Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O părere vă rog, la ce sa ma uit prima data în situația în care scot cheia din contact și motorul tot merge, îl opresc de la buton se oprește, scot cheia din contact dar bordul și farul nu se sting. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate sa-mi explice si mie cineva cum pot bloca furca fata (din cheie) fara sa ramana aprinsa pozitia?

 

Contactul de la Gs ca orice contact, are mai multe pozitii. Nu am acum motocicleta in fata, sa ti le spun pe toate cu fiecare simbol, dar presupun ca tu scoti cheia din contact din pozitia in care ramane blocat ghidonul si luminile de stationare pornite. Urmatoarea pozitie mai la dreapta(daca nu ma insel) este pozitia cautata de tine in care ramane blocat doar ghidonul si toate luminile oprite. Asta daca nu cumva ti-e stricat contactul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O părere vă rog, la ce sa ma uit prima data în situația în care scot cheia din contact și motorul tot merge, îl opresc de la buton se oprește, scot cheia din contact dar bordul și farul nu se sting. Multumesc

Daca ai buton de semnalizare de avarie, verifica diodele (sunt 3 diode) . E posibil sa fie una impuscata (cea aflata pe circuitul de alimentare prin cheia de contact). Sunt pe fundul cutiei cu relee.

Citeste mai multe AICI.

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat,

trebuia insistat pe pozitia respectiva, prima pozitie este cu luminile pornite, si apoi pozitia contactului fara lumini pornite ... cred ca a stat neamtul la casa si nu o tinea cu ghidonul blocat.
si nu am avarii, e doar un buton de forma in locul respectiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai buton de semnalizare de avarie, verifica diodele (sunt 3 diode) . E posibil sa fie una impuscata (cea aflata pe circuitul de alimentare prin cheia de contact). Sunt pe fundul cutiei cu relee.

Citeste mai multe AICI.

Spor.

 

Scuze, postez de pe telefon și vad ca comentariul meu nu apare. Ceea ce vroiam sa zic este ca azi după ce i-am pus siguranțele la loc nu a mai avut simptomele de ieri.Sper sa nu mi sa mai pună contactul singur, ieri în orice poziție era cheia bordul și farul funtiona

Editat de damageman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba cu pornitul fara cheie o am si eu dupa ce il spal mai bine cate o data . Singura solutie pe care o am e sa deconectez borna si sa astept pna a 2 a zi . Interesanta treaba cu diodele dar nu sunt as la elctronica deci ma cam induce in eroare . Daca are cineva poza reala (nu zic ca cele de pe site nu sunt dar nu stiu exact une sa dau de ea ) sa imi arate sa stiu ce sa schimb .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa ajungi la fundul cutiei cu relee. Acolo sunt cele trei diode (1 dioda este pentru alimentarea montajului cu + prin cheia de contact si celelalte 2 diode pentru ramurile semnalizarii stg si dreapta). E cam mult de demontat sa ajungi la ele dar altfel nu ai cum sa le verifici.

Eu incerc sa fac acest montaj de semnalizare de avarie pentru ca nu il am pe motocicleta si am ceva de lucru.

Astept caldura ca sa incep sa demontez.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu imi va fi mult pt ca luna ce vine imi propun asa :

1 upgrade telescoape fata ( am telescoapele deja urmeaza adaptarea lor pe cadru + axu roti +sistem de franare si apoi setarea scimabrea arcurilor etc .

2 un far din lupe ( cu xenon ) care sa produca o lumina mult mai concentrata si mai clara pe drum si cand ploua si e negru asfaltu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... astfalt 70% si iesiri enduro, forestier, ceva bolovanis sau namol? Nu m. a intereseaza zgomot de rulare ci doar pielea mea sa fie safe :)...

 

Ma gandeam la un set de Metzeler Karoo T. Vad ca sunt destul de laudate. Ce ziceti?

 

Sunt excelente! De aceea sunt si ceva mai sumpe.

Pe asfalt n-ai nici o emoție cu ele și își fac treaba mai mult decât decent în off. Se duc destul de repede dacă rulezi mult pe stradă însă dacă ești dispus să investești în securitatea propriei piei, e o opțiune foarte bună! Am încercat ambele variante de Karoo și am fost foarte mulțumit de comportamentul lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra mea a fost echipata de fostul proprietar cu o pereche de Heidenau Scout K60.

Recenziile pe care le-am citit sunt OK pentru ON/OFF. Profilul e foarte puternic, avand insa continuitate pe linia mediana, pentru confort ON.

 

...din pacate nu am apucat sa le incerc...mi-am rupt un genunchi si tre'sa stau pe tusa cateva luni...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DIn cauza ca a fost rutat aiurea, cablul de acceleratie a inceput sa agate exact la iesirea de langa clapeta de acceleratie. Studiind problema si pe f650.com , am facut o mica modificare. Am dat o gaura putin decalata dreapta si astfel rutat cablul , sper ca nu se va mai freca de camasa la iesirea de langa clapeta de acceleratie.

post-40812-0-62574600-1394823655_thumb.jpg

 

post-40812-0-79302300-1394823680_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunoaste cineva codu la extractor volanta ? sau un magazin de unde pot sa iau una ( as prefera una cumparata in detrimentul uneia facute la strung )

PS: eu nu am probleme am nevoie de ea la un pegaso .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DIn cauza ca a fost rutat aiurea, cablul de acceleratie a inceput sa agate exact la iesirea de langa clapeta de acceleratie. Studiind problema si pe f650.com , am facut o mica modificare. Am dat o gaura putin decalata dreapta si astfel rutat cablul , sper ca nu se va mai freca de camasa la iesirea de langa clapeta de acceleratie.

attachicon.gif20140314_191845 res 50.jpg

 

attachicon.gifThrottle-Cable-Relocate-600-line.JPG

hmm, eu observasem o decalare sus-jos intre L-ul care tine camasa si cilindrul pe care se prinde miezul

nu o decalare stinga-dreapta, trebuie sa verific

poza pe f650.com era foarte mica si neclara

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...