Jump to content
Sign in to follow this  
tro5

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)

Recommended Posts

mai baieti mai !!! pe mine nu ma lamuriti careva cum sa scot manerele de guma fara sa-mi rup sarmele de incalzire????

 

ai primit raspuns mai sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum bre, unde le-a mutat?

 

dar ce am scris?

 

am dat cu paru'?

 

ce naiba? eu ziceam ca asta e forum de oameni fini, ma radem, mai glumim...ce naiba? doar nu am pus poze cu fetite de 4 ani facand pisu?

 

doamne feri....

 

LE

 

am gasit topicul unde e poezelele

pt cei curiosi care nu e sfiosi, minunatiile artei romanesti de la BMW incoace se afla mai nou aici:

/index.php?...6446&st=180

 

asteptam publicul cu caldura si piscoturi.

Edited by zeroo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebarea e serioasa , asta ca sa nu fie mutata la of-topice in Aratura de catre Nenea jandarmul Popescu :yikes: :

 

Ieri am iesit cu mobra vreo 2 ore,

 

la trecere peste denivelari am impresia ca suspensia fata e cam zgomotoasa ..ZDRANGANE...

iar daca stau pe loc si comprim-eliberez fata , la revenire telescoapele cam "fluiera"....

 

sa schimb uleiul ?

s-o fi slabit ceva p-acolo ?

 

cine stie sa spuna si mie !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mah, eu iau mai spre primavara.

 

Multumesc de intrebare :yikes:

 

 

Si io tot mai spre luna mai...sa am caucioace noi la voineasa ! :yikes:

Da' raman fidel Metzeler....

 

 

ziceti mai fratilor..de ce-mi fluiera / zdrangane telescoapele ?

Edited by 22iulian

Share this post


Link to post
Share on other sites
Intrebarea e serioasa , asta ca sa nu fie mutata la of-topice in Aratura de catre Nenea jandarmul Popescu :yikes: :

 

Ieri am iesit cu mobra vreo 2 ore,

 

la trecere peste denivelari am impresia ca suspensia fata e cam zgomotoasa ..ZDRANGANE...

iar daca stau pe loc si comprim-eliberez fata , la revenire telescoapele cam "fluiera"....

 

sa schimb uleiul ?

s-o fi slabit ceva p-acolo ?

 

cine stie sa spuna si mie !

 

Uleiul trebuie schimbat la fiecare 20.000 km. Cand se uzeaza uleiul furca devine foarte elastica nu mai opune rezistenta nici la comprimare nici la revenire, ajunge in capat la cele mai mici denivelari. Daca vrei sa fie mai ferma suspensia pune-i ulei 10W in loc de 7.5. Treaba cu zdranganitul ma face sa cred ca ar fi rulmentii din furca (cei de directie nu de la roata), ori s-a slabit axul, ori sunt terminati. Vezi si in manualul de service la cap32.13 cum se regleaza jocul rulmentilor si http://faq.f650.com/GSFAQs/GSSteeringHeadB...ening%20torques pentru detalii.

Edited by invictus

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi INVICTUS de ajutor dar tot nu sunt prea lamurit fiindca nu vreau o abordare asa de barbara pt ca doresc doar sa schib ghidonul fiindca am avut o asfaltita si e putin strambat . in cazul in care l-ai prezentat tu tr. sa sch. si gumele dar eu vreau doar sa stiu cum sa desfack sarmele . multumesc oricum. :yikes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
mersi INVICTUS de ajutor dar tot nu sunt prea lamurit fiindca nu vreau o abordare asa de barbara pt ca doresc doar sa schib ghidonul fiindca am avut o asfaltita si e putin strambat . in cazul in care l-ai prezentat tu tr. sa sch. si gumele dar eu vreau doar sa stiu cum sa desfack sarmele . multumesc oricum. :yikes:

 

Pai am crezut ca vrei sa schimbi mansoanele. Daca vrei sa dai jos ghidonul as cauta in primul rand mufele in panoul electric din fata bateriei, sub plasticul acela negru. Acolo sigur o sa gasesti senzorul de ambreiaj si blocurile de comenzi stg. dr., probabil si incalzirea in manere, dar ma gandesc ca poti doar sa le desfaci de pe ghidon si sa le lasi atarnate in cabluri.

