robert_bobariu Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Intrebare: are careva pe acasa un kit de reparatie la frana la f650? Uzat, nou, nu ma intereseaza. Am nevoie de el, daca mi-l da pe ala uzat ii fac cinste cu unul nou. Si daca e nou si nu e folosit inca, am nevoie de el si il dau inapoi cum l-am primit, recompensa urmand a fi stabilita de comun accord Sau daca al tau curge si vrei unul nou si esti dispus sa stai cateva zile (2 3, cat dureaza shippingul) iar ma ajuta, dau unul nou in schimb Ma refer la partea de sus de la frana, nu la gumele de la etrieri! Deci master cylinderu' si nu slave-ul Ieri am fost la AB pentru montarea kiturilor de reparatie pe ambele frane (fata+spate), dar nu am luat piesele vechi. Vreo sansa sa le gasesti la ei, poate nu au apucat sa le arunce? Ma cam indoiesc, insa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Cic-asa bazaie pana se incalzeste uleiul prin motor Ma indoiesc dar doamne da sa fie asa Broblem Mi s-a aprins astazi beculetul de ulei (ala de langa injectie). Am inteles ca e normal sa se aprinda pentru ca nu e presiunea ok (ca na, nu merge motorul) doar ca pana acum nu mi s-a aprins (in 3 luni de cand il am), sa se fi futut vreun senzor care s-a trezit acum de la frig? Senzorul ala de preiune la ulei functioneaza cam asa: in bord ai un bec care e comandat de un intrerupator, mai exact senzoru de presiune care de fapt numai asta face, e un intrerupator. Acuma, daca il dai jos pe ala al tau o sa vezi ca are o gaurica mica in el, pe acolo intra uleiul si apasa o membrana de cauciuc care la randul ei impinge o lamela si astfel deschide circuitul, facand sa se stinga becul din bord. Deci, cand pui contactul e normal sa iti ramana aprins. In momentul in care dai la automat se stinge sau palpaie iar cand motorul a pornit, musai sa se stinga. Daca nu se stinge is 2 posibile cauze: senzorul futat, caz in care, de regula curge si ulei prin mijlocul lui (nu musai, dar asa s eintampla de obicei, asa am patit eu la GS meu ce are acelasi senzor) sau sa nu ai presiune la ulei in motor, putin probabil. Daca continua sa faca figuri sau sa se aprinda la relanti, e foarte probabil sa fie stricat senzorul (banuiesc ca nivelul la ulei e corect). Mergi cu el in mana la magazin de pese auto si iei unu echivalent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Se aprinde cand pun contactul, se stinge cand porneste motorul. Intrebasem de el pentru ca nu s-a aprins pana acum (deloc, niciodata). Aseara l-am vazut pentru prima data aprins in 3 luni. Ideea e ca nu se aprinde atunci cand e motorul rece (cred). Ieri dimineata nu s-a aprins, nu s-a aprins nici cand am plecat seara de la serviciu. S-a aprins aseara dupa ce am facut niste ture prin oras. Azi dimineata cand am plecat nu s-a aprins dar s-a aprins dupa vreo 30 de minute, cand am oprit si am pornit motorul iar. Nu imi ramane aprins dupa ce porneste motorul, deci asa trebuie sa functioneze normal sa inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Simptome oarecum asemanatoare am avut cu.. indicatorul de faza lunga, dupa ce mersesem cu motocicleta la spalatorie. Cel mai probabil nu ti s-a aprins pana acum pentru ca nu nu facea bine contact becul in bord. Incearca sa verifici contactele (cu degete mai subtiri nu e nevoie de dat prea mult jos, doar masca de plastic care acopera indicatoarele). Intrebare: are careva pe acasa un kit de reparatie la frana la f650? Uzat, nou, nu ma intereseaza. Am nevoie de el, daca mi-l da pe ala uzat ii fac cinste cu unul nou. Si daca e nou si nu e folosit inca, am nevoie de el si il dau inapoi cum l-am primit, recompensa urmand a fi stabilita de comun accord Sau daca al tau curge si vrei unul nou si esti dispus sa stai cateva zile (2 3, cat dureaza shippingul) iar ma ajuta, dau unul nou in schimb Ma refer la partea de sus de la frana, nu la gumele de la etrieri! Deci master cylinderu' si nu slave-ul Am sunat la Bavaria si trag o fuga sa le recuperez in cateva minute. Daca le mai vrei, suna-ma pe 0730 505 287. