Trandafir Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Imi bazaie ceva la mobra vreo 5-10 minute de la prima pornire , e ceva finut, ca si cum as avea niste suruburi intr-o cutiuta pe undeva. Nu stiu de unde bazaie sincer, dimineata nu prea am avut timp sa stau sa ascult peste tot dar mi se pare ca se aude din zona centrala (nu de la motor). Chestii desfacute nu sunt plus ca bazaitul dispare la un momentdat. cate-mi bazaiau si mie in prima luna ... jumatate erau doar inchipuiri iar pentru restul exista picatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Imi bazaie ceva la mobra vreo 5-10 minute de la prima pornire , e ceva finut, ca si cum as avea niste suruburi intr-o cutiuta pe undeva. Nu stiu de unde bazaie sincer, dimineata nu prea am avut timp sa stau sa ascult peste tot dar mi se pare ca se aude din zona centrala (nu de la motor). Chestii desfacute nu sunt plus ca bazaitul dispare la un momentdat. La mine bazaia asa capacul de la compartimentul pentru manusi, sau cum i-o zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Imi bazaie ceva la mobra vreo 5-10 minute de la prima pornire , e ceva finut, ca si cum as avea niste suruburi intr-o cutiuta pe undeva. Nu stiu de unde bazaie sincer, dimineata nu prea am avut timp sa stau sa ascult peste tot dar mi se pare ca se aude din zona centrala (nu de la motor). Chestii desfacute nu sunt plus ca bazaitul dispare la un momentdat. Popma de benzina e pe duca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Ia uimeste-ma si zi-mi cum demontezi bornele bateriei daca nu dai jos carenele laterale. Sau cel putin una dintre ele plus cea centrala. Probabil ca exista si oameni care pot sa-si strecoare degetele pe sub carene ca un ginecolog experimentat, dar sa demontezi bornele in felul asta, solicita o dibacie extrema. Daca tot vrei sa dai intr-un om fa-o macar ceva mai delicat sau daca nu poti , atunci exista PM. Plecaciuni. Se poate...eu asa am facut cand a fost nevoie. Scoti doar piesa centrala , care e prinsa in 4 suruburi, desfaci capacul de la ulei, scoti carena lateral stanga, pui capacul la ulei si o desfaci apoi pe cea din dreapta. Nici nu necesita chiar asa o mare dexteritate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Se poate...eu asa am facut cand a fost nevoie. Scoti doar piesa centrala , care e prinsa in 4 suruburi, desfaci capacul de la ulei, scoti carena lateral stanga, pui capacul la ulei si o desfaci apoi pe cea din dreapta. Nici nu necesita chiar asa o mare dexteritate Multumesc CuCun Nu vreau sa dau in nimeni si nici nu posed o dibacie extrema. Si nici ginecolog nu sunt, desi poate ar fi fost blana sa fiu ginecolog. Sunt aici pe forum oameni care stiu motocicleta asta mai bine ca pe propriul buzunar. Asa ca nici rotund nu vreau sa ma dau. Pe mine m-a deranjat faptul ca imediat dupa ce am postat varianta folosita de mine pentru "restart-ul" motoretei (si care mie unul mi s-a parut destul de clara si pe romaneste) a aparut Nelu care a zis nu, uite asa se face, traducand aiurea fiecare virgula de pe f650.com. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Popma de benzina e pe duca Cic-asa bazaie pana se incalzeste uleiul prin motor Broblem Mi s-a aprins astazi beculetul de ulei (ala de langa injectie). Am inteles ca e normal sa se aprinda pentru ca nu e presiunea ok (ca na, nu merge motorul) doar ca pana acum nu mi s-a aprins (in 3 luni de cand il am), sa se fi futut vreun senzor care s-a trezit acum de la frig? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 s-a aprins in mers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Se poate...eu asa am facut cand a fost nevoie. Scoti doar piesa centrala , care e prinsa in 4 suruburi, desfaci capacul de la ulei, scoti carena lateral stanga, pui capacul la ulei si o desfaci apoi pe cea din dreapta. Nici nu necesita chiar asa o mare dexteritate BRAVO !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 (editat) s-a aprins in mers? S-a aprins cand am pus contactul (dupa ce facusem niste drumuri). S-a mai aprins si azi dar nu cand am pus contactul prima data ci dupa vreo 30 de minute de mers (cand mi s-a oprit motoru ). Deci nu se aprinde in mers, se aprinde cand pun contactul si se stinge cand porneste motorul. Editat Octombrie 14, 2011 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Cand pui contactul, daca astepti cateva secunde, se stinge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 (editat) Cand pui contactul, daca astepti cateva secunde, se stinge? Intrebare: are careva pe acasa un kit de reparatie la frana la f650? Uzat, nou, nu ma intereseaza. Am nevoie de el, daca mi-l da pe ala uzat ii fac cinste cu