albanezu Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Salutare, am nevoie de un cablu de ambreiaj pentru un GS din 2000.Unde gasesc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Salutare, am nevoie de un cablu de ambreiaj pentru un GS din 2000.Unde gasesc ? recomand nou la bavaria sau daca e urgent ti-l dau pe al meu (nou si asteapta sa il schimb). tine cam 45 mii km (stiu ca nu e primu care il schimb la mobra asta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Saptamana ce vine intentionez sa : schimb rulmentii de la bascula ( cand desfac vad daca si bolturile sau doar simeringurile + rulmentii ) schimbat telescop consumabile disc + placute spate ( Brembo ambele ) ma gandesc la : cablu ambreaj cablu acceleratie pompa apa ce mi-ati mai recomanda ? Anu asta intentionez sa imblu putin mai mult ( aprox 30 000 km ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Oare stric ceva pe la sistemul electric al mobrei daca incarc bateria montata pe mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Daca nu bagi mai mult de 14V nu vad ce s-ar putea strica la mobra. Atentie sa nu faci scurt cu clestii si sa strici astfel redresorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 pt inversarea bornelor e o siguranta ( la alte moto e pusa direct pe releu de pornire ) totusi ar fi indicat sa iei o borna jos . Eu personal am un redresor care are si functia de intretinere , si am mufa pusa pe borne . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Daca nu bagi mai mult de 14V nu vad ce s-ar putea strica la mobra. Atentie sa nu faci scurt cu clestii si sa strici astfel redresorul. Exista posibilitatea ca un redresor de masina sa incarce mai mult de 14v? Am un redresor mai vechi, ceva rusesc. Habar n-am cat incarca. Nu scrie mai nimic pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Nu folosi redresoare mari, pentru auto, fiindca amperajul debitat este mult mai mare si risti sa umfli bateria in citeva minute! E de preferat un alimentator de laptop sau de filetanta, care sa scoata ~14V si un amperaj mic. Doar pentru pornire poti sa pui redresorul auto direct pe borne si dupa pornire sa-l decuplezi. Un redresor mic, moto, sau alimentator, poate fi pus direct pe borne si lasat pina incarca, fara sa afecteze instalatia motocicletei, atita timp cit nu-i pui contactul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Ideal ar fi o sursa de curent constant. Adicatelea la care se regleaza curentul. Se poate astfel urma indicatile scrise pe baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Ivan, incarc cu redresorul asta de cand am moto, adica din '99, si n-am stricat nicio baterie pana acum. Rahatul asta rusesc are un butonas cu 4 trepte de incarcare. De obicei incarc cu 1 amper. Si totusi, intrebarea mea era alta. Daca nu stie nimeni, fac rost de-un voltmetru si vad cati V incarca dracovenia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Pai asa e cel mai sigur. Masori tensiunea in gol al incarcatorului. Daca nu e peste 14-15 volti nu ai ce sa strici la mobra. Chiar si cu contactul pus. Eu am un incarcator de la Carrefour si scoate 12.2 V in gol. Nu are nici un reglaj dar nu tin bateria mai mult de o ora pe el. Neavand reglaj de curent, bateria va suge din incarcator cat are ea nevoie. Si pe orice baterie cumparata pana acum am vazut ca scrie procedura de incarcare. La "liber" nu trebuie sa depaseasca o ora. Dar, ca sa fi absolut linistit, poti sa deconectezi o borna a bateriei. De preferat masa, minusul. Sau ideea e sa cuplezi incarcatorul printr-o priza de la mobra, ca sa nu mai dai jos capace/carene? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Eh, n-ai specificat asta de la inceput... si ca amperaj inseamna ca e taman cit trebuie pentru o incarcare corecta! Cit priveste tensiunea pe care o scoate acel redresor, e posibil orice! Ia un voltmetru si cu redresorul neconectat la baterie masori la bornele (crocodilii) lui si te convingi. Treaba este sa nu sara de 14,5-max.15V! