motanul motorist Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Salut ! Are cineva montata toba sport pe modelul Dakar din 2003 ? Ce firme produc tobe compatibile cu acest model ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 tin minte ca am vazut un studiu odata si cele mai bune rezultate pe dyno erau tot cu toba originala..... Am vazut trompete pe dakar / gs da nu pot spune ca m-au incantat. Ajuta greutatea castigata si spatiul pt o cutie de stocare cilindrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Salutare, are careva parbrizul asta de la MRA? 355 mm + aripioara. Dupa o tura lunga ieri ma cam doare gatul de la turbulente si nu gasesc variante gata facute si reglabile pe la mesterii de pe forum... am vazut modelul de la Bogdan Harea insa nu e reglabil nici acela. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgedede Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Salutare. Ma poate ajuta cineva cu informatia unde gasesc piesa de legatura intre oglinda si ghidon pt BMW F650 GS. am vazut ca, confectiona un baiat dar nu mai gasesc pagina respectiva pt a lua legatura cu el. VA MULTUMESC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 OK, ma bucur ca mai lucrezi la varianta aia a ta, Madstad like... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 vicma are si oglinzi si piesa de care ai tu nevoie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Poate va pocnesc poftele si va vine cheful de julituri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 baieti sunt cutin derutat de informatia ce o gasesc pe net F650gs dakar are doar 18cm ground clearance? Imi pare foarte putin....pare sa aibe mai putin decat un 1100gs spre ex sau altceva care pare mai putin potent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 (editat) intrebare pentru cunoscatori: Bulbul pentru indicarea presiunii uleiului, trebuie schimbat ( imi iese ulei pe langa fir si mi se aprinde becul in bord). Am inteles ca merge bulbul de la golf 4. Original BMW, costa undeva la 90$. Unul de golf e 25-30 lei. Acum intrebarea: Care din variantele de bulb pentru golf 4 se potriveste GS-ului?!.. Exista unul ce merge de la 0.3 bar pana la 1 si ceva (culoare galbena) si unul care merge de la 1 bar la 2 si ceva (culoare nearga), care merge la GS ?!.. Mai mult, cel pe care il am eu la motocicleta nu seamana cu cel din schita producatorului ( din 3 piese), ci are forma exact ca o bujie, prins direct in corpul motorului pe verticala, spre deosebire de cel pe care il arata producatorul in schite. Ma gandesc ca a fost schimbat. Schita producatorului: piesele 5,6,7 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0183-USA-05-2001-R13-BMW-F_650_GS_Dakar_00_0173,0183_&diagId=11_2933 Multumesc! Editat Mai 27, 2015 de da_new_guy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Eu zic ca e mai degraba de filet, sa se potriveasca... Inauntru are un soi de membrana, care atunci cand simte presiune de dinauntru, inchide sau deschide un circuit. Io zic ca sa il iei pe cel mai lesne care se potrive la filet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 au acelasi pret, doar ca difera presiunile la care se activeaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 am gasit din doua surse ca lucreaza intre 0,3-0,7 bari posteaza si tu daca se potriveste la filet ca trebuie sa-l schimb si eu, nu mai functioneaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 baieti sunt cutin derutat de informatia ce o gasesc pe net F650gs dakar are doar 18cm ground clearance? Imi pare foarte putin....pare sa aibe mai putin decat un 1100gs spre ex sau altceva care pare mai putin potent! Cred că cei 18 cm sunt de fapt cursa de la furcă. Ăștia de la BMW nu dau această specificație. