Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zis si facut :banana:

 

post-3463-0-44262000-1327583287_thumb.jpg

 

 

sa-l stapanesti sanatos! :friends:

 

e ala de la Bavaria? parca are alte cauciucuri decat cele din showroom...

Editat de popp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zis si facut :banana:

 

post-3463-0-44262000-1327583287_thumb.jpg

Sa-l stapanesti cu placere si fara probleme. Du repede saua la Darian ca nu te vad prea bine pe scandurica aia!

Mai sunt in tara modelul asta sau esti primul si ultimul?

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l stapanesti cu placere si fara probleme. Du repede saua la Darian ca nu te vad prea bine pe scandurica aia!

Mai sunt in tara modelul asta sau esti primul si ultimul?

 

+ 1! si exista inca unul la o tipa-instructor moto.

 

cat despre sa la Darian nu stiu ce sa zic. i-am dus una (ptr ca am doua: normala si joasa) si dupa ce a mesterit-o pe cea normala (de 2 ori)cand merg cu ea ma doare spatele mai rau decat cu cea joasa care are mult mai putina "carne" pe ea. in schimb mi-am facut o husa de blanita ( blanita de la IKEA). mult mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zis si facut :banana:

 

post-3463-0-44262000-1327583287_thumb.jpg

dormi bine cind il sti in zapada?un loc cald pt el nu-i prin bucuresti? :wave:

 

Saptamana trecuta am facut un parbriz pt un prieten la un F650/06. Parbrizul este mai simplu decat cel din poza, dar intre gaurile de prindere originale si el, i-am facut un suport din aluminiu din 2 piese. Acum sunt la vopsit electrostatic, dar cand sosesc am sa pun poza, poate va mai dau idei. In general daca inaltimea parbrizului este egala cu inaltimea la care se afla varful nasului cand stai normal in sa, pt turing este suficient. Turbulente minime si vizibilitate peste parbriz satisfacatoare.

asteptam sa vedem cum a iesit.nici eu nu prea sunt multumit de cel original de dakar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O chestie interesanta am gasit-o pe ADV Rider citind despre un nene care a facut o tura aspra numita "Sibirski Extrem" cu un X-Chalenge. Cind si-a pregatit motorul pentru tura, stiind ca are etape destul de lungi de parcurs a facut omul o mica modificare la acceleratie. Acolo la corpul de admisie in galerie unde este agatat cablul de acceleratie sunt doua arcuri spirale care "trag" inapoi clapeta de acceleratie cind driverul lasa gazul. El a eliminat unul dintre ele desprinzindu-l de pe suport. Am facut si eu acelasi lucru si pot spune ca e mult mai bine. Maneta reactioneaza mult mai usor si probabil ca la drum lung nu mai apare acea senzatie de durere in antebrat de la tinutul continuu al acceleratiei. Si eu am experimentat in vara lui 2011 senzatia respectiva cind am mers pina in Armenia cu etape si de 700 - 800 km pe zi. Cind o sa vina vremea mai buna o sa vad daca e cu adevarat o imbunatatire si o sa fac un eventual up-date.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O chestie interesanta am gasit-o pe ADV Rider citind despre un nene care a facut o tura aspra numita "Sibirski Extrem" cu un X-Chalenge. Cind si-a pregatit motorul pentru tura, stiind ca are etape destul de lungi de parcurs a facut omul o mica modificare la acceleratie. Acolo la corpul de admisie in galerie unde este agatat cablul de acceleratie sunt doua arcuri spirale care "trag" inapoi clapeta de acceleratie cind driverul lasa gazul. El a eliminat unul dintre ele desprinzindu-l de pe suport. Am facut si eu acelasi lucru si pot spune ca e mult mai bine. Maneta reactioneaza mult mai usor si probabil ca la drum lung nu mai apare acea senzatie de durere in antebrat de la tinutul continuu al acceleratiei. Si eu am experimentat in vara lui 2011 senzatia respectiva cind am mers pina in Armenia cu etape si de 700 - 800 km pe zi. Cind o sa vina vremea mai buna o sa vad daca e cu adevarat o imbunatatire si o sa fac un eventual up-date.

