extremusski Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 are multi km pe macadam? posibil. nu stiu ca neamtu nu mi-a dat detalii, iar eu am mers doar 1000 km pe macadam. motoru e din 2002 si a venit in Romania la 19000 km anu trecut in august. Dar cine stie poate a concurat ce ea si nu stiu(am amortizor spate de aftermarket). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 Eu citeam pe un forum de al lor ca intinzatoarele de lant ruginesc cu timpul si trebuiesc unse din cand in cand, dar asa ca la tine n-am mai vazut pana acum Ori a stat mult afara in ploi si ninsori ori intr-adevar a fost revopsita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 (editat) au taticule...au ma doare cand o vad asa sigur a fost revopsita de ochii lumii ca sa o iei tu. nu cred ca a curatat bine locul inainte de revopsire...daaaar sunt niste substante care opresc rugina, mergi la un mester bun, scoti tot de pe ea si ti-o face...saraca, sufera mama, nu o lasa asa. e clar rugina, nu cred ca si-a batut joc de ea neamtul, ca nu sunt ei genul, doar a forjat-o bine. mergi la mester sa curete tot prin sablare si sa iti dea cu substanta aia de opreste rugina si apoi poate o vopsire prin electroliza saui ceva de genul sa iti acopere si ultimul por sa nu mai chinui motorul. o sa te coste insa pt ca e destul de complicat si materialele speciale, vopseaua de pe motor trebuie sa fie rezistenta la temperaturi extreme, de aia zic electroliza, ca de fapt iti pune inca un strat de metal pe blocul motor. saraca de ea...si saracu de tine, imi inchipui ca si tu suferi langa ea... ofofofofof Editat Martie 6, 2008 de zeroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 fratilor, am luat de pe wunderlich un kit de cruise control, total inutil... ...80 iepuroi!! aviz amatorilor, abtineti-va! de nervi, l-am dat si jos de pe motor we asta termin si io motoru de reparat...si ma dau! Sant curios cum arata cruise control-ul pe care l-ai cumparat. Ce sistem de blocare are. Eu mi-am facut, cu ajutorul unui strungar pe comanda numerica, un cruise control care functioneaza perfect peste asteptari. L-am probat la drum, pe autostrada Buc-Constanta, usor de reglat si de dezactivat. Sursa de inspiratie o poza dintr-un site american. Daca pasioneaza pe cineva subiectul pun desenul de executie pe forum. Eu unul am scapat de carcei in palma dreapta la drum lung. --- Mesaj completat în 06 Mar 2008 20:28 ------------- oameni buni, am invatat ceva pe pielea mea. bateria de motocicleta poate sa vina cu polaritate inversata. Asa este si nici eu nu am stiut, dar am vazut un catalog VARTA si fiecare baterie de moto se fabrica in 4 variante functie de polaritate si de partea pe care este amplasat furtunasul de preaplin. Atentie la cumparare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 bun.bun ...aia am priceput si io in tartacutza asta mica care mi-o dat-o natura .... pe mine ma interesau mai mult efectele .... la contragreutatile alea. cat de intalniat este practica asta la moto(ca la masini stiu ca e des intalnita)?? eu am asa ceva la al meu. defapt am plumbi lipiti pe janta ca aia de pe jentile de aliaj de la auto. Orice motor ingrijit ar trebui sa aiba, nic o roata nu e perfecta din turnare. Echilibrrea e obligatorie, dar in rom,ania mai rar asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 bun.bun ...aia am priceput si io in tartacutza asta mica care mi-o dat-o natura .... pe mine ma interesau mai mult efectele .... la contragreutatile alea. cat de intalniat este practica asta la moto(ca la masini stiu ca e des intalnita)?? Stai linistit nu are absolut nici un efect, au rolul doar de a echilibra roata, e un proces normal cand iti schimbi cauciucurile sa-ti centreze si rotile apoi. Eu am ramas in pana dimineata e un manunchi(cotit) de cabluri in partea dreapta dedesuptul carenei care imi taie curentul.Dar nu-l taie definitiv deoarece ceasul imi merge, dar cand indrept ghidonul se opreste motorul.I-am dat un restart scotandu-i borna de pe baterie dar degeaba, a trebuit s-o imping doua statii inapoi la garaj A mai avut cineva asemenea probleme?Mentionez ca acel furtun de cabluri duce exact la tubul de contact unde bagi cheia. BAfta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free moto Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 O intrebare pt fericitii posesori de BMW 650: diferente intre GS, CS, CT, cu detalii. Intr-o buna zi sper sa pot sa-mi iau un GS, dar pt asta vreau sa fiu in cunostinta de