flavius.corhei Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Inainte de resetare incearca sa reglezi tensiunea din cablul de acceleratie sau jocul mansonului, cum vrei sa-i zici, si daca tot nu vrea ai putea face o proba si cu o bujie normala. Eu am avut un GS 2000 care cu bujie iridium nu voia sa stea pornit la relanti mai mult de 5 secunde, si de pornit trebuia sa fac o rugaciune înainte. Mai poti incerca si o poponeataățire a clapetei de accelerație, ajută destul de mult. Am incercat sa pornesc cu diferite reglari a tensiunii cablului de acceleratie, dar fara efect. Jocul mansonului nu am idee inca de unde se regleaza, la mine e cam mare si ma enerveaza. Am incercat sa pornesc si cu clapeta de acceleratie usor trasa, fara efect. Uneori porneste, alteori nu. Interesant, ma gandesc ca totusi ar putea sa fie bujia de iridium de vina? Nu mi se pare logic, dar accept ca e posibil. » Post actualizat in 03 Sep 2015 19:25 sunt multe variante de soft pe mobrele noastre, unele au diferente semnificative in privinta relantiului (exemplu il tin la alta turatie, intalnite fiind 1400 si 1500) si cu elemente clare in privinta consumului (diferente pana la 25% la folosirea in plaja de turatii intermediare) si, bineinteles, a "fun factor" Nu ar fi de mirare daca unele versiuni nu se impaca cu bujiile cu iridium..... Dece nu ramaneti voi la bujia normala de GS ? DAca necesita tragerea e acceleratie pt a porni se pot suspecta cateva chestii: 1) tps uzat in zona de repaos - asta vine insotita de opriri / balbaieli cand iei mana din gaz ca sa opresti la semafor sau cu orice alta ocazie in care o lasi la ralanti scoasa din viteza 2) mizerie muuuuuulta in corp clapeta si pe supapa e bypass - acolo une zic oamenii ca e motor pas cu pas 3} probleme la reglajul clapetei - se poate uza in timp si sa tina o alta pozitie decat cea necesara. nu umbla daca nu stiice faci Salutare Zidu', nu stiu ce ne-am face fara sfaturile tale de pe forum. Relantiul imi sta la 1500 rpm, si am observat ca si la 120-130 la ora cu acceleratii tari am tot 3.5%consum, ca si daca merg cu 100 la ora cu acceleratii usoare. Crezi ca daca pun ultima versiune de soft (10) se schimba ceva in bine? Am observat o chestie aiurea, dimineata dupa ce o pornesc si plec imediat de pe loc, imi moare motorul de vreo 2 ori. Nu se accelereaza. Cand se incalzeste putin isi da drumul. Daca stau putin sa se incalzeasca motorul, trage bine. A, si Zidu', mersi in avans de explicatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Jocul se reglează de unde intra cablul in blocul de comenzi, cu condiția sa nu ai joc efectiv in plasticul mansonului. Mansonul trebuie sa aiba un mic joc. Eu dupa ce m-a deranjat acel joc si am decis sa il elimin era sa ajung cu motoreta (dakarul) la service (se balbaia, dadea in nas, nu pornea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Am incercat sa pornesc cu diferite reglari a tensiunii cablului de acceleratie, dar fara efect. Jocul mansonului nu am idee inca de unde se regleaza, la mine e cam mare si ma enerveaza. Am incercat sa pornesc si cu clapeta de acceleratie usor trasa, fara efect. Uneori porneste, alteori nu. Interesant, ma gandesc ca totusi ar putea sa fie bujia de iridium de vina? Nu mi se pare logic, dar accept ca e posibil. » Post actualizat in 03 Sep 2015 19:25 Salutare Zidu', nu stiu ce ne-am face fara sfaturile tale de pe forum. Relantiul imi sta la 1500 rpm, si am observat ca si la 120-130 la ora cu acceleratii tari am tot 3.5%consum, ca si daca merg cu 100 la ora cu acceleratii usoare. Crezi ca daca pun ultima versiune de soft (10) se schimba ceva in bine? Am observat o chestie aiurea, dimineata dupa ce o pornesc si plec imediat de pe loc, imi moare motorul de vreo 2 ori. Nu se accelereaza. Cand se incalzeste putin isi da drumul. Daca stau putin sa se incalzeasca motorul, trage bine. A, si Zidu', mersi in avans de explicatii. pune o bujie normala si vezi cum se comporta - e fff ieftina pentru mobrele noastre (10-15 ron) Jocul la acceleratie poate veni de la cateva aspecte: 1) tensionarea cablului - reglajul este sus pe teaca cablului, langa comenzi Verifiica sa nu fie cablul pe pozitia "limitat' - pozitia folosita cand se pune limitare me mobra - jos la corpul injectiei 2) jocul in angrenaju cablului - in maneta - daca nu a pus nimeni vaselina se uzeaza - desfaci si te uiti. nu ai ce sa ii faci decat sa schimbi Dupa turatia de relanti pot spune doar ca nu este cea mai veche versiune de sw. primele erau la 1400. Din pacate nu stiu pe de rost caracteristicile tuturor - poti cauta tabelul pe f650.com Referitor la consum - atentie mare la un amanunt - ceasurile de la GS pot avea erori foarte mari cand se merge cu rezervorul aproape gol si sau pe rezerva. Chestia asta poate fi vazuta atunci cand acul de vitezometru nu mai e paralel cu cel de la turometru