Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Io, la Tenere, am indoit maneta franei. Am indreptat-o cu succes in menghina. Dupa un timp, alta culcare de mobra, alta indoire a aceleiasi manete de frana. Nu am mai incercat sa o indrept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am scapat pe loc motorul pe pamant si am rupt-o pe cea de ambreiaj fix de la jumate si am avut o revelatie. Asa trebuia sa fie din fabrica. Apuc exact cu 2 degete ai trag perfect. Nici nu ma gandesc sa o schimb decat daca o sa vand motorul. Astept sa vad ce zice cea se frana :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am manetele la KTM. La Tenere, fiind mai veche, manetele nu aveau crestatura aia la mijloc. M-a uimit faptul ca materialul manetei a suportat 3 indoiri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand GS-ul meu a ajuns la 70k din care vreo 30k facuti de mine. Ma gandesc sa-i fac o revizie serioasa si as avea nevoie de cateva sugestii referitoare la ce ar fi prioritar de schimbat/verificat,etc. Mentionez ca nu am mostenit istoricul mobrei, deci nu stiu cine ce a schimbat vreodata. De cand am cumparat-o in 2010, in 30k am schimbat doar pompa de apa, kit-ul de lant, bateria si consumabilele aferente: cauciucuri, ulei, filtre, placute, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Urmeaza sa schimb kitul de lant si ma gandesc sa ii cobor o idee din rpm la viteza de touring, stiu ca nu devine K1600GT si stiu ca imi scade din acceleratie, e ok. Mi-ar fi de ajutor niste pareri de la cei care chiar au facut schimbarea aceasta - pinion mai mare/foaie mai mica. Merita/nu merita, probleme de vreun fel, lantul atinge capacul peste pinionul de 17, etc.? La 17 cu 43 am vazut ca lantul scade de la 112 la 108 zale. Ce combinatii de pinion/foaie ati mai incercat?

Am citit cam tot de pe aici:

http://faq.f650.com/FAQs/SprocketsOtherSizesFAQ.htm#The 15 Tooth Sprocket Modification

http://faq.f650.com/FAQs/SprocketsOtherSizesFAQ.htm#Table: Gear Ratios

http://advrider.com/index.php?threads/sprockets-for-bmw-f650gs.351372

Merci.


» Post actualizat in 24 Sep 2015 10:45

Am citit si toate discutiile anterioare despre kituri lant si stiu ca cel mai ok e cel endless iar daca raman la setarea standard o sa pun 100% endless, mai ales ca acum cateva zile am ramas doar intr-o zala si s-a rupt exact zala unde a fost open si nituit, deci acum stiu clar despre ce e vorba cu cele open.


» Post actualizat in 24 Sep 2015 11:03

Si alta intrebare - RK a pus careva pe ale noastre? e peste DID ca si calitate? Multumesc.

Editat de Stefan GS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru drum lung cred ca cea mai buna varianta e 16 cu 45 sau 15 cu 43.

 

Si de 17 cu 45 sau 16/17 cu 43 ai auzit la careva? E prea mult? Stiu ca majoritatea vor in sens invers, adica 13/14 cu 47/49...sa traga cat mai bine, offroad, etc.

Editat de Stefan GS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vazusem ceva cu Japan si m-am gandit la quality. Merci.

» Post actualizat in 24 Sep 2015 15:40

Nimeni nu a schimbat kitul 16/47 cu alta setare? Nici in sus, nici in jos? Nimeni?

Merci :cheers:

EK da ,merita . Eu zic ca are aceasi calitate ca DID ,poate chiar mai buna !

 

Bafta ,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si de 17 cu 45 sau 16/17 cu 43 ai auzit la careva? E prea mult? Stiu ca majoritatea vor in sens invers, adica 13/14 cu 47/49...sa traga cat mai bine, offroad, etc.

Eu vreau exact opusul, pentru drumuri lungi. Doar ca problema e pinionul de 17 care nu prea are loc, si la plecarea in treapta 1 in forta risti sa moara motorul.

Tentant e 16/45, dar mai recomandat din punct de vedere al uzurii e 15/43

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am terminat de upgradat motorul cu o unitate ABS. Totul e ok, frane sunt, dar mai trebuie putin aerisite - mai greu fara Moditec. Am ramas cu o dilema; la cablajul electric cu ABS am gasit o mufa suplimentara pe care am 12 V, firele acestei mufe (maro si rosu) pleaca din zona cutiei mici cu sigurante de langa filtrul de benzina. Banuiesc ca e pentru o priza auxiliara de 12V dar vreau sa fiu sigur. Rog un coleg care are motor cu ABS model 2001 sau pe aproape sa se uite ce e cu aceasta mufa. Multumesc anticipat.

e o priza de 12 V din cite stiu

un fir maro si un fir alb cu ...?

post-3819-0-74050600-1443128224_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EK da ,merita . Eu zic ca are aceasi calitate ca DID ,poate chiar mai buna !

