Serban.S Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 ce dimensiune are electroventilatorul la voi? Multam fain de ajutor! Cam 13 cm diametru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 (editat) Nu eu am facut pana la BMW Camp, THC a facut-o... recunosc, eu am fost jur pe rosu ca de-acum incolo ma car cu camera de rezerva la mine Editat August 4, 2011 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 recunosc, eu am fost jur pe rosu ca de-acum incolo ma car cu camera de rezerva la mine si cu leviere...ca fara ele, esti ca si "mort"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 si cu leviere...ca fara ele, esti ca si "mort"... Tocmai ce caut sa imi iau unele subtirele ca ale tale Tu de unde le-ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Tocmai ce caut sa imi iau unele subtirele ca ale tale Tu de unde le-ai luat? Am vazut leviere mici in tirg la Vitan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 spray de pana pt camere - te duce acasa chiar daca mai incet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) Tocmai ce caut sa imi iau unele subtirele ca ale tale Tu de unde le-ai luat? Sunt facute la mine la lucru din foaie de arc, nu sunt cumparate. PS: Care stiti ceva simeringuri, sa zic mai speciale, care sa tina mai mult, deoarece si mie dupa numai 4800km mi-a cazut iar simeringul de la pompa de apa, luat original Bmw . Ma gandesc la ceva cu dublu arc sau ceva cu dublu canel de izolare...exista asa ceva? Sau ce trucuri ati mai folosit pt a scapa de problema asta...? Editat August 5, 2011 de CuCun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) Daca imi dai dimensiunile, poate te ajut eu. Am mai luat dublu arc dar alea de regula sunt doar la dimensiuni ceva mai mari... si pompa de apa parca e mic. Oricum, intra pe intramark.ro si verifica daca au dimensiunea aia, cu 2 arcuri cum iti trebuie tie. Daca da, si nu trimit in tara, ti le iau eu si trimit Nu cumva acolo e si ceva paleta cu un ax? Axu ala nu e mancat? Nu poti pune simeringu nou o idee mai inspre exterior, ca sa nu calce pe urma de la simeringu vechi? Editat August 5, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 confirm partea cu axul mancat... atentie la axul mancat cand pui simering nou... poti de asemenea sa mai ,,strangi arcul,, tai, remufezi spirala, si la mine incepe sa planga ulei pe acolo...pe la pompa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) Care stiti ceva simeringuri, sa zic mai speciale, care sa tina mai mult, deoarece si mie dupa numai 4800km mi-a cazut iar simeringul de la pompa de apa, luat original Bmw . Ma gandesc la ceva cu dublu arc sau ceva cu dublu canel de izolare...exista asa ceva? Sau ce trucuri ati mai folosit pt a scapa de problema asta...? am patit si eu asa ceva, dupa 4mii km imi curgea iar pompa de apa, am desfacut si am pus acelasi tip de simeringuri (aftermarket, unele unguresti obisnuite care se gasesc la orice magazin de profil) , si pana acum am 16 mii km cu ele fara probleme........ banuiesc ca le-am atins la montare pe celelalte...sau nu le-am pus corect...... mai schimba-le odata, pierzi 2 ore si 4 lei Editat August 5, 2011 de nelluu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) Mersi all' pt reply Asa o sa fac, o sa schimb simeringurile... aveam luate deja simeringuri pt orice eventualitate(2,5 lei/buc) Acuma eu sper, ca nu stiu pana nu desfac, ca in 5000 km sa nu fie ros axul(totusi e otel contra cauciuc, si in atatia km nu cred sa fi castigat cauciucul). @neluu: cum mana naibii ai reusit tu in 2 ore sa faci manevra asta, ca mie mi-au trebuit undeva la 4-5 ore sa o termin, plus multi nervi pt rahatul ala de teava retur ulei...sau ai ceva pont pt scosul capacului ambreiajului de care eu nu m-am prins inca? Daca imi dai dimensiunile, poate te ajut eu. Am mai luat dublu arc dar alea de regula sunt doar la dimensiuni ceva mai mari... si pompa de apa parca e