cauza.. Mersi anticipat, asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 (editat) Care taxe taticule ? Care vama ? Vrei motor din state ? Sau poate vrea baiatul sa-si aduca un Enfield-Bullet(pe motorina) din India Nu, taxe vamale pentru motociclete nu se mai percep, dar nu stiu daca va ramane asa. <small>--- Mesaj completat în 11 Mar 2008 11:25 -------------</small><br/> O intrebare pt fericitii posesori de BMW 650: diferente intre GS, CS, CT, cu detalii. Intr-o buna zi sper sa pot sa-mi iau un GS, dar pt asta vreau sa fiu in cunostinta de cauza.. Mersi anticipat, asfalt uscat! CT nu cunosc, poate ST si este modelul dinainte de GS.CS ul este mai mult touring are transmisie pe curea, GS ul( din 2000-)are acum injectie fata de carburatie la ST si este conceput si pentru ceva offroad.Rog pe ceilalti sa mai complecteze daca mai au si alte detalii. Am rezolvat si problema mea:Cablu intrerupt la contact, hmm daca era un cm mai lung nu mai statea asa curbat, si nu cred c-ajungea sa se mai rupa. Bafta Editat Martie 11, 2008 de PHANTOM II Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 unde in pipera? venind pe sos.Pipera dinspre intersectia cu petricani (benzinaria OMV) showroom-ul este pe partea dreapta la vreo 500m de intersectie, chiar inainte de cladirea Germanos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adam.adrian Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 De azi am si eu. E din 2001 si e cu ABS. Are vreo 10mii km, si pana la inmatriculare o invart in jurul blocului Am citit in cartea tehnica (nemteste normal) ca un consum de ulei de 1l la mia de km ar fi acceptat Cam cat ulei consuma ale voastre ca eu nu am facut inca prea multi km, mi se pare exagerat pana la 1l/1000km??? Parbriz inalt de Dakar gasesc de vanzare la dealerul BMW ? Frate,nu te supara ,da esti dus cu SORCOVA!!!!! daca iti consuma 1litru de ulei la mie,sigur nu are segmenti pe piston,sau mai posibil nu are nici piston!!!! Fratica,am avut bmw f650 care jur ca in 11000km nu mi-a consumat nici un singur gram de ulei!!!!!!!crede-ma pe cuvantnici 1 gram.am avut si o yamaha xs 400 pe vremuri,mergea impecabil,dar recunosc ca o forjam si consuma cam 4-500 de grame la mie.dar avea 100.000 de km.pentru aia,mergea PERFECT.la un motor ca al tau ,daca consuma mai mult de 3-400 grame la mie,are sigur peste 60-70000km.sau oricum sun varza segmentii!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 (editat) astazi, in ziua domnului cea preafericita 11.03 zeroo si-a luat binemeritatul carnet si l-a bagat la buzunar. dupa care s-a suit pe motor si si-a dat seama ca ajunge la ploiesti, dar un pizmos de bec de benzina aprins l-a indemnat sa faca asazisa cale intoarsa. dupa un nou plin de benzina, zeroo si mandra sa in toate cele a facut pe ceas un frumos 200 (km) dupa care s-a hotarat sa mai lase benzina si pe maine, asta pentru ca salariul e abia vineri, iar el a dat si ultimele fise sa puna gaz pe gatul balaurului care scuipa foc si para. observam insa si probleme in calatoria minunata a celor doi, una pe care o mai enuntasem eu pe aici, si anume, punctul mort, punctul zero, intre, sau N-un cum ii mai zic unii. Nu vrea sa intre si pace. Dupa un mic ghiont lateral in pedala schimbatorului intra. e obositor sa stau la stopuri cu ambreiajul strans, plus ca, eu unul, cred ca nici lui, carelevasazica ambreiajului, nu i-ar face tare bine sa stea asa incordat tot timpul. Deci, ce sa fac cu micuta? e bolnava? sau doar eu nu stiu sa gasesc ala? mentionez ca mai are si faze la intrat in prima viteza care este, adica mie imi spune ca e in viteza, dara de fapt nu e, ca sa zic asa, intrata. sa ma duc calare peste cei de la bemve? sa ii intreb de sanatatea lor si mai apoi de a micutei? sau mai fac pana la mie si dupa le prezint problema? in rest, micuta e frumoasa, zdravana, vrea sa se plimbe, pacat ca oasele mele deja au inceput sa ceara somn dupa 3 ore de plimbari... ca sa nu divaghez, desi (probabil) bolnava, micuta mea se comporta excelent la drum. M-a pus naiba sa ii dau a 5-a si s-a bucurat asa de tare ca era sa ma lase pe autostrada. I-am zis sa se linisteasca si am mers batraneste cu a 4-a. Nu pot sa va explic cu ce surpriza se uita nenea politaiul pe care nu il vazusem ca era langa mine putin in spate la stop cand am plecat, si apoi l-am vazut in oglinda si am incetinit...cand m-a depasit se uita la mine de parca voiam sa fac o cursa micuta cu el....dar nu voiam. eu nu aveam lamaia in spate si nu voiam 2 puncte...sau 4 