Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Salutare! Am de vanzare un topcase BMW pentru F650 GS...este cel din fotografie, 31 litri. Se vinde cu tot cu placa de prindere si cu butuci.

In el incape o casca full-face si mai strecori ceva pe langa...

Pretul este 500 lei. Daca este cineva interesat...PM sau 0762653943.

Scuzati de deranj.

Eu l-am avut montat pe un F650/99 pe carburatie. Merge si pe cele mai vechi. Cam micut, dar foarte bun. Intra o casca integrala sau doua casti decupate pt oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Citisem parca undeva pe topicul asta ca cineva si-a luat cate ceva din America. Sunt curios cat l-a costat transportul pieselor si cat a fost timpul de livrare, ca am gasit ceva site de echipamente la preturi bunicele si ma bate gandul sa iau cateceva...

De aia intreb...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am cumparat din america un arc de amortizor spate pentru dakar...cam in urma cu doi ani, insa detaliile de shipping mi le-a furnizat vazatorul de acolo, si le mai vazusem si eu pe site...au un calculator de shipping, si bifezi romania apoi afli pret. la mine a durat cam doua saptamani sa ajunga producsul ...pe cea mai simpla cale, fara asigurare de transport. shppingul la mine a fost cam 50 usd...insa a meritat..ca pe aici gaseam doar amortizor complet...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citisem parca undeva pe topicul asta ca cineva si-a luat cate ceva din America. Sunt curios cat l-a costat transportul pieselor si cat a fost timpul de livrare, ca am gasit ceva site de echipamente la preturi bunicele si ma bate gandul sa iau cateceva...

De aia intreb...

 

Și eu mi-am luat destul de multe pentru mobră din State și am constatat că-i de multe ori mai avantajos decat Europa! Coletele ajung -paradoxal- mai repede. Daca stii sa te "miști" ;) si la poștă/vamă...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ati vazut careva pe undeva de vanzare vre-un senzor abs fata de dakar?

 

exista alternative de reparatii cu senzori din domeniul auto?

 

la bav....e cam prohibitiv pretul...

 

orice ajutor e binevenit..

 

numa bine

 

Doar intreb: cat e la Bav, de curiozitate? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maine dimineata vreau sa fac si eu prima revizie , cu manutele mele . ulei , bujii , filtre . deocamdata atat . ceva de care-ar trebui sa ma feresc ? sau orice fel de pont :) la primul schimb de ulei (la masina) am frant o baie de ulei asa ca ... :)

inelul ala de cupru de sub motor il gasesc pe undeva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maine dimineata vreau sa fac si eu prima revizie , cu manutele mele . ulei , bujii , filtre . deocamdata atat . ceva de care-ar trebui sa ma feresc ? sau orice fel de pont :) la primul schimb de ulei (la masina) am frant o baie de ulei asa ca ... :)

inelul ala de cupru de sub motor il gasesc pe undeva ?

 

Orice surub/bujie vrei sa scoti, slabeste-le cu motorul rece.

Nu strange suruburile/bujiile pana nu mai poti.

Atentie cand desurubezi busonul de scurgere a uleiului. Cea mai buna e o tubulara.

Inelul de cupru se mai poate refolosi. Daca nu, vezi la Bavaria. Si daca ajungi la Bavaria, ia-ti si inelul pentru surubul de scurgere a uleiului din rezervorul de ulei.

Ai grija sa montezi bine filtrul de aer. Da cu niste vaselina pe "buza" filtrului.

Daca tot te apuci, schimba si antigelul. Procedura aici- http://faq.f650.com/GSFAQs/Coolant_Change_FAQGS.htm

Ai putea sa schimbi si lichidul de frana + uleiul din furca.

 

Succes.

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este la romimoto.ro sau la orice magazin de garnituri. Doar să nu strângi prea tare Âşurubul în baie Âşi totul va fi bine. Mai bine mai puțin Âşi dacă curge îl mai strângi. ÂŞi cu grijă Âşi la prima învârtire (fă cu mână, nu cu cheia) să nu se distrugă filetul din baie. În rest, cu grijă Âşi răbdare, la fel cum faci cu o femeie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai nevoie de garnituri vezi pe real-oem si da-mi un pm. Mi-am luat acu ceva vreme majoritatea garniturilor de pe la motor dar nu cred ca o sa apuc sa le folosesc prea curand. Ce te mai intereseaza poti gasi la real-oem.ro (ziceam pe niste pagini in urma ca au preturi mai multe decat acceptabile, doar ca trebuie sa dai mail inainte pentru ca nu au pe stoc piese de motor si trebuie verificate).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maine dimineata vreau sa fac si eu prima revizie , cu manutele mele . ulei , bujii , filtre . deocamdata atat . ceva de care-ar trebui sa ma feresc ? sau orice fel de pont :) la primul schimb de ulei (la masina) am frant o baie de ulei asa ca ... :)

inelul ala de cupru de sub motor il gasesc pe undeva ?

-saibe de cupru (iei dimensiunnile de pe real oem)gasesti la magazine de piese auto/praktiker sau specializate si merita sa le schimbi pe toate care le dai jos ca sa nu lucri de doua ori, ca-s f ieftine. Merita sa-ti iei o cheie dinamometrica si le strangi cat trebuie daca o faci singur, altfel risti sa refaci filete in blocul motor si pe langa ca te chinui cu demontarea.