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Sau ideea e sa cuplezi incarcatorul printr-o priza de la mobra, ca sa nu mai dai jos capace/carene? Bingo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bostanus Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Dezmembreaza cineva un f650gs sau stiti pe cineva care-si face mobra bucatele? Caut piesa in care intra oglinda stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Martie 3, 2013 Autor Share Postat Martie 3, 2013 Salut. Nu imi mai functiona comanda de semnalizare dreapta si am curatat mica cutiuta unde este butonul de semnalizare. Din pacate am pierdut o biluta metalica de ~ 1,5-2,5mm diametru. Unde pot sa gasesc bile avand aceste dimensiuni???? Atasez si piesa unde statea bila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 gata! am pregatit si eu astazi moto pt noul sezon . cauciuc spate, antigel nou,ulei ,filtru,un bec mai serios pt far .......si am dat o tura printre blocuri foarte bucuros sant ,acum bani de benzina sa fie! . a pornit cam greu din pacate la a-4-a incercare ,dar a stat si afara din octombrie fara sa o mai fi pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Salut. Nu imi mai functiona comanda de semnalizare dreapta si am curatat mica cutiuta unde este butonul de semnalizare. Din pacate am pierdut o biluta metalica de ~ 1,5-2,5mm diametru. Unde pot sa gasesc bile avand aceste dimensiuni???? Atasez si piesa unde statea bila. La magazine de biciclete sau spargi un rulment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 (editat) ... Din pacate am pierdut o biluta metalica de ~ 1,5-2,5mm diametru. Unde pot sa gasesc bile avand aceste dimensiuni???? Atasez si piesa unde statea bila. Mergi la un magazin de piese de bicicleta sau la un atelier de reparatii biciclete...sigur vei gasi acolo, fiindca astfel de bile se gasesc in coronitele de ghidon sau pedale...sau mai stiu io pe la ce "rulmenti" de bicicleta! L.E.- vad ca aceeasi idee a dat-o si colegu' mai sus! Editat Martie 3, 2013 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bancaru Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Salut,si bine v-am gasit! Este prima mea postare pe acest forum si vreau sa va spun ca sunt posesor de BMW F 650 GS Dakar din 2003 de care sunt foarte multumit. Acestea fiind spuse,vreau sa cumpar acea aparatoare care vine pe roata spate,din foto. Poate are cineva si ii prisoseste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 cea din spate am rupt-o pe deal . ce din fata lipseste . Din experienta iti spun : daca iti lipseste cea din fata nu te pricopsesti cu mai mult noroi pe motor ba din cotra daca ti se depune prea mult noroi e posibil sa nu mai mearga roata . dupa ce am rupt-o pe cea din spate ma asteptam sa arunce noroi pana in cap dar nu a fost chiar asa grav . incearca pe Ebay .co.uk acolo sunt multe piese de gs . succes . bostanus cauta pe net vicma . si la ei vei gasi piesa care iti trebuie . e in jur de 15-25 ron ( le zici ce vrei si ei stiu ) succes si tie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Salut. Nu imi mai functiona comanda de semnalizare dreapta si am curatat mica cutiuta unde este butonul de semnalizare. Din pacate am pierdut o biluta metalica de ~ 1,5-2,5mm diametru. Unde pot sa gasesc bile avand aceste dimensiuni???? Atasez si piesa unde statea bila. S-ar putea sa te rezolv eu cu o bila. Lasa-mi un nr de telefon pe privat si vedem ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavibasca Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 SAL. bostanus incearca la magazinele cu rulmenti ei tin si bile de toate dimensiunile...succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Baieti, de unde iau si eu un manual in engleza pentru F650GS cu ABS 2003? Mersi fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 (editat) mesaj pe privat sau de la userul Tungus,pt manual Editat Martie 6, 2013 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 I-am dat mesaj lui Tungus. Mersi brake ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.