crazvy Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 nu e o problema de garnituri aici, Va trebui sa schimbi lichidul de frana daca e vechi si chiar si asa va face daca insisti sa cobori in frana spate. Utilizarea franei de motor e o solutie care ajuta mult. Ceea ce se intampla este ca lichidul de frana se evapora in etrier datorita temperaturilor mari si formeaza o perna de gaz - moment in care daca apesi frana se duce ca in branza. Chestia asta se intampla cu cat lichidul este mai prost - adica punct de fierbere mai scazut - sau contine apa (se contamineaza in timp fiind lichid higroscopic, este principala cauza a schimbari culorii lui). chiar si cateva grade la punctul de fierbere conteaza - va puteti uita la parametrii lichidelor racing - indiferent de tipul lor. sub nici o forma sa nu schimbi clasa lichidului de frana. Avand in vedere ca mergi pe off - inspecteaza daca a aparut coroziune la pompa spate - in zona bucsei albe de plastic - ala e un necaz. Acum serios - pompa frana spate nu pica la numar de km sau la numar de apasari ci se distruge la numar de ore de ignorare. De exemplu mobre intrate in tara de x ani E important sa preveniti coroziunea in zona ei. E netul plin de poze cu ce se intampla acolo. Apare o coroziune a aluminiului datorita umezelei si ruginei de pe siguranta care tine ansamblul pe loc (actioneaza drept catalizator). Oxidul de aluminiu este dur si are volum mai mare ca aluminiul original, va presa pe bucsa de centraj a pistonasului - e un cilindru din plastic - care in timp va strange pistonasul si il va bloca complet, dupa ce o vreme lunga nu ii mai da voie a coboare lejer pana la buza ...... lichidul e schimbat anul trecut am dat jos garnitura si m-am crucit cilindrul din plastic alb n-am vazut, e la baza cilindrului? e cel din kit-ul asta de la motorworks? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Da, aceea e celebra bucsa de plastic (sau teflon?). Ce ai tu in poza e kit-ul complet pentru reparatie care stiu ca se gaseste mai greu, kit-ul simplificat contine doar doua garnituri pentru pistonas, arcul cred si vaselina aia speciala. Am schimbat si eu un kit simplu de reparatie si desi la mine arata mult mai curat de atunci verific sub burduful de cauciuc si ung axul atat cat se poate la fiecare 1-2 ungeri de lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 referitor la lichidul de frana - un an e destul sa ii permita contaminarea cu apa (nu e chiar obijnuit dar nici nemaivazut) - depinde si pe unde a stat mobra. Nu discutam de procente mari de apa, doar ceva urme sunt suficiente pentru necazuri. Asta in cazul in care initial a fost un lichid performant si nu ceva relativ comun... Ce poate influenta problema franei la coborare este o etapa incipienta de defectare: Oxidul a inceput sa se formeze intre aluminiu si plastic iar pistonasul nu mai coboara complet sau suficient de repede. Asta face ca frana sa stea atacata mai mult decat trebuie dupa o apasare. Crazvy - la ce mizerie ai tu acolo ar fi cazu sa ii faci o intretinere. Ce ai de facut e in felul urmator: 1) desfaci conducta de frana si furtunul de la rezervor 2) scoti siguranta (se vede in poza kitului de reparatie) - ea e plasata fix la buza interioara a cilindrului si tine inauntru toate marafeturile. 3) scoti ansamblul pistonas si distantier - pentru asta poti impinge pe sus - prin gaura unde era conducta - cu un dorn subtire. Ansamblul ar trebui sa iasa relativ usor daca e totul ok. in caz ca nu - si ai nevoie de convingator - inseamna ca pompa are deja probleme. 4) cureti absolut toate urmele de oxid de aluminiu din pompa - e tare si de culoare alba. e posibil ca zona din dreptul distantierului sa ramana cu ceva gropite dar nu e bai 5) verifici ca totul sa culiseze usor - pistomul in distantier, distantierul in corpul pompei. 