mic. Oricum, intra pe intramark.ro si verifica daca au dimensiunea aia, cu 2 arcuri cum iti trebuie tie. Daca da, si nu trimit in tara, ti le iau eu si trimit Asta am gasit: 10*26*7 TC 10*26*7 TC VIT 10*26*7 TF VIT dar ce inseamna TC sau TF sa nu ma intrebi ca habar nu am(ce am gasit pe net e ca VIT vine de la VITON, care e materialul din care sunt facute), care sunt cu dublu arc iar nu stiu... Editat August 5, 2011 de CuCun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Mersi all' pt reply Asa o sa fac, o sa schimb simeringurile... aveam luate deja simeringuri pt orice eventualitate(2,5 lei/buc) Acuma eu sper, ca nu stiu pana nu desfac, ca in 5000 km sa nu fie ros axul(totusi e otel contra cauciuc, si in atatia km nu cred sa fi castigat cauciucul). @neluu: cum mana naibii ai reusit tu in 2 ore sa faci manevra asta, ca mie mi-au trebuit undeva la 4-5 ore sa o termin, plus multi nervi pt rahatul ala de teava retur ulei...sau ai ceva pont pt scosul capacului ambreiajului de care eu nu m-am prins inca? nu e nici un pont...prima data asa m-am chinuit si eu, e vorba de antrenament . -ca sa mearga treaba mai usor : -desfaci toate suruburile -desfaci teava de ulei si o torsionezi putin in ext, ...daca tot nu ai loc de manevra desfaci si surubul care prinde teava de ulei de sus de undeva -desfaci scarita din stg -scoti capacul printr-o miscare de usoara rotatie fara sa fortezi, ...totul e sa fii calm, daca te enervezi nu mai iese ) am patit eu! -schimbi simeringurile (le ungi cu ulei/antigel, mare atentie sa le bati drept ...eu nu am avut presa si le-am batut cu o cheie tubulara cu diametrul ext. cat al simeringului) -- aici chiar nu trebuie sa te grabesti -montezi la loc in ordine inversa -ai grija sa nu strici simeringul de la schimbatorul de viteze -daca nu vrea capacul sa intre pana la capat, mai invarti cate putin de pompa de apa pana nimereste axul pasul spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Mersi all' pt reply Asa o sa fac, o sa schimb simeringurile... aveam luate deja simeringuri pt orice eventualitate(2,5 lei/buc) Acuma eu sper, ca nu stiu pana nu desfac, ca in 5000 km sa nu fie ros axul(totusi e otel contra cauciuc, si in atatia km nu cred sa fi castigat cauciucul). @neluu: cum mana naibii ai reusit tu in 2 ore sa faci manevra asta, ca mie mi-au trebuit undeva la 4-5 ore sa o termin, plus multi nervi pt rahatul ala de teava retur ulei...sau ai ceva pont pt scosul capacului ambreiajului de care eu nu m-am prins inca? Asta am gasit: 10*26*7 TC 10*26*7 TC VIT 10*26*7 TF VIT dar ce inseamna TC sau TF sa nu ma intrebi ca habar nu am(ce am gasit pe net e ca VIT vine de la VITON, care e materialul din care sunt facute), care sunt cu dublu arc iar nu stiu... Parca aveau acolo ceva tabel cu legenda, care ce inseaman, dar cel mai bine e sa ii suni pe ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) PS: Care stiti ceva simeringuri, sa zic mai speciale, care sa tina mai mult, deoarece si mie dupa numai 4800km mi-a cazut iar simeringul de la pompa de apa, luat original Bmw . Ma gandesc la ceva cu dublu arc sau ceva cu dublu canel de izolare...exista asa ceva? Sau ce trucuri ati mai folosit pt a scapa de problema asta...? - da cam prematur s-au dus, ce lichid de racire ai pus? cartea zice " use only nitrite-free antifreeze and corrosion inhibitor" si schimbat macar odata la doi ani, iar "for EGINE OIL Are permissible Brand-name HD oil :SF,SG OR SH, no SJ, do NOT use synthetic oil" probabil folosind altceva , dauneaza grav...simeringurilor, celui de ulei ori celui din partea cu lichidul de racire si implicit corodarea axului,poate fi si marfa proasta daca ai respectat calitatile lichidelor, tie care simeringuri ti s-au dus? si eu am un set de rezerva in caz de nevoie, la mine mi-a curs pe la surubul de golire mai precis pe la saba din cupru nu pe la gaurica ,care m-a indus in eroare crezand ca-i pompa pe duca, am schimbat saiba si n-a mai curs, numa' bine.