Serban.S Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 (editat) Cred ca ai 3 variante: 1. faci o cheie (cam cum arata pe advrider) la un strungar si iti schimbi singur rulmentii. 2. apelezi la un mecanic care are respectiva cheie. 3. astepti pina gasesti la cineva de pe forum o cheie (si care sa vrea sa o dea cu imprumut). Pina acum nu m-am lovit de problema asta, dar e bine de stiut ce si cum. Bafta si sa povestesti cum ai rezolvat Editat Iulie 2, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 la mine a mers. cleste mare poate fi de mai multe soiuri. poate nu ai ales ce trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Atentie! In cazul confectionarii cheii, stifturile respective trebuie sa fie dintr-un otel tare. Altfel nu isi fac treaba. Eu am improvizat o astfel de cheie pt suspensia spate de la KTM dar nu a fost buna de nimic. Pe post de stifturi am folosit niste suruburi M4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Stie cineva din ce material e blocul motor la GS (presupunand ca asa e si la CS ) si care este procedeul prin care se sudeaza/ incarca cu material? Am o bucata lipsa din blocul motor, in partea din spate, din urechea (lunga in cazul meu de cca 10 cm) in care vine prins motorul. Cel mai probabil a disparut la una din sariturile in care am dat jos cu motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inya Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Ok, am inceput sa ma obisnuiesc cu GS-ul. Fata de Dominator, care e singurul meu termen de comparatie dupa un an impreuna, GS-ul are demaraj satisfacator de cand i-am schimbat filtrul de benzina si de acolo de unde primul nu mai trage GS-ul abia s-a incalzit. Acum, am dat de-o alta problema si chiar am rugat un amic sa-l ia la o tura de teama ca-i totul doar in imaginatia mea... si s-a cam speriat si el. Ghidonul sau nu stiu ce exact, vibreaza ciudat la denivelari si mai ales in curbe largi. Nu e vorba de vibratia in sine a unui monocilindru pentru ca totusi fata de Domi e mult mai potolit, e vorba de un fel de instabilitate transmisa in maini care-ti da senzatia ca risti sa pierzi controlul directiei... Mentionez ca am schimbat arcurile din furca, semeringurile si uleiul, deci dupa mintea mea furca ar fi ok. Ma gandesc sa verific rulmentul de la jug si pe cel de la roata fata... Imi puteti spune din experienta voastra ce altceva as putea sa mai verific si cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 . Ghidonul sau nu stiu ce exact, vibreaza ciudat la denivelari si mai ales in curbe largi. Cauciucul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 Mentionez ca am schimbat arcurile din furca... Ce arcuri ai pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inya Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 Da, e posibil sa fie si cauciucul pe fata, e uzat cam 70%. Daca are vreo importanta, pe spate motoru a venit cu cauciuc de 140 (cam 40%), totusi din cate stiu asta ar trebui sa-i confere un plus de stabilitate... O sa le schimb cu Metzler Tourance pe dimensiunile originale. Ce arcuri ai pus? Arcurile sunt Wirth iar uleiul W15, le-am schimbat tocmai pentru ca aveam de mai inainte senzatia asta ca fata nu e stabila dar nu eram obisnuita cu motoru, arcurile vechi erau ok dar cam moi. S-a simtit o imbunatatire insa senzatia totusi persista si e enervant cand nu-i dau de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 Piulita respectiva merge scoasa cu un cleste mops. are un gat de care se prinde elegant.pe f650.com e detaliat la sectiunea dvd - un filmulet cu stilul in care se face operatiunea de inlocuire a rulmentilor * bre, tu mai ai putin si-ti deschizi service acasa. revizii faci? ...adica ulei, filtre, presiuni, alea-alea? vin si eu! platesc cash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 rulmentii de la jug ii verifici usor. pui moto pe cricul central si rogi pecineva sa tina apasat spatele ca sa se ridice fata. si misiti usor de ghidon si vezi daca simiti ca agata sau alte neregularitati. tot asa verifici si rulmentii fata. dar cel mai bine ii schimbi direct. jambele au fost verificate sa fie drepte? suspensia e reglata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 * bre, tu mai ai putin si-ti deschizi service acasa. revizii faci? ...adica ulei, filtre, presiuni, alea-alea? vin si eu! platesc cash pentru tine da mai ales dupa ce imi aranjez curtea cu cele necesare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 rulmentii de la jug ii verifici usor. pui moto pe cricul central si rogi pecineva sa tina apasat spatele ca sa se ridice fata. si misiti usor de ghidon si vezi daca simiti ca agata sau alte neregularitati. tot asa verifici si rulmentii fata. dar cel mai bine ii schimbi direct. jambele au fost verificate sa fie drepte? suspensia e reglata? Tot la fel cu verificatul jugului se mai poate verifica si cauciucul fata. Se invarte roata fata si se tine palma pe el in timp ce se invarte. Se pot simti la mana galme care nu se pot vedea cu ochiul liber. La fel si pt cauciucul spate. Deasemenea ar mai trebui verificat aliniamentul telescoapelor: slabita prinderea rotii fata; slabita jumate din prinderea jugului; daca exista, slabita si prinderea aripii fata (tabla aia dintre furci); apasat pe ghidon de cateva ori pt comprimarea telescoapelor; strans la loc totul. Asa banuiesc ca scrie si la carte. Si, bineinteles, verificat rulmenti jug: sa aiba rolele netede si la fel chiuvetele din cadru. Si verificat joc (sa nu existe) la