 

Uite si din manual

post-12027-1232617152_thumb.jpg

post-12027-1232617160_thumb.jpg

post-12027-1232617167_thumb.jpg

post-12027-1232617175_thumb.jpg

post-12027-1232617182_thumb.jpg

Edited by invictus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Caut un surub de fixare a coburilor laterali originali de BMW F650 GS pentru a-l folosi ca model. Cine se poate lipsi de el pentru citeva zile, dati-mi de stire pe PM.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sti invictus, chiar voi incerca sa le dau jos cumva cu maini si cu picioare si daca chiar nu pot, voi demonta toate carenele pana ce tot ii dau de capat. daca nu, atunci le voi taia si le voi pune cate o mufa si asta e. Rainman22 cat despre surub poate ceva poze sau date tehnice nu te ajuta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi binevenit si un desen cu citeva cote dupa care sa se poata ghida un strungar.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu o intrebare ...a incercat cineva dastea dupa louis 10026277 ? cum merg..cat modifica inaltimea..din pacate nu stiu germana asa ca daca ma ajuta cineva e bine venit??

 

Ar fi binevenit si un desen cu citeva cote dupa care sa se poata ghida un strungar.

Multumesc.

 

poate sa te ajute sa si iti deseneze in paint si sa zica cotele si pasul filetului..daca astepti pana luni ti le zic eu..si ti le desenez si le masor cu sublerul

Share this post


Link to post
Share on other sites
am si eu o intrebare ...a incercat cineva dastea dupa louis 10026277 ? cum merg..cat modifica inaltimea..din pacate nu stiu germana asa ca daca ma ajuta cineva e bine venit??

 

 

 

poate sa te ajute sa si iti deseneze in paint si sa zica cotele si pasul filetului..daca astepti pana luni ti le zic eu..si ti le desenez si le masor cu sublerul

 

uite descrierea in engleza: Lucas tail setting lower kit:

With the help of the Lucas tail setting can be lowered sport and route motorcycles with simple means, also attained full growth, and small costs on a shortleg-compatible seat level. For this lower linking of the shock strut is changed by means of two triangles, two connecting rods or a spacer piece from special and in the surface coated steel. Which variant fits, depends on the respective motorcycle, but one is common to all remarks: Despite around full 30 up to the part the seat level lower the full way to work of the central shock strut remains 50 mm. The tail setting lower kits manufactured made of pure high-grade steel, thus is not necessary a later galvanization of the surface. A ABE and an assembly instruction are naturally provided. Larva in Germany.

ATTENTION catalog error:

The correct part numbers of the tail setting for the following motorcycles read:

- GSX-R 600 (WVBG) stock No. 10026253

- GSX-R 750 (WVBD) stock No. 10026253

- GSX-R 600 (WVB2) stock No. 10026256

- GSX-R 750 (WVB3) stock No. 10026256

reference: Abbildung (Schubstangen) dient nur als Beispielfoto.

 

zice lower kit .. ce inaltime ai?

 

uite descrierea in engleza: Lucas tail setting lower kit:

With the help of the Lucas tail setting can be lowered sport and route motorcycles with simple means, also attained full growth, and small costs on a shortleg-compatible seat level. For this lower linking of the shock strut is changed by means of two triangles, two connecting rods or a spacer piece from special and in the surface coated steel. Which variant fits, depends on the respective motorcycle, but one is common to all remarks: Despite around full 30 up to the part the seat level lower the full way to work of the central shock strut remains 50 mm. The tail setting lower kits manufactured made of pure high-grade steel, thus is not necessary a later galvanization of the surface. A ABE and an assembly instruction are naturally provided. Larva in Germany.

ATTENTION catalog error:

The correct part numbers of the tail setting for the following motorcycles read:

- GSX-R 600 (WVBG) stock No. 10026253

- GSX-R 750 (WVBD) stock No. 10026253

- GSX-R 600 (WVB2) stock No. 10026256

- GSX-R 750 (WVB3) stock No. 10026256

reference: Abbildung (Schubstangen) dient nur als Beispielfoto.

 

zice lower kit .. ce inaltime ai?

