zigzag Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Tocmai ce-am facut o oferta de pret pentru un Xchallenge, si asta-i cat se poate de serios. Zis si facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Bravo coane. Felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 (editat) Zis si facut sa-l stapanesti sanatos! e ala de la Bavaria? parca are alte cauciucuri decat cele din showroom... Editat Ianuarie 26, 2012 de popp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 (editat) Zis si facut Sa-l stapanesti cu placere si fara probleme. Du repede saua la Darian ca nu te vad prea bine pe scandurica aia! Mai sunt in tara modelul asta sau esti primul si ultimul? Editat Ianuarie 26, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Sa-l stapanesti cu placere si fara probleme. Du repede saua la Darian ca nu te vad prea bine pe scandurica aia! Mai sunt in tara modelul asta sau esti primul si ultimul? + 1! si exista inca unul la o tipa-instructor moto. cat despre sa la Darian nu stiu ce sa zic. i-am dus una (ptr ca am doua: normala si joasa) si dupa ce a mesterit-o pe cea normala (de 2 ori)cand merg cu ea ma doare spatele mai rau decat cu cea joasa care are mult mai putina "carne" pe ea. in schimb mi-am facut o husa de blanita ( blanita de la IKEA). mult mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Zis si facut dormi bine cind il sti in zapada?un loc cald pt el nu-i prin bucuresti? Saptamana trecuta am facut un parbriz pt un prieten la un F650/06. Parbrizul este mai simplu decat cel din poza, dar intre gaurile de prindere originale si el, i-am facut un suport din aluminiu din 2 piese. Acum sunt la vopsit electrostatic, dar cand sosesc am sa pun poza, poate va mai dau idei. In general daca inaltimea parbrizului este egala cu inaltimea la care se afla varful nasului cand stai normal in sa, pt turing este suficient. Turbulente minime si vizibilitate peste parbriz satisfacatoare. asteptam sa vedem cum a iesit.nici eu nu prea sunt multumit de cel original de dakar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 O chestie interesanta am gasit-o pe ADV Rider citind despre un nene care a facut o tura aspra numita "Sibirski Extrem" cu un X-Chalenge. Cind si-a pregatit motorul pentru tura, stiind ca are etape destul de lungi de parcurs a facut omul o mica modificare la acceleratie. Acolo la corpul de admisie in galerie unde este agatat cablul de acceleratie sunt doua arcuri spirale care "trag" inapoi clapeta de acceleratie cind driverul lasa gazul. El a eliminat unul dintre ele desprinzindu-l de pe suport. Am facut si eu acelasi lucru si pot spune ca e mult mai bine. Maneta reactioneaza mult mai usor si probabil ca la drum lung nu mai apare acea senzatie de durere in antebrat de la tinutul continuu al acceleratiei. Si eu am experimentat in vara lui 2011 senzatia respectiva cind am mers pina in Armenia cu etape si de 700 - 800 km pe zi. Cind o sa vina vremea mai buna o sa vad daca e cu adevarat o imbunatatire si o sa fac un eventual up-date. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 O chestie interesanta am gasit-o pe ADV Rider citind despre un nene care a facut o tura aspra numita "Sibirski Extrem" cu un X-Chalenge. Cind si-a pregatit motorul pentru tura, stiind ca are etape destul de lungi de parcurs a facut omul o mica modificare la acceleratie. Acolo la corpul de admisie in galerie unde este agatat cablul de acceleratie sunt doua arcuri spirale care "trag" inapoi clapeta de acceleratie cind driverul lasa gazul. El a eliminat unul dintre ele desprinzindu-l de pe suport. Am facut si eu acelasi lucru si pot spune ca e mult mai bine. Maneta reactioneaza mult mai usor si probabil ca la drum lung nu mai apare acea senzatie de durere in antebrat de la tinutul continuu al acceleratiei. Si eu am experimentat in vara lui 