eFu' Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 Păi roata de 21 aș păstra-o, evident. Doar că aș merge cu 19 pe asfalt...fizica spune că e mai potrivită decât 21 pentru așa ceva. Iar banii, da, i-aș investi într-un f650gs twin, că la Dakar ce să mai iau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 Păi roata de 21 aș păstra-o, evident. Doar că aș merge cu 19 pe asfalt...fizica spune că e mai potrivită decât 21 pentru așa ceva. Iar banii, da, i-aș investi într-un f650gs twin, că la Dakar ce să mai iau? Suspensii. Iar daca vrei twIn, ia-ti 800 sau ia-ti adio de la off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 (editat) Florin, diferenta se simte foarte usor, ma mai dau cu GS-ul standard al unui prieten pe asfalt si se simte doar un pic mai ascultator decat Dakarul, in special in viraje (aceleasi gume Tourance). Dar nu e o diferenta care sa ma faca sa zic wow... Ce am in schimb in cap e sa ma joc putin la pinioane - parca e prea naravas pe off cu setup-ul original. Da ERU, balesc si eu la un 800, mai ales ca e unul de vanzare pe aici... poate la anu' Editat Decembrie 22, 2014 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 (editat) Eu vreau să iau o roată de GS pe care să o montez la ieșirile pe asfalt, iar 21 să rămână pentru altele... Din câte am citit, 800-le te cam scoate din asfalt, iar drumul lung nu prea pare a fi potrivit pentru el...Motive invocate: șaua îngustă și înălțimea. Eu caut o a doua mobră, pe care să o poată manevra doamna mea la drum mai lung, iar eu să călăresc Dakaru. @ERU: suspensii adică o altă furcă sau niște arcuri progresive? Că spatele cred că e ok, așa e? Editat Decembrie 22, 2014 de blorin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 (editat) Eu vreau să iau o roată de GS pe care să o montez la ieșirile pe asfalt, iar 21 să rămână pentru altele... Din câte am citit, 800-le te cam scoate din asfalt, iar drumul lung nu prea pare a fi potrivit pentru el...Motive invocate: șaua îngustă și înălțimea. Record personal 1200 km pe zi. Cu saua originala am facut doar 1000 dar aveam si pasager. Eu caut o a doua mobră, pe care să o poată manevra doamna mea la drum mai lung, iar eu să călăresc Dakaru. @ERU: suspensii adică o altă furcă sau niște arcuri progresive? Că spatele cred că e ok, așa e? Furca de WR este cea mai utilzata la conversie. Nici spatele nu e ok dar iti dai seama de asta de abia dupa ce schimbi furca. Intreaba-ma de unde stiu. Editat Decembrie 22, 2014 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Decembrie 25, 2014 Share Postat Decembrie 25, 2014 blorin nu mere sa faci ce vrei tu ! Ii vei strica ciclistica la motocicleta si chiar nu vei sta pe asfalt ! Anu asta am facut si euexperimente cu furci roti si etc si da , inca nu am ajuns la ceva care sa imi placa sa vina ianuarie si reincep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Decembrie 26, 2014 Share Postat Decembrie 26, 2014 Pai ce se strică la ciclistică? În afară de diametrul roții, toate rămân la fel. Eu tocmai la ciclistică mă gândeam sa câștig... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 27, 2014 Share Postat Decembrie 27, 2014 Imagineaza-ti ca pui o roata de doi inci diametru. Se schimba ciclistica? Diametru roata fata mai mic - coboara fata - scade unghiul dintre jug si verticala - devine mai manevrabila la viteze mici si mai instabila la viteze mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 27, 2014 Share Postat Decembrie 27, 2014 E servisabil telescopul spate la dakar post 2004? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Decembrie 27, 2014 Share Postat Decembrie 27, 2014 Pai ce se strică la ciclistică? În afară de diametrul roții, toate rămân la fel. Eu tocmai la ciclistică mă gândeam sa câștig... Din cate știu eu, unghiul jugului fata de cadru (sper ca m-am exprimat corect) e diferit la GS față de Dakar,chiar daca n7 cu mult. Personal am avut ambele variante si prefer ciclistica Dakarului. Plus ca la GS-ul simplu dădeam cu ceva pe jos la fiecare curba mai stransa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 27, 2014 Share Postat Decembrie 27, 2014 furca difera ca lungime unghiul jugului difera si el cu 1 grad parca daca pui roata mai mica se schimba socotelile