Daca nu merge desfacut surubul de golire, merge sigur cu cheia pneumatica de la vulcanizare/service am patit-o cu ,,Hai Hui" ideea e sa ai o tubulara de 24 cu 12 colturi nu cu 6 cat am avut noi (nu se ,,duc" asa repede colturile)ai grija la sens.

Uleiul trebuie schimbat cand e cald motorul sa se scurga TOT.

Inarmeaza-te cu rabdare si bere ca prevad c-o sa sudui.

-Ineviabil-.

Numa" bine si spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum verific nivelul uleiului? Am acel "ochi magic: prin care se vede nivelul uleiului. Stiu ca trebuie sa nu depaseasca punctul de la jumatea lui. Corect? Verificarea se face cu motorul cald. Corect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum verific nivelul uleiului? Am acel "ochi magic: prin care se vede nivelul uleiului. Stiu ca trebuie sa nu depaseasca punctul de la jumatea lui. Corect? Verificarea se face cu motorul cald. Corect?

da, cu motorul cald, dupa ce opresti astepti un minut si ala-i adevarul de pe gemulet, daca ai spuma sus inseamna ca ai mers mult pe distante scurte sau intra apa in ulei pe la simeringurile de la pompa de apa(uleiul ca si cacaua cu lapte) caz in care tre' schimbat uleiul/pompa urgent, parerea mea. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-saibe de cupru (iei dimensiunnile de pe real oem)gasesti la magazine de piese auto/praktiker sau specializate si merita sa le schimbi pe toate care le dai jos ca sa nu lucri de doua ori, ca-s f ieftine. Merita sa-ti iei o cheie dinamometrica si le strangi cat trebuie daca o faci singur, altfel risti sa refaci filete in blocul motor si pe langa ca te chinui cu demontarea.

Daca nu merge desfacut surubul de golire, merge sigur cu cheia pneumatica de la vulcanizare/service am patit-o cu ,,Hai Hui" ideea e sa ai o tubulara de 24 cu 12 colturi nu cu 6 cat am avut noi (nu se ,,duc" asa repede colturile)ai grija la sens.

Uleiul trebuie schimbat cand e cald motorul sa se scurga TOT.

Inarmeaza-te cu rabdare si bere ca prevad c-o sa sudui.

-Ineviabil-.

Numa" bine si spor

O mica smecherie observata la mecanici. Cand pui busonul la loc, inainte de strangerea finala, il lasi 1 minut sa se incalzeasca pe filet si apoi il strangi la cuplu sau ma rog la mana. Cica in felul asta nu trebuie un cuplu exagerat la desfacere la urmatorul schimb si eviti deterioratea filetului din baie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica smecherie observata la mecanici. Cand pui busonul la loc, inainte de strangerea finala, il lasi 1 minut sa se incalzeasca pe filet si apoi il strangi la cuplu sau ma rog la mana. Cica in felul asta nu trebuie un cuplu exagerat la desfacere la urmatorul schimb si eviti deterioratea filetului din baie.

Da.Foarte interesant sfatul asta.Toata viata avem de invatat cite ceva.Bun domnu Harea :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la filtrul de benzina: aveti un numar de model care sa se potriveasca fara mesterit suporturi si alte probleme similare ? eventual recomandari privind sursa

Ce coliere ati folosit pe furtunele de benzina? de unde ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la filtrul de benzina: aveti un numar de model care sa se potriveasca fara mesterit suporturi si alte probleme similare ? eventual recomandari privind sursa

Ce coliere ati folosit pe furtunele de benzina? de unde ?

Filtru de benzina am luat de la user kex82 de pe forum.

Parca era UFI. Tre sa ma uit pe cutie. A costat 70 lei. S-a montat usor. Am taiat totusi 2 cm din tevi ca erau totusi prea lungi.

Colierele le-am luat de la un mag de piese auto, din alea cu surub.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu sunt coliere speciale pentru furtune de carburant - este foarte riscant. colierele pot taia prin cauciuc si iese necaz mare. Ai gasit din alea speciale la magazinul auti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu sunt coliere speciale pentru furtune de carburant - este foarte riscant. colierele pot taia prin cauciuc si iese necaz mare. Ai gasit din alea speciale la magazinul auti ?

Sunt coliere late, identice cu cele originale de unica folosinta, numai ca au surub pentru stringere. Mi s-au parut suficient de solide.

Daca gasesti vreun colier mai special pt filtre de combustibil, zi-mi si mie. Nu e o mare cheltuiala pentru ca trebuiesc numai 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am terminat cu revizia . greu de tot ... la primul drum mi s-a aprins becu' ala cel mai din dreapta si a stat asa vreo 10 km . m-am oprit am fumat 2 tigari si la intoarcere spre casa nu s-a mai aprins . acum ma dus sa verific nivelul , dupa ce se mai lasa un pic . ce altceva sa mai verific ?

mentionez ca nu mi-au ramas suruburi sau alte piese in plus dupa revizie :) totul e la locul lui si nu curge ulei pe nicaieri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt coliere late, identice cu cele originale de unica folosinta, numai ca au surub pentru stringere. Mi s-au parut suficient de solide.

Daca gasesti vreun colier mai special pt filtre de combustibil, zi-mi si mie. Nu e o mare cheltuiala pentru ca trebuiesc numai 3.

Coliere de orice tip si orice surub posibil, de calitate, se gasesc la Fabory, pe bd Preciziel, dincolo de Coca Cola pe dreapta in curte la un mare service auto si de camioane.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...