Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Hai ca nu e asa o inginerie sa schimbi uleiul. Daca aveti dubii, pe http://faq.f650.com gasiti totul despre asta si multe altele.

Si cine nu are chef sa se complice, murdareasca, bla bla, sa citeasca ce scrie in semnatura.

Seara buna,

esti super.daca as sta in buc pe loc as veni.dar sunt de la pitesti si inca e frig afara.multumim pt oferta.poate ne mai ajuti si cu un sfat cind avem probleme.salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Interesant :laugh:

 

Daca tot e noapte, de ce nu faci si niste poze fara blitz sa vedem cum se vede noaptea? Banuiesc ca e h4 soclul. Ce temperatura de culoare are xenonul folosit?

 

Imi place cum a iesit :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Soclul e H4. Temp e 6000 K

Pozele au fost facute fara blit, cu aparatul pe trepied.

Uite niste poze combinate (fara lupa /cu lupa):

 

Faza scurta:

Mesaj completat

Faza lunga:

post-40812-1299878122_thumb.jpg

post-40812-1299878176_thumb.jpg

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am montat oasele pe mobra.Sunt cu 1cm mai scurte si mobra s-a ridicat cu 2 cm.In cazul de fata nu trebuie sa modific nici cricurile.Cand ridic mobra pe cricul central roata din spate este aproape lipita de asfalt.Poze nu am facut , dar diferenta vizibila este mica.Ma gandeam sa pun oase mai scurte cu 2cm sa se ridice mobra cu 4 cm, dar cred ca deja trebuie sa modific si cricurile.Dupa ce o sa fac ceva ture cu ea sa o simt ma mai gandesc.Piesele facute de Dan se potrivesc la fix.In partea de sus a oaselor unde se baga rulmentul , Dan a facut niste saibe pentru a proteja rulmentul de mizerie.O sa scot saibele si o sa pun cate un semering asa cum au cele originale.In rest sa vina caldura sa incepem sezonul. :laugh:

Numa bine la toti.

Mesaj completat

Soclul e H4. Temp e 6000 K

Pozele au fost facute fara blit, cu aparatul pe trepied.

Uite niste poze combinate (fara lupa /cu lupa):

 

Faza scurta:

Mesaj completat

Faza lunga:

Faina treaba ai facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am montat oasele pe mobra.Sunt cu 1cm mai scurte si mobra s-a ridicat cu 2 cm.In cazul de fata nu trebuie sa modific nici cricurile.Cand ridic mobra pe cricul central roata din spate este aproape lipita de asfalt.Poze nu am facut , dar diferenta vizibila este mica.Ma gandeam sa pun oase mai scurte cu 2cm sa se ridice mobra cu 4 cm, dar cred ca deja trebuie sa modific si cricurile.Dupa ce o sa fac ceva ture cu ea sa o simt ma mai gandesc.Piesele facute de Dan se potrivesc la fix.In partea de sus a oaselor unde se baga rulmentul , Dan a facut niste saibe pentru a proteja rulmentul de mizerie.O sa scot saibele si o sa pun cate un semering asa cum au cele originale.In rest sa vina caldura sa incepem sezonul. :laugh:

Numa bine la toti.

Mesaj completat

 

Faina treaba ai facut.

hai albanezu la sosea.am facut schimbul de ulei astazi si l am pus putin la treaba. va salut pe toti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat si eu link-urile, s-au potrivit la fix, am dat o tura si sunt ok.

Este adevarat ca este mai altfel pe curbe(se lasa mult mai usor decat sunt obisnuit) si pare sa fie un pic "rear end happy" pe frana de motor dar asta e si pentru ca am gume cam duse.

Sunt ceva probleme legate de cricul central (in cazul alor mele cu 6 cm ridicare) in sensul ca a trebuit sa demontez cricul central pentru ca lantul atingea de el, deasemenea ar trebui sa il prelungesc cumva deoarece mobra pusa pe cricul central cu linkurile noi sta mai mult pe roti si prea putin pe cric

Revin cu impresii dupa o tura ceva mai lunga

 

poze la LINK

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu mai atinga lantul de cricul central trebuie sa montezi o rola pe partea de jos a lantului. Vad ca ai deja locasul pentru fixarea acestei role.

Mesaj completat

Acum, pe motor, ai numai rola superioara. Ca sa nu mai loveasca lantul in cricul central si sa nu fii nevoit sa il dai jos, ar trebui sa iti montezi inca o rola dar pe partea de jos a lantului. Ti-am atasat niste poze.

Lucrarea a iesit bine, dupa cite am vazut din pozele tale.

Felicitari.

 

PS. Astept impresii dupa testul drumului. :laugh:

post-40812-1300012543_thumb.png

post-40812-1300012559_thumb.jpg

post-40812-1300012570_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o mica dilema (i-a venit sorocul si bateriei mele sa isi dea duhul) si vad pe louis numai baterii cu acid.

ma intreb de ce...si de ce nu cu gel sau cu automentinere ca si la masina?

nu e mai buna una fara acid la o tranta...risti sa-i sara doapele si om esti

 

aveti careva baterie fara acid? daca da, de unde ati luat(in arad nu am gasit)?

ms anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o mica dilema (i-a venit sorocul si bateriei mele sa isi dea duhul) si vad pe louis numai baterii cu acid.

ma intreb de ce...si de ce nu cu gel sau cu automentinere ca si la masina?

nu e mai buna una fara acid la o tranta...risti sa-i sara doapele si om esti

 

aveti careva baterie fara acid? daca da, de unde ati luat(in arad nu am gasit)?

ms anticipat

Ia legatura cu userul fortec :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea gasesti baterie cu gel la dimensiunile locasului, care e destul de restrictiv in cazul F650 GS.

