textoru Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Din 2006 de cind mi-am luat Dakarul nou de la reprezentanta BMW din TM am bagat numai ulei de la ei. E mineral si din ce stiu eu e Castrol. Am deja aproape 60.000 de km facuti cu utilajul si nu am avut absolut nici o problema. Acelasi ulei il folosesc si la GS-ul lui nevasta-mea. Ea are deja 45000 km cu el. Eu sunt convins ca cei de la BMW stiau in 2006 ca s-au inventat uleiurile sintetice de diverse calitati si cu toate astea au recomandat cu voce tare utilizarea de ulei mineral. Eu merg pe recomandarea lor. Schimburile le fac cam pe la 5000-6000 km. dar asta e piticul meu de pe creier, nu ca ar fi absolut necesar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Daca ati observat, in ultimii ani au aparut la majoritatea producatorilor de ulei de motor variante de ulei pe care scrie ca e special destinat motoarelor boxer. Este mineral dar este mai scump decat cel sintetic. De ce? Raspuns: marketing. PS Idem si cu uleiuri Harley-Davidson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kex83 Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Pai tocmai....o fi recomandarea la misto sau stiu ei ce zic Eu cred ca e la misto. Castrol Power 1 Off-Road e semisintetic Pe forumuri asa e, semi-sintetic. Pe situl de la Castrol e full. Pe bidon e tot full. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Ca o completare la postul meu anterior, imi puteti spune fiecare (care are si chef, bineinteles) ce caucioace aveti pe mobra? Am ajuns in impas cu alegerea. Ma intereseaza 50/50. Metzeler Enduro 3 Sahara. Am mers cu ele 10.000 de km on si off si sunt multumit. Imi pare ca s-au uzat foarte putin. Sau poate ca dupa 10.000 de km asa trebuie sa arate. Nu am cu ce sa compar pentru ca e primul set de cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Ca o completare la postul meu anterior, imi puteti spune fiecare (care are si chef, bineinteles) ce caucioace aveti pe mobra? Am ajuns in impas cu alegerea. Ma intereseaza 50/50. Primul set de cauciucuri: Metzeler Tourance, originale (2007). Au tinut vreo 17-18.000 km, iar cand le-am schimbat (vara 2011), fata se dusese de tot, iar spatele arata inca foarte bine (cca 8 mm), dar se simtea cauciucul imbatranit. Actual: Haidenau K60 fata si K60 Scout/spate, luate de la maxiscooter.ro (parca au fost un pic peste 600 lei cu tot cu transport). Neasteptat de multumit de aderenta (si pe forestier/noroi, dar si la temperaturi negative), insa cu atentia marita pe asfalt ud. Dupa vreo 3-4.000 km, nu cred ca vor duce mai mult de 8.000. Dar asta va putea sa confirme doar viitorul proprietar. Altfel, tot pe K60 as merge in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Din gasca de caucioace stranse la oferta au mai ramas Sahara3 si K60. Pana acum majoritatea mi-au recomandat Sahara3 pentru performante foarte bune pe asfalt uscat si ud cat si foarte ok pe ce nu e asfaltat. Cred c-o sa merg pe Sahare. Mersi fain de pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Din gasca de caucioace stranse la oferta au mai ramas Sahara3 si K60. Pana acum majoritatea mi-au recomandat Sahara3 pentru performante foarte bune pe asfalt uscat si ud cat si foarte ok pe ce nu e asfaltat. Cred c-o sa merg pe Sahare. Mersi fain de pareri. tkc-uri ai avut? ca eu am acum sahara 3 si ma gandeam sa facem un schimb de opinii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 (editat) Da, TKC80 am avut. Mai bine da-mi un add pe mess ca-i vorba mai lunga decat un post Editat Februarie 6, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Ca proaspat posesor de F650GS din 2003 va intreb ce ulei ar trebui sa ii pun? Am cautat pe topicul asta cateva zeci de pagini dar an renuntat intr-un final. Asa ca ce sa iau? Mineral, semi-sintetic sau sintetic? Vascozitatea ar fi 10w40. Imi este greu sa cred ca in anul 2000 inginerii BMW nu stiau de existenta uleiurilor sintetice.... Pai tocmai....o fi recomandarea la misto sau stiu ei ce zic Iartă-mă, dar chiar nu-ți înțeleg raționamentul: - pari foarte convins că ceea ce scrie în manual este de urmat cu strictețe (nu-i un lucru rau...), deci n-ai nevoie de păreri. - subiectul "uleiuri" s-a