zigzag Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 am folosit neopren ani de zile la dakar daca e instalat cum trebuie si colier in partea de sus nu intra absolut nimic e o solutie f buna pentru protejarea jambelor si simeringurilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 Filtrul de benzina l-ai schimbat vreo data? Stii ca in filtru exista un regulator care poate face probleme. Nu ai gatuit/cutat un furtun de benzina? Bujia(ile) ai schimbat-o? Si cu filtru nou (Mann WK69/2) si cu bujie noua, joc supape reglat, curatat injector, tot asa face. Nu stiu daca e chiar normal sa porneasca si sa se opreasca, ne facem de kko de fiecare data cand il pornim. Cred ca singura solutie e de mers la un specialist, sau reprezentanta (una buna, daca gasim)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Cadis Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 Eu zic ca e motorasul pas cu pas. Simt diferanta destul de mare de cand am curatat si piesa in care intra, in mers patesc mai rar sa nu il tina la relanti si parca fluctuatiile nu mai is asa mari. Dar oricum de murit moare. Cand o sa pot o sa iau altu sa vad. As lua unu second de la careva care dezmembreaza sa vad dar nu am gasit cine sa il dea doar motarasul singur deocamdata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 Si cu filtru nou (Mann WK69/2) si cu bujie noua, joc supape reglat, curatat injector, tot asa face. Nu stiu daca e chiar normal sa porneasca si sa se opreasca, ne facem de kko de fiecare data cand il pornim. Cred ca singura solutie e de mers la un specialist, sau reprezentanta (una buna, daca gasim)... Incearca sa reglezi (dar foarte fin) șurubul de la clapeta de accelerație,exact problema asta a avut-o un coleg, pus pe tester, schimbat cdi-ul, curățat motorașul de ralanti. Nu stătea deloc în ralanti tot timpul se oprea, după ce am ajustat puțin șurubul acela nu a mai avut treaba. Sper să te ajute treaba asta. Baftă, Ovidiu » Post actualizat in 20 Jun 2016 20:35 E jale forumul asta de pe tel eu scriu "curățat" și el postează tâmpenii....!! » Post actualizat in 20 Jun 2016 20:40 Deci nu ca nu mai pot.....cu o cârpă am șters și înlăturat toată mizeria de la motorașul de ralanti.... NU MĂ LASĂ SĂ SCRIU CUVÂNTUL......!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Cadis Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 Care surub e ala mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 Care surub e ala mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 (editat) Eu zic ca e motorasul pas cu pas. Simt diferanta destul de mare de cand am curatat si piesa in care intra, in mers patesc mai rar sa nu il tina la relanti si parca fluctuatiile nu mai is asa mari. Dar oricum de murit moare. Cand o sa pot o sa iau altu sa vad. As lua unu second de la careva care dezmembreaza sa vad dar nu am gasit cine sa il dea doar motarasul singur deocamdata. incearca sa vorbesti cu Dan Cata , e din Cluj si se pricepe. Si eu am curatat motorasul pas cu pa si s-a cunoscut la mine. Editat Iunie 22, 2016 de albanezu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 ThrottleBodyGSLHS.jpg Eu ma gandeam ca e surubul de la maneta de acceleratie. Dar, asta pare mai plauzibil. Presupun ca clapeta trebuie sa fie mai deschisa ? Se regleaza la ceva valoare pe tester sau la simt ? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Eu ma gandeam ca e surubul de la maneta de acceleratie. Dar, asta pare mai plauzibil. Presupun ca clapeta trebuie sa fie mai deschisa ? Se regleaza la ceva valoare pe tester sau la simt ? Mersi. clapeta trebuie sa se inchida complet dar sa nu se sprijine pe corpul injectorului ci pe surub s-ar putea sa o tina deschisa si intra prea mult aer care ineaca motorul » Post actualizat in 22 Jun 2016 20:33 posibil ca surubul sa dea inapoi in timp de la multe lovituri la inchiderea acceleratiei e bine sa se puna pasta de blocare suruburi (thread lock) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Cadis Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Si la mine se simte ca am curatat motoru dar tot mai patesc. O sa incerc sa reglez surubul ala cand am timp. Am fost la Dan Cata. Verdictul lui a fost motorasul defect. Dar incerc cu surubul prima data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Mare grija la surubelul ala care regleaza pozitia clapetei la relanti. Reglarea ei se face cu moto conectat la computer pentru a corela datele primite de ECU de la senzori. Plus ca ar trebui sa fie functional motorasul de IDLE mai ales la pornire (realizeaza o by-pass-are a clapetei de acceleratie cand e motorul rece si se inchide de tot cand se incalzeste - e un fel de soc). Daca se deregleaza surubelul ala , tot la diagnoza computerizata se ajunge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Stie cineva o diagnoza computerizata un Timisoara sau Arad? Vreau sa ma bag la una, nu mai am timp sa desfac si sa curat, desi imi place. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Mare grija la surubelul ala care regleaza pozitia clapetei la relanti. Reglarea ei se face cu moto conectat la computer pentru a corela datele primite de ECU de la senzori. Plus ca ar trebui sa fie functional motorasul de IDLE mai ales la pornire (realizeaza o by-pass-are a clapetei de acceleratie cand e motorul rece si se inchide de tot cand se incalzeste - e un fel de soc). Daca se deregleaza surubelul ala , tot la diagnoza computerizata se ajunge. Cu tot cu diagnoza si cu calculatoarele lor ,tot aia a fost rezolvarea pt noi . Consumul in parametri unei motociclete asemanatoare ,tarage ,porneste ,sta la relanti .....ce atat agitatie ! Inainte sa umble acolo insemneaza pozitia lui si in cel mai rau caz il pune in pozitia initiala . Pt noi asta a fost rezolvarea ! Fiecare face cum crede ,cred ca e ultima data cand mai dau sfaturi sau ideei . Numai bine , Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Si eu am umblat la el fara diagnoza sau alte alea la surubelul cu pricina cand am curatat motorasul si clapeta... (a fost o operatie preventiva si nu de nevoie). Nu s-a dereglat nimic, retii pozitia lui si cate rotatii (sau grade) faci cu surubelnita, asta in cazul cel mai rau in care merge si mai prost sa il poti aduce la loc. Nu discutam de micrometri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Fiecare face cum crede ,cred ca e ultima data cand mai dau sfaturi sau ideei . Numai bine , Ovidiu Relax man, nu trebuie sa te superi. Dupa cum vezi si eu mai gresesc si imi mai dau cu parerea. In fond ai dreptate. Fiecare face cum crede. Pace. Serban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mandici Razvan Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 (editat) Imi poate zice cineva daca intre cei 2 rulmenti care sunt in chainwheel este ceva saiba de distantare, bagata in saiba zegger? In manual pare ca ar trebui sa fie ceva dar eu la Dakar nu am. Si daca pe axului rotii spare pe partea cu chainwheelu' intre bratul basculei si chainwheel este tot ceva bucsa, in afara ce aia care se imbina cu cea lunga care trece prin rulmentii chainwheelului... Mi-au cazut rulmentii de la chainwheel de 2 ori si nu dau de capat de ce...?? Rog daca aveti si poze v-as tare multumii!! Editat Iunie 24, 2016 de Mandici Razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Imi poate zice cineva daca intre cei 2 rulmenti care sunt in chainwheel este ceva saiba de distantare, bagata in saiba zegger? In manual pare ca ar trebui sa fie ceva dar eu la Dakar nu am. Si daca pe axului rotii spare pe partea cu chainwheelu' intre bratul basculei si chainwheel este tot ceva bucsa, in afara ce aia care se imbina cu cea lunga care trece prin rulmentii chainwheelului... Mi-au cazut rulmentii de la chainwheel de 2 ori si nu dau de capat de ce...?? Rog daca aveti si poze v-as tare multumii!! chainwheel=pinion? sau cauta aici Dakaru' http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0172-EUR-11-2001-R13-BMW-F_650_GS_00_0172,0182_&diagId=36_0447 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 (editat) Eu am postat aia mai sus... nu stiu de ce era frate-meu logat...in fine... Da, chainwheel e pinionul, cu intreg ansamblul de transmisie. Ideea e ca m-am uitat si eu pe expandarea pieselor si e piesa nr 7 care e in interiorul saibei zegger si intre cei 2 rulmenti...si eu pare ca nu o am, dar nici nu imi amintesc sa o fi avut vre-odata. Intrebam daca cineva dintre voi a desfacut pe acolo sa schimbe rulmentii si isi aminteste dc trebuie sa fie acolo sau nu Sau daca are cineva cotele ei sa mi-o comand sau sa o fac pe strung. Multu' chainwheel=pinion? Rear wheel.jpg sau cauta aici Dakaru' http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0172-EUR-11-2001-R13-BMW-F_650_GS_00_0172,0182_&diagId=36_0447 Editat Iunie 27, 2016 de CuCun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Imi poate zice cineva daca intre cei 2 rulmenti care sunt in chainwheel este ceva saiba de distantare, bagata in saiba zegger? Rog daca aveti si poze v-as tare multumii!! trebuie sa fie o siguranta care tine pe loc unul din rulmenti. igur ii gasesti canalul daca ea nu mai e » Post actualizat in 27 Jun 2016 07:12 Si cu filtru nou (Mann WK69/2) si cu bujie noua, joc supape reglat, curatat injector, tot asa face. Nu stiu daca e chiar normal sa porneasca si sa se opreasca, ne facem de kko de fiecare data cand il pornim. Cred ca singura solutie e de mers la un specialist, sau reprezentanta (una buna, daca gasim)... Schimba naibii TPS - e cam 50E unul nou si se tine in fix doua suruburi. Nu umbla la