si cauciucul pe fata, e uzat cam 70%. Daca are vreo importanta, pe spate motoru a venit cu cauciuc de 140 (cam 40%), totusi din cate stiu asta ar trebui sa-i confere un plus de stabilitate... O sa le schimb cu Metzler Tourance pe dimensiunile originale.

 

Ce arcuri ai pus?

Arcurile sunt Wirth iar uleiul W15, le-am schimbat tocmai pentru ca aveam de mai inainte senzatia asta ca fata nu e stabila dar nu eram obisnuita cu motoru, arcurile vechi erau ok dar cam moi. S-a simtit o imbunatatire insa senzatia totusi persista si e enervant cand nu-i dau de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piulita respectiva merge scoasa cu un cleste mops. are un gat de care se prinde elegant.

pe f650.com e detaliat la sectiunea dvd - un filmulet cu stilul in care se face operatiunea de inlocuire a rulmentilor

 

* bre, tu mai ai putin si-ti deschizi service acasa. ;)

revizii faci? ...adica ulei, filtre, presiuni, alea-alea? vin si eu! platesc cash ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rulmentii de la jug ii verifici usor. pui moto pe cricul central si rogi pecineva sa tina apasat spatele ca sa se ridice fata. si misiti usor de ghidon si vezi daca simiti ca agata sau alte neregularitati. tot asa verifici si rulmentii fata. dar cel mai bine ii schimbi direct.

 

jambele au fost verificate sa fie drepte? suspensia e reglata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* bre, tu mai ai putin si-ti deschizi service acasa. :P

revizii faci? ...adica ulei, filtre, presiuni, alea-alea? vin si eu! platesc cash ;)

pentru tine da

mai ales dupa ce imi aranjez curtea cu cele necesare ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rulmentii de la jug ii verifici usor. pui moto pe cricul central si rogi pecineva sa tina apasat spatele ca sa se ridice fata. si misiti usor de ghidon si vezi daca simiti ca agata sau alte neregularitati. tot asa verifici si rulmentii fata. dar cel mai bine ii schimbi direct.

 

jambele au fost verificate sa fie drepte? suspensia e reglata?

 

Tot la fel cu verificatul jugului se mai poate verifica si cauciucul fata. Se invarte roata fata si se tine palma pe el in timp ce se invarte. Se pot simti la mana galme care nu se pot vedea cu ochiul liber. La fel si pt cauciucul spate. Deasemenea ar mai trebui verificat aliniamentul telescoapelor: slabita prinderea rotii fata; slabita jumate din prinderea jugului; daca exista, slabita si prinderea aripii fata (tabla aia dintre furci); apasat pe ghidon de cateva ori pt comprimarea telescoapelor; strans la loc totul. Asa banuiesc ca scrie si la carte.

Si, bineinteles, verificat rulmenti jug: sa aiba rolele netede si la fel chiuvetele din cadru. Si verificat joc (sa nu existe) la rulmentii rotilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru tine da

mai ales dupa ce imi aranjez curtea cu cele necesare ;)

 

* asa, vezi?

daca ai curte, facem si picknick, adica tu pui masa, eu aduc mancarea si fatza de masa. ca la mecanici li se face foame..., stiu io ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ghidonul sau nu stiu ce exact, vibreaza ciudat la denivelari si mai ales in curbe largi. Nu e vorba de vibratia in sine a unui monocilindru pentru ca totusi fata de Domi e mult mai potolit, e vorba de un fel de instabilitate transmisa in maini care-ti da senzatia ca risti sa pierzi controlul directiei... Mentionez ca am schimbat arcurile din furca, semeringurile si uleiul, deci dupa mintea mea furca ar fi ok. Ma gandesc sa verific rulmentul de la jug si pe cel de la roata fata... Imi puteti spune din experienta voastra ce altceva as putea sa mai verific si cum?

 

Posibil sa fie de la cauciuc. Cu cauciucul vechi daca luam mainile de pe ghidon, incepea usor sa vobleze. Dupa ce am schimbat cauciucurile (fata+spate), echilibrate si cu presiunea normala in ele, am fost placut surprins sa constat ca nu mai are tendintele acelea de voblare fata.

Ai incercat sa faci o tura cu alta roata pe fata?

 

 

 

Mesaj completat

Inainte sa faci acele schimbari (arcuri +ulei ) facea la fel ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva din ce material e blocul motor la GS (presupunand ca asa e si la CS ) si care este procedeul prin care se sudeaza/ incarca cu material?

 

Am o bucata lipsa din blocul motor, in partea din spate, din urechea (lunga in cazul meu de cca 10 cm) in care vine prins motorul. Cel mai probabil a disparut la una din sariturile in care am dat jos cu motorul ;)

 

Cam greu de sudat, e un aliaj pe baza de aluminiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arcurile sunt Wirth iar uleiul W15, le-am schimbat tocmai pentru ca aveam de mai inainte senzatia asta ca fata nu e stabila dar nu eram obisnuita cu motoru, arcurile vechi erau ok dar cam moi. S-a simtit o imbunatatire insa senzatia totusi persista si e enervant cand nu-i dau de cap.