mai dezbătut intens aici cât și pe alte alte forumuri (un "search" te-ar edifica foarte rapid...). Pentru care motiv ai redeschis discuția? Nu vrei să afli nimic și nici nu ne spui nimic nou... Sper să nu te supere cele spuse de mine, nu asta-i intenția mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Din 2006 de cind mi-am luat Dakarul nou de la reprezentanta BMW din TM am bagat numai ulei de la ei. E mineral si din ce stiu eu e Castrol. Am deja aproape 60.000 de km facuti cu utilajul si nu am avut absolut nici o problema. Acelasi ulei il folosesc si la GS-ul lui nevasta-mea. Ea are deja 45000 km cu el. Eu sunt convins ca cei de la BMW stiau in 2006 ca s-au inventat uleiurile sintetice de diverse calitati si cu toate astea au recomandat cu voce tare utilizarea de ulei mineral. Eu merg pe recomandarea lor. Schimburile le fac cam pe la 5000-6000 km. dar asta e piticul meu de pe creier, nu ca ar fi absolut necesar. ce indicativ are uleiul castrol mineral.(ce scrie pe bidon)MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Iartă-mă, dar chiar nu-ți înțeleg raționamentul: - pari foarte convins că ceea ce scrie în manual este de urmat cu strictețe (nu-i un lucru rau...), deci n-ai nevoie de păreri. - subiectul "uleiuri" s-a mai dezbătut intens aici cât și pe alte alte forumuri (un "search" te-ar edifica foarte rapid...). Pentru care motiv ai redeschis discuția? Nu vrei să afli nimic și nici nu ne spui nimic nou... Sper să nu te supere cele spuse de mine, nu asta-i intenția mea. Pe alte forumuri moto nu am intrat, am citit pe acest topic primele 40 de pagini unde am gasit cativa useri care au spus ce pun dar fara argumente. Argumente la uleiul mineral nu sunt nevoite odata ce acesta este uleiul recomandat de producator. Majoritatea pune sintetic. Vreau sa aflu care este totusi rationametul celor care pun ulei sintetic desi in carte scrie clar sa nu pui. Eu unul cand vad ca majoritatea face un lucru ma gandesc: ori fi toti nebuni/prosti sau chiar au dreptate? Cam asta ar fi rationametul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 (editat) mineral 20w50 actevo,ala este pe bmw gs?am vazut in oferta la louis.nu stiu sigur daca ala este sau mai este si alt castrol mineral,dar vreau cu viscozitate mai mare la cald.au si 20w40 .15w50 or avea tot mineral.ms Editat Februarie 9, 2012 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 mineral 20w50 actevo,ala este pe bmw gs?am vazut in oferta la louis.nu stiu sigur daca ala este sau mai este si alt castrol mineral,dar vreau cu viscozitate mai mare la cald.au si 20w40 .15w50 or avea tot mineral.ms Tati, baga 15w50 Motul 5100(semi-sintetic) si n-ai probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) Vand oil filter insert 11412343118 50ron. M-am ales cu doua (nu stiam ca mai e unul in kitul de inspectie motor ). Este doar filtrul, fara garnituri sau altele. In aprox 2 saptamani mai fac o comanda pe realoem. Comanda minima (la ei) e 120 pentru oe si 200 pentru oem. Daca e cineva care vrea piese mici sau nu are comanda suficienta dati un pm (evident, daca sunteti din Buc). Editat Februarie 10, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielc Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 Buna...in sfarsit intru in randul vostru. Curand mi-am luat un Gs din It,e din 07/2002 cu 5 k km la bord. iata si ceva poze cu brunetica mea : stiti ce sentiment straniu e ca nu am putut s-o conduc 1 km din cauza conditiilor climaterice???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 Buna...in sfarsit intru in randul vostru. Curand mi-am luat un Gs din It,e din 07/2002 cu 5 k km la bord. iata si ceva poze cu brunetica mea : stiti ce sentiment straniu e ca nu am putut s-o conduc 1 km din cauza conditiilor climaterice???? Foarte sexy brunetica asta a ta! Felicitari si sa o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 Vand oil filter insert 11412343118 50ron. M-am ales cu doua (nu stiam ca mai e unul in kitul de inspectie motor ). Este doar filtrul, fara garnituri sau altele. In aprox 2 saptamani mai fac o comanda pe realoem. Comanda minima (la ei) e 120 pentru oe si 200 pentru oem. Daca e cineva care vrea piese mici sau nu are