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 (editat) Se aprinde cand pun contactul, se stinge cand porneste motorul. Intrebasem de el pentru ca nu s-a aprins pana acum (deloc, niciodata). Aseara l-am vazut pentru prima data aprins in 3 luni. Ideea e ca nu se aprinde atunci cand e motorul rece (cred). Ieri dimineata nu s-a aprins, nu s-a aprins nici cand am plecat seara de la serviciu. S-a aprins aseara dupa ce am facut niste ture prin oras. Azi dimineata cand am plecat nu s-a aprins dar s-a aprins dupa vreo 30 de minute, cand am oprit si am pornit motorul iar. Nu imi ramane aprins dupa ce porneste motorul, deci asa trebuie sa functioneze normal sa inteleg. ai senzorul defect.asa am patit si eu.se aprindea cind vroia.dar nu in mers,sau cind vroia el sa mearga se aprindea cind puneam contact si dupa pornire se stingea.tb sa se aprinde obligatoriu la fiecare punere de contact si sa se stinga dupa pornire verifica si becul din bord.adica scoate firul care intra in el (in senzor)pune contactul si firul punel pe cadru (fa masa cu el )tb sa se aprinda. Editat Octombrie 14, 2011 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bax Postat Octombrie 16, 2011 Share Postat Octombrie 16, 2011 Salutare! Am si eu o problema. Mai nou mi se aprinde farul doar dupa 5-10 minute dupa pornirea motorului. Ieri, dupa ce am spalat-o, nu s-a mai aprins deloc, chiar si dupa vreo 20 de minute de mers. Am mai patit chestia asta acum cativa ani, dar atunci am dus-o la Bavaria. Stiu ca este vorba de un releu, dar nu stiu care si unde se afla. Ideea este ca as vrea sa comand releul si sa mi-l montez singur, ca sa nu mai platesc si manopera. Stie cineva despre ce releu e vorba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 Salutare! Am si eu o problema. Mai nou mi se aprinde farul doar dupa 5-10 minute dupa pornirea motorului. Ieri, dupa ce am spalat-o, nu s-a mai aprins deloc, chiar si dupa vreo 20 de minute de mers. Am mai patit chestia asta acum cativa ani, dar atunci am dus-o la Bavaria. Stiu ca este vorba de un releu, dar nu stiu care si unde se afla. Ideea este ca as vrea sa comand releul si sa mi-l montez singur, ca sa nu mai platesc si manopera. Stie cineva despre ce releu e vorba? Mai bine verifici inainte sa dai banii aiurea, poate sa fie comutatorul, mufa oxidata, cablaj intrerupt sau chiar becul sa fie ars. RESPECT!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 M=am interesat eu acum vreo doua saptamani - in jur de 400 roni. Se face impreuna cu o curatare de injectie. Si o sa-ti mai spuna Tibi ca e posibil ca la update-ul de soft sa-ti pice nu stiu ce potentiometru care mai costa si ala alti 400 roni. Mi-am revenit repede cu picioarele pe pamant si deja ma gandeam ca vai ce bine merge mobra mea; oare de unde mi-a venit mie ideea cu update-ul asta... Sunat azi la Bavaria sa-ntreb de update pentru soft si mi-au spus ca e in jur de 150 roni. A mai fost cineva de anul trecut sa-mi spuna daca asta e singurul cost? Erau cam "ocupati" oamenii la telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 salut,la un F650GS 2000, injectie, clipeste de 3 ori becul de la temperatura apei cand pun contactul, de ce? chiar nu stie nimeni??