[ Editat August 5, 2011 de 66c-bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut pn Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Salutare oameni buni. Scuze de offtopic. As vrea sa achizitionez un bmw f650 gs. Daca cineva vrea sa se desparta de motor poate iese ceva. In rest sa auzim numai de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 (editat) . Editat August 8, 2011 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Salut, Cu respect,BMW-ul este cel mai prost motor! Azi,dupa 63.000 Km a cedat pompa de apa! Am fost nevoit sa-l impusc!Mi-am descarcat incarcatorul, de 8 boabe in el si nemernicul tot misca!!! A trebuit sa-l otravesc!In final a decedat! Vecinii mei, ,,minunati'' au chemat Militienii si a trebuit sa dau declaratii pana la ora asta! Deci,o zi mai buna la toti!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 are careva vreun senzor de abs, pentru dakar, de fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Salut, Cu respect,BMW-ul este cel mai prost motor! Azi,dupa 63.000 Km a cedat pompa de apa! Am fost nevoit sa-l impusc!Mi-am descarcat incarcatorul, de 8 boabe in el si nemernicul tot misca!!! A trebuit sa-l otravesc!In final a decedat! Vecinii mei, ,,minunati'' au chemat Militienii si a trebuit sa dau declaratii pana la ora asta! Deci,o zi mai buna la toti!!! RIP! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Salut, I s-a mai intamplat cuiva sa-i cada brusc bateria? Eu unul ma asteptam sa dea semne de oboseala (pornire mai grea, mers neregulat etc). Pagerul imi arata la armare/dezarmare tensiunea si pana ieri dimineata nu am avut nici un motiv de ingrijorare. La pranz, dupa o pauza de mers de jumatate de ora, la pornire a luat-o razna alarma. In final, dupa scarpinat in cap si intrebari retorice, am dedus ca alarma nu avea nici o treaba cu motivul anomaliei si am fost cu bateria in brate sa cumpar alta. La masurare arata 9V. Oricum, bateria veche a tinut destul de mult (era cea originala, din 2007). Sa vedem ce stie Varta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat August 10, 2011 Autor Share Postat August 10, 2011 Salut, I s-a mai intamplat cuiva sa-i cada brusc bateria? Eu unul ma asteptam sa dea semne de oboseala (pornire mai grea, mers neregulat etc). Pagerul imi arata la armare/dezarmare tensiunea si pana ieri dimineata nu am avut nici un motiv de ingrijorare. La pranz, dupa o pauza de mers de jumatate de ora, la pornire a luat-o razna alarma. In final, dupa scarpinat in cap si intrebari retorice, am dedus ca alarma nu avea nici o treaba cu motivul anomaliei si am fost cu bateria in brate sa cumpar alta. La masurare arata 9V. Oricum, bateria veche a tinut destul de mult (era cea originala, din 2007). Sa vedem ce stie Varta. Da. Eu am patit la fel a cazut si gata alta baterie noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Mi-au venit crashurile de la HD. Foarte faine insa intrebarea e cum (sau unde) le pun? Cu ce tin motorul in timp ce desfac prinderea principala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Mi-au venit crashurile de la HD. Foarte faine insa intrebarea e cum (sau unde) le pun? Cu ce tin motorul in timp ce desfac prinderea principala? Suna-l pe Alex de la HD si sigur o sa te lamureasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teone Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Mi-au venit crashurile de la HD. Foarte faine insa intrebarea e cum (sau unde) le pun? Cu ce tin motorul in timp ce desfac prinderea principala? nu e nevoie sa-l tii cu nimic. pur si simplu desfaci suruburile, pui barele si suruburile la loc si gata. nu ar trebui sa dureze mai mult de 15-20 de minute cu tot cu bibileala de rigoare. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Pai suruburile laterale tin motorul pe cadru, n-ar trebui sa-l sui pe un stand/macara ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.