comanda suficienta dati un pm (evident, daca sunteti din Buc). Ce presupune kitul de inspectie motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielc Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 Ce super arată pe negru! Felicitări! Dar aia ku 5k km nu trebuie înghițită,atîta faci lejer în jumătate de an. La revizie cu ea! Multumesc....tind sa cred ca sunt reali...m-a asigurat amicul(e motociclist) care mi-a luat-o,gumele sunt originale(pe fata chiar are perisori),placutele de frana originale,mai toate consumabilele+ca tipul mai avea in curte un Jaguar si un Land Rover si nici macar nu s-a sinchisit sa sterga praful de pe ea cand a fost sa o ia. Multumesc....tind sa cred ca sunt reali...m-a asigurat amicul(e motociclist) care mi-a luat-o,gumele sunt originale(pe fata chiar are perisori),placutele de frana originale,mai toate consumabilele+ca tipul mai avea in curte un Jaguar si un Land Rover si nici macar nu s-a sinchisit sa sterga praful de pe ea cand a fost sa o ia. ultima revizie a fost facuta vara trecuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) Ce presupune kitul de inspectie motor? Filtrul de ulei si garnitur/saibe. Editat Februarie 10, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) Felicitari si la multi Km, schimba toate lichidele si filtrele aer/benzin/ulei + obigatoriu saiba cupru surub de golire ulei/antigel nu te increde, ulei ,antigel,lichid frana, dupa cum vad e sub minim in rezervorul din spate si e cam negru la 5000 km ar trebui sa fie aproape transparent.Daca e negru cum se vede are pe putin 25000, iti poti da seama de km dupa uzura mansoanelor, uzura foii spate(dinti ascutiti) disc frana spate uzat cu umar, placutele si caucioacele se pot schimba cu originale noi, completaza cu apa distilata bateria si incarc-o ca altfel ingheata si adios baterie, vad ca nu are abs cat ai dat pe ea? altfel arata bine (altu care tre" sa dea de beut, ne vedem la BMW camp ) numa"bine Editat Februarie 10, 2012 de 66c-bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 ... ne vedem la BMW camp ) Ma apuc de organizare ca nu se mai poate Sa ne vedem cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 Felicitari si la multi Km, schimba toate lichidele si filtrele aer/benzin/ulei + obigatoriu saiba cupru surub de golire ulei/antigel nu te increde, ulei ,antigel,lichid frana, dupa cum vad e sub minim in rezervorul din spate si e cam negru la 5000 km ar trebui sa fie aproape transparent.Daca e negru cum se vede are pe putin 25000, iti poti da seama de km dupa uzura mansoanelor, uzura foii spate(dinti ascutiti) disc frana spate uzat cu umar, placutele si caucioacele se pot schimba cu originale noi, completaza cu apa distilata bateria si incarc-o ca altfel ingheata si adios baterie, vad ca nu are abs cat ai dat pe ea? altfel arata bine (altu care tre" sa dea de beut, ne vedem la BMW camp ) numa"bine Nivelul si culoarea lichidului de frana nu tin numai de nr de km ci si de vechime , sunt totusi 10 ani. Filtrul de ulei si garnitur/saibe. si ce cod are ? cat te-a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 Ma apuc de organizare ca nu se mai poate Sa ne vedem cu bine Apuca-te ca mai sunt noi membrii dornici de inalniri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) si ce cod are ? cat te-a costat? Am pus mai sus si codul si pretul. 11412343118 50 lei/oe Editat Februarie 10, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) Nivelul si culoarea lichidului de frana nu tin numai de nr de km ci si de vechime , sunt totusi 10 ani. si ce cod are ? cat te-a costat? saibele de cupru cred ca au costat un leu bucata iar filtru de aer si cel de ulei 107 lei amandoua de la bmw cod filtru ulei 11412343118;o ring =11417654013; f aer=13712345232;ulei 20w50=114 lei/litru intri pe net RealOEM.com BMW Parts Catalog si-ti alegi piesa si codul dupa tipul de moto. Lichidul de frana se schimba ca si uleiul cel putin la doi ani absoarbe apa si nu mai e asa de eficace nu cred ca nu l-a schimbat de 10 ani si a mers doar 500 km pe an oricum daca o intretii cum trebuie poti linistit atinge suta(de km) Editat Februarie 10, 2012 de 66c-bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.