danielc Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Misca stg/dr de ghidon... Pana acum se putea ? pana acum puteam...ma gandeam ca o fi vreo legatura cu bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Pai daca ar fi ca la Saab sau mai stiu eu ce ghidusenie cu electromagnet, as crede...dar tind sa cred ca e doar o coincidenta blocatul ghidonului cu lipsa de curent. Contactul il poti pune, doar ca invers, de pe pozitia OFF inspre LOCK nu poti invarti ? Hmmm.. S'o fi bulit butucul...eu patisem asta la Yamaha XT...dar macar aia avea o scuza...cateva zeci de mii de km si ceva ani la bord Asa de control, da'i un jet cu WD 40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Stie cineva cum este mai bine,sa pun un lantz cu siguranta sau nituit,pt un bmw dakar.la crosuri am avut numai cu sig.si nu am avut nicio problema niciodata.asta pt viitor.multumesc. am avut si cu nit dar si cu siguranta ambele variante au rezistat bine dar cel mai bine ar fi sa iei dintr-o bucata deoarece varianta asta te obliga sa demontezi bascula si cu ocazia asta lubrifiezi si rulmentii aia de la link-uri si bascula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 (editat) -e mai sigur nituit,la bicicleta mai merge, cu timpul poate ruginii si se mananca daca nu e uns ( de la sare , cade acid pe lant ) sau din greseala o pui invers, nu e de riscat, daca sare o musti rau, la cross oricum cazi dar inchipuie-ti pe sosea la viteza. Drumuri bune. Editat Februarie 26, 2012 de 66c-bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Multumesc de sfaturi si sa ne vedem cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 (editat) Salutare! Am de vanzare un topcase BMW pentru F650 GS...este cel din fotografie, 31 litri. Se vinde cu tot cu placa de prindere si cu butuci. In el incape o casca full-face si mai strecori ceva pe langa... Pretul este 500 lei. Daca este cineva interesat...PM sau 0762653943. Scuzati de deranj. Editat Februarie 28, 2012 de fratelescris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Ce model e? Merge si pe un 2000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 E cel original cum am si eu , cred ca merge pe toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 In mod sigur merge pe un 2000. Eu l am avut pe GS ul meu din 2001. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 pentru Serban S: ai scris intr-un post mai de anul trecut ca ai schimbat filtrul de benzina cu unul auto si ai promis ca revii cu detalii despre consum. Ceva noutati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 Dupa ce l-am schimbat a venit iarna la scurt timp. Nu am mai iesit de atunci. Cum incep sa merg cu ea, o sa tin consumul sub control. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 salutare, si eu am schimbat filtrul motocicletei cu unul din indistria auto, de 4.o bari. si merge motocicleta fara probleme...am facut intre timp cam 5.000 km iar consumuk, nu am observat sa o fi luat razna..asa ca, apelati la solutie...e vreo 70 lei un flitru din asta...versus 500 lei pe original... go figure ...de diferenta, iti iei multe...sau te plimbi de te saturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 Salutare! Am de vanzare un topcase BMW pentru F650 GS...este cel din fotografie, 31 litri. Se vinde cu tot cu placa de prindere si cu butuci. In el incape o casca full-face si mai strecori ceva pe langa... Pretul este 500 lei. Daca este cineva interesat...PM sau 0762653943. Scuzati de deranj. Eu l-am avut montat pe un F650/99 pe carburatie. Merge si pe cele mai vechi. Cam micut, dar foarte bun. Intra o casca integrala sau doua casti decupate pt oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Citisem parca undeva pe topicul asta ca cineva si-a luat cate ceva din America. Sunt curios cat l-a costat transportul pieselor si cat a fost timpul de livrare, ca am gasit ceva site de echipamente la preturi bunicele si ma bate gandul sa iau cateceva... De aia intreb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 eu am cumparat din america un arc de amortizor spate pentru dakar...cam in urma cu doi ani, insa detaliile de shipping mi le-a furnizat vazatorul de acolo, si le mai vazusem si eu pe site...au un calculator de shipping, si bifezi romania apoi afli pret. la mine a durat cam doua saptamani sa ajunga producsul ...pe cea mai simpla cale, fara asigurare de transport. shppingul la mine a fost cam 50 usd...insa a meritat..ca pe aici gaseam doar amortizor complet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Citisem parca undeva pe topicul asta ca cineva si-a luat cate ceva din America. Sunt curios cat l-a costat transportul pieselor si cat a fost timpul de livrare, ca am gasit ceva site de echipamente la preturi bunicele si ma bate gandul sa iau cateceva... De aia intreb... Și eu mi-am luat destul de multe pentru mobră din State și am constatat că-i de multe ori mai avantajos decat Europa! Coletele ajung -paradoxal- mai repede. Daca stii sa te "miști" si la poștă/vamă... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 ati vazut careva pe undeva de vanzare vre-un senzor abs fata de dakar? exista alternative de reparatii cu senzori din domeniul auto? la bav....e cam prohibitiv pretul... orice ajutor e binevenit.. numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 ati vazut careva pe undeva de vanzare vre-un senzor abs fata de dakar? exista alternative de reparatii cu senzori din domeniul auto? la bav....e cam prohibitiv pretul... orice ajutor e binevenit.. numa bine Doar intreb: cat e la Bav, de curiozitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 undeva pe la 280 lei...senzorul fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 maine dimineata vreau sa fac si eu prima revizie , cu manutele mele . ulei , bujii , filtre . deocamdata atat . ceva de care-ar trebui sa ma feresc ? sau orice fel de pont la primul schimb de ulei (la masina) am frant o baie de ulei asa ca ... inelul ala de cupru de sub motor il gasesc pe undeva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 (editat) maine dimineata vreau sa fac si eu prima revizie , cu manutele mele . ulei , bujii , filtre . deocamdata atat . ceva de care-ar trebui sa ma feresc ? sau orice fel de pont la primul schimb de ulei (la masina) am frant o baie de ulei asa ca ... inelul ala de cupru de sub motor il gasesc pe undeva ? Orice surub/bujie vrei sa scoti, slabeste-le cu motorul rece. Nu strange suruburile/bujiile pana nu mai poti. Atentie cand desurubezi busonul de scurgere a uleiului. Cea mai buna e o tubulara. Inelul de cupru se mai poate refolosi. Daca nu, vezi la Bavaria. Si daca ajungi la Bavaria, ia-ti si inelul pentru surubul de scurgere a uleiului din rezervorul de ulei. Ai grija sa montezi bine filtrul de aer. Da cu niste vaselina pe "buza" filtrului. Daca tot te apuci, schimba si antigelul. Procedura aici- http://faq.f650.com/GSFAQs/Coolant_Change_FAQGS.htm Ai putea sa schimbi si lichidul de frana + uleiul din furca. Succes. Editat Martie 9, 2012 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Este la romimoto.ro sau la orice magazin de garnituri. Doar să nu strângi prea tare Âşurubul în baie Âşi totul va fi bine. Mai bine mai puțin Âşi dacă curge îl mai strângi. ÂŞi cu grijă Âşi la prima învârtire (fă cu mână, nu cu cheia) să nu se distrugă filetul din baie. În rest, cu grijă Âşi răbdare, la fel cum faci cu o femeie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 ms, da schimb si antigelul . uitasem . lichidul de frana l-am schimbat in toamna inainte s-o pun la pastrat . iar placute, cauciucuri, furca la urmatoarea leafa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Daca ai nevoie de garnituri vezi pe real-oem si da-mi un pm. Mi-am luat acu ceva vreme majoritatea garniturilor de pe la motor dar nu cred ca o sa apuc sa le folosesc prea curand. Ce te mai intereseaza poti gasi la real-oem.ro (ziceam pe niste pagini in urma ca au preturi mai multe decat acceptabile, doar ca trebuie sa dai mail inainte pentru ca nu au pe stoc piese de motor si trebuie verificate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 maine dimineata vreau sa fac si eu prima revizie , cu manutele mele . ulei , bujii , filtre . deocamdata atat . ceva de care-ar trebui sa ma feresc ? sau orice fel de pont la primul schimb de ulei (la masina) am frant o baie de ulei asa ca ... inelul ala de cupru de sub motor il gasesc pe undeva ? -saibe de cupru (iei dimensiunnile de pe real oem)gasesti la magazine de piese auto/praktiker sau specializate si merita sa le schimbi pe toate care le dai jos ca sa nu lucri de doua ori, ca-s f ieftine. Merita sa-ti iei o cheie dinamometrica si le strangi cat trebuie daca o faci singur, altfel risti sa refaci filete in blocul motor si pe langa ca te chinui cu demontarea. Daca nu merge desfacut surubul de golire, merge sigur cu cheia pneumatica de la vulcanizare/service am patit-o cu ,,Hai Hui" ideea e sa ai o tubulara de 24 cu 12 colturi nu cu 6 cat am avut noi (nu se ,,duc" asa repede colturile)ai grija la sens. Uleiul trebuie schimbat cand e cald motorul sa se scurga TOT. Inarmeaza-te cu rabdare si bere ca prevad c-o sa sudui. -Ineviabil-. Numa" bine si spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.