zeroo Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 daca nu ridici si fata, da, 6 cm sunt prea mult. Strici toata ciclistica mobrei. Cred ca pe 3 cm am sa merg si eu. Astept insa opinii de la cei ce si le pun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Asta cu ciclistica cred sincer ca e cam trasa de par... 6 cm e diferenta dintre daca se suie o donsoara de 60 de kile pe ea, sau daca ma sui eu cu pasager si cu 40 de kg de bagaje... (pe fata va asigur ca nu se lasa tot cu 6 cm intre cazurile astea doua...). E ca si cum ai spune ca n-ai voie sa iei pasager mai gras de 80 de kg ca se strica ciclistica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Din partea mea fiecare poate sa isi puna ce vrea pe mobra. Mi-e teama insa ca nemtii de au proiectat mobra asta sunt mai destepti decat noi, si as incerca, in modificarile de le fac, sa pastrez un echilibru. Cm aia castigati, nu sunt in travel la amortizor, iti ridica burta mobrei fata de sosea prin marirea unghiului basculei fata de cadru. Eu am schimbat amoritzorul cu unul de Dakar. Am castigat aproape 3 cm cu asta. Si am mers cu el cu furca veche, si apoi am mers is cu furca noua. Si crede-ma, erau doua mobre diferite. Iti spun asta din incercat pe pielea mea, nu din auzite, sau din imaginatia mea. Aceeasi mobra, trei variante, trei feluri de a merge. Amortizor original-furca originala, amortizor mai lung-furca originala, amortizor mai lung-furca mai lunga-usd-arcuri progresive-etc. Diferentele sunt vizibile si le simti din momentul in care te asezi pe mobra. Doar stand pe loc. Apoi te dai si simti cum iei "obligat" altfel curbele, cum pui altfel frana, cum stai altfel pe mobra. Din punctul asta de vedere mi-am dat cu parerea. Pune-ti tu pe mobra oasele astea sa iti ridice mobra cu 6 cm si spune-mi ca se comporta mobra la fel, si ca polizezi scaritele la fel in curbe. Eu era sa dau cu mobra de pamant de doua ori, ca luam curbele cum stiam eu sa le iau, cand mi-am pus doar amortizorul pe spate...Eu faceam ce stiam sa fac dupa 60 de mii de km, si micuta facea altfel. Pana am invata sa o conduc din nou. Repet, vb din propria mea experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Evident ca aia 3/6 cm nu sunt travel la amortizor. Pe de alta parte, in cazul meu, ridicarea nu ar face decat sa aduca inapoi burta inapoi unde ar trebui, adica unde a proiectat-o neamtul. Sau poate putin mai sus, dar oricum, mai aproape de proiectul neamtului decat acum, cu mine si bagaje (si eventual pasager) pe ea. Iar cu polizatul, tratez motociclismul ca pe un hobby, nu ca pe un sport de performanta, sa ajung la de-astea cu polizatul intentionat al scaritelor. Oricum, mi se pare periculoasa conceptia potrivit careia motociclismul pe drumurile publice e sport. Asta, off-topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Martie 8, 2011 Autor Share Postat Martie 8, 2011 Da, e normal. La modelul asta iti trebuie "facultate", multi ani de studiu si alinierea favorabila a planetelor sa verifici nivelul de ulei. Deci daca ai bagat 2,3l si nu vezi urme de ulei pe sub motocicleta , nu scoate fum, nu se aud zgomote metalice in motor atunci e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Da, e normal. La modelul asta iti trebuie "facultate", multi ani de studiu si alinierea favorabila a planetelor sa verifici nivelul de ulei. perfect adevarat --------------------------------------- Eu il verific asa: dupa ce dau o tura de cativa km, pun motorul pe cricul central si il las sa mearga in continuare pana porneste ventilatorul. Astept sa se opreasca ventilatorul, opresc motorul si abia atunci e normal sa se vada uleiul pe gemulet sau la modelul mai nou pe joja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Ok, in cazul asta astept pana in vara sa il verific da' de ce pana in vara?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Ca sa se alinieze planetele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Exact Dupa ce se aliniaza si ai incercat si varianta mea, astept sa-mi spui daca ai rezolvat problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 S-au aliniat. E la nivel, dar a fost nevoie de o tura peste 200 de km sa se alinieze. chiar nu mi explic de ce face asa. miine skimb si eu la un dakar 2005 pun motorex 10w40.al meu e cu joja.2,3 litri cu filtru.asta e stasul.va doresc tuturor o vara cit mai placuta si fara nici un incident.va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Hai ca nu e asa o inginerie sa schimbi uleiul. Daca aveti dubii, pe http://faq.f650.com gasiti totul despre asta si multe altele. Si cine nu are chef sa se complice, murdareasca, bla bla, sa citeasca ce scrie in semnatura. Seara buna, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Hai ca nu e asa o inginerie sa schimbi uleiul. Daca aveti dubii, pe http://faq.f650.com gasiti totul despre asta si multe altele.Si cine nu are chef sa se complice, murdareasca, bla bla, sa citeasca ce scrie in semnatura. Seara buna, esti super.daca as sta in buc pe loc as veni.dar sunt de la pitesti si inca e frig afara.multumim pt oferta.poate ne mai ajuti si cu un sfat cind avem probleme.salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Astazi am terminat treaba. Far cu xenon cu lupa. Cam asta a iesit: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Interesant