6) asamblezi folosind vaselina din belsug pe la piston prin interiorul bucsii de plastic. Nu pune siguranta rugunita, trebuie sa o cureti ff bine sau sa pui una noua de pe la ceva magazin de bricolaj. Rugina accelereaza aparitia oxidului de aluminiu. 7) umpli spatiul de sub burduful ala cu vaselina - cat sa nu borseasca - si verifici periodic sa fie unsooare acolo. rolul ei este acela de a preveni patrunderea umezelii. Grija sa nu strangi prea tare conducta cand o pui la loc. Grija la aierisirea instalatiei - trebuie putina rabdare si indemanare / un prieten (se poate face si de unu singur cu furtun lung) Daca erau garniturile duse - se manifesta tot timpul, nu doar la coborari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 (editat) referitor la lichidul de frana - un an e destul sa ii permita contaminarea cu apa (nu e chiar obijnuit dar nici nemaivazut) - depinde si pe unde a stat mobra. Nu discutam de procente mari de apa, doar ceva urme sunt suficiente pentru necazuri. Asta in cazul in care initial a fost un lichid performant si nu ceva relativ comun... Ce poate influenta problema franei la coborare este o etapa incipienta de defectare: Oxidul a inceput sa se formeze intre aluminiu si plastic iar pistonasul nu mai coboara complet sau suficient de repede. Asta face ca frana sa stea atacata mai mult decat trebuie dupa o apasare. Crazvy - la ce mizerie ai tu acolo ar fi cazu sa ii faci o intretinere. Ce ai de facut e in felul urmator: ...... mersiii conducta care pleaca in sus trebuie astupata sau nu are cum sa curga fiind sistem inchis ? Editat Mai 12, 2015 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 nu. nu ai dece sa astupi conducta. E o ocazie buna de schimbat lichidul mai ales daca nu ai ABS e simplu de tot sa aerisesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Pana imi vin cauciucurile, caut altceva pentru dakar. Si anume un parbriz inalt. Exista pt cele de 2004> un parbriz ca si cel de Dakar pre 2004? Am inaltimea 192 si cel origInal e degeaba pt mine. Voi ce folositi ( ii intreb pe cei perste 180 cm inaltime). Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 eu mi-am facut din inox de 2 niste inaltatoare reglabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) Pana imi vin cauciucurile, caut altceva pentru dakar. Si anume un parbriz inalt. Exista pt cele de 2004> un parbriz ca si cel de Dakar pre 2004? Am inaltimea 192 si cel origInal e degeaba pt mine. Voi ce folositi ( ii intreb pe cei perste 180 cm inaltime). Multumesc eu mi-am luat un parbriz inalt de la wunderlich.de Intra si vezi ce iti place. Tin minte ca erau versiuni pentru moto cu handsguard si versiune pentru moto fara handsguard. Editat Mai 13, 2015 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 O sa studiez. Ma enerveaza ca nu au stiut sa puna unul calumea si pentru oameni mai inalti. Chiar nu-i vad rostul la cel original. Nici macar de design. Arata ca s vestitul Pepe cu parul gelat pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Sau te joci cu niste distantiere si suruburi mai lungi si il ridici pana la nivelul oglinzilor. Pana pe la 80-100kmh e ok. Am 1.85m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) Am incercat varianta asta si nu prea o vad castigatoare. O sa caut in Cluj, poate are careva un alt model decat originalul sa testez galagia. Oare cel de pre2004 nu poate fi "regaurit" ? Editat Mai 13, 2015 de Patrick_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Am testat si wunderlich-ul inalt si la peste 100 imi vibreaza tare casca. Am preferat varianta asta care nu arata chiar ca o vela de corabie... din cate am citit cea mai buna optiune e cel de la Madstad, sau un home made asemanator. Am vazut mai in spate in topic pe cineva care face prinderile acelea dar mai trebuie si plexic-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) O sa iau la puricat in trecut sa vad solutii. Mi-e groaza sa ies pe asfalt din cauza galagiei in casca. Si casca nu e una ieftina. Parca e mai bine si fara cel original decat cu el. Editat Mai 13, 2015 de Patrick_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 sau asta daca te intereseaza /index.php?