Atomykatt Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 @yzulyka in alta ordine de idei: imi poate face cineva cu topcase original (modelul dupa 2004, cel care nu necesita placa suplimentara) poza la sistemul de prindere? placa metalica nituita de topcase. In necunostinta de cauza m-am ales cu un topcase model 2000-2003 si nu se prea pupa. Daca mi-ar putea da si distantele dintre liniile unde este indoit apar cu berile la BMW camp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Mda, revin si eu, ca un copil handicapat, cu problema mea cu pana. Am luat azi camere noi (cea veche, desi era noua, era foarte subtire si mi s-a frecat in 4 locuri). Cum dracu` o rezolv ca sta de 5 zile cu pana? N-am central, deci nu pot da roata jos. N-am leviere deci nu pot da roata jos. Am totusi scule sa desfac roata... Vulcanizarile-s departe de mine ca sa o imping si nu vreau sa fuck cauciucul ca-i nou. Sugestii, opinii, injuraturi? Hai ca dau de cateva beri numai s-o rezolv CIT DE MARE E BUCURESTIUL ASTA DE NU TE POATE AJUTA NIMENI? SA AJUNGA PINA UNDE ESTE MOTO.DACA ERAI DIN PITESTI ERA GATA DE MULT.DAR DE. @yzulyka in alta ordine de idei: imi poate face cineva cu topcase original (modelul dupa 2004, cel care nu necesita placa suplimentara) poza la sistemul de prindere? placa metalica nituita de topcase. In necunostinta de cauza m-am ales cu un topcase model 2000-2003 si nu se prea pupa. Daca mi-ar putea da si distantele dintre liniile unde este indoit apar cu berile la BMW camp DA.EU AM DAKAR MODEL 2005.SI NU AM VRUT TOP CASE CEL DE FABRICA SI AM UN GIVI V46LUAT DE LA ROMULUS DIN PLOIESTI.40 EURO PLACA DE PRINDERE SI 90 E CUTIA .E PERFECTA.PLACA A F NOUA NOUTZA.0723177205.romulus_necsoiu........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) CIT DE MARE E BUCURESTIUL ASTA DE NU TE POATE AJUTA NIMENI? SA AJUNGA PINA UNDE ESTE MOTO.DACA ERAI DIN PITESTI ERA GATA DE MULT.DAR DE. Ai fi uimit cati sunt "mecanici" si cand s-aude "ba, am si eu nevoie de ajutor" toti sunt plecati/ocupati/decedati Plm, stiu ca-i operatiune simpla DACA ai ce-ti trebuie (cum ar fi macar un amarat de cric central pe care-mi bag pl si il iau cat mai curand). Oricum, dupa 5 zile am rezolvat treaba pe cont propriu. Azi am zis ca-mi bag pl si-o dau singur jos, m-a ajutat si prietena si pana la urma a cedat "rugamintilor". De pus inapoi m-a ajutat pstefan sa tin mobra sus, ocazie cu care-i multumesc "oficial" LE: Macar acum am si eu o treaba pe forumul asta, daca-ntreaba careva de mine sunt "ala cu pana" Editat Aprilie 17, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 mai sa fie 1000 discutii pt o pana. spray de pana de la prima benzinarie si te duce la vulcanizare. ai ramas in oras. daca ramaneai la mama naibii ce mai faceai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) De pus inapoi m-a ajutat pstefan sa tin mobra sus, ocazie cu care-i multumesc "oficial" Cum mare placere. E mare lucru ca pentru un om atehnic si neindemanatic ca mine sa poata da o mana de ajutor cuiva in domeniul mecanicii. Editat Aprilie 17, 2012 de pstefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 DA.EU AM DAKAR MODEL 2005.SI NU AM VRUT TOP CASE CEL DE FABRICA SI AM UN GIVI V46LUAT DE LA ROMULUS DIN PLOIESTI.40 EURO PLACA DE PRINDERE SI 90 E CUTIA .E PERFECTA.PLACA A F NOUA NOUTZA.0723177205.romulus_necsoiu........ Tocmai ca eu vreau topcase-ul original (pe care il am). Si cum nu se potriveste placa si topcase-ul nu are nici o zgarietura, prefer sa-mi fac o placa. Motiv pentru care ceream niste poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 acum sa revin eu cu becu meu. am desfacut rezervoru , am dat cu spray de carburator ( mot carb clean) ce tin sa precizez este ca parcxa i-am facut ceva bine . ideea e ca atunci cand e ud moto nu face probleme becu , sta stins , aveti careva diagrama instalatiei electrice ? are alte mufe inafara de cea care intra in sorb ? alte idei ? maine mai desfac rezervoru sa vad ce si cum . Am citit cu ca din soft se poate modifica cand sa se aprinda becu vo stiti ceva de asa ceva ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Tocmai ca eu vreau topcase-ul original (pe care il am). Si cum nu se potriveste placa si topcase-ul nu are nici o zgarietura, prefer sa-mi fac o placa. Motiv pentru care ceream niste poze ce sa faci cu ala.o casca si o apa de juma de litru.fai vint,vindel si pune unu incapator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 (editat) salutare , sunt si eu posesoru unui dakar ( cel mai bun motor calarit pana acum ) si am o problema mai mare spun eu . motorul merge ok . schimburi ok etc . am inteles de la fostul propietra ca a aschimbat pompa de apa si distributia ( asa a vrut el sa schimbe distributia ) problema mea este cu nivelul benzinei mai exact cu becu de benzina din bord . rezervor plin ( dadea afara ) becu din bord aprins . dus la spalatorie spalat ( personal ) sa stins ... a mers cam cat sa uscat apa ce a intrat prin el si .. sa aprins . desfacut sorbu curatat ( era curat ) am dat cu spray de curatat carburatoru pe senzoru de la plutitor . efect parca mai bun .. acum sta mai mult stins dar ... 75% tot aprins este . aveti idee care poate fi problema ?? ca sa nu desfaci aiurea sonda de benzina...care de obicei se strica sau deregleaza daca-ti bagi degetele in ea ; mai intai cu un multimetru verifica cand e becul aprins si rezervorul plin daca e circuitul inchis la mufa de deasupra pompei de benzina (ai 4 pini 2 pe alb si 2 pe negru- vezi daca cei 2 din mufa alba arata circuit inchis). ...daca e circuit inchis - desfa pompa de benzina, verifica cablurile care duc la sonda, eventual inlocuiesti senzorul haller care costa 1 leu ...daca e circuit deschis - te inarmezi cu rabdare si cauti un fir deizolat succes! Editat Aprilie 18, 2012 de nelluu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 mersi nelluu acum senzoru de care ziceai . imi poti spune unde il gasesc ??? eventual o poza cu el . mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Nu e ala de sub sa, de langa cdi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 (editat) mersi nelluu acum senzoru de care ziceai . imi poti spune unde il gasesc ??? eventual o poza cu el . mersi -mai intai vezi daca e de la sonda sau nu defectiunea, dupa metoda pe care ti-am spus-o mai sus, cu multimetrul. -senzorul de care vorbesc se cheama de fapt ''senzor magnetic reed '' de 1 cm, eu asa am cerut, la orice magazin de componente electronice ar trebui sa fie...si se afla in sonda de nivel din rezervor. -principiul sondei e simplu, un ax central in care se afla acest senzor magnetic si un inel din pluta care are atasat un magnet mic pe el....cand plutitorul e sus>magnetul nu intra in contact cu senzorul>circuitul e deschis , cand coboara plutitorul>se inchide circuitul -la mine s-a defectat sonda de benzina si a trebuit sa schimb acel senzor pt ca nu am gasit sa cumpar sonda separat..se pare ca se vinde impreuna cu kitul de pompa de benzina, ....care e fff scump. -daca nu te descurci, suna-ma pe 0740545229 ca eu mi-am batut capul o iarna intreaga cu senzorul acela pana l-am facut sa mearga. Editat Aprilie 18, 2012 de nelluu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pyter82 Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Si eu am aceeasi problema,cu rezervorul plin se aprinde martorul de benzina,dar nu face mereu.Daca reusesti sa remediezi problema sa ma anunti si pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 -mai intai vezi daca e de la sonda sau nu defectiunea, dupa metoda pe care ti-am spus-o mai sus, cu multimetrul. -senzorul de care vorbesc se cheama de fapt ''senzor magnetic reed '' de 1 cm, eu asa am cerut, la orice magazin de componente electronice