rulmentii rotilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 pentru tine damai ales dupa ce imi aranjez curtea cu cele necesare * asa, vezi? daca ai curte, facem si picknick, adica tu pui masa, eu aduc mancarea si fatza de masa. ca la mecanici li se face foame..., stiu io Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 Ghidonul sau nu stiu ce exact, vibreaza ciudat la denivelari si mai ales in curbe largi. Nu e vorba de vibratia in sine a unui monocilindru pentru ca totusi fata de Domi e mult mai potolit, e vorba de un fel de instabilitate transmisa in maini care-ti da senzatia ca risti sa pierzi controlul directiei... Mentionez ca am schimbat arcurile din furca, semeringurile si uleiul, deci dupa mintea mea furca ar fi ok. Ma gandesc sa verific rulmentul de la jug si pe cel de la roata fata... Imi puteti spune din experienta voastra ce altceva as putea sa mai verific si cum? Posibil sa fie de la cauciuc. Cu cauciucul vechi daca luam mainile de pe ghidon, incepea usor sa vobleze. Dupa ce am schimbat cauciucurile (fata+spate), echilibrate si cu presiunea normala in ele, am fost placut surprins sa constat ca nu mai are tendintele acelea de voblare fata. Ai incercat sa faci o tura cu alta roata pe fata? Mesaj completat Inainte sa faci acele schimbari (arcuri +ulei ) facea la fel ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VRAI Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Stie cineva din ce material e blocul motor la GS (presupunand ca asa e si la CS ) si care este procedeul prin care se sudeaza/ incarca cu material? Am o bucata lipsa din blocul motor, in partea din spate, din urechea (lunga in cazul meu de cca 10 cm) in care vine prins motorul. Cel mai probabil a disparut la una din sariturile in care am dat jos cu motorul Cam greu de sudat, e un aliaj pe baza de aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Arcurile sunt Wirth iar uleiul W15, le-am schimbat tocmai pentru ca aveam de mai inainte senzatia asta ca fata nu e stabila dar nu eram obisnuita cu motoru, arcurile vechi erau ok dar cam moi. S-a simtit o imbunatatire insa senzatia totusi persista si e enervant cand nu-i dau de cap. Ia pune tu arcurile vechi la loc si vezi daca mai face. Deasemenea, intareste putin amortizorul spate de la robinet. Tine-l macar la jumate. Normal, daca faci treburile astea, n-ar mai trebui sa ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Oameni buni...criza se ascute...hotii se specializeaza...pe motocicleta mea! Tocmai am aflat ca mi-au furat etrierul frana fata cu furtunul pana la pompa de frana! A/au lucrat in lumina...caci mobra e legata sub un stalp de iluminat public...in fata blocului! Am observat ca nu au stricat nimica in plus...sper sa nu mai aiba de "completat" ulterior! Acuma...fireste vine intrebarea...de unde-mi cumpar un astfel de etrier frana fata(care are de vanzare sa nu se sfiasca sa-mi spuna aici ori prin PM)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 ebay.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Ia legatura cu userul Albanezu. Poate mai are el de vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bostanus Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Cand am cumparat prima oara casca am intrebat un prieten ce casca sa iau si mi-a recomandat cea neagra din imagine.... Cand o sa ma intrebe pe mine cineva nu cred ca o sa ezit nici o milisecunda....PINLOCK!!!! asta era raspunsul corect... poza cred ca zice tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Vreau doar sa-l salut pe prietenul Angi pe care nu l-am mai vazut de la intrunirea transalpistilor de anul trecut, si cu care sper sa ma vad anul asta la un moment dat. Tot la niste spritane. Si vreau sa mai spun ca aveti cele mai naspete motoare din lume! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 (editat) Vreau doar sa-l salut pe prietenul Angi pe care nu l-am mai vazut de la intrunirea transalpistilor de anul trecut, si cu care sper sa ma vad anul asta la un moment dat. Tot la niste spritane.Si vreau sa mai spun ca aveti cele mai naspete motoare din lume! Ne vedem la Lepsa, la spritane cu prietenii nostri transalpistii Sau, de ce nu, esti binevenit la BMW Camp Numai bine Editat Iulie 5, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Ia legatura cu userul Albanezu. Poate mai are el de vanzare. Multam pentru recomandare yzulika.Din pacate nu mai am etrierul din fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Cam greu de sudat, e un aliaj pe baza de aluminiu. Nu e greu de sudat, dar trebuie sa ai cu ce. Trebuie sa apeleze la un atelier specializat in sudura TIG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Ghidonul sau nu stiu ce exact, vibreaza ciudat la denivelari si mai ales in curbe largi. Nu e vorba de vibratia in sine a unui monocilindru pentru ca totusi fata de Domi e mult mai potolit, e vorba de un fel de instabilitate transmisa in maini care-ti da senzatia ca risti sa pierzi controlul directiei... Mentionez ca am schimbat arcurile din furca, semeringurile si uleiul, deci dupa mintea mea furca ar fi ok. Ma gandesc sa verific rulmentul de la jug si pe cel de la roata fata... Imi puteti spune din experienta voastra ce altceva as putea sa mai verific si cum? Verifica si un eventual joc la suspensia spate, daca sunt dusi rulmentii pe acolo si are joc lateral spatele, ai fix aceeasi senzatie de instabilitate de care ziceai. (Nu mi s-a intamplat, doar am citit despre asta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.