Am auzit de montarea unui acumulator cu gel pe GS dar cu relocarea acestuia in locul unde ar fi trebuit sa fie centrala de ABS.

Uite aici detalii despre baterii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu mai atinga lantul de cricul central trebuie sa montezi o rola pe partea de jos a lantului. Vad ca ai deja locasul pentru fixarea acestei role.

Mesaj completat

Acum, pe motor, ai numai rola superioara. Ca sa nu mai loveasca lantul in cricul central si sa nu fii nevoit sa il dai jos, ar trebui sa iti montezi inca o rola dar pe partea de jos a lantului. Ti-am atasat niste poze.

Lucrarea a iesit bine, dupa cite am vazut din pozele tale.

Felicitari.

 

PS. Astept impresii dupa testul drumului. :laugh:

 

 

Merci de info, ma gandeam ca trebuia sa fie ceva si in locasul ala :D

Sa vad cat costa pe la prietenii de la AB

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut pe AdvRider ca sunt mai multi care folosesc baterii d-astea: http://shop.testsycl.com/46-AH-MOTORCYCLE-...ORS-4S2P003.htm

Si un filmulet cu instalarea:

http://www.youtube.com/watch?v=agnfK9iWG0s

N-am vazut pe site nimic despre expediatul in alte tari, dar se poate afla printr-un mail.

Editat de AlexXP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apel umanitar: un mic maniac posesor de Honda si BMW vrea sa faca o manarie. Pentru asta, mi-ar fi foarte util sa vad cum arata instalatia de ABS (sau locasul ei) de pe un F650GS (Dakar). M-ar putea ajuta vreun bucurestean binevoitor? :laugh: Tot ce vreau e sa ma uit si sa masor. Berea o dau la ceva terasa :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apel umanitar: un mic maniac posesor de Honda si BMW vrea sa faca o manarie. Pentru asta, mi-ar fi foarte util sa vad cum arata instalatia de ABS (sau locasul ei) de pe un F650GS (Dakar). M-ar putea ajuta vreun bucurestean binevoitor? :laugh: Tot ce vreau e sa ma uit si sa masor. Berea o dau la ceva terasa :P

 

Pe la romana de la 18.30 la 22.30 de luni pana sambata (sambata more or less la orice ora) :D

Nu-i Dakar dar e la fel pozitionata si dimensionata centrala de ABS si la GS

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu anul trecut cind mi-am cautat baterie, am gasit cu gel de 12Ah dar cu dimensiunile ceva mai mari decit varianta stock care ar intra in locasul de la GS. Si nu prea ai loc de manevre in acel loc. :laugh:

 

Varianta cu acid de 12 Ah:

YB12AL-A are 136x82x161 si costa 195 lei (LxlxH)

 

variantele cu gel de 12 Ah:

YTX14-BS are 152x88x147 si costa 298 lei

YT12B-4; BS are 151x70x131 si costa 538 lei

YT14B-BS are are 152x70x150 si costa 584 lei

 

Diferentele sunt vizibile si la dimensiuni si la pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 intrebari:

1 daca schimb semeringurile furca trebuie sa schimb si uleiul?sau daca lipseste un pic 100-150 gr merge completat cu ulei de motor?

2 cand am desfacut furcile la una bucsa metalica era sub semering si la cealalta care a si inceput piarda ulei era deasupra intre semering ulei si cel de praf unde este pozitia ei mai exact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apel umanitar: un mic maniac posesor de Honda si BMW vrea sa faca o manarie. Pentru asta, mi-ar fi foarte util sa vad cum arata instalatia de ABS (sau locasul ei) de pe un F650GS (Dakar). M-ar putea ajuta vreun bucurestean binevoitor? :laugh: Tot ce vreau e sa ma uit si sa masor. Berea o dau la ceva terasa :D

salut.eu am un dakar din 2005,dar locuiesc aproape de pitesti.daca ai drum pe acolo te pot ajuta. :laugh:

Mesaj completat

2 intrebari:

1 daca schimb semeringurile furca trebuie sa schimb si uleiul?sau daca lipseste un pic 100-150 gr merge completat cu ulei de motor?

2 cand am desfacut furcile la una bucsa metalica era sub semering si la cealalta care a si inceput piarda ulei era deasupra intre semering ulei si cel de praf unde este pozitia ei mai exact?

salut. uitate pe forum la pagina 276.adik tot aici dar mai inapoi cu vreo 200 si ceva de pagini.spre sa te ajute :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Cum imi dau seama daca motorul trage aer fals pe la gatu ala de guma de la carburator? Care ar fi simptomele?

 

- Cum imi dau seama daca sunt dereglate carburatoarele? Daca sunt dereglate, se regleaza pe ceas? Daca da, cum se regleaza cu ceasul? Am un prieten care are ceasuri pentru reglat carburatoare dar n-a apucat a regleze carburatoarele la nici un motor... deci nu stiu cat de bine stie sa regleze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Cum imi dau seama daca motorul trage aer fals pe la gatu ala de guma de la carburator? Care ar fi simptomele?

 

Pulverizeaza wd40 in zona aia. Daca relanti-ul da sa scada, trage aer fals :laugh:

 

- Cum imi dau seama daca sunt dereglate carburatoarele? Daca sunt dereglate, se regleaza pe ceas? Daca da, cum se regleaza cu ceasul? Am un prieten care are ceasuri pentru reglat carburatoare dar n-a apucat a regleze carburatoarele la nici un motor... deci nu stiu cat de bine stie sa regleze.

 

Parca amandoua amerg in acelasi cilindru :laugh: Nu stiu exact ce si cum e la al tau da e topic pinned la service despre sincronizat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...