 

 

interesant. chestia e ca dupa un drum in macedonia cu x-challenge, 650 km/zi numai ploaie(ultimii 150 km autostrada cu torentiala) nu ma mai gandeam la mana dreapta...imi iesise saua prin c.u.r si ma batea pe umeri :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand, multumesc tuturor pentru urari :cheers:

 

popp, e ala de la bavaria si are aceleasi cauciucuri

bogdan, momentan o sa-mi incerc norocul pe scandura :D si da, mai sunt multe in tara

brake, iti dai seama ca n-as fi dormit bine s-o stiu in zapada. tocmai de aceea tin sa-i multumesc lui SV-Gobi care m-a ajutat s-o urc in casa, pana la 2.

ia uite-l ce s-a mai indragostit de ea :D post-3463-0-03127400-1327609962_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand, multumesc tuturor pentru urari :cheers:

 

popp, e ala de la bavaria si are aceleasi cauciucuri

bogdan, momentan o sa-mi incerc norocul pe scandura :D si da, mai sunt multe in tara

brake, iti dai seama ca n-as fi dormit bine s-o stiu in zapada. tocmai de aceea tin sa-i multumesc lui SV-Gobi care m-a ajutat s-o urc in casa, pana la 2.

ia uite-l ce s-a mai indragostit de ea :D post-3463-0-03127400-1327609962_thumb.jpg

 

Angi te felicit.

 

Acum ca esti felicitat la maxim hai zi-ne ce te apuci sa modifici la ea.

Apropo de sa ..RAY ???

 

 

O duci la X-Central ?

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand, multumesc tuturor pentru urari :cheers:

 

popp, e ala de la bavaria si are aceleasi cauciucuri

bogdan, momentan o sa-mi incerc norocul pe scandura :D si da, mai sunt multe in tara

brake, iti dai seama ca n-as fi dormit bine s-o stiu in zapada. tocmai de aceea tin sa-i multumesc lui SV-Gobi care m-a ajutat s-o urc in casa, pana la 2.

ia uite-l ce s-a mai indragostit de ea :D post-3463-0-03127400-1327609962_thumb.jpg

 

Felicitari domnu' sa o porti pe coclauri cu placere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand, multumesc tuturor pentru urari :cheers:

 

popp, e ala de la bavaria si are aceleasi cauciucuri

bogdan, momentan o sa-mi incerc norocul pe scandura :D si da, mai sunt multe in tara

brake, iti dai seama ca n-as fi dormit bine s-o stiu in zapada. tocmai de aceea tin sa-i multumesc lui SV-Gobi care m-a ajutat s-o urc in casa, pana la 2.

ia uite-l ce s-a mai indragostit de ea :D post-3463-0-03127400-1327609962_thumb.jpg

asa da imparate.parca imi este si mie mai bine stiindo la et 2 si la caldurica.asa este si a mea. :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc din nou pentru toate urarile! :cheers:

 

ERU, prea multe n-am sa modific. Are deja un mic suport pentru bagaje pe codita si protectiile BMW pentru manete care sunt extrem de solide. post-3463-0-84601000-1327665723_thumb.jpg post-3463-0-32256700-1327665733_thumb.jpg.

Voi schimba cauciucurile cu niste "maselate" si pedala schimbatorului de viteze cu una TT post-3463-0-84118700-1327665960_thumb.jpg.

Mai pun niste fiare BMW post-3463-0-52709400-1327665716_thumb.jpg si inca ma mai gandesc daca sa iau si protectiile TT pentru radiator post-3463-0-14052500-1327667379_thumb.jpg.

Imi mai trebuiesc niste "jampiere" neopren, filtru aer din burete si niste inaltatoare ghidon. Cam asta imi vine in cap momentan. Dar, mai studiez problema, poate mai gasesc si alte solutii sa sparg tot portofelu' :D

Nu stiu ce-i aia X-Central :scratch:

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E deprimant de lucitoare! :bounce: Tre' să ne-o arăți și plină de noroi ca să ne dăm seama mai bine... :laugh:

 

Neee...in primu' da-n primu' rand tre sa dea de beut, s-o stropeasca cu oaresce bere, am auzit ca numa ala-i luciu ce iese dup-aia altfel... e urata.

