andrei belcic Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Din cate stiu, cam toate simeringurile de furca au niste dimensiuni pe care nu le gasesti la simeringurile standard din cataloagele de simeringuri. Daca la restul simeringurilor de la o motocicleta ai alternative, cand e vorba despre simeringurile telescoapelor trebuie sa iei simeringuri dedicate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Da, putin probabil sa gasesti simering "normal" cu dimensiunile 41X54X11...trebuie simering dedicat. Urmeaza sa schimb si eu unul peste ceva timp... Cei care au schimbat simeringurile la amortizoarele fata...ce firma au fost simeringurile pe care le-ati pus? De unde? Cat costa? Au fost ok? etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Da, putin probabil sa gasesti simering "normal" cu dimensiunile 41X54X11...trebuie simering dedicat. Urmeaza sa schimb si eu unul peste ceva timp... Cei care au schimbat simeringurile la amortizoarele fata...ce firma au fost simeringurile pe care le-ati pus? De unde? Cat costa? Au fost ok? etc... eu am pus Saito cu 10 euro de la Louis la Polo sint tot 10 euro dar Hi-Q si totusi am gasit cu 6 lei la un magazin de bricolaj, aveau pe stoc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Eu am pus semeringuri Ari la 12.000 km (la scurt timp dupa ce am cumparat-o) si burdufuri de telescoape. Acum am 70.000 km si inca nu scapa ulei nici unul din ele, probabil si din cauza ca-s protejate de burdufuri. In alta ordine de idei, aveam ralanti-ul extrem de instabil, murea intr-una la semafor, nu pornea prompt, asa ca am demontat airbox-ul si am curatat throttle body-ul si motorasul de reglat ralanti-ul. Erau acoperite de o pelicula de 1-2mm de funingine/ulei care s-a dus instantaneu cu spray carb cleaner.Am demontat si motorasul care regleaza debitul de aer la ralanti, iar conul din varf precum si locasul unde intra erau acoperite cu un fel de "pamant" negru de 3-4 mm grosime. A iesit foarte usor tot cu carb cleaner, si am avut grija sa nu se scurga mizeria in cilindru. Acum e cu totul altceva, nu mai face figuri la turatii joase. In schimb, pentru ca am mers destul de mult cu problemele la ralanti, am si solicitat mai mult electromotorul si sprag clutch/freewheel/frei-ul (porniri mult mai frecvente si mai greoaie). In consecinta, de vreo 2 zile, la pornire, face ca o rasnita sprag clutch-ul, asa ca banuiesc ca trebuie sa il schimb si pe el. Aveti idee unde gasesc unul nou mai ieftin, sau second-hand cu km putini (stare buna)? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 (editat) sal. am un consum de 6.8 (f650gs-2002) in oras. nu e un pic cam mult? Editat Iulie 4, 2013 de adi003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 (editat) In general, la motoretele astea, as zice ca daca trece de 6 e cam mult. Mie nu mi-a trecut niciodata de 5% Dar, depinde de trafic si cum il abordezi, depinde cum citesti KM(de pe total sau partial) Editat Iulie 4, 2013 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 se vinde /index.php?/forum/16-motociclete-intre-500-si-749-cm-cubi/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 se vinde /index.php?/forum/16-motociclete-intre-500-si-749-cm-cubi/ Adica /index.php?/topic/698904-bmw-f650gs-26000-km/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 Sincer, imi pare enorm. Incearca sa ii cureti clapeta. Dupa operatiunea asta mi-am redus consumul mediu in ultimii 4000 km la 3,8 l. Care...cea de admisie aer in corpul injectorului? se vinde /index.php?/forum/16-motociclete-intre-500-si-749-cm-cubi/ Unde ai facut saua, arata ff bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 @redippy cum fac asta? ma descurc sa o fac singur? imi poti da un link ceva? thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 Care...cea de admisie aer in corpul injectorului? da, si se mai vorbeste de motorul de relanti cred ca ar fi 6 in poza de mai jos @redippy cum fac asta? ma descurc sa o fac singur? imi poti da un link ceva? thx dai jos carenele, admisia si filtrul de aer, airbox-ul si ajungi la injector Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 (editat) Am povestit eu cateva post-uri mai sus pe scurt cum am procedat pentru curatirea throttle body-ului, a motorasului de ralanti si a tuburilor asociate. A... si update la problema cu freewheel / frei / sprag clutch... a murit. Se