in treapta a 5-a (kit de lant standard) sau cand acul incepe sa urmareazca miscarile celui de la turometru sau chiar sa il depaseasca in treptele inferioare. Chestia asta vine la pachet cu eroare de masurare a numarului de km si implicit cu o socoteala nasoala si mult oprimista a consumului. Mai ales in zilele ff calde. Cu alte cuvinte - poti sa vezi acul la 200 pe bord Daca exista probleme le gate de temperatura motorului - incearca sa te uiiti la mufele senzorilor si alte mufe din instalatie - senzorii de pe airbox, mufa de la ECU, mufele de la injector. Scoti, pui mult wd40 in ele si pui la loc. (pune bujie standard noua, cele pe iridium sunt mai sensibile la 'inecare' ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Apropo de inecare. din cauza aia cand dau de gaz la maxim da in nas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 gaz la maxim in ce conditii? in gol - ECU tai gazu la 4-5k rpm - nu te lasa sa mergi brusc in rosu in mers - daca mergi in rosu iti taie gazu..... ai 2 praguri - pe o zona ingusta te lasa un timp limitat. pune un film cu comportamentul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 (editat) Salut. In ultimile plimbari m-a prins noaptea pe drum si din cand in cand maxim 5 minute am tinut butonul de flesuri apasat ca sa vad mai bine ( luminozitate mai mare). In seara asta, dupa ce am facut acest lucru cam 3 minute, cand am dorit sa-l apas din nou intr-un moment , nu a mai mers deloc. Mentionez ca-mi merg ambele faze. Am studiat manualul si am vazut ca la flasing turn indicator imi da 12v 10w type P 25-1. Ce-I asta P 25-1 = siguranta ? Ma gandesc ca este posibil ca tinand butonul apasat sa nu fi facut contact perfect si sa se fi oxidat contactele, dar nu vreau sa desfac degeaba blocul de comutatoare, sa nu stric ceva. ZIDU "lumineaza-ma" ! Editat Septembrie 4, 2015 de motanul motorist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 "flashing turn indicator" este semnalizarea. La tine cel mai probabil sunt necazuri la intrerupatorul de flashurui - cel pe care ai tinut apasat mai mult decat trebuie. desfa comanda si masoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Multumesc. Este complicat de lucrat in comanda, pot strica ceva, sa sara un arculet, o parghie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 in comanda efectiv nu dar daca ajungi la concluzia ca trebuie sa umbli in intrerupator - trebuie ceva atentie. se poate masura fara sa umbli in el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavibasca Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 Sal all,daca am pus un lant cu 114 zale in loc de 112 zale influenteaza ceva la mersul motorului sau nu????Sau poate cauza alte probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 Da. E mai greu. Glumesc. Daca poti sa intinzi lantul in mod adecvat, bineinteles ca nu e nici o problema. Poate ai un pinion mai mare si atunci chiar se recomanda lant mai lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavibasca Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 (editat) Da de intins pot asa sa zic ca sunt undeva la 25 % mai am loc la intindere, dar am zis sa il las asa in toamna asta si peste iarna am sa il scurtez cu 2 zale,Pinioanele sunt cele recomndate pt 112 zale. Oricum ms andrei belcic.Drumuri bune sa ai. Editat Septembrie 6, 2015 de tavibasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 Am schimbat ulei si filtre zilele trecute la GRG. Toate bune, bag cheia in contact si Adi imi atrage atenția ca nu se mai aprinde becul la ulei. Sunt in general atent la testul becurilor din bord cand pun contactul dar nu-mi aduc aminte cand l-am vazut ultima oară aprins... Acasa am pus papucul la masa si se aprinde, deci nu e becul, ulei am, senzorul sa fie de vina? Nu curge ulei prin el asa cum am citit mai in urma si nu am găsit referiri la bec stins cum am eu, la toți cu senzorul stricat sta aprins. Idei? Sa il scot si sa curat ceva prin el? Senzor nou? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Am schimbat ulei si filtre zilele trecute la GRG. Toate bune, bag cheia in contact si Adi imi atrage atenția ca nu se mai aprinde becul la ulei. Sunt in general atent la testul becurilor din bord cand pun contactul dar nu-mi aduc aminte cand l-am vazut ultima oară aprins... Acasa am pus papucul la masa si se aprinde, deci nu e becul, ulei am, senzorul sa fie de vina? Nu curge ulei prin el asa cum am citit mai in urma si nu am găsit referiri la bec stins cum am eu, la toți cu senzorul stricat sta aprins. Idei? Sa il scot si sa curat ceva prin el? Senzor nou? Multumesc. a decedat senzorul, nu ai ce sa cureti la dansul poate doar locul in care a stat in momentul in care infigi unul nou verifica totusi mufa daca face contact! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 (editat) Salutare. Legat de problema mea mai veche cu consumul marit la moto, si opritul la relanti. M-ati sfatuit sa ii verific jocul la supape. Am dus moto la bavaria brasov si pe tester mi-a zis ca a gasit vreo 200 de erori pe sonda lambda. Jocul la supape mecanicul de acolo zice ca n-are rost sa il faca!!! Deci acum caut in brasov sau apropiere un mecanic care sa imi faca jocul la supape. stie cineva la cine as putea sa apelez? Totodata ma intereseaza sa fac o resoftare. nu stiu ce versiune de soft am acum, oricum nu a fost niciodata resoftata. In legatura cu sonda lambda a mai schimbat-o cineva ? se intampla sa faca figuri? Editat Septembrie 9, 2015 de ssminkly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Salut, ai cumva scos limitatorul din toba de esapament stanga? Mie imi face figuri cu pornirea in sensul ca imi porneste f. greu apoi la vreo 4 secunde se opreste. In mers se intampla sa dea in nas bine de tot cand deschid acceleratia. Chiar azi dakarul e la mecanic sa schimbe filtru si regulatorul de benzina, sa vedem daca se remediaza ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Salut, ai cumva scos limitatorul din toba de esapament stanga? Mie imi face figuri cu pornirea in sensul ca imi porneste f. greu apoi la vreo 4 secunde se opreste. In mers se intampla sa dea in nas bine de tot cand deschid acceleratia. Chiar azi dakarul e la mecanic sa schimbe filtru si regulatorul de benzina, sa vedem daca se remediaza ceva. Nu am scos limitatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 (editat) Se vinde una bucata Bmw F650 Gs an 2002 cu ABS, Km 88000.Pret 1900 euro!!! 0722840297 Editat Septembrie 10, 2015 de enos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Salut, ai cumva scos limitatorul din toba de esapament stanga? Mie imi face figuri cu pornirea in sensul ca imi porneste f. greu apoi la vreo 4 secunde se opreste. In mers se intampla sa dea in nas bine de tot cand deschid acceleratia. Chiar azi dakarul e la mecanic sa schimbe filtru si regulatorul de benzina, sa vedem daca se remediaza ceva. eu asa am cumparat motocicleta ! si am facut doar 50 000 km cu ea si nu are nici o problema la motor . Recunosc ca parca vibreaza mai tare ca una cu acea bucata la locul ei dar .. Am si eu o dilema . A mai avut careva probleme cu bordul ?Al meu face pe nebunu in general dimineata cand este frig . Acele incep sa tremure sa se dea peste cap si ceasul + kilometrajul afiseaza chestii ciudate . Dupa aproximativ 20 min maxim o ora ( am patit de 2 ori sapt asta ) ceasurile nu afiseaza valori reale dupa care isi revine . Baterie uscata ( asa am cumparat-o ) JMT de anu asta , cu care am facut 13 000 . Am un far putin mai special (110 W ) dar nu cred ca e de la el pe motiv ca face asta dupa ce ai porit motorul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 vazusem undeva o discutie cum ca se roade circuitul de pe placa electronica de la vibratii, placa din bord, la o prindere, caut poate gasesc postul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 prima incercare - da cu wd40 in mufa din spatele bordului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Legat de senzorul meu de presiune ulei, inteleg ca la Bavaria au ceva diferit, la care trebuie sa mai iau si un adaptor, etc. Stiti ce alte variante se pot monta, folositi si altceva in afara de OEM modelul actual? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 http://www.crossroadz.com.au/F650GS/ElectronicRepairs.html 00-04 F Series The instrument panel is subject to some problems with aging.The clock display mount is known to chafe the PCB.Dirt/corrosion near the input connector, odometer & clock causes failures.It is worth de-assembling, cleaning & checking periodically este link cu "Detailed Dash PCB Pics" si arata exact unde sa te uiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 Tocmai am terminat de upgradat motorul cu o unitate ABS. Totul e ok, frane sunt, dar mai trebuie putin aerisite - mai greu fara Moditec. Am ramas cu o dilema; la cablajul electric cu ABS am gasit o mufa suplimentara pe care am 12 V, firele acestei mufe (maro si rosu) pleaca din zona cutiei mici cu sigurante de langa filtrul de benzina. Banuiesc ca e pentru o priza auxiliara de 12V dar vreau sa fiu sigur. Rog un coleg care are motor cu ABS model 2001 sau pe aproape sa se uite ce e cu aceasta mufa. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Asta cu alimentarea de 12V chiar e utila, si eu ma gandeam sa imi pun asa ceva pe dakar. Revin la voi cu update-ul dupa ce am schimbat filtru de benzina cu unul Mann. Acum dakarul porneste mult mai usor, undeva de 2 ori mai repede decat normal. Si nu se mai opreste la cateva secunde dupa ce a pornit. Turatia initiala e 1800 rpm (nu 1500 cum era) si apoi in timp scade la 1500. Concluzia, daca porneste greu, dati 70 ron pe un mann. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.