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Stie careva unde pot gasi si eu top case la un pret decent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 (editat) Stie careva unde pot gasi si eu top case la un pret decent? am eu un unul in plus daca te intereseaza ,mi-am luat altul mai mare si mi-a ramas.putem vb pe pm daca vrei Editat Octombrie 18, 2011 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 (editat) Mare problema. Mi-am strambat roata fata la dakar! e stramba rau, sigur nu se mai poate scoate nimic din ea. Are cineva de vanzare o roata de 21''? ce solutii ar mai fi? sa cumpar roata completa noua? sa cumpar doar janta+cateva spite care sunt strabe, si sa il caut pe mesterul care spiteaza roti, din bucuresti ? (daca mai e in tara, parca zicea cineva pe un topic ca nu mai e) Multumesc. Editat Octombrie 18, 2011 de ssminkly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 am eu un unul in plus daca te intereseaza ,mi-am luat altul mai mare si mi-a ramas.putem vb pe pm daca vrei Cu tot cu suport, ca-mi caut si eu unul micut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bax Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Mai bine verifici inainte sa dai banii aiurea, poate sa fie comutatorul, mufa oxidata, cablaj intrerupt sau chiar becul sa fie ars. RESPECT!!! Am verificat si totul e ok. Cum am mai spus, becul se aprinde dupa vreo 3-4 minute de mers, deci nu cred ca are cum sa fie de la fire sau comutator. Deasemenea, am observat ca nici claxonul nu merge decat dupa cele 3-4 minute, impreuna cu farul. Am gasit o schema. Stie cineva care ar putea fi releul care raspunde de asta? schema.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 (editat) Mare problema. Mi-am strambat roata fata la dakar! e stramba rau, sigur nu se mai poate scoate nimic din ea. Are cineva de vanzare o roata de 21''? ce solutii ar mai fi? sa cumpar roata completa noua? sa cumpar doar janta+cateva spite care sunt strabe, si sa il caut pe mesterul care spiteaza roti, din bucuresti ? (daca mai e in tara, parca zicea cineva pe un topic ca nu mai e) Multumesc. Mesterul in cauza se intituleaza Rabinu, si este in tara mi-a rezolvat si mie roata fata atat cat s-a putut deoarece la mine e foarte slab materialul si va trebui sa-mi cumpar alta janta la un moment dat. Ideea e sa nu-ti cumperi alta roata/janta inainte sa vb cu Rabinu, nu se potrivesc toate. 0765788085 si 0724452023. Editat Octombrie 19, 2011 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 (editat) Stie careva unde pot gasi si eu top case la un pret decent? u uite.nou nout.crapat deasupra dar este lipit.un abtibild peste si e ok.70 lei0722318215 si vb. miine vin in buc daca esti de acolo. Editat Octombrie 19, 2011 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Am vorbit cu Rabinu, multumesc pentru numere. (0765788085 e gresit, cel pe vodafone functioneaza). Deocamdata e plecat din tara, si se intoarce peste trei saptamani si atunci se uita la roata mea. Oricum aseara cand am vazut motocicleta cu roata stramba, mi-a fost clar ca o bag in garaj, si o mai scot abia la primavara! Totusi acum cand vad ce spare si vreme de plimbare e, tare imi vine sa.... . Cum pot sa verific daca am ceva probleme si la furca? la prima vedere e ok, amortizarea functioneaza ca inainte nu se observa geometria schimbata, dar asta la rece, fiindca nu am putut sa merg pe ea din cauza jantei. Alta solutie sa imi repar mai repede roata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bostanus Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 (editat) Am verificat si totul e ok. Cum am mai spus, becul se aprinde dupa vreo 3-4 minute de mers, deci nu cred ca are cum sa fie de la fire sau comutator. Deasemenea, am observat ca nici claxonul nu merge decat dupa cele 3-4 minute, impreuna cu farul. Am gasit o schema. Stie cineva care ar putea fi releul