 

 

am o problema cu bizonul: i-am schimbat bateria deoarece era terminata din varta in saito... bun merg vreo cateva zile intr-o seara am uitat un consumator pe ea (manere incalzite) bateria nu numai ca s-a descarcat dar a si inghetat (s-a facut rotunda) am adus-o in casa am pus-o in apa fierbinte s-a dezghetat am lasat-o vreo 10 ore ca incarcat .. nimic bateria a comis sinucidere , ma duc sa o duc inapoi imi iau delo (am grija sa nu se mai repete situatia cu uitatul manerelor incalzite aprinse) dupa ce am pus delo incarcata bine si nivel bun , nu a mai fost frig ... -2-3 grade . o scot la o plimbare catre santierul unde muncesc la 60 de km de mine, ma prinde lapovita si ninsoarea la intors ., nu o mai scot vreo 4 zile , ieri ma duc sa o pornesc ... surpriza .. nici ceasul in bord nu mai arata . acum am bateria e langa calc si ma uit ca e incarcata abia 75 % sta de cc 12 ore la incarcat !

 

intrebare : ce problema am la instalatia electrica oare? ce consuma bateria? cu varta am trecut prin friguri si perioade de stand -by cu alarma activata multe saptamani si nu era problema asta , mentionez ca am urmatoarele instalate , faruru de ceata , oglinzi cu semnal incorporat , alarma (dezactivata) stop leduri manere incalzite toate montate corect (pana acum nu am avut probleme) nu am mai uitat nici un consumator(singurul consunmator care e pe direct sunt manerele incalzite) multumesc astept pareri pertinente.

Edited by gabrielleru

Share this post


Link to post
Share on other sites
mersi pt pontul cu garniturile de furca .,...

 

mai am o intrebare ,,, un amic de-al meu vrea sa cumpere un bmw f650 gs ,,, stie cineva de oferte ?

 

multumesc

 

 

Poate, DAKAR-DAKAR?

Share this post


Link to post
Share on other sites
am o problema cu bizonul: i-am schimbat bateria deoarece era terminata din varta in saito... bun merg vreo cateva zile intr-o seara am uitat un consumator pe ea (manere incalzite) bateria nu numai ca s-a descarcat dar a si inghetat (s-a facut rotunda) am adus-o in casa am pus-o in apa fierbinte s-a dezghetat am lasat-o vreo 10 ore ca incarcat .. nimic bateria a comis sinucidere , ma duc sa o duc inapoi imi iau delo (am grija sa nu se mai repete situatia cu uitatul manerelor incalzite aprinse) dupa ce am pus delo incarcata bine si nivel bun , nu a mai fost frig ... -2-3 grade . o scot la o plimbare catre santierul unde muncesc la 60 de km de mine, ma prinde lapovita si ninsoarea la intors ., nu o mai scot vreo 4 zile , ieri ma duc sa o pornesc ... surpriza .. nici ceasul in bord nu mai arata . acum am bateria e langa calc si ma uit ca e incarcata abia 75 % sta de cc 12 ore la incarcat !

 

intrebare : ce problema am la instalatia electrica oare? ce consuma bateria? cu varta am trecut prin friguri si perioade de stand -by cu alarma activata multe saptamani si nu era problema asta , mentionez ca am urmatoarele instalate , faruru de ceata , oglinzi cu semnal incorporat , alarma (dezactivata) stop leduri manere incalzite toate montate corect (pana acum nu am avut probleme) nu am mai uitat nici un consumator(singurul consunmator care e pe direct sunt manerele incalzite) multumesc astept pareri pertinente.

 

Pai eu zic asa:

 

1. Porneste motorul si incalzeste-l bine. Tine motorul turat la vreo 3-4000 rot/min si masoara tensiunea pe bornele bateriei cu un voltmetru (DC 20V). Daca iti indica 13.8-14.5V inseamna ca bateria este incarcata corect. Sub sau peste ai o problema la regulatorul de tensiune.

 

2. Daca iti incarca corect opreste motorul, scoate cheia din contact, si inseriaza pe borna + sau - a bateriei un ampermetru. Vezi ce intensitate iti indica. Eu zic sa pui aparatul pe 10 amperi ca sa nu il prajesti si scazi pana poti sa citesti intensitatea (10 A, 1A, 500ma, 200ma etc). Spre exemplu un curent de 500mA iti descarca bateria complet in 24 de ore (capacitatea acumulatorului este de 12Ah). Daca descoperi un consum prea mare verifici prin eliminare care este consumatorul cu pricina (alarma, manere incalzite si ce mai ai tu pe acolo).

