bogdan_harea Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 Salutare! Am de vanzare un topcase BMW pentru F650 GS...este cel din fotografie, 31 litri. Se vinde cu tot cu placa de prindere si cu butuci. In el incape o casca full-face si mai strecori ceva pe langa... Pretul este 500 lei. Daca este cineva interesat...PM sau 0762653943. Scuzati de deranj. Eu l-am avut montat pe un F650/99 pe carburatie. Merge si pe cele mai vechi. Cam micut, dar foarte bun. Intra o casca integrala sau doua casti decupate pt oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Citisem parca undeva pe topicul asta ca cineva si-a luat cate ceva din America. Sunt curios cat l-a costat transportul pieselor si cat a fost timpul de livrare, ca am gasit ceva site de echipamente la preturi bunicele si ma bate gandul sa iau cateceva... De aia intreb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 eu am cumparat din america un arc de amortizor spate pentru dakar...cam in urma cu doi ani, insa detaliile de shipping mi le-a furnizat vazatorul de acolo, si le mai vazusem si eu pe site...au un calculator de shipping, si bifezi romania apoi afli pret. la mine a durat cam doua saptamani sa ajunga producsul ...pe cea mai simpla cale, fara asigurare de transport. shppingul la mine a fost cam 50 usd...insa a meritat..ca pe aici gaseam doar amortizor complet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Citisem parca undeva pe topicul asta ca cineva si-a luat cate ceva din America. Sunt curios cat l-a costat transportul pieselor si cat a fost timpul de livrare, ca am gasit ceva site de echipamente la preturi bunicele si ma bate gandul sa iau cateceva... De aia intreb... Și eu mi-am luat destul de multe pentru mobră din State și am constatat că-i de multe ori mai avantajos decat Europa! Coletele ajung -paradoxal- mai repede. Daca stii sa te "miști" si la poștă/vamă... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 ati vazut careva pe undeva de vanzare vre-un senzor abs fata de dakar? exista alternative de reparatii cu senzori din domeniul auto? la bav....e cam prohibitiv pretul... orice ajutor e binevenit.. numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 ati vazut careva pe undeva de vanzare vre-un senzor abs fata de dakar? exista alternative de reparatii cu senzori din domeniul auto? la bav....e cam prohibitiv pretul... orice ajutor e binevenit.. numa bine Doar intreb: cat e la Bav, de curiozitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 undeva pe la 280 lei...senzorul fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 maine dimineata vreau sa fac si eu prima revizie , cu manutele mele . ulei , bujii , filtre . deocamdata atat . ceva de care-ar trebui sa ma feresc ? sau orice fel de pont la primul schimb de ulei (la masina) am frant o baie de ulei asa ca ... inelul ala de cupru de sub motor il gasesc pe undeva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 (editat) maine dimineata vreau sa fac si eu prima revizie , cu manutele mele . ulei , bujii , filtre . deocamdata atat . ceva de care-ar trebui sa ma feresc ? sau orice fel de pont la primul schimb de ulei (la masina) am frant o baie de ulei asa ca ... inelul ala de cupru de sub motor il gasesc pe undeva ? Orice surub/bujie vrei sa scoti, slabeste-le cu motorul rece. Nu strange suruburile/bujiile pana nu mai poti. Atentie cand desurubezi busonul de scurgere a uleiului. Cea mai buna e o tubulara. Inelul de cupru se mai poate refolosi. Daca nu, vezi la Bavaria. Si daca ajungi la Bavaria, ia-ti si inelul pentru surubul de scurgere a uleiului din rezervorul de ulei. Ai grija sa montezi bine filtrul de aer. Da cu niste vaselina pe "buza" filtrului. Daca tot te apuci, schimba si antigelul. Procedura aici- http://faq.f650.com/GSFAQs/Coolant_Change_FAQGS.htm