invarte electromotorul in gol, cu un carait, dar nu invarte deloc motorul. Ori rotitele dintate sunt duse, ori chiar freewheel-ul. Nu stiu daca apuc s-o fac pana la BMW Camp, dar incercam Editat Iulie 5, 2013 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 (editat) Care...cea de admisie aer in corpul injectorului? Unde ai facut saua, arata ff bine Aici pe forum . Moto_Dan "scaune moto" Editat Iulie 5, 2013 de pstefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 Aceeasi problema o am si eu. Se invarte electromotorul in gol. Daca descoperi buba, posteaza si tu o poza ca sa vad care din rotitele dintate sunt duse! Eu nu apuc sa o desfac prea curand. Multam! A... si update la problema cu freewheel / frei / sprag clutch... a murit. Se invarte electromotorul in gol, cu un carait, dar nu invarte deloc motorul. Ori rotitele dintate sunt duse, ori chiar freewheel-ul. Nu stiu daca apuc s-o fac pana la BMW Camp, dar incercam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iulie 8, 2013 Share Postat Iulie 8, 2013 am curatat throttle body-ul si motorasul de reglat ralanti-ul. Erau acoperite de o pelicula de 1-2mm de funingine/ulei care s-a dus instantaneu cu spray carb cleaner.Am demontat si motorasul care regleaza debitul de aer la ralanti, iar conul din varf precum si locasul unde intra erau acoperite cu un fel de "pamant" negru de 3-4 mm grosime. A iesit foarte usor tot cu carb cleaner, am ajuns si eu sa curat motorasul in cele din urma avea o mizga de el probabil de 12 ani dar nici chiar 4 mm grosime deocamdata n-am observat vreo diferenta in functionare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Iulie 8, 2013 Share Postat Iulie 8, 2013 am o mica nelamurire. de dimineata cand am plecat la munca, in momentul in care actionam frana fata la viteze foarte mici se simtea o mica trepidare in furca/ghidon. mentionez ca placutele frana fata trebuie schimbate urgent. asta o fi cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iulie 8, 2013 Share Postat Iulie 8, 2013 In caz ca ati uitat - http://bmw-camp.myforum.ro/bmw-camp-4-vt7.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 (editat) Ca tot veni vorba de BMW Camp. Ceva propuneri de traseu pana acolo? ne intalnim vineri dimineata sa mergem mai multi? (Bucuresti) Eu as propune pentru dus http://goo.gl/maps/bJJMt, cu plecare devreme (inainte de a se aglomera traficul in Bucuresti) Editat Iulie 10, 2013 de Atomykatt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorad Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 salut tuturor!! are cineva montat pe F 650 GS 2000-2003 parbriz inaltat de la ermax.. SIMULTAN CU PROTECTIILE DE MAINI ORIGINALE? atinge la bracaj in parbriz..? la drum lung e ok ca si protectie?..eu am 1.67 m inaltime si mi se pare cam mare acest model?...multam anticipat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Pentru cine ar vrea o sa inalta, se vinde piesa din prima poza. Mai am si un topcase + sistem de prindere pentru SingleSpark. Pentru cine e interesat de mai multe poze/detalii, ma gasiti pe PM L.E. Ambele se afla in Bucuresti A mai ramas saua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 In afara de Bavaria (Buc si Cluj) de unde faceti/ati facut comenzi pt piese? Inca am nevoie de cele 2 pinioane (pe care le-am platit la dillypoint dar porbabil n-o sa le vad vreodata) iar la Cluj au comanda minima si nu ma incadrez (plus ca n-am pe ce sa frec banii aiurea)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 La autotransilvania tg.mures mai incearca eu tot de acolo imi iau piesele originale si tot timpul m-au servit. am comandat si de 17 ron(cauciucul de pe schimbator)si nu au zis nimica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 mie adi_radu mi-a trimis niste piese de pe realoem cand am avut nevoie , da-i un mesaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Am rezolvat pana la urma, am gasit la dezmembrari. Din pacate la realoem comanda era de minim 10bucati pt pinioane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 (editat) moto pe care am cumparato nu avea decals pe aripile din spate. azi folosind doua utilitare profi de grafica: paint si word; am facut asta. cum vi se pare ca arata? a mea e negra deci o sa schimb albastru cu galben deoarece saua e galbena Editat Iulie 12, 2013 de adi003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.