Edited by invictus

Share this post


Link to post
Share on other sites
poate sa te ajute sa si iti deseneze in paint si sa zica cotele si pasul filetului..daca astepti pana luni ti le zic eu..si ti le desenez si le masor cu sublerul

 

Nu este graba mare. Multumesc mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E de preferat sa conectezi ampermetrul la borna - a bateriei, ca sa nu produci vreun scurt circuit, acolo ai si un singur cablu, la plus s-ar putea sa ai mai multe dupa cum zici (manere, lumini). Daca nu ai ampermetru poti sa folosesti un bec auto de 12V, daca se aprinde inseamna ca ai un consumator, dar nu o sa stii cat consuma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca uiti consumator si se descarca complet ramane apa in ea (acid fffff slab). apa ingheata, se umfla si sparge placile, deci bateria moare de tot

 

am saito si a pornit impecabil la - 9 grade dupa 4 zile pe bara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma intreaba prietenii :

Unde este cea de-a treia prindere a crash-bar-urilor ..alea poloneze..?

 

Pun poze sa se vada!

pe partea dreapta, al 3 lea punct de sprijin in zona prinderii rozetei de reglaj suspensie spate,

post-27837-1232882228_thumb.jpg

pe partea stanga, al 3lea punct de sprijin in punctul de legatura cadru principal argintiu cu cadru tubular negru "coada"

post-27837-1232882241_thumb.jpg ...e o platbanda acolo ce trece prin spatele cadrului ..punctata cu galben..

 

succesuri !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pai eu zic asa:

 

1. Porneste motorul si incalzeste-l bine. Tine motorul turat la vreo 3-4000 rot/min si masoara tensiunea pe bornele bateriei cu un voltmetru (DC 20V). Daca iti indica 13.8-14.5V inseamna ca bateria este incarcata corect. Sub sau peste ai o problema la regulatorul de tensiune.

 

2. Daca iti incarca corect opreste motorul, scoate cheia din contact, si inseriaza pe borna + sau - a bateriei un ampermetru. Vezi ce intensitate iti indica. Eu zic sa pui aparatul pe 10 amperi ca sa nu il prajesti si scazi pana poti sa citesti intensitatea (10 A, 1A, 500ma, 200ma etc). Spre exemplu un curent de 500mA iti descarca bateria complet in 24 de ore (capacitatea acumulatorului este de 12Ah). Daca descoperi un consum prea mare verifici prin eliminare care este consumatorul cu pricina (alarma, manere incalzite si ce mai ai tu pe acolo).

 

merci mult o sa caut un ampermetru sa masor toate astea . imi e frica...

 

daca uiti consumator si se descarca complet ramane apa in ea (acid fffff slab). apa ingheata, se umfla si sparge placile, deci bateria moare de tot

 

am saito si a pornit impecabil la - 9 grade dupa 4 zile pe bara

placile nu am vazut sa fie rupte sau sparte dar.. la incarcator imi dadea baterie defecta, deci s-au stricat elementii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nici nu prea ai cum sa vezi tare bine gaurile fiind mici. oricum e destul sa ai niste fisuri astfel incat sa nu prea aiba contact dar tu vei avea probleme in continuare. cel mai simplu mod de a incerca sa mai bagi niste viata in acumulator este de a varsa tot electrolitul afara din el si sa bagi altul nou de concentratie aprox 1.26 1.27 si sa-i tragi o incarcare cu max 10% din valoarea acumulatorului pana ce simti ca ajunge la o temp calaie adica ca si urina proaspata de fata mare :scratch: si vei vedea si o usoara fierbere ceva asemanator cu un suc gazos proaspat deschis si apoi vezi tu. oricum daca nu merge poti pune banuti de la corapi pe tejghea si sa iei una noua .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Unde este cea de-a treia prindere a crash-bar-urilor ..alea poloneze..?

 

sa te vad cum schimbi bujia :scratch:

 

 

merci mult o sa caut un ampermetru sa masor toate astea . imi e frica...