/topic/720712-suport-parbriz-tip-madstad-diy-nou-f-650-gs/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) bravo, de tine vorbeam dar de pe mobil mai greu sa caut in forum. Pai hai sa gasim si solutie de parbriz si fac pariu ca gaseti multi clienti pe aici Daca gasesc ceva iau un suport de la tine. ps: incearca sa faci si placa de baza. Editat Mai 13, 2015 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 eu cea mai buna solutie o vad cu parbrizul original de dakar, suprapus peste unul scurt, de GS simplu, chiar era unul la 100 ron.eu pot sa fac si placa aia din aluminiu, ca suport, dar numai la comanda, dureaza, si nu vad nici un motiv pt care sa nu folosesc un parbriz stock de GS. oricum, daca aveti idei de accesorii, sau doleante ... se cam poate face orice, doar ca dureaza taiatul, ca tai in cealalta parte de tara, laser frate .... aluminiu si inox. PS: De asta am si lasat piciorusele suportului in afara, sa poata fi asezat si pe suport curbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Uita-te cu atentie pe site-ul americanului. Placa aia de metal este mult mai rezistenta decat un plexiglas. E prinsa pe suruburile originale, suportul pe ea si apoi parbrizul. Ce propui tu nu tine, am crapat un parbriz doar tragand usor de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Parbrizele la Dakar nu protejeaza pt ca sunt prea inclinate. SBK style. Trebuie manufacturate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Puteti incerca sa puneti un parbriz de Dakar 2000~2004 pe modelele mai recente. Da stiu de problema 3 vs 4 suruburi dar sunt convins ca e o problemă minoră. Parbrizul ăla mie mi s-a parut ok, pe 650GS 2001. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Am sa incerc solutii manufacturate. Daca nu si nu, cel vario de la MRA suna cel mai bine si are un pret redus la romimoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Sunt tipi pe aici maestrii la facut parbrize. Ex Bogdan Harea. Parbrizul trebuie sa fie mai apropiat de verticala decat sunt cele pt Dakar, OEM sau aftermarket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 De Bogdan Harea stiu si am sa il intreb. De altii nu am citit. Poate imi recomanzi . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Am eu de la Wunderlicht si in pozitia lui standard protejeaza dar face turbioane de aer. Asa ca l-am departat de bord si l-am inclinat. Nu chiar ca pe cel de Dakar dar destul. Oricum inca fac incercari si ii tot modific pozitia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Pare ca il ai pe cel scurt de la Wunderlich... ce inaltime ai? Eu am testat acest parbriz pe un GS normal (nu Dakar) iar vibratia in casca datorita turbioanelor am gasit-o mult mai neplacuta in comparatie cu cea produsa de parbrizul Dakar standard. La 1.85 ai mei presiunea vantului o iau direct in piept cu parbrizul OEM pe inclinatia standard si fix deasupra vizierei cu inclinatia pe care i-am dat-o, plus zgomot intens de la turbioane pe lateralele castii, dar fara sa imi vibreze casca ca si cu Wunderlich-ul. Si eu m-as juca cu inclinatia/departarea de bord dar din pacate doar ceva gen Madstad iti da aceasta multitudine de reglaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Am 1.80 si este cel scurt. Dupa ce l-am distantat fata de bord turbioanele au disparut. Inca mai modific inclinarea punand combinatii de distantiere, dar deja pot sa merg in oras si fara sa las viziera. Curentii nu sunt deranjanti pt ochi, iar turbulentele au disparut. Cand vreau sa nu simt vantul merg cu masina. E motocicleta,e normal sa te bata vantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.