Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

DIn cauza ca a fost rutat aiurea, cablul de acceleratie a inceput sa agate exact la iesirea de langa clapeta de acceleratie. Studiind problema si pe f650.com , am facut o mica modificare. Am dat o gaura putin decalata dreapta si astfel rutat cablul , sper ca nu se va mai freca de camasa la iesirea de langa clapeta de acceleratie.

attachicon.gif20140314_191845 res 50.jpg

 

attachicon.gifThrottle-Cable-Relocate-600-line.JPG

hmm, eu observasem o decalare sus-jos intre L-ul care tine camasa si cilindrul pe care se prinde miezul

nu o decalare stinga-dreapta, trebuie sa verific

poza pe f650.com era foarte mica si neclara

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, am si eu o problema, nu gasesc unde este trecuta seria motorului pe motor :) este vorba de un GS '04. O poza la pagina din Owners manual ar fi perfect. Multumesc

motoarele bmw sint atit de perfecte ca nu le trebuie serie :crack:

ai serie in cartea de identitate?

modelul 2001 de exemplu nu are

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motoarele bmw sint atit de perfecte ca nu le trebuie serie :crack:

ai serie in cartea de identitate?

modelul 2001 de exemplu nu are

Este modelul 2004. Da, este trecuta seria in cartea de identitate dar nu o hasesc pe motor. M-am uitat sub schimbatorul de viteze dar nu scrie nimic, e blank pe acolo, am gasit doar un loc unde scrie Rotax, Made In Austria si o serie care nu corespunde cu cea din carte. Am tot citit pe internet si am inteles ca nu este aia seria mototului.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe partea dreapta, deasupra radiatorului. Dai ghidonul spre stg si vei gasi un sticker lipit pe sasiu in care e trecuta seria.

Serban, iti multumesc, dar eu nu gasesc seria motorului (care trebuie sa fie inscriptionata pe motor) nu seria sasiului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un motor lucrează optim atunci cand se afla in cuplu maxim. Cum la GS (twinspark) cuplul maxim se afla intre 2400 si 4000 RPM optim e sa faci schimbarea vitezei astfel incat sa tii turatiile in aceasta plaja. Acum mai depinde si de conditiile de trafic si de stilul de condus...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la motoreta viteza se schimba in functie de zambet, nu de economia de benzina. Mobrele astea au limitare electronica deci mergeti fara grija si tineti ochii pe strada nu pe bord

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra mea a fost echipata de fostul proprietar cu o pereche de Heidenau Scout K60.

Recenziile pe care le-am citit sunt OK pentru ON/OFF. Profilul e foarte puternic, avand insa continuitate pe linia mediana, pentru confort ON.

 

...din pacate nu am apucat sa le incerc...mi-am rupt un genunchi si tre'sa stau pe tusa cateva luni...

 

Acu 3 saptamani am montant si eu K60 Scout pe spate si K60 normal pe fata ( cica nu se mai face k60 scout pt marimea rotii fata). Am avut timp doar de 100km intr-o zi , pe asfalt, dar mi-au lasat o impresie foarte buna . Profilul este intr-adevar puternic. Pe revzilla e foarte bine cotata combinatia asta de scout+normal; per total as recomanda .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motoarele bmw sint atit de perfecte ca nu le trebuie serie :crack:

ai serie in cartea de identitate?

modelul 2001 de exemplu nu are

 

al meu are sub capacul de la ambreiaj parca, pe stanga motorului! -trecuta si in carte! si e tot din 2001.

Editat de iuli-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la un anumit an incoace seria de motor nu se mai trece in carte deoarece motorul este piesa de schimb

si atunci ce rost mai are rubrica "Serie motor" in talon?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si atunci ce rost mai are rubrica "Serie motor" in talon?

Cam ce rost mai au multe chestiuni din legislatia romana ... Mi de harti pentru acelasi lucru .(Nu sunt ecologist inrait dar parca daca am simplifica hartogaria am castiga mai multe )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Intru si eu in grupul posesorilor de 650GS, 2001, varianta cu ABS. L-am achizitionat de la un user de pe forum, care la randul sau tot de pe forum l-a dobandit, deci a ramas in familie :)

Vineri am sa o pregatesc de sezon, dar inca nu am gasit filtru de aer. Stiti cumva magazine (Bucuresti) care ar avea pe stock?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...