pe acolo si nu neaparat in bine. (nu pot spune ca ceva va fi dramatic rau dar nu vad un motiv pt a explora asta). Foloseste cauciucuri calumea pe dakar si ai mult de insistat pana sa ajungi la limitele ciclisticii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Decembrie 27, 2014 Share Postat Decembrie 27, 2014 fratele meu a schimbat la dakarul lui din '06 roata fata si a zis ca e chiar ok. Imi spunea ca pe asfalt "e alta motocicleta". Tind sa il cred, dar totusi nu cred ca schimba mersul chiar asa mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 http://www.tocmai.ro/bmw-f-650-gs-dakar-2002-20241435.html#current_image stie poate cineva ceva legat de motoru asta ? pare cam ieftin pentru cum arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 Se pare k este o firma care vinde.motociclete buc se numesc ei pe siteurile unde posteaza anunt.inainte se numea ionut si numai stiu cum.verifica cu atentie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavibasca Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 Chiar prea ieftin dupa cum arata si ce dotari are si plusuri.....! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 cam ala e pretul unui dakar (au fost si aici pe site multe si s-au dat foarte greu la bani mai multi). Referitor la cei 32 mii - am mari dubii ca sunt macar aproape de realitate...... Discul fata nu cred ca a fost schimbat pentru a creste performanta. Ala original se duce in jurul a 60 mii km - depinde cum mergi cu ea si ce faci. Toba schimbata, cric central, suportii de coburi............ cine pana mea umbla atat la mobra ca sa mearga 2-3 mii pe an cu ea ? Dakarul meu are cam aceeasi varsta, avea 31500 in 2007 ..... si acum are peste 100mii. Sunt slabe sanse sa fi fost pe bune cei 31k de atunci dar totusi relativ plauzibili. Atentie, in ultimii ani nu am mai prestat foarte mult, de exemplu 2014 a insemnat cam 5000 km din cateva plimbari si atat. (am mai iesit cu ijul pe langa asta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 (editat) e motor adus din Italia, printr-o firma din zona doamna Ghica, îmi scapă numele, ceva cu A moto... daca te interesează zic sa iei pe cineva priceput sa o verifice, km sunt mai mult ca sigur modificati... Editat Decembrie 28, 2014 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
J R M Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 Pana la urma, cam la cate sute de mii de km este garantata functionarea motorului Rotax? In alta ordine de idei, motorul second-hand este o loterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 Mi-am adus aminte, Alfamotors, str. Pancota, asa se chemau pana acum 1-2 ani... cauta pe forum despre ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
J R M Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 Mai este o chestie ... motorul asta cica este deja vandut. Acum ramane de vazut cat de bun este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 Cauciucuri bune am pus, Pirelli MT60, au abia 1000 km. Limita ciclisticii e, vai! încă departe, însă comparând 21'le cu alte roți față, pentru asfalt, mă gândeam că aș câștiga ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 ce sa gastigi daca nu ai folosit inca tot ce ai ? » Post actualizat in 28 Dec 2014 20:56au revenit ? ----> insemna ca ce am zis eu mai sus face sens, si mai trebuie verificate indoituri pe ici si colo daca exista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
J R M Postat Decembrie 29, 2014 Share Postat Decembrie 29, 2014 Cine ne poate spune cate ceva despre acesti Alfamotors? Sunt seriosi sau dau in mod constamt tepe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 29, 2014 Share Postat Decembrie 29, 2014 Parerea mea.../index.php?/topic/71753-ce-parere-aveti-despre-alfamotors/?p=2820750 Si aici ai intreg topicul.../index.php?/topic/71753-ce-parere-aveti-despre-alfamotors/ Ca fapt divers, in scurte cuvinte, evita sa-i cunosti vreodata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Decembrie 29, 2014 Share Postat Decembrie 29, 2014 m-am gandit si eu ca s-a dat , ca nu mai gaseam anuntul , insa a stat f mult la vanzare la pretul respectiv , in timp ce in cluj parca este un dakar la peste 4 mii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.