 

Bafta ,

 

Ovidiu

De EK am auzit si eu de bine.

RK insa, nu. Cred ca e englezesc.

» Post actualizat in 25 Sep 2015 07:48

e o priza de 12 V din cite stiu

un fir maro si un fir alb cu ...?

Alb si cu ce o mai scrie in schema din manual....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat eu de 2 luni. O bataie de cap enorma tot ce e oem. Am pus un ghidon trw de aluminiu cumparat de la achimoto. Trebuie sa iei de minim 9 cm inaltime. Altfel lovesti cu comenzile in bird pt ca, de ce nu, bmw are bordul ca un televizor de ridicat. Mansoanele oem sunt ambele de 24, deci nu merg decat pe un ghidon oem. Si eu am renuntat la inalzire, pt ca nu o foloseam niciodata. Plus ca iti trebuie sa adaptezi si handguardul, care e alta distractie daca nu ai kit de prindere pt ghidon gol si vrei sa pui si contragreutatile.

Per total, o sa te distrezi. Injuri, dar te distrezi. Daca vrei sa iti zic cum sa salvezi pas cu pas toata incalzirea, scrie-mi nr de tel pe PM si iti explic.

Spor si rabdare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mai schimbat cineva ghidonul cu unul mai gros?

 

intreb deoarece nu stau deloc comod in scarite, si deja am indoit ghidonul o data.

am nevoie sa inalt ghidonul, si daca fac asta as schimba si ghidonul cu unul mai sanatos.

din cate am inteles, nu e chiar floare la ureche sa schimbi ghidonul si sa pastrezi incalzirea, dar eu recunosc ca in 2 ani nu am folosit-o decat o data (noapte, frig ...)

daca as renunta la incalzire, toata treaba asta cu schimbatul ghidonului se simplifica? adica as putea folosi comenzile OEM, pe noul ghidon fara complicatii?

 

Am vazut acum niste ani [2012] ghidonul schimbat pe Dakarul userului 2Short2Get in tura din Caucaz. Ghidonul avea mansoanele OEM daca-mi amintesc bine, dar nu cred ca avea varianta cu incalzire.

 

Eu iti recomand sincer sa inalti ghidonul ala, mi se pare mult prea joasa pozitia lui si dpmdv trebuie inaltat foarte mult, de aceea consider ca o solutie normala sunt niste inaltatoare [despre care expertii zic ca nu tre' sa fie mai mari de 7 cm] si un ghidon aftermarket cu curbura pronuntata.

 

Daca vrei detalii despre cum sa stabilesti cota cu care ai vrea sa-l inalti da-mi pm. Hint: iti trebuie cric central si un prieten. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apăi n-o fi secret, zi aici că poate or fi și alții interesați. Central am, un prieten oi găsi... :)

 

Nu e secret, doar m-am gandit sa nu poluez topicul.

 

Se pune mobra pe cricul central, se desface ghidonul, apoi cu el "pe liber" si calare pe mobra, rogi prietenul sa stea in fata mobrei si il "asezi"[ghidonul] in pozitia in care ti-e cel mai confortabil [aici presupunem ca ai destula libertate din cabluri si furtune]. Prietenul masoara diferenta de inaltime si imobilizeaza ghidonul. Partea a doua prevede riderul stand in picioare pe scarite si vezi daca pozitia stabilita anterior, in care prietenul a imobilizat ghidonul, este comoda si stand in scarite.

Daca nu se stabileste o noua pozitie si se masoara noua distanta. Apoi riderul se aseaza si constata daca nu cumva noua pozitie este buna de asemenea.Daca nu urmeaza .....

Partea a treia, negocierea. Daca diferenta intre cele 2 pozitii este mare, incepi sa te gandesti, care dintre pozitii te avantajeaza mai mult, sau incerci o pozitie intermediara.

 

Ca o consideratie personala, eu prefer ghidoanele foarte mult inaltate, minim 10cm si asta indiferent de mobra. Sau mai bine zis nu am gasit o mobra la care sa nu vreau ghidonul mai sus. Cu exceptia mobrei lui Mani – Gyenes care era la fix.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit intr-o dupaamiaza in timp ce ma intorceam spre casa, sa intre un sofer dobitoc in fata mea cu masina (iesea din strada din dreapta mea, strada secundara) si se opreste pe ambele benzi ca nu il lasa nimeni sa intre... am pus frana si mi se blocheaza roata fata de 2 ori, noroc ca am redresat, am scapat la 1 metru de accident.

Am Mitas E-07, ce altceva recomandati, cu mai buna aderenta pe sosea? Kenda, Shionko, Heidenau ?

 

http://www.advpulse.com/adv-products/50-50-dual-sport-tire-buying-guide/4/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...