Dan Cata Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Salut, Pentru un F650GS din 2002, pot gasi un sistem ABS, pe care sa il pot monta. A mea nu are asa ceva si asi vrea sa-i pun. Vad ca telescoapele sunt prevazute si au suport de prindere pentru ABS. Oare cat m-ar costa operatiunea? Vaneaza unul lovit dar care sa aiba abs. Sa zicem ca il iei la 1500 eur. Proiect pt la iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Vaneaza unul lovit dar care sa aiba abs. Sa zicem ca il iei la 1500 eur. Proiect pt la iarna Buna idee! Ai si model pentru montaj si... bancă de "organe"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oformula Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 in special pentru calitatea motorului, nu pentru altceva! si eu vreau abs, musai 2 cilindrii, injectie, dastea. modelele in 2 cil. sau dupa 2007-2008 cica sunt facute dupa planurile rotax dar in china cu materiale made in china, si am intalnit pe forumuri multe plangeri legate de calitatea lor. nu-mi aduc aminte cine anume le construieste, poate se indura cineva si rasfoieste cateva pag in urma sau ne spune din nou ps: netul meu merge cu 15kbs LONCIN-CHINA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Notka Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 (editat) LONCIN-CHINA Te pomenesti ca asta o fi fabrica ce face motoarele in 2 cilindrii pt. BMW : Loncin Motorcycle Factory China Later edit: Am vrut sa fac o gluma, dar se pare ca chiar asta e fabrica (desi nu sunt convins): Editat Iulie 4, 2011 de Notka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kex83 Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Dap. Aia e fabrica - la minutul 5:19 se vede cat de "automatizat" se fixeaza capacul ) ne zice chinezu care sunt diferentele intre liniile de productie pt scuterele chinezesti si linia de productie bmw ( care e 3m mai incolo).....cica "calitatea germana". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Notka Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 (editat) Dap. Aia e fabrica - la minutul 5:19 se vede cat de "automatizat" se fixeaza capacul ) ne zice chinezu care sunt diferentele intre liniile de productie pt scuterele chinezesti si linia de productie bmw ( care e 3m mai incolo).....cica "calitatea germana". Interesant subiectul. Eu nu sunt convins ca fabrica aia face motoarele pentru BMW. Oricum, motoarele din film sunt intr-un cilindru. Daca chiar fabrica de 2 ani jumate motoarele pentru BMW atunci ar putea fi doar cele de pe BMW G650GS. Aveti informatii ca si F650GS in 2 cilindrii se fabrica in China? Nu m-as mira sa faca clone de BMW, ca se pricep la asa ceva. Later edit: De pe Wikipedia: G series – single-cylinder engines of 449 to 652 cc capacity featuring chain drive. Models are G450X, G650GS (available in some markets), G650 Xmoto, G650 Xchallenge and G650 Xcountry. The 450 cc engines are manufactured by Kymco in Taiwan.[10] The 2009 and 2010 650 cc engine parts were manufactured Rotax in Austria, with the engine being assembled by Loncin Holdings, Ltd in China.[11][12] Editat Iulie 5, 2011 de Notka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 (editat) Daca m-as apuca sa dezmembrez un f650gs 2002,fara ABS, cam de ce ati avea nevoie? Daca nu o dau completa si functionala in doua saptamani, ma apuc de dezmembrat. Editat Iulie 5, 2011 de niculae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 scarita pasager dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Daca m-as apuca sa dezmembrez un f650gs 2002,fara ABS, cam de ce ati avea nevoie? Daca nu o dau completa si functionala in doua saptamani, ma apuc de dezmembrat. Scarita pasager... stanga! No joke!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Daca m-as apuca sa dezmembrez un f650gs 2002,fara ABS, cam de ce ati avea nevoie? Daca nu o dau completa si functionala in doua saptamani, ma apuc de dezmembrat. posibil pompa frana spate aripa pe fata joasa ai? dc da, vreau PS: da ce ti-a facut de te-ai suparat asa tare pe el?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 PS: da ce ti-a facut de te-ai suparat asa tare pe el?? Nu mi-a facut nimic, am nevoie de bani. L-am pus la vanzare de ceva timp si am primit numai oferte de schimb. Ma gandeam ca daca ar fi lume interesata de piese mai "importante", l-as putea dezmembra. Plus de asta, va ajut si pe voi. Peste doua saptamani va zic cum ramane, pana una alta, va notez pe toti care ati vrea cate ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 (editat) Vreau eu parbrizul. Vorbim pe PM restul de detalii. Editat Iulie 8, 2011 de Stefan GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 - priza 12v plus adaptor USB - handguards Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 Caut ventilator pentru radiator. Urgent. Astept detalii pe PM. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 nu mai mergeti pe rezerva foarte mult. de aia se duc pompele Si abia acum spui?