krong28 Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 uite aici: http://www.andreeweb.de/Motorrader/Reifen/reifen.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 /index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page-49 Vand un set de cutii aluminiu negre, inaltatoare de ghidon, adaptari la scarita originala pt a obtine una de enduro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damageman Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 O părere vă rog, la ce sa ma uit prima data în situația în care scot cheia din contact și motorul tot merge, îl opresc de la buton se oprește, scot cheia din contact dar bordul și farul nu se sting. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Contactul e de vina zic eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 poate sa-mi explice si mie cineva cum pot bloca furca fata (din cheie) fara sa ramana aprinsa pozitia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 poate sa-mi explice si mie cineva cum pot bloca furca fata (din cheie) fara sa ramana aprinsa pozitia? Contactul de la Gs ca orice contact, are mai multe pozitii. Nu am acum motocicleta in fata, sa ti le spun pe toate cu fiecare simbol, dar presupun ca tu scoti cheia din contact din pozitia in care ramane blocat ghidonul si luminile de stationare pornite. Urmatoarea pozitie mai la dreapta(daca nu ma insel) este pozitia cautata de tine in care ramane blocat doar ghidonul si toate luminile oprite. Asta daca nu cumva ti-e stricat contactul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 ok, am inteles ... mie imi ramane intepenita cheia in punctul respectiv, nu o pot scoate ... deci trebuie sa insist .. merci mult de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Posibil sa fie cu probleme contactul. Din ambele pozitii n care ramane blocat ghidonul ar trebui sa poti scoate cheia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 O părere vă rog, la ce sa ma uit prima data în situația în care scot cheia din contact și motorul tot merge, îl opresc de la buton se oprește, scot cheia din contact dar bordul și farul nu se sting. Multumesc Daca ai buton de semnalizare de avarie, verifica diodele (sunt 3 diode) . E posibil sa fie una impuscata (cea aflata pe circuitul de alimentare prin cheia de contact). Sunt pe fundul cutiei cu relee. Citeste mai multe AICI. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 am rezolvat, trebuia insistat pe pozitia respectiva, prima pozitie este cu luminile pornite, si apoi pozitia contactului fara lumini pornite ... cred ca a stat neamtul la casa si nu o tinea cu ghidonul blocat.si nu am avarii, e doar un buton de forma in locul respectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damageman Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 (editat) Daca ai buton de semnalizare de avarie, verifica diodele (sunt 3 diode) . E posibil sa fie una impuscata (cea aflata pe circuitul de alimentare prin cheia de contact). Sunt pe fundul cutiei cu relee. Citeste mai multe AICI. Spor. Scuze, postez de pe telefon și vad ca comentariul meu nu apare. Ceea ce vroiam sa zic este ca azi după ce i-am pus siguranțele la loc nu a mai avut simptomele de ieri.Sper sa nu mi sa mai pună contactul singur, ieri în orice poziție era cheia bordul și farul funtiona Editat Martie 10, 2014 de damageman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan d Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Poate va intereseaza un set de roti: http://www.motocicli...aprilia-pegaso/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 treaba cu pornitul fara cheie o am si eu dupa ce il spal mai bine cate o data . Singura solutie pe care o am e sa deconectez borna si sa astept pna a 2 a zi . Interesanta treaba cu diodele dar nu sunt as la elctronica deci ma cam induce in eroare . Daca are cineva poza reala (nu zic ca cele de pe site nu sunt dar nu stiu exact une sa dau de ea ) sa imi arate sa stiu ce sa schimb . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 (editat) Trebuie sa ajungi la fundul cutiei cu relee. Acolo sunt cele trei diode (1 dioda este pentru alimentarea montajului cu + prin cheia de contact si celelalte 2 diode pentru ramurile semnalizarii stg si dreapta). E cam mult de demontat sa ajungi la ele dar altfel nu ai cum sa le verifici. Eu incerc sa fac acest montaj de semnalizare de avarie pentru ca nu il am pe motocicleta si am ceva de lucru. Astept caldura ca sa incep sa demontez. Editat Martie 10, 2014 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 nu imi va fi mult pt ca luna ce vine imi propun asa : 1 upgrade telescoape fata ( am telescoapele deja urmeaza adaptarea lor pe cadru + axu roti +sistem de franare si apoi setarea scimabrea arcurilor etc . 2 un far din lupe ( cu xenon ) care sa produca o lumina mult mai concentrata si mai clara pe drum si cand ploua si e negru asfaltu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damageman Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Eu nu l-am spălat doar l-a prins ploaia, în loc să-i scot borna mi-a fost mai ușor sa ii scot siguranțele, as fi curios sa știm unde face contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 la mine nu mergea daca imi aduc bine aminte .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 ... astfalt 70% si iesiri enduro, forestier, ceva bolovanis sau namol? Nu m. a intereseaza zgomot de rulare ci doar pielea mea sa fie safe ... Ma gandeam la un set de Metzeler Karoo T. Vad ca sunt destul de laudate. Ce ziceti? Sunt excelente! De aceea sunt si ceva mai sumpe. Pe asfalt n-ai nici o emoție cu ele și își fac treaba mai mult decât decent în off. Se duc destul de repede dacă rulezi mult pe stradă însă dacă ești dispus să investești în securitatea propriei piei, e o opțiune foarte bună! Am încercat ambele variante de Karoo și am fost foarte mulțumit de comportamentul lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Mobra mea a fost echipata de fostul proprietar cu o pereche de Heidenau Scout K60. Recenziile pe care le-am citit sunt OK pentru ON/OFF. Profilul e foarte puternic, avand insa continuitate pe linia mediana, pentru confort ON. ...din pacate nu am apucat sa le incerc...mi-am rupt un genunchi si tre'sa stau pe tusa cateva luni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 DIn cauza ca a fost rutat aiurea, cablul de acceleratie a inceput sa agate exact la iesirea de langa clapeta de acceleratie. Studiind problema si pe f650.com , am facut o mica modificare. Am dat o gaura putin decalata dreapta si astfel rutat cablul , sper ca nu se va mai freca de camasa la iesirea de langa clapeta de acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Cunoaste cineva codu la extractor volanta ? sau un magazin de unde pot sa iau una ( as prefera una cumparata in detrimentul uneia facute la strung ) PS: eu nu am probleme am nevoie de ea la un pegaso . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Salut, cumpar bmv 650gs, dupa 2000....ofer max 1700.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Salutari, am si eu o problema, nu gasesc unde este trecuta seria motorului pe motor este vorba de un GS '04. O poza la pagina din Owners manual ar fi perfect. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) DIn cauza ca a fost rutat aiurea, cablul de acceleratie a inceput sa agate exact la iesirea de langa clapeta de acceleratie. Studiind problema si pe f650.com , am facut o mica modificare. Am dat o gaura putin decalata dreapta si astfel rutat cablul , sper ca nu se va mai freca de camasa la iesirea de langa clapeta de acceleratie. 20140314_191845 res 50.jpg Throttle-Cable-Relocate-600-line.JPG hmm, eu observasem o decalare sus-jos intre L-ul care tine camasa si cilindrul pe care se prinde miezul nu o decalare stinga-dreapta, trebuie sa verific poza pe f650.com era foarte mica si neclara Editat Martie 16, 2014 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 undeva sub pedala de schimbat viteze parca e seria . 1700 nu cred ca isi da cineva motoru la banii aia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.