Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

o sa umblu mai repede; desi as prefera sa umblu cu cineva care o mai desfacut acolo; si sa aiba o cheie dinamometrica ptr valori mai mici; daca nu, risc sa strang si la cheie rampa cu came.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vin si eu cu o intrebare.

ultimele 2 dati cand am pornit-o, a facut figuri, la distanta de o saptamana una de alta, dar consecutiv oarecum.

a pornit frumos, dar s-a oprit dupa 2 secunde prima data, si dupa vre-o 5 secunde a doua oara, vorbim de 2 porniri consecutive, la o saptamana distanta, adica ultimele 2 porniri.
dupa ce o repornesc, merge bine, si nu se mai opreste ...

ar trebui sa ma uit la ceva anume? sa verific ceva?

in primavara au fost schimbate lichidele, si filtrele (filtru de aer KN, de ala de se spala), trebuia sa fac o resetare dupa schimbarea filtrului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am eu impresia, sau chiar asa e, ca mi s-a inmuiat cablul de ambreiaj. De la maneta nu-l mai pot intinde si mi se pare ca e mai moale ca acum un an . Intrebarea mea este daca ati schimbat cablu si de unde l-ati cumparat. La bavaria e scump iar de pe net as vrea sa-l cumpar doar daca si-a mai cumparat cineva si n-a avut probleme cu el. Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa mergi sa iti faci unul. Mergi cu cel vechi in mana si cei care le fac vad dimensiunile si tine la fel de mult sau mai mult. Eu asa fac

» Post actualizat in 01 Jul 2015 08:56

Eu merg la un nene in cluj care face cablu de frana de mana pt diverse masini si pe langa mai face 2 lei cu motociclistii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Guzman - ala de la bavaria nu e scump avand in vedere ca tine peste 40 mii km. Eu personal nu as lua cabluri neoriginale - se dovedesc mult mai scumpe in timp fata de unul care nu iti face probleme.

 

@andriu - verifica nivelul la baterie, starea bornelor si satarea de incarcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Guzman - ala de la bavaria nu e scump avand in vedere ca tine peste 40 mii km. Eu personal nu as lua cabluri neoriginale - se dovedesc mult mai scumpe in timp fata de unul care nu iti face probleme.

+1 ;)

 

Eu as lua un cablu original nou si l-as schimba. Suplimentar, poti ruta unul facut pe langa asta nou, si in caz de ceva, numai le schimbi intre ele. Nu ocupa mult spatiu, se poate face si nici nu adauga nush ce greutate suplimentara la un motor ca F650 care oricum ii usor ca pana de caprioara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulumesc pentru sfaturi ! Cam asa aveam si eu in cap, sa pun unul original. Doar experientele voastre m-ar fi determinat sa iau unul aftermarket; daca mi-ati fi zis ca merg si alea fara nici o problema. Dar o sa optez pentru unul original. Noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus pe 800 unul aftermarket, pt că după modificările aduse cel OEM nu mai ajungea. Se vede clar diferența de calitate între ele, cel OEM fiind de departe mai bun.

Acum am 2 aftermarket. Unul în serviciu și încă unul gata rutat de rezervă cum spunea și Dan. Astea 2 au trebuit modificate în sensul că fiind cu lungime variabilă, opritorul care se prinde pe cablu, îl retează în timp, așa ca acolo l-am învelit în epoxy.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am peste 10 000 km pana acum cu un cablu de frana spate de scuter chinezesc (12 lei) si nu da nici un semn de oboseala...initial l-am pus provizoriu pana cumpar oem...dar am ramas surprins cat rezista, asa ca mai am unul la mine de rezerva. Dar fiecare procedeaza cum considera... Ca sa schimbi cablul dureaza maxim 5 min.

Editat de fratelescris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inmoaie = clank si ramane maneta fleasca tocmai cand ai turat sa pleci de pe loc da vrei sa o mai tii cu ambreiaju tras ca a intrat un bou in intersectie. sa ualte situatii similare.....

stiiu un mester care a reusit sa bage un uili mic si sa schimbe geometria la o masina de la o faza de genu...... o tura cu ambreiaju tras si facea mici inceputuri de sprint pana s-a rupt cablu :D suuuuuper racheta :D

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am rupt un cablu de ambreaj original in ami putin de 8000 km . Acum poate il consider ghinion . Am unu original de rezerva dar , planul e sa imi comand din state un kit hidraulic ( e chinezesc e 50 $ si as incerca sa vedem ce poate ) Magura ajunge pe la 1700 ron .

 

In concluzie deja am 5000 cu interiorul schimbat ( in cazul meu parca spirele de la cablul nou sunt mai groase si mai rezistente )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conteaza extrem de mult sa verifici camasa cablului, cand il schimbi ( fara indoituri sau spire iesite in relief) si mai ales sa pui vaselina pe cablu cand il bagi. Iar la punctul de prindere (acolo de multe ori se taie prin forfecare), se pune un colier din tabla in jurul cablului (practic, surubul preseaza tabla). I-am facut in atelier unui prieten la un hornet de vreo 5 ani, si inca trage de el fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cablu original doar 8000km...clar ceva a fost in neregula. Conteaza mult camasa cablului...cat despre vaselina...trebuie sa existe sus la maneta si jos..adica unde culiseaza "capetele" cablului. La interior nu prea este asa important...mai ales la capetele camasii...daca mergi si pe coclau...se strange praf si il roade mai repede daca are vaselina acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se mai poate intampla daca nuca nu culiseaza in locasul din maneta (0mizerie sau deformare a invelisului ala de la transportat via gigel.) in momentul ala cablul flexeaza langa nuca in loc sa o roteasca si sa fie solicitat doar la tractiune = dezastru.

asta trebuie verificat de fiecare data cand pui un cablu nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai in manual procedura - se iau niste repere pentru a monta pe caneluri bratul de jos. Pasul urmator e sa ii faci jocul la maneta - masurand cursa moarta la capatul manetei (parca 2 cm).

Ultimul pas trebuie modificat daca exista uzuri majore in bucsa de culisare a manetei (asa cum am eu :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...