sau cate se dau, ca bine ca nu mi-au cazut la examen prea multe intrebari cu puncte penalizare ca daca se intampla nu v-as mai fi povestit povestea mea. sa fim noi sanatosi revin la intrebare, treaba cu N-ul e buba? sau nu? Editat Martie 11, 2008 de zeroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 astazi, in ziua domnului cea preafericita 11.03 zeroo si-a luat binemeritatul carnet si l-a bagat la buzunar. dupa care s-a suit pe motor si si-a dat seama ca ajunge la ploiesti, dar un pizmos de bec de benzina aprins l-a indemnat sa faca asazisa cale intoarsa. dupa un nou plin de benzina, zeroo si mandra sa in toate cele a facut pe ceas un frumos 200 (km) dupa care s-a hotarat sa mai lase benzina si pe maine, asta pentru ca salariul e abia vineri, iar el a dat si ultimele fise sa puna gaz pe gatul balaurului care scuipa foc si para. observam insa si probleme in calatoria minunata a celor doi, una pe care o mai enuntasem eu pe aici, si anume, punctul mort, punctul zero, intre, sau N-un cum ii mai zic unii. Nu vrea sa intre si pace. Dupa un mic ghiont lateral in pedala schimbatorului intra. e obositor sa stau la stopuri cu ambreiajul strans, plus ca, eu unul, cred ca nici lui, carelevasazica ambreiajului, nu i-ar face tare bine sa stea asa incordat tot timpul. Deci, ce sa fac cu micuta? e bolnava? sau doar eu nu stiu sa gasesc ala? mentionez ca mai are si faze la intrat in prima viteza care este, adica mie imi spune ca e in viteza, dara de fapt nu e, ca sa zic asa, intrata. sa ma duc calare peste cei de la bemve? sa ii intreb de sanatatea lor si mai apoi de a micutei? sau mai fac pana la mie si dupa le prezint problema? in rest, micuta e frumoasa, zdravana, vrea sa se plimbe, pacat ca oasele mele deja au inceput sa ceara somn dupa 3 ore de plimbari... ca sa nu divaghez, desi (probabil) bolnava, micuta mea se comporta excelent la drum. M-a pus naiba sa ii dau a 5-a si s-a bucurat asa de tare ca era sa ma lase pe autostrada. I-am zis sa se linisteasca si am mers batraneste cu a 4-a. Nu pot sa va explic cu ce surpriza se uita nenea politaiul pe care nu il vazusem ca era langa mine putin in spate la stop cand am plecat, si apoi l-am vazut in oglinda si am incetinit...cand m-a depasit se uita la mine de parca voiam sa fac o cursa micuta cu el....dar nu voiam. eu nu aveam lamaia in spate si nu voiam 2 puncte...sau 4 sau cate se dau, ca bine ca nu mi-au cazut la examen prea multe intrebari cu puncte penalizare ca daca se intampla nu v-as mai fi povestit povestea mea. sa fim noi sanatosi revin la intrebare, treaba cu N-ul e buba? sau nu? Bravo! Sa porti sanatos si permisul dar mai ales pe "micuta". Legat de ea, nu cred ca este bolnava, cred ca inca nu te-ai invatat tu cu ea. Cand scoti la punctul "mort" din prima sau a doua treapta, puterea in apasarea cu piciorul este mult mai mica comparativ cu puterea pe care o folosesti cand schimbi treptele. Pe de alta parte, trebuie sa-ti dozezi si cursa de impingere a piciorului, care este la jumatate. Iti recomand sa inveti asta in parcare. Stai 10 minute cu ambreiajul tras (asta e, n-o sa-l strici) si invata N-ul. Scoti dintr-a-ntaia la N si a doua la N......si tot asa pana inveti. Este posibil sa mai si trebuiasca o perioada de rodaj pana se mai "lasa" si cutia. Felicitari pt permis si mobra. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 La majoritatea moto exista mici probleme cu scoaterea la N de pe loc. Ideea e sa te obisnuiesti sa o scoti la N din mers sau daca nu ai apucat si stationezi , o lasi un pic sa se duca incet in fata 20 de cm , timp in care te joci cu schimbatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 am incercat sa scot din viteza din mers, si sincer mi-e mai usor. ma gandeam eu ca poate asa trebuie facut. dar nah, ieri a fost prima mea iesire cu domnita, usor-usor ne cunoastem, care intra, care iese... si intratul in prima viteza...la stop intotdeauna soferii din stanga si dreapta mea se uita la mine...asta e bine...ca stiu ca sunt acolo. la cam pacane. ce imi place la motorul asta e ambreiajul si sa ma joc cu el, cat de frumos se schimba in rest vitezele si fara sa ma traga in spate aiurea. uber multumit de micuta, abia astept sa se faca 6 sa plec de la birou pe coclauri iarasi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 Ti-am mai raspuns la intrebarea ta si acum cateva pagini Deci fa intai 1000 de km cu ea, apoi daca tot face figuri cu scosul pe neutral cand stai pe loc, o duci la un mecanic sa-ti mai regleze