reglaje pana nu stii ca asta e ok. Cele originale de pe mobra pica de pe la 50k in sus, depinde cat timp a mers mobra in oras. Am pus tot OEM - nici o problema urmatorii 70mii n acelasi timp foloseste un deget sa inspectezi flansa de cauciuc, sa nu fie fisurata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Aia e saiba zegger, piesa 6. Eu ma refeream la piesa 7, care pare a fi ceva distantier sau ceva de genu' trebuie sa fie o siguranta care tine pe loc unul din rulmenti. igur ii gasesti canalul daca ea nu mai e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Mi-am facut singur diagnoza moto BMW cu cablu KKL (VAG-COM) si software-ul de service BMW (ISTA/D). Am reusit sa comunic cu calculatorul de injectie si cel de ABS folosid un cablu KKL (e vreo 40-50 de lei pe OLX) si software-ul ISTA/D (Rheingold ii mai zice "popular"). Am citit erorile, le-am sters, am citit valorile sezorilor. Am rulat cateva comenzi de service (pornit/oprit ventilatorul, apruins/stins un bec din bord), am reinitializat limitele TPS-ului (throttle position sensor) si resetat motorasul pas-cu-pas care dozeaza aerul la ralanti. Exista si un modul ISTA/P cu care se pot programa diverse versiuni de software si executa operatiuni mai complexe, dar inca nu m-am bagat acolo (inca). "Kit"-ul de instalare are 10GB (ISTA/D) si 50GB (ISTA/P) si functioneaza pentru toate modelele BMW-Mini-RollsRoyce-BMWMotorrad. L-am dat jos de pe un torent rusesc. Partea frumoasa e ca procedura e aceeasi pentru mai multe modele de BMW, inclusiv F650/F800, sau R1150, R1200, asa ca daca mai sunt persoane interesate de cum se face, as putea deschide un topic nou pe tema asta. Daca scriu aici e posibil sa nu vada toti cei interesati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 (editat) Yes please... Da' ccu mufa de la cablul KKL cum ai facut, ca la BMW mufa e rotunda, nu trapezoidala. Sau sunt si cu mufe rotunde? Editat Iunie 28, 2016 de CuCun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 In mare am urmat pasii din post-ul asta: http://www.i-bmw.com/showpost.php?s=7c4b5007681e347f9808d9a23db4a4fd&p=709412&postcount=16 Legatura fizica a pinilor am facut-o cu niste bucati de cablu multifilar de vreo 3mm, pe care le-am infipt in pinii mufelor OBD respectiv BMW. Exista si adaptoare direct de la conector OBD la conector BMW cu 10pini, dar mai costa si alea si spunea lumea ca-s cam proaste. Pe scurt, dupa ce descarci torrentul (e in link-ul de mai sus): - dazarhivezi SQLiteDBs si Rheingold (in SQLiteDBs poti sterge fisierele pentru limba rusa si germana, ca sa mai economisesti vreo 10-20 GB). Muti SQLiteDBs in directorul unde ai dezarhivat Rheingold - din kit, directorul TOOLS, ai ceva EDIABAS.msi parca (sunt la birou si nu am kit-ul aici), pe care cred ca e bine sa il instalezi in c:\EDIABAS, pentru ca am vazut apoi in mai mult fisiere de configurare ca sunt deja caile completate spre c:\EDIABAS. - tot din kit, directorul TOOLS, executi RCleanerV4.1.exe - apoi rulezi ISTAGUI.exe din TesterGUI\bin\Release\ - o sa intrebe de ceva licenta, pe care o copiezi din directorul unde ai dezarhivat initial ISTA/D (Rheingold) Mai ai apoi de modificat edibas.ini si odb.ini ca sa se potriveasca numerele porturilor definite acolo cu ce port virtual e alocat cablului KKL. Apoi trebuie sa configurezi cu programul "FT-prog" (il gasesti free pe google chiar la FTDI, producatorii chipului) chipul FTDI FT232RL din cablul KKL Apoi conectezi pinii de la mufa BMW la mufa OBD: pin BMW - pin OBD - semnal 1 - 7 - K-line 4 - 4 - GND (0V) 6 - 16 - VCC (12V) si ata e tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 VAG-COM este numele popular dat cablului/interfetei de diagnoza OBD K-line (KLL). Software-ul de diagnoza folosit de mine este ISTA/D (popular cunoscut si ca Rheingold). Este software-ul folosit in service-urile BMW din toata lumea, atat pentru auto cat si pentru moto. Exista si un modul ISTA/P pentru programare si functii avansate, resoftari, etc, in acelasi kit, dar nu m-am aventurat inca pe acolo. In principiu orice operatiune care se poate face in service BMW referitor la calculatoare (injectie, ABS), se face prin acest software ISTA. GS911 a fost facut prin reverse engineering-ul semnalelor comunicate intre softurile de diagnoza BMW si motociclete. Chiar daca nu am avut niciodata pe mana un GS911, imi este greu sa cred ca exista vreo functie GS911 care sa nu aiba echivalent si in ISTA. Ce este posibil, e sa fie grupate altfel meniurile, dar functii in plus ma indoiesc sa aiba. Functii in minus are cu siguranta, un simplu exemplu fiind imposibilitatea de resoftare folosind GS911. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Like. Te-ai conectat cu laptop la moto ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.