ar trebui sa fie...si se afla in sonda de nivel din rezervor. -principiul sondei e simplu, un ax central in care se afla acest senzor magnetic si un inel din pluta care are atasat un magnet mic pe el....cand plutitorul e sus>magnetul nu intra in contact cu senzorul>circuitul e deschis , cand coboara plutitorul>se inchide circuitul -la mine s-a defectat sonda de benzina si a trebuit sa schimb acel senzor pt ca nu am gasit sa cumpar sonda separat..se pare ca se vinde impreuna cu kitul de pompa de benzina, ....care e fff scump. -daca nu te descurci, suna-ma pe 0740545229 ca eu mi-am batut capul o iarna intreaga cu senzorul acela pana l-am facut sa mearga. Cred ca vorbesti de nr 6 din manualul de raparatii, din capitolul cu rezervorul si alimentarea??! Eram foarte curios sa vad cum arata acel contactor desfacut. Eventual fa o poza, doua ...daca il ajuti pe colegul Eu am patit-o cu pompa prin Muntenegru , dara era doar o mufa de imbinare arsa care era innecata in benzina din rezervor. Am reparat-o cu o alta si mege ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Cred ca vorbesti de nr 6 din manualul de raparatii, din capitolul cu rezervorul si alimentarea??! Eram foarte curios sa vad cum arata acel contactor desfacut. Eventual fa o poza, doua ...daca il ajuti pe colegul Eu am patit-o cu pompa prin Muntenegru , dara era doar o mufa de imbinare arsa care era innecata in benzina din rezervor. Am reparat-o cu o alta si mege ok. da, e nr 6 sonda respectiva, din pacate nu am avut inspiratia sa-i fac fotografii cand am lucrat la ea, si acum e montata pe moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 revin ... am desfacut saua si am masurat senzoru de nivel ... ce pot spune e ca la prima impresie e ok .am zis sa il desfac sa vad ce si cum .. acum pot spune cert ca el este de vina . se blocheaza si nu mai deschide circuitu si invers . cred ca sa spart plutitoru . gasesc senzorul acela separat de cumparat ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 revin ... am desfacut saua si am masurat senzoru de nivel ... ce pot spune e ca la prima impresie e ok .am zis sa il desfac sa vad ce si cum .. acum pot spune cert ca el este de vina . se blocheaza si nu mai deschide circuitu si invers . cred ca sa spart plutitoru . gasesc senzorul acela separat de cumparat ??? -eu nu am gasit sa cumpar, si am fost nevoit sa-l repar....doar ca mare lucru nu ai ce sa repari la el, poti sa schimbi acel senzor magnetic pt ca plutitorul e din pluta si nu se poate sparge. Si ca sa nu vorbim de lucruri diferite, eu vorbesc de GS-ul meu din 2001 , la care arata sonda ca in imagine.... La Dakar-ul tau am presupus ca e la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 interesat cineva de un schimb? http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--yamaha-fzs600%20fazer-din-2001-442798.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 interesat cineva de un schimb? http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--yamaha-fzs600%20fazer-din-2001-442798.html Cat mai dai diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Cat mai dai diferenta? pai depinde pentru ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Am adaugat niste poze la toba Leo Vince in topicul din semnatura. Astept pe cei interesati pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 da exact la fel este . o sa incerc si eu sa il repar . daca nu sunt prea captivat cu munca voi face si poze si voi posta revin .. dupa ce am desfacut sorbu( tot ansamblu din rezervor ) am desfacut si capacelul alb de pe senzorul de nivel suflat si dat cu solutie de curatat carburator , NU am mai bagat pana jos senzorul (pe acea tija de plasit ) verdic sa aprins cam 4 min in aproximativ 60 km . si aia a fost cand moto era oprit incercam sa il mut cu plimbari inainte inapoi ... cred ca este ok acum pana cand Nu stiu . ca