2011 senzatia respectiva cind am mers pina in Armenia cu etape si de 700 - 800 km pe zi. Cind o sa vina vremea mai buna o sa vad daca e cu adevarat o imbunatatire si o sa fac un eventual up-date. interesant. chestia e ca dupa un drum in macedonia cu x-challenge, 650 km/zi numai ploaie(ultimii 150 km autostrada cu torentiala) nu ma mai gandeam la mana dreapta...imi iesise saua prin c.u.r si ma batea pe umeri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 in primul rand, multumesc tuturor pentru urari popp, e ala de la bavaria si are aceleasi cauciucuri bogdan, momentan o sa-mi incerc norocul pe scandura si da, mai sunt multe in tara brake, iti dai seama ca n-as fi dormit bine s-o stiu in zapada. tocmai de aceea tin sa-i multumesc lui SV-Gobi care m-a ajutat s-o urc in casa, pana la 2. ia uite-l ce s-a mai indragostit de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 (editat) in primul rand, multumesc tuturor pentru urari popp, e ala de la bavaria si are aceleasi cauciucuri bogdan, momentan o sa-mi incerc norocul pe scandura si da, mai sunt multe in tara brake, iti dai seama ca n-as fi dormit bine s-o stiu in zapada. tocmai de aceea tin sa-i multumesc lui SV-Gobi care m-a ajutat s-o urc in casa, pana la 2. ia uite-l ce s-a mai indragostit de ea Angi te felicit. Acum ca esti felicitat la maxim hai zi-ne ce te apuci sa modifici la ea. Apropo de sa ..RAY ??? O duci la X-Central ? Editat Ianuarie 27, 2012 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Vin si eu cu o intrebare. Are cineva o pereche de handguard pt F 650 din 2006 originale de vanzare. Cam cat costa la AB? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 in primul rand, multumesc tuturor pentru urari popp, e ala de la bavaria si are aceleasi cauciucuri bogdan, momentan o sa-mi incerc norocul pe scandura si da, mai sunt multe in tara brake, iti dai seama ca n-as fi dormit bine s-o stiu in zapada. tocmai de aceea tin sa-i multumesc lui SV-Gobi care m-a ajutat s-o urc in casa, pana la 2. ia uite-l ce s-a mai indragostit de ea Felicitari domnu' sa o porti pe coclauri cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Zis si facut Felicitari pentru "micuță"! E deprimant de lucitoare! Tre' să ne-o arăți și plină de noroi ca să ne dăm seama mai bine... S-o stăpânești sănătos!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 in primul rand, multumesc tuturor pentru urari popp, e ala de la bavaria si are aceleasi cauciucuri bogdan, momentan o sa-mi incerc norocul pe scandura si da, mai sunt multe in tara brake, iti dai seama ca n-as fi dormit bine s-o stiu in zapada. tocmai de aceea tin sa-i multumesc lui SV-Gobi care m-a ajutat s-o urc in casa, pana la 2. ia uite-l ce s-a mai indragostit de ea asa da imparate.parca imi este si mie mai bine stiindo la et 2 si la caldurica.asa este si a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 (editat) Multumesc din nou pentru toate urarile! ERU, prea multe n-am sa modific. Are deja un mic suport pentru bagaje pe codita si protectiile BMW pentru manete care sunt extrem de solide. . Voi schimba cauciucurile cu niste "maselate" si pedala schimbatorului de viteze cu una TT . Mai pun niste fiare BMW si inca ma mai gandesc daca sa iau si protectiile TT pentru radiator . Imi mai trebuiesc niste "jampiere" neopren, filtru aer din burete si niste inaltatoare ghidon. Cam asta imi vine in cap momentan. Dar, mai studiez problema, poate mai gasesc si alte solutii sa sparg tot portofelu' Nu stiu ce-i aia X-Central Editat Ianuarie 27, 2012 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 E deprimant de lucitoare! Tre' să ne-o arăți și plină de noroi ca să ne dăm seama mai bine... Neee...in primu' da-n primu' rand tre sa dea de beut, s-o stropeasca cu oaresce bere, am auzit ca numa ala-i luciu ce iese dup-aia altfel... e