Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu eu am facut pana la BMW Camp, THC a facut-o... :P

 

recunosc, eu am fost :rusinica:

jur pe rosu ca de-acum incolo ma car cu camera de rezerva la mine

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recunosc, eu am fost :rusinica:

jur pe rosu ca de-acum incolo ma car cu camera de rezerva la mine

 

si cu leviere...ca fara ele, esti ca si "mort"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce caut sa imi iau unele subtirele ca ale tale

Tu de unde le-ai luat?

Sunt facute la mine la lucru din foaie de arc, nu sunt cumparate.

 

 

PS:

Care stiti ceva simeringuri, sa zic mai speciale, care sa tina mai mult, deoarece si mie dupa numai 4800km mi-a cazut iar simeringul de la pompa de apa, luat original Bmw :angryfire: . Ma gandesc la ceva cu dublu arc sau ceva cu dublu canel de izolare...exista asa ceva?

Sau ce trucuri ati mai folosit pt a scapa de problema asta...?

Editat de CuCun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca imi dai dimensiunile, poate te ajut eu. Am mai luat dublu arc dar alea de regula sunt doar la dimensiuni ceva mai mari... si pompa de apa parca e mic.

 

Oricum, intra pe intramark.ro si verifica daca au dimensiunea aia, cu 2 arcuri cum iti trebuie tie. Daca da, si nu trimit in tara, ti le iau eu si trimit ;)

 

Nu cumva acolo e si ceva paleta cu un ax? Axu ala nu e mancat? Nu poti pune simeringu nou o idee mai inspre exterior, ca sa nu calce pe urma de la simeringu vechi?

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Care stiti ceva simeringuri, sa zic mai speciale, care sa tina mai mult, deoarece si mie dupa numai 4800km mi-a cazut iar simeringul de la pompa de apa, luat original Bmw :angryfire: . Ma gandesc la ceva cu dublu arc sau ceva cu dublu canel de izolare...exista asa ceva?

Sau ce trucuri ati mai folosit pt a scapa de problema asta...?

 

am patit si eu asa ceva, dupa 4mii km imi curgea iar pompa de apa, am desfacut si am pus acelasi tip de simeringuri (aftermarket, unele unguresti obisnuite care se gasesc la orice magazin de profil) , si pana acum am 16 mii km cu ele fara probleme........ banuiesc ca le-am atins la montare pe celelalte...sau nu le-am pus corect...... mai schimba-le odata, pierzi 2 ore si 4 lei :)

Editat de nelluu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi all' pt reply

Asa o sa fac, o sa schimb simeringurile... aveam luate deja simeringuri pt orice eventualitate(2,5 lei/buc)

Acuma eu sper, ca nu stiu pana nu desfac, ca in 5000 km sa nu fie ros axul(totusi e otel contra cauciuc, si in atatia km nu cred sa fi castigat cauciucul).

 

@neluu: cum mana naibii ai reusit tu in 2 ore sa faci manevra asta, ca mie mi-au trebuit undeva la 4-5 ore sa o termin, plus multi nervi pt rahatul ala de teava retur ulei...sau ai ceva pont pt scosul capacului ambreiajului de care eu nu m-am prins inca? :cheers:

 

Daca imi dai dimensiunile, poate te ajut eu. Am mai luat dublu arc dar alea de regula sunt doar la dimensiuni ceva mai mari... si pompa de apa parca e mic.

 

Oricum, intra pe intramark.ro si verifica daca au dimensiunea aia, cu 2 arcuri cum iti trebuie tie. Daca da, si nu trimit in tara, ti le iau eu si trimit ;)

 

 

Asta am gasit:

10*26*7 TC

10*26*7 TC VIT

10*26*7 TF VIT

 

dar ce inseamna TC sau TF sa nu ma intrebi ca habar nu am(ce am gasit pe net e ca VIT vine de la VITON, care e materialul din care sunt facute), care sunt cu dublu arc iar nu stiu... :scratch:

Editat de CuCun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi all' pt reply

Asa o sa fac, o sa schimb simeringurile... aveam luate deja simeringuri pt orice eventualitate(2,5 lei/buc)

Acuma eu sper, ca nu stiu pana nu desfac, ca in 5000 km sa nu fie ros axul(totusi e otel contra cauciuc, si in atatia km nu cred sa fi castigat cauciucul).

 

@neluu: cum mana naibii ai reusit tu in 2 ore sa faci manevra asta, ca mie mi-au trebuit undeva la 4-5 ore sa o termin, plus multi nervi pt rahatul ala de teava retur ulei...sau ai ceva pont pt scosul capacului ambreiajului de care eu nu m-am prins inca? :cheers:

 

 

 

nu e nici un pont...prima data asa m-am chinuit si eu, e vorba de antrenament :D .

-ca sa mearga treaba mai usor :

-desfaci toate suruburile

-desfaci teava de ulei si o torsionezi putin in ext, ...daca tot nu ai loc de manevra desfaci si surubul care prinde teava de ulei de sus de undeva

-desfaci scarita din stg

-scoti capacul printr-o miscare de usoara rotatie fara sa fortezi, ...totul e sa fii calm, daca te enervezi nu mai iese :)) am patit eu!

-schimbi simeringurile (le ungi cu ulei/antigel, mare atentie sa le bati drept ...eu nu am avut presa si le-am batut cu o cheie tubulara cu diametrul ext. cat al simeringului) -- aici chiar nu trebuie sa te grabesti :)

-montezi la loc in ordine inversa

-ai grija sa nu strici simeringul de la schimbatorul de viteze

-daca nu vrea capacul sa intre pana la capat, mai invarti cate putin de pompa de apa pana nimereste axul pasul

 

spor la treaba ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi all' pt reply

Asa o sa fac, o sa schimb simeringurile... aveam luate deja simeringuri pt orice eventualitate(2,5 lei/buc)

Acuma eu sper, ca nu stiu pana nu desfac, ca in 5000 km sa nu fie ros axul(totusi e otel contra cauciuc, si in atatia km nu cred sa fi castigat cauciucul).