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Daca m-as apuca sa dezmembrez un f650gs 2002,fara ABS, cam de ce ati avea nevoie? Daca nu o dau completa si functionala in doua saptamani, ma apuc de dezmembrat. suportii de la scaritele fata - ambii Oglinzile originale - doar daca nu se pliaza de la vant intrerupatorul de la manerele incalzite capacul de la compartimentul pentru manusi (fara butuc) Farul (daca pretul este bun si daca se poate pune pe el becul original fara probleme) in functie de preturi pt restul pieselor - as putea achizitiona preventiv cate ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 (editat) Sambata asta am schimbat filtrul de benzina la al meu Moromete-am pus din acela de 70 de lei care face concurenta la al de la bavaria -si care apropo merge brici-nici schimbare de turatie nici consum nimic Multumesc Andrei! Problema este alta cand am desfacut motorul am observat ca al meu cablu de acceleratie se mai tine in cateva spire. Intrebarea intrebatoare: care aduce piese pe original de pe oem-si la ce pret-si cel mai repede? Editat Iulie 11, 2011 de bykerkess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 suportii de la scaritele fata - ambii Oglinzile originale - doar daca nu se pliaza de la vant intrerupatorul de la manerele incalzite capacul de la compartimentul pentru manusi (fara butuc) Farul (daca pretul este bun si daca se poate pune pe el becul original fara probleme) in functie de preturi pt restul pieselor - as putea achizitiona preventiv cate ceva Am un capac de la compartimetul de manusi nou nout si fara butuc cu care nu mai am ce face ca am vandut mobra.Asa ca lasa-mi un ne de tel pe pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kex83 Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Sambata asta am schimbat filtrul de benzina la al meu Moromete-am pus din acela de 70 de lei care face concurenta la al de la bavaria -si care apropo merge brici-nici schimbare de turatie nici consum nimic Multumesc Andrei! Problema este alta cand am desfacut motorul am observat ca al meu cablu de acceleratie se mai tine in cateva spire. Intrebarea intrebatoare: care aduce piese pe original de pe oem-si la ce pret-si cel mai repede? Sa folosesti cu placere filtrul! Alin ma cheama bre, nu Andrei. Dar hai, treaca de la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 nu mai mergeti pe rezerva foarte mult. de aia se duc pompele Explicatia ar fi ca benzina ar avea si rol de racire al pompei de benzina, care e de fapt un motoras care functioneaza atat timp cat motorul sta pornit. Si pompele astea au nevoie de racire ca sa nu se incinga si sa se blocheze. A mea cand si-a dat obstescul sfarsit, pe la cam 1`00k km, pe GS, am desfacut-o si am vazut ca unul din carbuni era "mancat" pana la arcul care il tinea tensionat pe rotor. Retineti ca pompa e consumabila, alaturi de cauciucuri si ambreiaj si mai stiu eu ce, ramane voi sa stabiliti la cati km e bine sa o schimbi ca sa nu ai surprize neplacute in mijlocul campului intr-o zi de vara cand is 40 de grade la soare. Oricum inainte sa crape, de regula, scoate un sunet ascutit. Ala e semnu ca ar trebui schimbata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Sa folosesti cu placere filtrul! Alin ma cheama bre, nu Andrei. Dar hai, treaca de la mine ei Alin -Andrei important e ca omu' e serios si filtrul e ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Imi cer scuze pentru "alarma falsa", motocicleta nu va mai fi dezmembrata. Nu mi-ar iesi suma la care m-am gandit eu, nu merita din perspectiva mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calutz Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 salut poate din colegii vostri sau cunoscutii posesori de genul de motor vrea sa faca un schimb cu un hard enduro e vb de un ktm exc 450 din 2004 il dau cu tot echipamentul din dotare doar firme renumite uleiuri cauciucuri etc,mi sa pus pata pe un f650 si nu imi mai permite sanatatea sa fac hard.multumesc de intelegere.cristi 0721656301 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hnd46 Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 Primiti in gasca voastra inca un pasionat???... (am crescut cu Nsr125, am facut majoratul pe cbr600f4i( care mi-a fost furat), mers ocazional pe Rebel 250 - cateodata si 700 km cu pasager si bagaje, acum dupa 1 an de la incident revin pe doua roti puternice cu personalitate timid la semafor si dornic de aventuri... F650GS (2002) care ma poarta la munca, munte, mare...si daca ma primiti in grupul vostru poate am ocazia sa o scot mai des alaturi de "calutii" ei gemeni. Intrebare - voi va adunati intr-o zi anume? mai iesiti la bere, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 Primiti in gasca voastra inca un pasionat???... (am crescut cu Nsr125, am facut majoratul pe cbr600f4i( care mi-a fost furat), mers ocazional pe Rebel 250 - cateodata si 700 km cu pasager si bagaje, acum dupa 1 an de la incident revin pe doua roti puternice cu personalitate timid la semafor si dornic de aventuri... F650GS (2002) care ma poarta la munca, munte, mare...si daca ma primiti in grupul vostru poate am ocazia sa o scot mai des alaturi de "calutii" ei gemeni. Intrebare - voi va adunati intr-o zi anume? mai iesiti la bere, etc. Felicitari pentru achizitie. Una din intilniri (dar nu pe marca de moto) este in fiecare miercuri la Arcul de Triumf cam dupa ora 17. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.