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Arata interesant Andriu. Si nu pentru parbrizul standard care consider in continuare ca este prea îngust si curbat aiurea si oricât l-ai înclina tot va produce turbulente la greu, ci pentru posibilitatea de a pune pe acei suporti o gama mai variata de parbrize. M-as fi jucat totusi si cu prinderea de jos, sa-i dau posibilitatea unui mic reglaj, macar 1 cm de joc. Astept sa vad cum sta montat la tine si un preț. Cei de la MRA au raspuns ca niciun model de-al lor nu se potriveste pe GS-urile noastre cu handguard-uri OEM, doar fără... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Asta cu MRA e bine de stiut. Dupa ce incerc solutia lui Andriu, MRA era in vizor. Dar se pare ca o sa incerc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Il vrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 (editat) Salutare, Am urmatoarea problema la GS-ul din 2005: pun contactul se aude pompa de benzina, se aprind marorii din bord, totu-i in regula pana la apasat starterul de pornire cand dispare tot si se aude releul din fata bateriei, dispare tot din bord si cand o imping s-o pornesc fara demaror, daca ati avut careva aceasta probleme rog ajutor, bateria e incarcata, am ajutat si cu alta baterie, nimic. Am mai patit-o inainte cu 3 zile dar impinsa si-a revenit am mai pornit-o de cateva ori acum nu ma i vrea. Multumesc. Editat Mai 31, 2015 de 66c-bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 (editat) Ai vreun contact imperfect pe undeva (poti verifica releul de pornire sa nu se fi desurubat piulitele, am intalnit cazul asta la f650 si pegaso, probabil din cauza vibratiilor). Ori electromotorul in scurt, dar mai rar. Editat Mai 31, 2015 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgedede Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 salutare. acum am trecut pe langa mobra si am vazut o pata de ulei sub ea.M-am uitat sub ea si provenea de la un furtun subtire care era sub motor ca cel de supraplin. Se vede clar ca pe acolo a picat. Tin sa mentionez ca iam facut schimbul de ulei ,am mers 200km cu el, iam pus mai mult ulei undeva la mai sus de maxim la fereastra de vizare.INTREBARE : EXISTA FURTUN DE SUPRAPLIN LA ULEI? VA MULTUMESC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 Ai vreun contact imperfect pe undeva (poti verifica releul de pornire sa nu se fi desurubat piulitele, am intalnit cazul asta la f650 si pegaso, probabil din cauza vibratiilor). Ori electromotorul in scurt, dar mai rar. daca te referi la releul ala din fata bateriei (daca ala-i de pornire) e ok is stranse au si ceva vopsea pe ele ma gandesc sa nu fie dus releul o sa-l leg in scurt sa vad daca e dus, pe GS FAQ zice ceva de cablu de masa sa nu fie oxidat dar nu stiu unde e legat unde-i capatul sau mai ziceau de firul ce duce la demaror care ar taia consumatorii cand dai la automat sa nu fie oxidat, o sa-l caut si p_asta. Mersi» Post actualizat in 31 May 2015 19:12 salutare. acum am trecut pe langa mobra si am vazut o pata de ulei sub ea.M-am uitat sub ea si provenea de la un furtun subtire care era sub motor ca cel de supraplin. Se vede clar ca pe acolo a picat. Tin sa mentionez ca iam facut schimbul de ulei ,am mers 200km cu el, iam pus mai mult ulei undeva la mai sus de maxim la fereastra de vizare.INTREBARE : EXISTA FURTUN DE SUPRAPLIN LA ULEI? VA MULTUMESC. A mea are un furtunas mic ce iese din airbox' cu un fel de dop de golire in partea dreapta cum stai in sa cam la nivelul genunchilor' pe unde golesti eventualele lichide ce intra acolo apa sau ulei in surplus.Poti incerca pe sus sa mai golesti din ulei ca am inteles ca nu face bine uleiul prea mult. Pace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 daca te referi la releul ala din fata bateriei (daca ala-i de pornire) e ok is stranse au si ceva vopsea pe ele ma gandesc sa nu fie dus releul o sa-l leg in scurt sa vad daca e dus, pe GS FAQ zice ceva de cablu de masa sa nu fie oxidat dar nu stiu unde e legat unde-i capatul