care raspunde de asta? diagrame f650gs.pdf pe pagina 7 e jos claxonul care vad ca are legatura cu butoanele de comanda pe stanga iar "ignition light switch" se duce in acelasi releu din X9803 deci ori K9803 ori K9109. E, de aici pana la identificare fizica a releului trebuie sapat verifica releul 1 din schema cu relee (Relief relay - pare sa fie singurul care are legatura si cu aprinderea farului la pornire si cu claxonul) Editat Octombrie 19, 2011 de bostanus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Cum pot sa verific daca am ceva probleme si la furca? la prima vedere e ok, amortizarea functioneaza ca inainte nu se observa geometria schimbata, dar asta la rece, fiindca nu am putut sa merg pe ea din cauza jantei. Alta solutie sa imi repar mai repede roata? Furca daca nu-i stramba, este foarte probabil sa nu aiba nimic. Oricum trebuie sa-i faci o verificare ca sa stii SIGUR ca-i in regula... Cum ai reusit? Accident sau ai abuzat-o off-road? Nu te repezi sa iei orice janta de 21"! Ca sa fie cum trebuie, jantele sunt gaurite in functie de unghiul in care vin spitele din butuc. Asta nu se poate face "pe genunchi" indiferent de cat de meseriaș este omul! Daca vrei, iti pot da cateva adrese (nu in Romania) unde poti trimite butucul si-ti fac ei roata complet. Iti alegi tu janta, spitele etc... Si nu iesi mai scump decat daca-ti cumperi roata completa. PM daca te intereseaza varianta asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Furca daca nu-i stramba, este foarte probabil sa nu aiba nimic. Oricum trebuie sa-i faci o verificare ca sa stii SIGUR ca-i in regula... Cum ai reusit? Accident sau ai abuzat-o off-road? Nu te repezi sa iei orice janta de 21"! Ca sa fie cum trebuie, jantele sunt gaurite in functie de unghiul in care vin spitele din butuc. Asta nu se poate face "pe genunchi" indiferent de cat de meseriaș este omul! Daca vrei, iti pot da cateva adrese (nu in Romania) unde poti trimite butucul si-ti fac ei roata complet. Iti alegi tu janta, spitele etc... Si nu iesi mai scump decat daca-ti cumperi roata completa. PM daca te intereseaza varianta asta... Cred ca sunt mai multi interesati de baietii aiai care iti fac roata complet asa ca baga linkul pls. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Cu tot cu suport, ca-mi caut si eu unul micut nu fara ,pt ca imi trebuie si mie suportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Cred ca sunt mai multi interesati de baietii aiai care iti fac roata complet asa ca baga linkul pls. Eu de AICI mi-am luat roata spate. Sunt cam departe, dar recomand. Impecabil si rezonabil ca pret. Restul sunt rezultatul cautarilor pe 'net. Sunt convins ca cine insista nițel pe Google mai gaseste... http://www.he-motorradtechnik.de/ http://www.pascals-garage.de/sitedata/excelfelgen/index.php http://www.central-wheel.co.uk/wheelbuilding/wheelbuilding.html Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Woody's Wheel Works. Dar e in SUA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Woody's Wheel Works. Dar e in SUA. Si de ce te sperie asta? Eu tot in State mi-am facut roata spate (trimis butuc, venit roată ) si nu m-a costat mai mult decat de aici, din Europa. Ba chiar -paradoxal- a venit mai repede decat din Germania! Prin Europa nu se expediaza coletele cu avionul... Iar daca stii sa te orientezi putin la posta (vama), ieși chiar bine la portofel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Dati-mi si mie un link/nume/firma/whatever pentru niste handguarduri. Mi-a facut unu aseara o faza si m-am imprastiat pe jos iar de la handguardurile actuale, care nu sunt pentru dakar, mi-am futut maneta de ambreaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.