unul nou. Si daca e nou si nu e folosit inca, am nevoie de el si il dau inapoi cum l-am primit, recompensa urmand a fi stabilita de comun accord Sau daca al tau curge si vrei unul nou si esti dispus sa stai cateva zile (2 3, cat dureaza shippingul) iar ma ajuta, dau unul nou in schimb Ma refer la partea de sus de la frana, nu la gumele de la etrieri! Deci master cylinderu' si nu slave-ul Editat Octombrie 14, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Intrebare: are careva pe acasa un kit de reparatie la frana la f650? Uzat, nou, nu ma intereseaza. Am nevoie de el, daca mi-l da pe ala uzat ii fac cinste cu unul nou. Si daca e nou si nu e folosit inca, am nevoie de el si il dau inapoi cum l-am primit, recompensa urmand a fi stabilita de comun accord Sau daca al tau curge si vrei unul nou si esti dispus sa stai cateva zile (2 3, cat dureaza shippingul) iar ma ajuta, dau unul nou in schimb Ma refer la partea de sus de la frana, nu la gumele de la etrieri! Deci master cylinderu' si nu slave-ul Ieri am fost la AB pentru montarea kiturilor de reparatie pe ambele frane (fata+spate), dar nu am luat piesele vechi. Vreo sansa sa le gasesti la ei, poate nu au apucat sa le arunce? Ma cam indoiesc, insa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Cic-asa bazaie pana se incalzeste uleiul prin motor Ma indoiesc dar doamne da sa fie asa Broblem Mi s-a aprins astazi beculetul de ulei (ala de langa injectie). Am inteles ca e normal sa se aprinda pentru ca nu e presiunea ok (ca na, nu merge motorul) doar ca pana acum nu mi s-a aprins (in 3 luni de cand il am), sa se fi futut vreun senzor care s-a trezit acum de la frig? Senzorul ala de preiune la ulei functioneaza cam asa: in bord ai un bec care e comandat de un intrerupator, mai exact senzoru de presiune care de fapt numai asta face, e un intrerupator. Acuma, daca il dai jos pe ala al tau o sa vezi ca are o gaurica mica in el, pe acolo intra uleiul si apasa o membrana de cauciuc care la randul ei impinge o lamela si astfel deschide circuitul, facand sa se stinga becul din bord. Deci, cand pui contactul e normal sa iti ramana aprins. In momentul in care dai la automat se stinge sau palpaie iar cand motorul a pornit, musai sa se stinga. Daca nu se stinge is 2 posibile cauze: senzorul futat, caz in care, de regula curge si ulei prin mijlocul lui (nu musai, dar asa s eintampla de obicei, asa am patit eu la GS meu ce are acelasi senzor) sau sa nu ai presiune la ulei in motor, putin probabil. Daca continua sa faca figuri sau sa se aprinda la relanti, e foarte probabil sa fie stricat senzorul (banuiesc ca nivelul la ulei e corect). Mergi cu el in mana la magazin de pese auto si iei unu echivalent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Se aprinde cand pun contactul, se stinge cand porneste motorul. Intrebasem de el pentru ca nu s-a aprins pana acum (deloc, niciodata). Aseara l-am vazut pentru prima data aprins in 3 luni. Ideea e ca nu se aprinde atunci cand e motorul rece (cred). Ieri dimineata nu s-a aprins, nu s-a aprins nici cand am plecat seara de la serviciu. S-a aprins aseara dupa ce am facut niste ture prin oras. Azi dimineata cand am plecat nu s-a aprins dar s-a aprins dupa vreo 30 de minute, cand am oprit si am pornit motorul iar. Nu imi ramane aprins dupa ce porneste motorul, deci asa trebuie sa functioneze normal sa inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Simptome oarecum asemanatoare am avut cu.. indicatorul de faza lunga, dupa ce mersesem cu motocicleta la spalatorie. Cel mai probabil nu ti s-a aprins pana acum pentru ca nu nu facea bine contact becul in bord. Incearca sa verifici contactele (cu degete mai subtiri nu e nevoie de dat prea mult jos, doar masca de plastic care acopera indicatoarele). Intrebare: are careva pe acasa un kit de reparatie la frana la f650? Uzat, nou, nu ma intereseaza. Am nevoie de el, daca mi-l da pe ala uzat ii fac cinste cu unul nou. Si daca e nou si nu e folosit inca, am nevoie de el si il dau inapoi cum l-am primit, recompensa urmand a fi stabilita de comun accord Sau daca al tau curge si vrei unul nou si esti dispus sa stai cateva zile (2 3, cat dureaza shippingul) iar ma ajuta, dau unul nou in schimb Ma refer la partea de sus de la frana, nu la gumele de la etrieri! Deci master cylinderu' si nu slave-ul Am sunat la Bavaria si trag o fuga sa le recuperez in cateva minute. Daca le mai vrei, suna-ma pe 0730 505 287. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 (editat) Se aprinde cand pun contactul, se stinge cand porneste motorul. Intrebasem de el pentru ca nu s-a aprins pana acum (deloc, niciodata). Aseara l-am vazut pentru prima data aprins in 3 luni. Ideea e ca nu se aprinde atunci cand e motorul rece (cred). Ieri dimineata nu s-a aprins, nu s-a aprins nici cand am plecat seara de la serviciu. S-a aprins aseara dupa ce am facut niste ture prin oras. Azi dimineata cand am plecat nu s-a aprins dar s-a aprins dupa vreo 30 de minute, cand am oprit si am pornit motorul iar. Nu imi ramane aprins dupa ce porneste motorul, deci asa trebuie sa functioneze normal sa inteleg. ai senzorul defect.asa am patit si eu.se aprindea cind vroia.dar nu in mers,sau cind vroia el sa mearga se aprindea cind puneam contact si dupa pornire se stingea.tb sa se aprinde obligatoriu la fiecare punere de contact si sa se stinga dupa pornire verifica si becul din bord.adica scoate firul care intra in el (in senzor)pune contactul si firul punel pe cadru (fa masa cu el )tb sa se aprinda. Editat Octombrie 14, 2011 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bax Postat Octombrie 16, 2011 Share Postat Octombrie 16, 2011 Salutare! Am si eu o problema. Mai nou mi se aprinde farul doar dupa 5-10 minute dupa pornirea motorului. Ieri, dupa ce am spalat-o, nu s-a mai aprins deloc, chiar si dupa vreo 20 de minute de mers. Am mai patit chestia asta acum cativa ani, dar atunci am dus-o la Bavaria. Stiu ca este vorba de un releu, dar nu stiu care si unde se afla. Ideea este ca as vrea sa comand releul si sa mi-l montez singur, ca sa nu mai platesc si manopera. Stie cineva despre ce releu e vorba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 Salutare! Am si eu o problema. Mai nou mi se aprinde farul doar dupa 5-10 minute dupa pornirea motorului. Ieri, dupa ce am spalat-o, nu s-a mai aprins deloc, chiar si dupa vreo 20 de minute de mers. Am mai patit chestia asta acum cativa ani, dar atunci am dus-o la Bavaria. Stiu ca este vorba de un releu, dar nu stiu care si unde se afla. Ideea este ca as vrea sa comand releul si sa mi-l montez singur, ca sa nu mai platesc si manopera. Stie cineva despre ce releu e vorba? Mai bine verifici inainte sa dai banii aiurea, poate sa fie comutatorul, mufa oxidata, cablaj intrerupt sau chiar becul sa fie ars. RESPECT!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 M=am interesat eu acum vreo doua saptamani - in jur de 400 roni. Se face impreuna cu o curatare de injectie. Si o sa-ti mai spuna Tibi ca e posibil ca la update-ul de soft sa-ti pice nu stiu ce potentiometru care mai costa si ala alti 400 roni. Mi-am revenit repede cu picioarele pe pamant si deja ma gandeam ca vai ce bine merge mobra mea; oare de unde mi-a venit mie ideea cu update-ul asta... Sunat azi la Bavaria sa-ntreb de update pentru soft si mi-au spus ca e in jur de 150 roni. A mai fost cineva de anul trecut sa-mi spuna daca asta e singurul cost? Erau cam "ocupati" oamenii la telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 salut,la un F650GS 2000, injectie, clipeste de 3 ori becul de la temperatura apei cand pun contactul, de ce? chiar nu stie nimeni??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Stie careva unde pot gasi si eu top case la un pret decent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 (editat) Stie careva unde pot gasi si eu top case la un pret decent? am eu un unul in plus daca te intereseaza ,mi-am luat altul mai mare si mi-a ramas.putem vb pe pm daca vrei Editat Octombrie 18, 2011 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 (editat) Mare problema. Mi-am strambat roata fata la dakar! e stramba rau, sigur nu se mai poate scoate nimic din ea. Are cineva de vanzare o roata de 21''? ce solutii ar mai fi? sa cumpar roata completa noua? sa cumpar doar janta+cateva spite care sunt strabe, si sa il caut pe mesterul care spiteaza roti, din bucuresti ? (daca mai e in tara, parca zicea cineva pe un topic ca nu mai e) Multumesc. Editat Octombrie 18, 2011 de ssminkly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 am eu un unul in plus daca te intereseaza ,mi-am luat altul mai mare si mi-a ramas.putem vb pe pm daca vrei Cu tot cu suport, ca-mi caut si eu unul micut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bax Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Mai bine verifici inainte sa dai banii aiurea, poate sa fie comutatorul, mufa oxidata, cablaj intrerupt sau chiar becul sa fie ars. RESPECT!!! Am verificat si totul e ok. Cum am mai spus, becul se aprinde dupa vreo 3-4 minute de mers, deci nu cred ca are cum sa fie de la fire sau comutator. Deasemenea, am observat ca nici claxonul nu merge decat dupa cele 3-4 minute, impreuna cu farul. Am gasit o schema. Stie cineva care ar putea fi releul care raspunde de asta? schema.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.