sau mai ziceau de firul ce duce la demaror care ar taia consumatorii cand dai la automat sa nu fie oxidat, o sa-l caut si p_asta. Mersi » Post actualizat in 31 May 2015 19:12 A mea are un furtunas mic ce iese din airbox' cu un fel de dop de golire in partea dreapta cum stai in sa cam la nivelul genunchilor' pe unde golesti eventualele lichide ce intra acolo apa sau ulei in surplus.Poti incerca pe sus sa mai golesti din ulei ca am inteles ca nu face bine uleiul prea mult. Pace. La fel am observat o problema dupa schimbul de ulei, dar nu am vazut nicio pata pana acum, in schimb am deschis capacul rezervorului de ulei in timp ce mergea motorul si a crescut nivelul uleiului pana a dat afara. Cand am facut schimbul, am pus 3,5 l ulei in prima faza, dupa care am pornit motorul 30 sec si apoi am completat pana la semn. E firesc?.. » Post actualizat in 01 Jun 2015 12:47 Revin cu rezolvarea problemei bulbului pentru presiunea uleiului. Am cautat piesa originala, initial. Am gasit in fisa producatorului un ansamblu de 3 piese (5,6,7), care ajungeau la 90 USD: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0183-USA-05-2001-R13-BMW-F_650_GS_Dakar_00_0173,0183_&diagId=11_2933 Dar, ce am gasit pe mobra mea nu arata deloc asa, ceea ce ma face sa cred ca a fost schimbat deja o data, pentru ca arata asa: http://img.hisupplier.com/var/userImages/2012-09/18/111011451_VW_Golf_4_1J5_Oil_Pressure_Switch_1999_2006_038919081A_s.jpg Am cautat mai multe variante si am pana la urma am luat un bulb indicator pentru presiunea uleiului, de la un golf 4, benzina, 1.6, ce lucreaza de la 0.3 bar pana la 1 ( nu mai retin exact care era limita superioara). Am verificat si se potriveste. Are doar filetul putin mai lung ( vezi poza atasata cu cele doua modele de bulb). L-am infiletat de proba, sa fiu sigur, dar nu se potriveste mufa tata de la fir, cu mufa mama de la bulb ( e mai ciudata), asa ca acum urmeaza sa cumpar o mufa tata compatibila cu bulbul cumparat. O sa revin cu detalii de indata ce reusesc sa imi fac timp pentru asta. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Parca de la bricheta de fabrica era mufa. Eu am scos-o pe cea de fabrica si am montat una normala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 (editat) Se pare ca este un conector care se leaga la detectorul de emisii vapori (combustibil) pentru varianta americana. Datorita reglementarilor, toate BMW-urile in US au in plus fata de noi un fel de filtru (cu carbune) la rezervor... un pin are 2.5 V constant pentru test si celalalt pin are 12v si controleaza valvele de vacuum ?! Traducere libera de pe chaingang, sper sa fie pe aproape... those are evaporative emissions connectors for the charcoal canister. it is using the 2.5 volts as reference voltage for self checks, and the other connector is going to vacuum switching valves (12v) Editat Iunie 1, 2015 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 La fel am observat o problema dupa schimbul de ulei, dar nu am vazut nicio pata pana acum, in schimb am deschis capacul rezervorului de ulei in timp ce mergea motorul si a crescut nivelul uleiului pana a dat afara. Cand am facut schimbul, am pus 3,5 l ulei in prima faza, dupa care am pornit motorul 30 sec si apoi am completat pana la semn. E firesc?.. ai facut o mare greseala. scoate absolut tot uleiul si fa-o de la zero. GS primseste 2.1 litri de ulei daca nu schimbi filtrul si 2.3 litri de ulei daca schimbi filtrul. cans schimbi uleiul - scoti toate zemurile, pui la loc piesele, totni pe sus ulei cat intra in vas; pornesti motorul pana dispare uleiu de acolo si torni restu pana la cantitatea pe care stii ca trebuie sa o bagi.. daca mergi cu ulei pra mult vei strica motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 @ andriu - Cu suportii astia nu mai ai zgomot de vant in casca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.