 

Ia pune tu arcurile vechi la loc si vezi daca mai face. Deasemenea, intareste putin amortizorul spate de la robinet. Tine-l macar la jumate.

Normal, daca faci treburile astea, n-ar mai trebui sa ai probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni...criza se ascute...hotii se specializeaza...pe motocicleta mea! Tocmai am aflat ca mi-au furat etrierul frana fata cu furtunul pana la pompa de frana! A/au lucrat in lumina...caci mobra e legata sub un stalp de iluminat public...in fata blocului! Am observat ca nu au stricat nimica in plus...sper sa nu mai aiba de "completat" ulterior! Acuma...fireste vine intrebarea...de unde-mi cumpar un astfel de etrier frana fata(care are de vanzare sa nu se sfiasca sa-mi spuna aici ori prin PM)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am cumparat prima oara casca am intrebat un prieten ce casca sa iau si mi-a recomandat cea neagra din imagine.... Cand o sa ma intrebe pe mine cineva nu cred ca o sa ezit nici o milisecunda....PINLOCK!!!! asta era raspunsul corect... poza cred ca zice tot

post-54528-1278321007_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Vreau doar sa-l salut pe prietenul Angi pe care nu l-am mai vazut de la intrunirea transalpistilor de anul trecut, si cu care sper sa ma vad anul asta la un moment dat. Tot la niste spritane.

Si vreau sa mai spun ca aveti cele mai naspete motoare din lume! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau doar sa-l salut pe prietenul Angi pe care nu l-am mai vazut de la intrunirea transalpistilor de anul trecut, si cu care sper sa ma vad anul asta la un moment dat. Tot la niste spritane.

Si vreau sa mai spun ca aveti cele mai naspete motoare din lume! :laugh:

 

Ne vedem la Lepsa, la spritane cu prietenii nostri transalpistii :D

Sau, de ce nu, esti binevenit la BMW Camp :D

 

Numai bine ;)

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ghidonul sau nu stiu ce exact, vibreaza ciudat la denivelari si mai ales in curbe largi. Nu e vorba de vibratia in sine a unui monocilindru pentru ca totusi fata de Domi e mult mai potolit, e vorba de un fel de instabilitate transmisa in maini care-ti da senzatia ca risti sa pierzi controlul directiei... Mentionez ca am schimbat arcurile din furca, semeringurile si uleiul, deci dupa mintea mea furca ar fi ok. Ma gandesc sa verific rulmentul de la jug si pe cel de la roata fata... Imi puteti spune din experienta voastra ce altceva as putea sa mai verific si cum?

 

Verifica si un eventual joc la suspensia spate, daca sunt dusi rulmentii pe acolo si are joc lateral spatele, ai fix aceeasi senzatie de instabilitate de care ziceai.

(Nu mi s-a intamplat, doar am citit despre asta :laugh: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Acum mai bine de o luna, mi-a cazut pompa de apa.Tipicele simptome: lichid de racire pe la gaurica, cazut pe galerie, fum, etc.

Am comandat piesele si dupa ce am citit doua zile, manualul de reparatii, f650.com, si alte referinte, am decis sa salvez 400 de ron (manopera la bavaria) si sa fac singur treaba.

Zis si facut!Cu ajutorul unui amic m-am apucat de treaba si dupa ce am transpirat un pic la vesnica problema cu tevusca de ulei, am scos-o la capat.

Lucrarea a fost facuta ca la carte.

Azi, dupa mai putin de 1000 de km, am plecat la munca si la un semafor simt miros de ars.Ma uit la motor si ma ia instant un fior de sirea spinarii cand vad acelasi fum alb ridicandu-se de pe galerie.Ma opresc, verific gaurica...Se adeveresc temerile, lichidul de racire curge din nou pe drena respectiva.

Intrebarea mea este cum este posibil sa cada atata de repede pompa?

Uitandu-ma la vechile piese, prezentau intr-adevar urme de uzura: axul avea canaluri in dreptul semeringurilor, etc

Acest lucru este exclus de data asta intrucat atat axul cu rotor, cat si semeringurile sunt noi...

Acestea fiind spuse, voi ce credeti ca s-ar fi putut intampla acolo...?

Sal ! Si eu m-am lovit de problema cu semeringul !Spune-mi si mie te rog de unde ai procurat semering si cum l-ai scos pe cel vechi de pe capac .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ! Am de vinzare cablu de ABS spate pt F 650 GS din 2000 . A fost o incurcatura la reprezentanta si in loc de cablu fata mi-au adus cablu spate . Este nou nout , nefolosit . Am dat pe el anu trecut 350 ron , il dau cu mai putin nu stiu exacat cu cit. Daca sunteti interesati vorbim. Tel 0742078625-Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare uameni!