jocul de la maneta de ambreiaj. In nici un caz sa nu incerci cu brutalitate s-o scoti din viteza.Iti spun asta deoarece si eu aveam aceeasi problema, daca n-o scoteam in timpul mersului trebuia sa stau cu ambreiajul tras la semafor. Bafta si felicitari si din partea mea pentru permis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 multumesc pt felicitari si pt sfat. nu din ambreiaj e problema, ci trece prea usor prin N inspre vit. a 2-a si invers. tre sa imi formez usor-usor sistemul sa gasesc N-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezice Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 sal. care din voi a mai observat la motorul lui un fenomen ciudat : decojirea vopselei de pe motor? la mine in secial la pompa de apa s-a decojit cel mai rau. banuiesc ca din cauza diferentelor de temperatura, dar asa aiurea e vopseaua? sau e altceva la mijloc si nu stiu io? Cred ca e altceva ce nu stii tu: Bateria(acumulatorul) cu lichid are un furtun prin care curge uneori acid+apa(cand e pe duca,cand fierbe,cand o apuca!).Acest furtun ar trebui directionat in asa fel incat ceea ce pica din el sa nu pice pe motor.Incearca sa verifici si asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizoo_n Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 Asa, deci daca mi-a consumat dupa ultima verificare 9.2 % NUMAI in oras, cat de rau e? Si daca e rau-rau, care-s solutiile? S-o dau la Bavaria s-o mufeze aia? Inafara de piese n-am avut alt contact cu ei. La service ma refer. Poa' sa spuna calculatorul ala destept al lor unde e problema? Poa' sa fie injectia? Intreb si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 Asa, deci daca mi-a consumat dupa ultima verificare 9.2 % NUMAI in oras, cat de rau e? Si daca e rau-rau, care-s solutiile? S-o dau la Bavaria s-o mufeze aia? Inafara de piese n-am avut alt contact cu ei. La service ma refer. Poa' sa spuna calculatorul ala destept al lor unde e problema? Poa' sa fie injectia? Intreb si eu. poate sa fie filtrul de aer colmatat, poate sa fie termostatul defect si sa mearga rece. sau poate te-ai obisnuit tu sa tragi de ea. sau a fost benzina foarte nasoala pune nasu la toba, daca pute cand e calda a benzina (le fel ca atunci cand e rece) atunci e ceva in neregula pe la senzori si ar trebui facuta o diagnoza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Are cineva bagat pe GS pinion de 15(dinti) pe fata?Am inteles c-ar fi primul tuning intr-adevar folositor la un GS, ca nu-l mai recunosti apoi, raportul intre treptele de viteze ar fi mai bun, si singurul inconvenient ar fi viteza maxima mai mica. Eu de abia mi-am schimbat kit ul si nu stiu daca ar ,,calca'' bine acum cu lantul si foaia mare de pe spate Ma refer daca trebuie schimbat kit ul complect sau se poate doar pinionul de pe fata inlocui cu unul de 15. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius2007 Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Salut, In cazul in care mai este loc si pentru mine, as dori sa ma alatur si eu posesorilor de F650GS - al meu este model 2000 (ABS, manere incalzite). Posed motocicleta de un an dar abia acum am gasit acest forum . PS: de gasesc si eu o trusa de scule pentru acest model? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 servus baieti. intrebare: Cu cine vb si eu de la BMW pt revizia de 1000 de km, si stie cineva cam la cat ajunge? Am inteles ca trebuie sa imi fac programare? am deja 370 de km, pana pe sapt care vine sigur fac 1000... Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius2007 Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 Pe mine ma interesa in principal cheia de bujie, ca restul se mai poate cumpara si separat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gory Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 cine stie de unde post sa cumpar si eu simeringuri furca fata de f 650 gs din 2000....va multumesc !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gory Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 cine stie de unde post sa cumpar si eu simeringuri furca fata de f 650 gs din 2000....va multumesc !! --- Mesaj completat în 15 Mar 2008 08:16 -------------cumva stie cineva !! marimea e asta 41*54*11 daca are cineva informatii il rog ff frumos sa ma ajute...ca sunt si eu orfan...bla bla ..sau macar de unde pot sa cumpar simeringuri f 650 gs..astept raspuns..aici sau pm ..sai la mess goryca2000 ..multumesc anticipat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.