brake Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Hai ca nu e asa o inginerie sa schimbi uleiul. Daca aveti dubii, pe http://faq.f650.com gasiti totul despre asta si multe altele.Si cine nu are chef sa se complice, murdareasca, bla bla, sa citeasca ce scrie in semnatura. Seara buna, esti super.daca as sta in buc pe loc as veni.dar sunt de la pitesti si inca e frig afara.multumim pt oferta.poate ne mai ajuti si cu un sfat cind avem probleme.salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Astazi am terminat treaba. Far cu xenon cu lupa. Cam asta a iesit: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Interesant Daca tot e noapte, de ce nu faci si niste poze fara blitz sa vedem cum se vede noaptea? Banuiesc ca e h4 soclul. Ce temperatura de culoare are xenonul folosit? Imi place cum a iesit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 (editat) Soclul e H4. Temp e 6000 K Pozele au fost facute fara blit, cu aparatul pe trepied. Uite niste poze combinate (fara lupa /cu lupa): Faza scurta: Mesaj completat Faza lunga: Editat Martie 11, 2011 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Astazi am montat oasele pe mobra.Sunt cu 1cm mai scurte si mobra s-a ridicat cu 2 cm.In cazul de fata nu trebuie sa modific nici cricurile.Cand ridic mobra pe cricul central roata din spate este aproape lipita de asfalt.Poze nu am facut , dar diferenta vizibila este mica.Ma gandeam sa pun oase mai scurte cu 2cm sa se ridice mobra cu 4 cm, dar cred ca deja trebuie sa modific si cricurile.Dupa ce o sa fac ceva ture cu ea sa o simt ma mai gandesc.Piesele facute de Dan se potrivesc la fix.In partea de sus a oaselor unde se baga rulmentul , Dan a facut niste saibe pentru a proteja rulmentul de mizerie.O sa scot saibele si o sa pun cate un semering asa cum au cele originale.In rest sa vina caldura sa incepem sezonul. Numa bine la toti. Mesaj completat Soclul e H4. Temp e 6000 KPozele au fost facute fara blit, cu aparatul pe trepied. Uite niste poze combinate (fara lupa /cu lupa): Faza scurta: Mesaj completat Faza lunga: Faina treaba ai facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Astazi am montat oasele pe mobra.Sunt cu 1cm mai scurte si mobra s-a ridicat cu 2 cm.In cazul de fata nu trebuie sa modific nici cricurile.Cand ridic mobra pe cricul central roata din spate este aproape lipita de asfalt.Poze nu am facut , dar diferenta vizibila este mica.Ma gandeam sa pun oase mai scurte cu 2cm sa se ridice mobra cu 4 cm, dar cred ca deja trebuie sa modific si cricurile.Dupa ce o sa fac ceva ture cu ea sa o simt ma mai gandesc.Piesele facute de Dan se potrivesc la fix.In partea de sus a oaselor unde se baga rulmentul , Dan a facut niste saibe pentru a proteja rulmentul de mizerie.O sa scot saibele si o sa pun cate un semering asa cum au cele originale.In rest sa vina caldura sa incepem sezonul. Numa bine la toti. Mesaj completat Faina treaba ai facut. hai albanezu la sosea.am facut schimbul de ulei astazi si l am pus putin la treaba. va salut pe toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 (editat) Am montat si eu link-urile, s-au potrivit la fix, am dat o tura si sunt ok. Este adevarat ca este mai altfel pe curbe(se lasa mult mai usor decat sunt obisnuit) si pare sa fie un pic "rear end happy" pe frana de motor dar asta e si pentru ca am gume cam duse. Sunt ceva probleme legate de cricul central (in cazul alor mele cu 6 cm ridicare) in sensul ca a trebuit sa demontez cricul central pentru ca lantul atingea de el, deasemenea ar trebui sa il prelungesc cumva deoarece mobra pusa pe cricul central cu linkurile noi sta mai mult pe roti si prea putin pe cric Revin cu impresii dupa o tura ceva mai lunga poze la LINK Editat Martie 12, 2011 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Ca sa nu mai atinga lantul de cricul central trebuie sa montezi o rola pe partea de jos a lantului. Vad ca ai deja locasul pentru fixarea acestei role. Mesaj completat Acum, pe motor, ai numai rola superioara. Ca sa nu mai loveasca lantul in cricul central si sa nu fii nevoit sa il dai jos, ar trebui sa iti montezi inca o rola dar pe partea de jos a lantului. Ti-am atasat niste poze. Lucrarea a iesit bine, dupa cite am vazut din pozele tale. Felicitari. PS. Astept impresii dupa testul drumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 am o mica dilema (i-a venit sorocul si bateriei mele sa isi dea duhul) si vad pe louis numai baterii cu acid. ma intreb de ce...si de ce nu cu gel sau cu automentinere ca si la masina? nu e mai buna una fara acid la o tranta...risti sa-i sara doapele si om esti aveti careva baterie fara acid? daca da, de unde ati luat(in arad nu am gasit)? ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 am o mica dilema (i-a venit sorocul si bateriei mele sa isi dea duhul) si vad pe louis numai baterii cu acid.ma intreb de ce...si de ce nu cu gel sau cu automentinere ca si la masina? nu e mai buna una fara acid la o tranta...risti sa-i sara doapele si om esti aveti careva baterie fara acid? daca da, de unde ati luat(in arad nu am gasit)? ms anticipat Ia legatura cu userul fortec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Nu prea gasesti baterie cu gel la dimensiunile locasului, care e destul de restrictiv in cazul F650 GS. Am auzit de montarea unui acumulator cu gel pe GS dar cu relocarea acestuia in locul unde ar fi trebuit sa fie centrala de ABS. Uite aici detalii despre baterii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 bateria cu gel se va incinge de la rezervorul de ulei si nu o vad prea bine. cartea