Ai putea sa schimbi si lichidul de frana + uleiul din furca. Succes. Editat Martie 9, 2012 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Este la romimoto.ro sau la orice magazin de garnituri. Doar să nu strângi prea tare Âşurubul în baie Âşi totul va fi bine. Mai bine mai puțin Âşi dacă curge îl mai strângi. ÂŞi cu grijă Âşi la prima învârtire (fă cu mână, nu cu cheia) să nu se distrugă filetul din baie. În rest, cu grijă Âşi răbdare, la fel cum faci cu o femeie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 ms, da schimb si antigelul . uitasem . lichidul de frana l-am schimbat in toamna inainte s-o pun la pastrat . iar placute, cauciucuri, furca la urmatoarea leafa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Daca ai nevoie de garnituri vezi pe real-oem si da-mi un pm. Mi-am luat acu ceva vreme majoritatea garniturilor de pe la motor dar nu cred ca o sa apuc sa le folosesc prea curand. Ce te mai intereseaza poti gasi la real-oem.ro (ziceam pe niste pagini in urma ca au preturi mai multe decat acceptabile, doar ca trebuie sa dai mail inainte pentru ca nu au pe stoc piese de motor si trebuie verificate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 maine dimineata vreau sa fac si eu prima revizie , cu manutele mele . ulei , bujii , filtre . deocamdata atat . ceva de care-ar trebui sa ma feresc ? sau orice fel de pont la primul schimb de ulei (la masina) am frant o baie de ulei asa ca ... inelul ala de cupru de sub motor il gasesc pe undeva ? -saibe de cupru (iei dimensiunnile de pe real oem)gasesti la magazine de piese auto/praktiker sau specializate si merita sa le schimbi pe toate care le dai jos ca sa nu lucri de doua ori, ca-s f ieftine. Merita sa-ti iei o cheie dinamometrica si le strangi cat trebuie daca o faci singur, altfel risti sa refaci filete in blocul motor si pe langa ca te chinui cu demontarea. Daca nu merge desfacut surubul de golire, merge sigur cu cheia pneumatica de la vulcanizare/service am patit-o cu ,,Hai Hui" ideea e sa ai o tubulara de 24 cu 12 colturi nu cu 6 cat am avut noi (nu se ,,duc" asa repede colturile)ai grija la sens. Uleiul trebuie schimbat cand e cald motorul sa se scurga TOT. Inarmeaza-te cu rabdare si bere ca prevad c-o sa sudui. -Ineviabil-. Numa" bine si spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Cum verific nivelul uleiului? Am acel "ochi magic: prin care se vede nivelul uleiului. Stiu ca trebuie sa nu depaseasca punctul de la jumatea lui. Corect? Verificarea se face cu motorul cald. Corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Cum verific nivelul uleiului? Am acel "ochi magic: prin care se vede nivelul uleiului. Stiu ca trebuie sa nu depaseasca punctul de la jumatea lui. Corect? Verificarea se face cu motorul cald. Corect? da, cu motorul cald, dupa ce opresti astepti un minut si ala-i adevarul de pe gemulet, daca ai spuma sus inseamna ca ai mers mult pe distante scurte sau intra apa in ulei pe la simeringurile de la pompa de apa(uleiul ca si cacaua cu lapte) caz in care tre' schimbat uleiul/pompa urgent, parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 -saibe de cupru (iei dimensiunnile de pe real oem)gasesti la magazine de piese auto/praktiker sau specializate si merita sa le schimbi pe toate care le dai jos ca sa nu lucri de doua ori, ca-s f ieftine. Merita sa-ti iei o cheie dinamometrica si le strangi cat trebuie daca o faci singur, altfel risti sa refaci filete in blocul motor si pe langa ca te chinui cu demontarea. Daca nu merge desfacut surubul de golire, merge sigur cu cheia pneumatica de la vulcanizare/service am patit-o cu ,,Hai Hui" ideea e sa ai o tubulara de 24 cu 12 colturi nu cu 6 cat am avut noi (nu se ,,duc" asa repede colturile)ai grija la sens. Uleiul trebuie schimbat cand e cald