bogdan xtr Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 salutare, are careva din intamplare de vanzare sau printre scule si piese, o bobina de inductie de bmw f 650 gs twin spark? am una care s-a ars de curand... sau vreo sursa, de cumparat ... multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Intr-un final am reusit sa-mi iau si eu Dakarul. Pe lista de cumparaturi am un cric central, un kit de ambreaj, placute si ulei si inca vreo cateva briz-brizuri mici. Ma gandesc sa extind putin lista sa-l customizez mai mult, incepand cu un crashbar. Alte idei? M-am pierdut pe louis/touratech prin chestii (iar mai mult de jumatate habar nu am daca ma ajuta/imi trebuie/sunt necesare/etc) Ceva idei? O lista de cumparaturi cu niste chestii bune/faine? Stropesc cu bere dupa felicitari pentru achizitie ! pune o poza aici sa vedem si noi crashbarurile sunt cea mai buna ideie pentru inceput, nu astepta sa o scapi o data din mana ca altii . unele sunt chiar ieftine handguards si/sau niste leviere care sa nu se rupa si daca ai mult de cheltuiala si iti folosesc adventure luggage cel mai bine ,cum mi se spunea si mie la inceput ( acum 2 luni ) e sa vezi la altii , si apoi o sa vrei si tu un OZN are Serban de acolo poti sa te inspiri . Serbane , azi vii la rond ? vreau sa-ti vad si eu parbrizul ala pana pica bruma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Intr-un final am reusit sa-mi iau si eu Dakarul. Pe lista de cumparaturi am un cric central, un kit de ambreaj, placute si ulei si inca vreo cateva briz-brizuri mici. Ma gandesc sa extind putin lista sa-l customizez mai mult, incepand cu un crashbar. Alte idei? M-am pierdut pe louis/touratech prin chestii (iar mai mult de jumatate habar nu am daca ma ajuta/imi trebuie/sunt necesare/etc) Ceva idei? O lista de cumparaturi cu niste chestii bune/faine? Stropesc cu bere dupa Felicitari si doamne'ajuta, sa fie intr-un ceas bun! Adaug la cele spuse de baieti mai sus un set bun de torx-uri, pentru ca pe dihania asta de motocicleta mai toate sunt prinse cu astfel de suruburi. De altfel, iti trebuie si un set de imbusuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Serbane , azi vii la rond ? vreau sa-ti vad si eu parbrizul ala pana pica bruma Am sa ajung cu OZN-u' in zona Arcului de Triumf dupa ora 17. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 (editat) felicitari pentru achizitie ! pune o poza aici sa vedem si noi crashbarurile sunt cea mai buna ideie pentru inceput, nu astepta sa o scapi o data din mana ca altii . unele sunt chiar ieftine handguards si/sau niste leviere care sa nu se rupa si daca ai mult de cheltuiala si iti folosesc adventure luggage cel mai bine ,cum mi se spunea si mie la inceput ( acum 2 luni ) e sa vezi la altii , si apoi o sa vrei si tu un OZN are Serban de acolo poti sa te inspiri . Serbane , azi vii la rond ? vreau sa-ti vad si eu parbrizul ala pana pica bruma Primu pas e sa-i puna alarma in curand. Prefer sa dorm cu ea facuta bucati decat fara ea. La crashbaruri m-am uitat ieri prin diferite locuri, SWMotechurile sunt 150 parca si o sa vad ce fac si baietii din Cluj. Asta e pasul doi iar 3 e sa schimb ambreajul care e 10 mil (8+manopera) si sa-i pun un cric central care sa tina (momentan are unul prost pe care mi-e frica sa o ridic). Am mai pus la lista de cumparaturi si o trusa/multifunctionala in caz ca se intampla ceva. Ma mai benoclez la topcase (am gentile laterale originale) si momentan ma dau pe Touratech si Luis sa mai adun niste apa in gura Da, cred ca o ma benoclez pe la altii destul Editat August 3, 2011 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 cu ce fac baietii de la cluj pot sa -ti pun eu cateva poze. numai sa-mi gasesc ceva de lucru pe afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 2.kit reparatie pana (intreaba-l pe smart2 cat e de necesar )+ 3leviere mici, o pana din lemn de esenta tare,2 camere noi,pompa mica Nu eu am facut pana la BMW Camp, THC a facut-o... Eu doar am furnizat manusile de cauciuc pentru CuCun cat a lucrat la pana... si apropo de asta, ia-ti si vreo 2-3-4 seturi de manusi chirurgicale. Cand esti in camp si mesteresti la mobra ultimul lucru pe care-l vrei este sa te jegoteÂşti pe maini... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Cum ai prinderea la parbriz? In 4 suruburi sau 3 ? La ce parbriz "mai mare" te-ai gindit ? Ala stock? Desi daca mai stai pe ginduri , iti zic inca o data. La orice ora merita sa iti montezi un parbriz mai mare. 4 suruburi Orice fel de mai mare, dar transparent, sa imi fac o idee. Nu pot sa trec azi pe la arc, dar incerc miercurea viitoare sau poate in alta seara Salut, Iti pot oferi modelul http://shop.ztechnik.com/cgi-bin/ztech/large_photo?mv_session_id=Evp3FI7f&mv_arg=Z2412&search_model=bm-036. Prinderea este ca la tine (in 4 puncte). Stai sa vedem daca rezolv cu Serban. Mersi! La crashbaruri m-am uitat ieri prin diferite locuri, SWMotechurile sunt 150 parca si o sa vad ce fac si baietii din Cluj. Garantez pentru produsele celor de la Heavy Duties. Mi-am pus si eu recent si, la cateva zile dupa, a doua blonda pe anul asta care da in spate in parcare si... poc! Coafura rezista... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 les voilà Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Me gusta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Intrebare: ce dimensiune are electroventilatorul la voi? Multam fain de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 ce dimensiune are electroventilatorul la voi? Multam fain de ajutor! Cam 13 cm diametru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 (editat) Nu eu am facut pana la BMW Camp, THC a facut-o... recunosc, eu am fost jur pe rosu ca de-acum incolo ma car cu camera de rezerva la mine Editat August 4, 2011 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 recunosc, eu am fost jur pe rosu ca de-acum incolo ma car cu camera de rezerva la mine si cu leviere...ca fara ele, esti ca si "mort"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 si cu leviere...ca fara ele, esti ca si "mort"... Tocmai ce caut sa imi iau unele subtirele ca ale tale Tu de unde le-ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Tocmai ce caut sa imi iau unele subtirele ca ale tale Tu de unde le-ai luat? Am vazut leviere mici in tirg la Vitan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 spray de pana pt camere - te duce acasa chiar daca mai incet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) Tocmai ce caut sa imi iau unele subtirele ca ale tale Tu de unde le-ai luat? Sunt facute la mine la lucru din foaie de arc, nu sunt cumparate. PS: Care stiti ceva simeringuri, sa zic mai speciale, care sa tina mai mult, deoarece si mie dupa numai 4800km mi-a cazut iar simeringul de la pompa de apa, luat original Bmw . Ma gandesc la ceva cu dublu arc sau ceva cu dublu canel de izolare...exista asa ceva? Sau ce trucuri ati mai folosit pt a scapa de problema asta...? Editat August 5, 2011 de CuCun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) Daca imi dai dimensiunile, poate te ajut eu. Am mai luat dublu arc dar alea de regula sunt doar la dimensiuni ceva mai mari... si pompa de apa parca e mic. Oricum, intra pe intramark.ro si verifica daca au dimensiunea aia, cu 2 arcuri cum iti trebuie tie. Daca da, si nu trimit in tara, ti le iau eu si trimit Nu cumva acolo e si ceva paleta cu un ax? Axu ala nu e mancat? Nu poti pune simeringu nou o idee mai inspre exterior, ca sa nu calce pe urma de la simeringu vechi? Editat August 5, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 confirm partea cu axul mancat... atentie la axul mancat cand pui simering nou... poti de asemenea sa mai ,,strangi arcul,, tai, remufezi spirala, si la mine incepe sa planga ulei pe acolo...pe la pompa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) Care stiti ceva simeringuri, sa zic mai speciale, care sa tina mai mult, deoarece si mie dupa numai 4800km mi-a cazut iar simeringul de la pompa de apa, luat original Bmw . Ma gandesc la ceva cu dublu arc sau ceva cu dublu canel de izolare...exista asa ceva? Sau ce trucuri ati mai folosit pt a scapa de problema asta...? am patit si eu asa ceva, dupa 4mii km imi curgea iar pompa de apa, am desfacut si am pus acelasi tip de simeringuri (aftermarket, unele unguresti obisnuite care se gasesc la orice magazin de profil) , si pana acum am 16 mii km cu ele fara probleme........ banuiesc ca le-am atins la montare pe celelalte...sau nu le-am pus corect...... mai schimba-le odata, pierzi 2 ore si 4 lei Editat August 5, 2011 de nelluu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) Mersi all' pt reply Asa o sa fac, o sa schimb simeringurile... aveam luate deja simeringuri pt orice eventualitate(2,5 lei/buc) Acuma eu sper, ca nu stiu pana nu desfac, ca in 5000 km sa nu fie ros axul(totusi e otel contra cauciuc, si in atatia km nu cred sa fi castigat cauciucul). @neluu: cum mana naibii ai reusit tu in 2 ore sa faci manevra asta, ca mie mi-au trebuit undeva la 4-5 ore sa o termin, plus multi nervi pt rahatul ala de teava retur ulei...sau ai ceva pont pt scosul capacului ambreiajului de care eu nu m-am prins inca? Daca imi dai dimensiunile, poate te ajut eu. Am mai luat dublu arc dar alea de regula sunt doar la dimensiuni ceva mai mari... si pompa de apa parca e mic. Oricum, intra pe intramark.ro si verifica daca au dimensiunea aia, cu 2 arcuri cum iti trebuie tie. Daca da, si nu trimit in tara, ti le iau eu si trimit Asta am gasit: 10*26*7 TC 10*26*7 TC VIT 10*26*7 TF VIT dar ce inseamna TC sau TF sa nu ma intrebi ca habar nu am(ce am gasit pe net e ca VIT vine de la VITON, care e materialul din care sunt facute), care sunt cu dublu arc iar nu stiu... Editat August 5, 2011 de CuCun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Mersi all' pt reply Asa o sa fac, o sa schimb simeringurile... aveam luate deja simeringuri pt orice eventualitate(2,5 lei/buc) Acuma eu sper, ca nu stiu pana nu desfac, ca in 5000 km sa nu fie ros axul(totusi e otel contra cauciuc, si in atatia km nu cred sa fi castigat cauciucul). @neluu: cum mana naibii ai reusit tu in 2 ore sa faci manevra asta, ca mie mi-au trebuit undeva la 4-5 ore sa o termin, plus multi nervi pt rahatul ala de teava retur ulei...sau ai ceva pont pt scosul capacului ambreiajului de care eu nu m-am prins inca? nu e nici un pont...prima data asa m-am chinuit si eu, e vorba de antrenament . -ca sa mearga treaba mai usor : -desfaci toate suruburile -desfaci teava de ulei si o torsionezi putin in ext, ...daca tot nu ai loc de manevra desfaci si surubul care prinde teava de ulei de sus de undeva -desfaci scarita din stg -scoti capacul printr-o miscare de usoara rotatie fara sa fortezi, ...totul e sa fii calm, daca te enervezi nu mai iese ) am patit eu! -schimbi simeringurile (le ungi cu ulei/antigel, mare atentie sa le bati drept ...eu nu am avut presa si le-am batut cu o cheie tubulara cu diametrul ext. cat al simeringului) -- aici chiar nu trebuie sa te grabesti -montezi la loc in ordine inversa -ai grija sa nu strici simeringul de la schimbatorul de viteze -daca nu vrea capacul sa intre pana la capat, mai invarti cate putin de pompa de apa pana nimereste axul pasul spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Mersi all' pt reply Asa o sa fac, o sa schimb simeringurile... aveam luate deja simeringuri pt orice eventualitate(2,5 lei/buc) Acuma eu sper, ca nu stiu pana nu desfac, ca in 5000 km sa nu fie ros axul(totusi e otel contra cauciuc, si in atatia km nu cred sa fi castigat cauciucul). @neluu: cum mana naibii ai reusit tu in 2 ore sa faci manevra asta, ca mie mi-au trebuit undeva la 4-5 ore sa o termin, plus multi nervi pt rahatul ala de teava retur ulei...sau ai ceva pont pt scosul capacului ambreiajului de care eu nu m-am prins inca? Asta am gasit: 10*26*7 TC 10*26*7 TC VIT 10*26*7 TF VIT dar ce inseamna TC sau TF sa nu ma intrebi ca habar nu am(ce am gasit pe net e ca VIT vine de la VITON, care e materialul din care sunt facute), care sunt cu dublu arc iar nu stiu... Parca aveau acolo ceva tabel cu legenda, care ce inseaman, dar cel mai bine e sa ii suni pe ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) PS: Care stiti ceva simeringuri, sa zic mai speciale, care sa tina mai mult, deoarece si mie dupa numai 4800km mi-a cazut iar simeringul de la pompa de apa, luat original Bmw . Ma gandesc la ceva cu dublu arc sau ceva cu dublu canel de izolare...exista asa ceva? Sau ce trucuri ati mai folosit pt a scapa de problema asta...? - da cam prematur s-au dus, ce lichid de racire ai pus? cartea zice " use only nitrite-free antifreeze and corrosion inhibitor" si schimbat macar odata la doi ani, iar "for EGINE OIL Are permissible Brand-name HD oil :SF,SG OR SH, no SJ, do NOT use synthetic oil" probabil folosind altceva , dauneaza grav...simeringurilor, celui de ulei ori celui din partea cu lichidul de racire si implicit corodarea axului,poate fi si marfa proasta daca ai respectat calitatile lichidelor, tie care simeringuri ti s-au dus? si eu am un set de rezerva in caz de nevoie, la mine mi-a curs pe la surubul de golire mai precis pe la saba din cupru nu pe la gaurica ,care m-a indus in eroare crezand ca-i pompa pe duca, am schimbat saiba si n-a mai curs, numa' bine.[ Editat August 5, 2011 de 66c-bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.