sa ma simpt bine am mai patit ceva ( nu ca sa ma plang dar e prima moto care asa ceva ) am mers cu ea aproximativ 40 km . tot bun , bec de benzina stins prea pustiu bordu .. opresc moto sa ma dezmortesc .. dupa aprox 10 min bestia luminata , cand zic luminata zic toate becurile pornite si cheia imi era in casca .. Merg verific .. ceva scurt dar unde ??? pun contactu il iau nici o schimbare dau sa pornesc moto fara contact . in momentul scurtului se stingea bordu becu .. apoi 2 3 sec si revenea .. ce pot spune e ca am montat xenon alimentarea am facut-o direct de pe borne . ( xenon montat acum 3 saptamani ) a stat si bestia 2 zile sub cerul liber ( zile mai ploioase ) acum nu cred ca cele de mai sus sa fie cauza . voi ce parere aveti ?? astept sugestii sfaturi cu ce as putea face . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 da exact la fel este . o sa incerc si eu sa il repar . daca nu sunt prea captivat cu munca voi face si poze si voi posta revin .. dupa ce am desfacut sorbu( tot ansamblu din rezervor ) am desfacut si capacelul alb de pe senzorul de nivel suflat si dat cu solutie de curatat carburator , NU am mai bagat pana jos senzorul (pe acea tija de plasit ) verdic sa aprins cam 4 min in aproximativ 60 km . si aia a fost cand moto era oprit incercam sa il mut cu plimbari inainte inapoi ... cred ca este ok acum pana cand Nu stiu . ca sa ma simpt bine am mai patit ceva ( nu ca sa ma plang dar e prima moto care asa ceva ) am mers cu ea aproximativ 40 km . tot bun , bec de benzina stins prea pustiu bordu .. opresc moto sa ma dezmortesc .. dupa aprox 10 min bestia luminata , cand zic luminata zic toate becurile pornite si cheia imi era in casca .. Merg verific .. ceva scurt dar unde ??? pun contactu il iau nici o schimbare dau sa pornesc moto fara contact . in momentul scurtului se stingea bordu becu .. apoi 2 3 sec si revenea .. ce pot spune e ca am montat xenon alimentarea am facut-o direct de pe borne . ( xenon montat acum 3 saptamani ) a stat si bestia 2 zile sub cerul liber ( zile mai ploioase ) acum nu cred ca cele de mai sus sa fie cauza . voi ce parere aveti ?? astept sugestii sfaturi cu ce as putea face . )))) stai linistit...sindromul bestiei luminate m-a lovit si pe mine in urma cu 2 ani, la Vama Veche...cu motorul pornit...de nu puteam sa o opresc...stateam cu cheile in buzunar si ma uitam cum toarce ...a trebuit sa demontez carenele si sa scot o borna de la baterie in hohotele de ras ale hondistilor...mare rusine!... eu am banuit ca e de la alarma montata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 in cele din urma cum ai remediat ?? eu imediat merg sa ma pun pe desfacut mufe senzori etc ,,, poate gasesc buba . a mea a dormit cu borna scoasa update : problema rezolvata : desfacut fiecare mufa /senzor dat bine cu spray de contact si .. merge . senzorului de la frana i-am aplicat o picatura de lipici ( sa fire mai inalt) si totul este ok . astept vreme buna sa vad cum se comporta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pyter82 Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Salut am si eu o problema anume o bataie la cald a motorului pe care toti cunoscutii mai avizati sau nu au catalogato drept bataie de bolt sau de ambielaj,ambele variante de speriat foarte scumpe avand in vedere ca mobra are abia 36000 km.Am desfacut piulita de la intinzatorul lantului de distributie si am scos cilindrul din interior care are un arc inauntru.Am observat ca era gripat nu se mai comprima piesa respectiva.Am lovito cu o cheie si a inceput sa se comprime.Ce trebuie schimbat,doar piesa cu arc(8)sau si patina de plastic(7)care intinde lantul.Eu tot sper sa fie de la distributie cum s-a discutat in topicul asta(/index.php?/topic/351339-lant-distributie-f650-gs/) sa ies mai ieftin asa ca o incerc si pe asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.