urata. S-o calaresti sanatos Angi si la Multi Km impreuna O perna cu gel cred ca ti-ar rezolva problema bucilor la drumuri lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Angi, sa ai noroc de ea si sa-ti aduca numa' satisfactii !!! Acum stiu sigur ca tre' sa ne vedem la editia 2012 a BMW Camp-ului, sa o putem uda. Felicitari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Ia zi Angi cum ti se pare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 (editat) Ia zi Angi cum ti se pare? citi bani domnu bogdan costa? eu am de la touaratech pe cele de la radiator,asa l-am luat,desi nu intru offroad,dar ma gindeam sa fie acolo de nor fi scumpe rau.ms Editat Ianuarie 28, 2012 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Mai, stiti ce nu am inteles niciodata? La ce bun fiarataniile astea pe motor? Scarverul meu s-a dat de pamant, a sarit sensuri giratorii, a coborat scari de unu' singur, l-am trantit prin sant, m-am frecat de masina cu el, am lovit 2 oamnei cu el, pe unul dintre ei bagandu'l 2 sapt in spital....si nu s-a frecat NICIODATA blocul motor si carenajul. Si mi-am pus intrebarea: n-am ce face cu 150 de euro ? Sau asa de mult sa difere GS'u de CS ? Da, s-au bulit capete ghidon , manete, semnale, suport sidecase, levier schimbator si levier frana spate...dar atat. Nimic mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 (editat) Ia zi Angi cum ti se pare? Par destul de eficiente, si asta cred ca-i cel mai important. Dar, pentru gusturile mele, mi se pare cam mult material/teava. Eu pe astea le am si sunt foarte multumit de ele-. Mici, usoare, foarte eficiente si foarte rezistente. Oricum, tinand cont de faptul ca le-ai facut singur, au iesit foarte bine! Are Zemuta multe doze de Cola fara zahar sa-ti dea Editat Ianuarie 28, 2012 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 (editat) citi bani domnu bogdan costa? eu am de la touaratech pe cele de la radiator,asa l-am luat,desi nu intru offroad,dar ma gindeam sa fie acolo de nor fi scumpe rau.ms Nu fac pt bani. Am facut pt Zemuta si atat. Angi m-a ajutat cu niste sfaturi, pe care nu le-am putut urma in totaliatate pt ca dispozitivul meu de indoit teava lucreaza numai cu cea de 27 mm si de aici au iesit putin cam prea tapene . Nu le-am cantarit dar nu cred sa atarne mai mult de 3kg. Pt F era indicata teava de 25 mm sau poate chiar cea de 20 mm. Editat Ianuarie 28, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Multumesc din nou pentru toate urarile! ERU, prea multe n-am sa modific. Are deja un mic suport pentru bagaje pe codita si protectiile BMW pentru manete care sunt extrem de solide. . Voi schimba cauciucurile cu niste "maselate" si pedala schimbatorului de viteze cu una TT . Mai pun niste fiare BMW si inca ma mai gandesc daca sa iau si protectiile TT pentru radiator . Imi mai trebuiesc niste "jampiere" neopren, filtru aer din burete si niste inaltatoare ghidon. Cam asta imi vine in cap momentan. Dar, mai studiez problema, poate mai gasesc si alte solutii sa sparg tot portofelu' Nu stiu ce-i aia X-Central X-Central post 969 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 Domnul Bogdan, sau Angi, puteti sa ma ajutati si pe mine cu niste schite pentru barele de protectie? As incerca sa fac si eu impreuna cu un mester de la taica-miu de la atelier un set. Ma gandeam sa imi cumpar noi, dar dupa cum vad criza asta nu se mai duce, si lista mea de accesorii pt moto, tot creste, ar fi ceva sa reusesc sa imi fac protectiile singur. Are si role de strambat tevi la atelier, nu stiu ce dimensiuni... vreau sa incerc daca nu imi ies, nu-i problema, stric doar niste material. Ms Anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 Mai, stiti ce nu am inteles niciodata? La ce bun fiarataniile astea pe motor? +1! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.