zice sa pui pe acid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 care facea mecanica buna si ieftina si ai si ceva piese pe stoc? repsectiv simeringurile si ulei de furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Ce placute tin mai mult la noroi? Sinter sau organice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Ca sa nu mai atinga lantul de cricul central trebuie sa montezi o rola pe partea de jos a lantului. Vad ca ai deja locasul pentru fixarea acestei role.Mesaj completat Acum, pe motor, ai numai rola superioara. Ca sa nu mai loveasca lantul in cricul central si sa nu fii nevoit sa il dai jos, ar trebui sa iti montezi inca o rola dar pe partea de jos a lantului. Ti-am atasat niste poze. Lucrarea a iesit bine, dupa cite am vazut din pozele tale. Felicitari. PS. Astept impresii dupa testul drumului. Merci de info, ma gandeam ca trebuia sa fie ceva si in locasul ala Sa vad cat costa pe la prietenii de la AB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Ce placute tin mai mult la noroi? Sinter sau organice? Sintered de enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexXP Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 (editat) Am vazut pe AdvRider ca sunt mai multi care folosesc baterii d-astea: http://shop.testsycl.com/46-AH-MOTORCYCLE-...ORS-4S2P003.htm Si un filmulet cu instalarea: http://www.youtube.com/watch?v=agnfK9iWG0s N-am vazut pe site nimic despre expediatul in alte tari, dar se poate afla printr-un mail. Editat Martie 14, 2011 de AlexXP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Apel umanitar: un mic maniac posesor de Honda si BMW vrea sa faca o manarie. Pentru asta, mi-ar fi foarte util sa vad cum arata instalatia de ABS (sau locasul ei) de pe un F650GS (Dakar). M-ar putea ajuta vreun bucurestean binevoitor? Tot ce vreau e sa ma uit si sa masor. Berea o dau la ceva terasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 (editat) Apel umanitar: un mic maniac posesor de Honda si BMW vrea sa faca o manarie. Pentru asta, mi-ar fi foarte util sa vad cum arata instalatia de ABS (sau locasul ei) de pe un F650GS (Dakar). M-ar putea ajuta vreun bucurestean binevoitor? Tot ce vreau e sa ma uit si sa masor. Berea o dau la ceva terasa Pe la romana de la 18.30 la 22.30 de luni pana sambata (sambata more or less la orice ora) Nu-i Dakar dar e la fel pozitionata si dimensionata centrala de ABS si la GS Editat Martie 14, 2011 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Sintered de enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Eu anul trecut cind mi-am cautat baterie, am gasit cu gel de 12Ah dar cu dimensiunile ceva mai mari decit varianta stock care ar intra in locasul de la GS. Si nu prea ai loc de manevre in acel loc. Varianta cu acid de 12 Ah: YB12AL-A are 136x82x161 si costa 195 lei (LxlxH) variantele cu gel de 12 Ah: YTX14-BS are 152x88x147 si costa 298 lei YT12B-4; BS are 151x70x131 si costa 538 lei YT14B-BS are are 152x70x150 si costa 584 lei Diferentele sunt vizibile si la dimensiuni si la pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusp76 Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 2 intrebari: 1 daca schimb semeringurile furca trebuie sa schimb si uleiul?sau daca lipseste un pic 100-150 gr merge completat cu ulei de motor? 2 cand am desfacut furcile la una bucsa metalica era sub semering si la cealalta care a si inceput piarda ulei era deasupra intre semering ulei si cel de praf unde este pozitia ei mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Apel umanitar: un mic maniac posesor de Honda si BMW vrea sa faca o manarie. Pentru asta, mi-ar fi foarte util sa vad cum arata instalatia de ABS (sau locasul ei) de pe un F650GS (Dakar). M-ar putea ajuta vreun bucurestean binevoitor? Tot ce vreau e sa ma uit si sa masor. Berea o dau la ceva terasa salut.eu am un dakar din 2005,dar locuiesc aproape de pitesti.daca ai drum pe acolo te pot ajuta. Mesaj completat 2 intrebari:1 daca schimb semeringurile furca trebuie sa schimb si uleiul?sau daca lipseste un pic 100-150 gr merge completat cu ulei de motor? 2 cand am desfacut furcile la una bucsa metalica era sub semering si la cealalta care a si inceput piarda ulei era deasupra intre semering ulei si cel de praf unde este pozitia ei mai exact? salut. uitate pe forum la pagina 276.adik tot aici dar mai inapoi cu vreo 200 si ceva de pagini.spre sa te ajute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 - Cum imi dau seama daca motorul trage aer fals pe la gatu ala de guma de la carburator? Care ar fi simptomele? - Cum imi dau seama daca sunt dereglate carburatoarele? Daca sunt dereglate, se regleaza pe ceas? Daca da, cum se regleaza cu ceasul? Am un prieten care are ceasuri pentru reglat carburatoare dar n-a apucat a regleze carburatoarele la nici un motor... deci nu stiu cat de bine stie sa regleze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 - Cum imi dau seama daca motorul trage aer fals pe la gatu ala de guma de la carburator? Care ar fi simptomele? Pulverizeaza wd40 in zona aia. Daca relanti-ul da sa scada, trage aer fals - Cum imi dau seama daca sunt dereglate carburatoarele? Daca sunt dereglate, se regleaza pe ceas? Daca da, cum se regleaza cu ceasul? Am un prieten care are ceasuri pentru reglat carburatoare dar n-a apucat a regleze carburatoarele la nici un motor... deci nu stiu cat de bine stie sa regleze. Parca amandoua amerg in acelasi cilindru Nu stiu exact ce si cum e la al tau da e topic pinned la service despre sincronizat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.