motorul sa se scurga TOT. Inarmeaza-te cu rabdare si bere ca prevad c-o sa sudui. -Ineviabil-. Numa" bine si spor O mica smecherie observata la mecanici. Cand pui busonul la loc, inainte de strangerea finala, il lasi 1 minut sa se incalzeasca pe filet si apoi il strangi la cuplu sau ma rog la mana. Cica in felul asta nu trebuie un cuplu exagerat la desfacere la urmatorul schimb si eviti deterioratea filetului din baie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 O mica smecherie observata la mecanici. Cand pui busonul la loc, inainte de strangerea finala, il lasi 1 minut sa se incalzeasca pe filet si apoi il strangi la cuplu sau ma rog la mana. Cica in felul asta nu trebuie un cuplu exagerat la desfacere la urmatorul schimb si eviti deterioratea filetului din baie. Da.Foarte interesant sfatul asta.Toata viata avem de invatat cite ceva.Bun domnu Harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Referitor la filtrul de benzina: aveti un numar de model care sa se potriveasca fara mesterit suporturi si alte probleme similare ? eventual recomandari privind sursa Ce coliere ati folosit pe furtunele de benzina? de unde ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 Serban.S si-a tras un filtru pentru masina. Vorbeste cu el si vezi ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 Referitor la filtrul de benzina: aveti un numar de model care sa se potriveasca fara mesterit suporturi si alte probleme similare ? eventual recomandari privind sursa Ce coliere ati folosit pe furtunele de benzina? de unde ? Filtru de benzina am luat de la user kex82 de pe forum. Parca era UFI. Tre sa ma uit pe cutie. A costat 70 lei. S-a montat usor. Am taiat totusi 2 cm din tevi ca erau totusi prea lungi. Colierele le-am luat de la un mag de piese auto, din alea cu surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 daca nu sunt coliere speciale pentru furtune de carburant - este foarte riscant. colierele pot taia prin cauciuc si iese necaz mare. Ai gasit din alea speciale la magazinul auti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 Stie cineva sa-mi spuna unde trebuiesc date gaurile in numarul de inmatriculare pentru al prinde de suport? Nu am motocicleta langa mine sa pot masura . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 daca nu sunt coliere speciale pentru furtune de carburant - este foarte riscant. colierele pot taia prin cauciuc si iese necaz mare. Ai gasit din alea speciale la magazinul auti ? Sunt coliere late, identice cu cele originale de unica folosinta, numai ca au surub pentru stringere. Mi s-au parut suficient de solide. Daca gasesti vreun colier mai special pt filtre de combustibil, zi-mi si mie. Nu e o mare cheltuiala pentru ca trebuiesc numai 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 am terminat cu revizia . greu de tot ... la primul drum mi s-a aprins becu' ala cel mai din dreapta si a stat asa vreo 10 km . m-am oprit am fumat 2 tigari si la intoarcere spre casa nu s-a mai aprins . acum ma dus sa verific nivelul , dupa ce se mai lasa un pic . ce altceva sa mai verific ? mentionez ca nu mi-au ramas suruburi sau alte piese in plus dupa revizie totul e la locul lui si nu curge ulei pe nicaieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 (editat) Sunt coliere late, identice cu cele originale de unica folosinta, numai ca au surub pentru stringere. Mi s-au parut suficient de solide. Daca gasesti vreun colier mai special pt filtre de combustibil, zi-mi si mie. Nu e o mare cheltuiala pentru ca trebuiesc numai 3. Coliere de orice tip si orice surub posibil, de calitate, se gasesc la Fabory, pe bd Preciziel, dincolo de Coca Cola pe dreapta in curte la un mare service auto si de camioane. Editat Martie 11, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.