Daca tot e noapte, de ce nu faci si niste poze fara blitz sa vedem cum se vede noaptea? Banuiesc ca e h4 soclul. Ce temperatura de culoare are xenonul folosit? Imi place cum a iesit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 (editat) Soclul e H4. Temp e 6000 K Pozele au fost facute fara blit, cu aparatul pe trepied. Uite niste poze combinate (fara lupa /cu lupa): Faza scurta: Mesaj completat Faza lunga: Editat Martie 11, 2011 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Astazi am montat oasele pe mobra.Sunt cu 1cm mai scurte si mobra s-a ridicat cu 2 cm.In cazul de fata nu trebuie sa modific nici cricurile.Cand ridic mobra pe cricul central roata din spate este aproape lipita de asfalt.Poze nu am facut , dar diferenta vizibila este mica.Ma gandeam sa pun oase mai scurte cu 2cm sa se ridice mobra cu 4 cm, dar cred ca deja trebuie sa modific si cricurile.Dupa ce o sa fac ceva ture cu ea sa o simt ma mai gandesc.Piesele facute de Dan se potrivesc la fix.In partea de sus a oaselor unde se baga rulmentul , Dan a facut niste saibe pentru a proteja rulmentul de mizerie.O sa scot saibele si o sa pun cate un semering asa cum au cele originale.In rest sa vina caldura sa incepem sezonul. Numa bine la toti. Mesaj completat Soclul e H4. Temp e 6000 KPozele au fost facute fara blit, cu aparatul pe trepied. Uite niste poze combinate (fara lupa /cu lupa): Faza scurta: Mesaj completat Faza lunga: Faina treaba ai facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Astazi am montat oasele pe mobra.Sunt cu 1cm mai scurte si mobra s-a ridicat cu 2 cm.In cazul de fata nu trebuie sa modific nici cricurile.Cand ridic mobra pe cricul central roata din spate este aproape lipita de asfalt.Poze nu am facut , dar diferenta vizibila este mica.Ma gandeam sa pun oase mai scurte cu 2cm sa se ridice mobra cu 4 cm, dar cred ca deja trebuie sa modific si cricurile.Dupa ce o sa fac ceva ture cu ea sa o simt ma mai gandesc.Piesele facute de Dan se potrivesc la fix.In partea de sus a oaselor unde se baga rulmentul , Dan a facut niste saibe pentru a proteja rulmentul de mizerie.O sa scot saibele si o sa pun cate un semering asa cum au cele originale.In rest sa vina caldura sa incepem sezonul. Numa bine la toti. Mesaj completat Faina treaba ai facut. hai albanezu la sosea.am facut schimbul de ulei astazi si l am pus putin la treaba. va salut pe toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 (editat) Am montat si eu link-urile, s-au potrivit la fix, am dat o tura si sunt ok. Este adevarat ca este mai altfel pe curbe(se lasa mult mai usor decat sunt obisnuit) si pare sa fie un pic "rear end happy" pe frana de motor dar asta e si pentru ca am gume cam duse. Sunt ceva probleme legate de cricul central (in cazul alor mele cu 6 cm ridicare) in sensul ca a trebuit sa demontez cricul central pentru ca lantul atingea de el, deasemenea ar trebui sa il prelungesc cumva deoarece mobra pusa pe cricul central cu linkurile noi sta mai mult pe roti si prea putin pe cric Revin cu impresii dupa o tura ceva mai lunga poze la LINK Editat Martie 12, 2011 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Ca sa nu mai atinga lantul de cricul central trebuie sa montezi o rola pe partea de jos a lantului. Vad ca ai deja locasul pentru fixarea acestei role. Mesaj completat Acum, pe motor, ai numai rola superioara. Ca sa nu mai loveasca lantul in cricul central si sa nu fii nevoit sa il dai jos, ar trebui sa iti montezi inca o rola dar pe partea de jos a lantului. Ti-am atasat niste poze. Lucrarea a iesit bine, dupa cite am vazut din pozele tale. Felicitari. PS. Astept impresii dupa testul drumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 am o mica dilema (i-a venit sorocul si bateriei mele sa isi dea duhul) si vad pe louis numai baterii cu acid. ma intreb de ce...si de ce nu cu gel sau cu automentinere ca si la masina? nu e mai buna una fara acid la o tranta...risti sa-i sara doapele si om esti aveti careva baterie fara acid? daca da, de unde ati luat(in arad nu am gasit)? ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 am o mica dilema (i-a venit sorocul si bateriei mele sa isi dea duhul) si vad pe louis numai baterii cu acid.ma intreb de ce...si de ce nu cu gel sau cu automentinere ca si la masina? nu e mai buna una fara acid la o tranta...risti sa-i sara doapele si om esti aveti careva baterie fara acid? daca da, de unde ati luat(in arad nu am gasit)? ms anticipat Ia legatura cu userul fortec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Nu prea gasesti baterie cu gel la dimensiunile locasului, care e destul de restrictiv in cazul F650 GS. Am auzit de montarea unui acumulator cu gel pe GS dar cu relocarea acestuia in locul unde ar fi trebuit sa fie centrala de ABS. Uite aici detalii despre baterii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 bateria cu gel se va incinge de la rezervorul de ulei si nu o vad prea bine. cartea zice sa pui pe acid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 care facea mecanica buna si ieftina si ai si ceva piese pe stoc? repsectiv simeringurile si ulei de furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Ce placute tin mai mult la noroi? Sinter sau organice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.