 

 

placile nu am vazut sa fie rupte sau sparte dar.. la incarcator imi dadea baterie defecta, deci s-au stricat elementii.

NU masura cu ampermetru. daca nu stii ce faci = buba

 

nu te gandi la rupturi vizibile, ajunge sa aiba mici deformari interne si deplasari ale izolatorului. daca placile se ating nitelus prin miezul ei e pa. ghiata poate face asta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

in cel mai rau caz ampermetrul face buba. Daca masoara pe borna - si face cum am zis mai sus, nu o sa aiba probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pai eu zic asa:

 

1. Porneste motorul si incalzeste-l bine. Tine motorul turat la vreo 3-4000 rot/min si masoara tensiunea pe bornele bateriei cu un voltmetru (DC 20V). Daca iti indica 13.8-14.5V inseamna ca bateria este incarcata corect. Sub sau peste ai o problema la regulatorul de tensiune.

 

2. Daca iti incarca corect opreste motorul, scoate cheia din contact, si inseriaza pe borna + sau - a bateriei un ampermetru. Vezi ce intensitate iti indica. Eu zic sa pui aparatul pe 10 amperi ca sa nu il prajesti si scazi pana poti sa citesti intensitatea (10 A, 1A, 500ma, 200ma etc). Spre exemplu un curent de 500mA iti descarca bateria complet in 24 de ore (capacitatea acumulatorului este de 12Ah). Daca descoperi un consum prea mare verifici prin eliminare care este consumatorul cu pricina (alarma, manere incalzite si ce mai ai tu pe acolo).

 

situatia e asa: am pus bateria incarcata vreo 14 ore pe motor ... a adt sa porneasca.. intr-un final cu greu si multa suferinta a pornit .. se intrerupea ... statea la inceput la 4500 de ture.. fara acceleratie .. mergea naspa .. am accelerat in dusmanie la vreo 7500 de ture.. a mers un timp rotund apoi se intrerupea .. acum e bateria iar la incarcat ... mai incerc o data, maine sa masor . un prieten imi spune ca daca scot o borna la baterie trebuie sa continue sa mearga motorul. asa e? maine o sa-l masor intimp ce e pornit motorul, asta daca reusesc sa-l pornesc. poate sa fie stator rotor sau doar releul de incarcare? am scos toti consumatorii aftermarket.!! e vreme buna si trebuie sa ma misc... stau si ma uit la bmw... :scratch: imi arata: :D

gabi

multumesc pentru pareri. mai astept idei . sapt viitoare imi comand ce ziceti voi ca ar trebui . releul de incarcare merge si de la f 650 numai ca scoate doar 270 de w si nu 400 cum scoate cel de gs

Share this post


Link to post
Share on other sites
....... un prieten imi spune ca daca scot o borna la baterie trebuie sa continue sa mearga motorul. asa e?

 

esti sigur ca ti-e prieten ?

ca de priceput sigur nu se pricepe....

Share this post


Link to post
Share on other sites
situatia e asa: am pus bateria incarcata vreo 14 ore pe motor ... a adt sa porneasca.. intr-un final cu greu si multa suferinta a pornit .. se intrerupea ... statea la inceput la 4500 de ture.. fara acceleratie .. mergea naspa .. am accelerat in dusmanie la vreo 7500 de ture.. a mers un timp rotund apoi se intrerupea .. acum e bateria iar la incarcat ... mai incerc o data, maine sa masor . un prieten imi spune ca daca scot o borna la baterie trebuie sa continue sa mearga motorul. asa e? maine o sa-l masor intimp ce e pornit motorul, asta daca reusesc sa-l pornesc. poate sa fie stator rotor sau doar releul de incarcare? am scos toti consumatorii aftermarket.!! e vreme buna si trebuie sa ma misc... stau si ma uit la bmw... :scratch: imi arata: :D

gabi

multumesc pentru pareri. mai astept idei . sapt viitoare imi comand ce ziceti voi ca ar trebui . releul de incarcare merge si de la f 650 numai ca scoate doar 270 de w si nu 400 cum scoate cel de gs

 

Sa nu scoti niciodata borna de la baterie in timpul functionarii motorului, ai toate sansele sa prajesti regulatorul de tensiune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...