 

@neluu: cum mana naibii ai reusit tu in 2 ore sa faci manevra asta, ca mie mi-au trebuit undeva la 4-5 ore sa o termin, plus multi nervi pt rahatul ala de teava retur ulei...sau ai ceva pont pt scosul capacului ambreiajului de care eu nu m-am prins inca? :cheers:

 

 

 

Asta am gasit:

10*26*7 TC

10*26*7 TC VIT

10*26*7 TF VIT

 

dar ce inseamna TC sau TF sa nu ma intrebi ca habar nu am(ce am gasit pe net e ca VIT vine de la VITON, care e materialul din care sunt facute), care sunt cu dublu arc iar nu stiu... :scratch:

Parca aveau acolo ceva tabel cu legenda, care ce inseaman, dar cel mai bine e sa ii suni pe ei ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS:

Care stiti ceva simeringuri, sa zic mai speciale, care sa tina mai mult, deoarece si mie dupa numai 4800km mi-a cazut iar simeringul de la pompa de apa, luat original Bmw :angryfire: . Ma gandesc la ceva cu dublu arc sau ceva cu dublu canel de izolare...exista asa ceva?

Sau ce trucuri ati mai folosit pt a scapa de problema asta...?

 

 

- da cam prematur s-au dus, ce lichid de racire ai pus? cartea zice " use only nitrite-free antifreeze and corrosion inhibitor" si schimbat macar odata la doi ani, iar "for EGINE OIL Are permissible Brand-name HD oil :SF,SG OR SH, no SJ, do NOT use synthetic oil" probabil folosind altceva , dauneaza grav...simeringurilor, celui de ulei ori celui din partea cu lichidul de racire si implicit corodarea axului,poate fi si marfa proasta daca ai respectat calitatile lichidelor, tie care simeringuri ti s-au dus?

si eu am un set de rezerva in caz de nevoie, la mine mi-a curs pe la surubul de golire mai precis pe la saba din cupru nu pe la gaurica :D ,care m-a indus in eroare crezand ca-i pompa pe duca, am schimbat saiba si n-a mai curs,

numa' bine.[

Editat de 66c-bmw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni. Scuze de offtopic.

As vrea sa achizitionez un bmw f650 gs. Daca cineva vrea sa se desparta de motor poate iese ceva. In rest sa auzim numai de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Cu respect,BMW-ul este cel mai prost motor!

Azi,dupa 63.000 Km a cedat pompa de apa!

Am fost nevoit sa-l impusc!Mi-am descarcat incarcatorul, de 8 boabe in el si nemernicul tot misca!!!

A trebuit sa-l otravesc!In final a decedat!

Vecinii mei, ,,minunati'' au chemat Militienii si a trebuit sa dau declaratii pana la ora asta!

Deci,o zi mai buna la toti!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Cu respect,BMW-ul este cel mai prost motor!

Azi,dupa 63.000 Km a cedat pompa de apa!

Am fost nevoit sa-l impusc!Mi-am descarcat incarcatorul, de 8 boabe in el si nemernicul tot misca!!!

A trebuit sa-l otravesc!In final a decedat!

Vecinii mei, ,,minunati'' au chemat Militienii si a trebuit sa dau declaratii pana la ora asta!

Deci,o zi mai buna la toti!!!

 

 

RIP! :rose:

 

:grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

I s-a mai intamplat cuiva sa-i cada brusc bateria? Eu unul ma asteptam sa dea semne de oboseala (pornire mai grea, mers neregulat etc). Pagerul imi arata la armare/dezarmare tensiunea si pana ieri dimineata nu am avut nici un motiv de ingrijorare. La pranz, dupa o pauza de mers de jumatate de ora, la pornire a luat-o razna alarma. In final, dupa scarpinat in cap si intrebari retorice, am dedus ca alarma nu avea nici o treaba cu motivul anomaliei si am fost cu bateria in brate sa cumpar alta. La masurare arata 9V. Oricum, bateria veche a tinut destul de mult (era cea originala, din 2007). Sa vedem ce stie Varta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

I s-a mai intamplat cuiva sa-i cada brusc bateria? Eu unul ma asteptam sa dea semne de oboseala (pornire mai grea, mers neregulat etc). Pagerul imi arata la armare/dezarmare tensiunea si pana ieri dimineata nu am avut nici un motiv de ingrijorare. La pranz, dupa o pauza de mers de jumatate de ora, la pornire a luat-o razna alarma. In final, dupa scarpinat in cap si intrebari retorice, am dedus ca alarma nu avea nici o treaba cu motivul anomaliei si am fost cu bateria in brate sa cumpar alta. La masurare arata 9V. Oricum, bateria veche a tinut destul de mult (era cea originala, din 2007). Sa vedem ce stie Varta.

 

Da. Eu am patit la fel a cazut si gata alta baterie noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-au venit crashurile de la HD. Foarte faine insa intrebarea e cum (sau unde) le pun? :D Cu ce tin motorul in timp ce desfac prinderea principala?

Suna-l pe Alex de la HD si sigur o sa te lamureasca! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-au venit crashurile de la HD. Foarte faine insa intrebarea e cum (sau unde) le pun? :D Cu ce tin motorul in timp ce desfac prinderea principala?

 

 

nu e nevoie sa-l tii cu nimic. pur si simplu desfaci suruburile, pui barele si suruburile la loc si gata. nu ar trebui sa dureze mai mult de 15-20 de minute cu tot cu bibileala de rigoare. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...