S-o calaresti sanatos Angi si la Multi Km impreuna :cheers:

O perna cu gel cred ca ti-ar rezolva problema bucilor la drumuri lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angi, sa ai noroc de ea si sa-ti aduca numa' satisfactii !!!

Acum stiu sigur ca tre' sa ne vedem la editia 2012 a BMW Camp-ului, sa o putem uda.

Felicitari !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia zi Angi cum ti se pare?

citi bani domnu bogdan costa? eu am de la touaratech pe cele de la radiator,asa l-am luat,desi nu intru offroad,dar ma gindeam sa fie acolo de nor fi scumpe rau.ms

Editat de brake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, stiti ce nu am inteles niciodata? La ce bun fiarataniile astea pe motor?

Scarverul meu s-a dat de pamant, a sarit sensuri giratorii, a coborat scari de unu' singur, l-am trantit prin sant, m-am frecat de masina cu el, am lovit 2 oamnei cu el, pe unul dintre ei bagandu'l 2 sapt in spital....si nu s-a frecat NICIODATA blocul motor si carenajul. Si mi-am pus intrebarea: n-am ce face cu 150 de euro ? :unsure:

Sau asa de mult sa difere GS'u de CS ?

Da, s-au bulit capete ghidon , manete, semnale, suport sidecase, levier schimbator si levier frana spate...dar atat. Nimic mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia zi Angi cum ti se pare?

 

Par destul de eficiente, si asta cred ca-i cel mai important. Dar, pentru gusturile mele, mi se pare cam mult material/teava. Eu pe astea le am si sunt foarte multumit de ele-post-3463-0-04269000-1327749126_thumb.jpg. Mici, usoare, foarte eficiente si foarte rezistente.

Oricum, tinand cont de faptul ca le-ai facut singur, au iesit foarte bine! Are Zemuta multe doze de Cola fara zahar sa-ti dea :)

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citi bani domnu bogdan costa? eu am de la touaratech pe cele de la radiator,asa l-am luat,desi nu intru offroad,dar ma gindeam sa fie acolo de nor fi scumpe rau.ms

Nu fac pt bani. Am facut pt Zemuta si atat. Angi m-a ajutat cu niste sfaturi, pe care nu le-am putut urma in totaliatate pt ca dispozitivul meu de indoit teava lucreaza numai cu cea de 27 mm si de aici au iesit putin cam prea tapene . Nu le-am cantarit dar nu cred sa atarne mai mult de 3kg. Pt F era indicata teava de 25 mm sau poate chiar cea de 20 mm.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc din nou pentru toate urarile! :cheers:

 

ERU, prea multe n-am sa modific. Are deja un mic suport pentru bagaje pe codita si protectiile BMW pentru manete care sunt extrem de solide. post-3463-0-84601000-1327665723_thumb.jpg post-3463-0-32256700-1327665733_thumb.jpg.

Voi schimba cauciucurile cu niste "maselate" si pedala schimbatorului de viteze cu una TT post-3463-0-84118700-1327665960_thumb.jpg.

Mai pun niste fiare BMW post-3463-0-52709400-1327665716_thumb.jpg si inca ma mai gandesc daca sa iau si protectiile TT pentru radiator post-3463-0-14052500-1327667379_thumb.jpg.

Imi mai trebuiesc niste "jampiere" neopren, filtru aer din burete si niste inaltatoare ghidon. Cam asta imi vine in cap momentan. Dar, mai studiez problema, poate mai gasesc si alte solutii sa sparg tot portofelu' :D

Nu stiu ce-i aia X-Central :scratch:

 

 

 

X-Central

 

 

post 969

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnul Bogdan, sau Angi, puteti sa ma ajutati si pe mine cu niste schite pentru barele de protectie? As incerca sa fac si eu impreuna cu un mester de la taica-miu de la atelier un set. Ma gandeam sa imi cumpar noi, dar dupa cum vad criza asta nu se mai duce, si lista mea de accesorii pt moto, tot creste, ar fi ceva sa reusesc sa imi fac protectiile singur. Are si role de strambat tevi la atelier, nu stiu ce dimensiuni... vreau sa incerc daca nu imi ies, nu-i problema, stric doar niste material. Ms Anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...