 

stie careva de unde se mai cumpara senzori de presiune de ulei pentru mobrele noastre?

 

originali sau echivalenti, nu conteaza, ca iar a inceput sa curga al treilea senzor la mine...duamneeee ce buni sunt...

si sa nu ma trimiteti la bavaria ca imi vine sa ma omor cand aud de preturi la un cacacios de senzor...

 

:laugh:

 

multumesc de eforturi...apropo, am dat si cu search-ul si nimica.

 

bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmentii de la jug si roata fata i-am verificat, dar tot o sa-i schimb odata cu schimbarea cauciucurilor si echilibrarea, pe spate deja am schimbat. Jambele sunt ok, la Dominator erau indoite dar tot mergeam fara probleme.

 

Ia pune tu arcurile vechi la loc si vezi daca mai face. Deasemenea, intareste putin amortizorul spate de la robinet. Tine-l macar la jumate.

Normal, daca faci treburile astea, n-ar mai trebui sa ai probleme.

Avea simptomele astea dinainte sa-i schimb arcurile si deja ma jucasem cu amortizorul spate in toate treptele fara succes, deci nu vad de ce as scoate arcurile noi ca sa le pun pe cele vechi de vreme ce am simtit totusi o mica imbunatatire.

 

Verifica si un eventual joc la suspensia spate, daca sunt dusi rulmentii pe acolo si are joc lateral spatele, ai fix aceeasi senzatie de instabilitate de care ziceai.

(Nu mi s-a intamplat, doar am citit despre asta :laugh: )

Da, e si asta o posibilitate... Merci pentru sugestie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avea simptomele astea dinainte sa-i schimb arcurile si deja ma jucasem cu amortizorul spate in toate treptele fara succes, deci nu vad de ce as scoate arcurile noi ca sa le pun pe cele vechi de vreme ce am simtit totusi o mica imbunatatire.

 

Am avut si eu arcuri Wirth si aveam problema pe care ai semnalat-o tu. Dupa ce am revenit la arcurile originale, problema a disparut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmentii de la jug si roata fata i-am verificat, dar tot o sa-i schimb odata cu schimbarea cauciucurilor si echilibrarea, pe spate deja am schimbat. Jambele sunt ok, la Dominator erau indoite dar tot mergeam fara probleme.

 

 

Avea simptomele astea dinainte sa-i schimb arcurile si deja ma jucasem cu amortizorul spate in toate treptele fara succes, deci nu vad de ce as scoate arcurile noi ca sa le pun pe cele vechi de vreme ce am simtit totusi o mica imbunatatire.

 

 

Da, e si asta o posibilitate... Merci pentru sugestie.

 

 

n-am stat sa citesc tot dar, daca iti faci griji din cauza unui voblaj iti zic ce-am facut eu...

 

La mine vobla usor fara sa se accentueze intre 60-70 km/h doar cand luam mana din gaz... viteza(la care vobla) varia in functie de presiunea din roata... am schibmat cauciucul si a disparut vobaljul... cel vechi era foarte tocit, foarte probabil uzat inegal...

 

Concluzie: asta este o cauza des intalnita la gumele UZATE cu procent de cel putin 50-50% on/off ...

 

TIP: Nu echilibrati jenti spitate la aparate de echilibrat pt masini/ jenti turnate ... ala NU este echilibrat eficient ! ! !

de cate ori schimba pozitia rotii in prindere, aparatul ii indica alt loc pe janta pt pus plumbul, plus ca era vorba de cantitati de pana la juma de kg de plumb... Mentionez ca masina de echilibrat folosita e una dintre cele mai performante si nu e defecta...Problema e ca o influenteaza si cel mai mic "opt" al jentii...

 

Mai bine o echilibrati singuri...metoda este foarte simpla si exrtem de eficienta: ai plumbii cu dublu adeziv pe c.ur; pui roata pe un ax improvizat (mai subtire ca originalul pt a nu opune rezistenta rulmentii si cam de 40-50 cm lungime ... ); un capat din ax il sprijini pe o suprafata dura(masa), roata libera si apoi te apuci sa misti axul (miscarea e aceeasi cu intinderea aluatului cu facaletul) ; partea grea a rotii se duce jos, iar in partea de sus trebe pus plumbul... continuata operatiunea pana ~ nu se mai invarte roata indiferent de pozitie ...

 

Simplu si eficient si mai ales MOCA... tehnica este imprumutata de la un fost campion national de motocross ... care la randu-i a deprins-o de pe la colegii nemti... deci nu vorbesc prostii...

 

Succesuri :(

Editat de antemiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...