bogdan_harea Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Intradevar foarte periculos defectul asta de proiectare/fabricatie. Cei ce au modelul si anul de fabricatie suspect ar fi indicat sa fie atenti la zona respectiva. Poate fi inspectata atent cu o lupa si cautate micile fisuri ce prevestesc dezastrul. Exista lichide penetrante fluorescente care evidentiaza orice fisura cat de mica, dar nu stiu unde s-ar putea face controlul este. Eventual la o turnatorie de aluminiu mai rasarita care face repere auto eventual. Pe vremuri aveam la fabrica si era un control de rutina. Acum, ca nu mai avem industrie...... . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 (editat) Intradevar foarte periculos defectul asta de proiectare/fabricatie. Cei ce au modelul si anul de fabricatie suspect ar fi indicat sa fie atenti la zona respectiva. Poate fi inspectata atent cu o lupa si cautate micile fisuri ce prevestesc dezastrul. Exista lichide penetrante fluorescente care evidentiaza orice fisura cat de mica, dar nu stiu unde s-ar putea face controlul este. Eventual la o turnatorie de aluminiu mai rasarita care face repere auto eventual. Pe vremuri aveam la fabrica si era un control de rutina. Acum, ca nu mai avem industrie...... . Din ceea ce tin minte, defectul apare la primul model de gs 650. Ulterior au remediat problema. Editat Martie 4, 2009 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 (editat) a mai avut loc discutia asta, problema a fost remediata incepand cu modelul twin spark, adica din 2004. ii multumim lui stifferu pentru grija purtata, si il asteptam cu drag in clubul bmw. sa aiba grija totusi, cateodata se strica si pompa de apa. Editat Martie 4, 2009 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 salut, stiti daca semeringurile de furca de la dakar 2005 se potrivesc la dakar din 2002 ? ca trebuie sa le schimb si unde am sunat erau pe stoc cele din 2005 ,,,, dimensiuni 41/54/11 -- 82 lei perechea f650 clasic, gs si dakar au aceleasi simeringuri, din 93 incoace. Poti sa verifici si tu aici http://www.ascycles.com/illustrated_parts_catalog_main.aspx . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teone Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 a inviat si "viespeaaaaaaaaaaaaa"!!! scriu aici despre asta pentru ca e bine de stiut ce probleme poate cauza "doar" o termocupla:) dupa evenimentul din octombrie anul trecut, descris in topicul "club bmw" la pag.50 (sper sa nu gresesc), singura defectiune notabila a fost ruperea termocuplei, urmata de o fuctionare dubioasa a motorului (zgomot neobisnuit). ieri, impreuna cu mecanicul am schimbat termocupla si am curatat bujia si motorul a pornit si a mers impecabil. mecanicul a justificat in felul urmator functionarea neobisnuita a motorului:calculatorul motocicletei nu mai primea nici un fel de informatie despre temperatura motorului, si dicta mersul neobisnuit al motorului. asadar, SA VINA SOARELE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 brava mai baieti! felicitari! sa ne vedem cu bine si cu mobrele la plimbare! imi inchipui ce fericire e pe voi acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 problema dusei la mecanic preventiv asa mobra , pentru un set de garnituri noi , pompa de apa noua , cu ocazia asta am schimbat si lichidele , nu ca nu ma pricep la toate astea dar nu am avut unde si nici scule (adica cheie dinamometrica) dupa 5300 de ture acum patineaza ambreajul uleiul e unu de (cuvant urat) cu 3 eur kilu rapsol 5w in fine de la ce dracu a inceput sa patineze ambreajul , mentionez ca e un pic de spuma din cand in cand in capul busonului , o mai fi ramas apa in ulei sau ceva , garnituri noi si pompa , a.. si cand pun mana pe furtunele de apa nu mai sunt tari sub presiune cum erau inainte ci pot strange pana se ating peretii furtunelor. inainte nu se intampla asa. sa schimb uleiul sau sa ii fuck una mecanicului (de la bmw mecanicu) . cred ca ma duc zilele astea sa-i fuck una chiar daca nu e de vine asa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 problema dusei la mecanic preventiv asa mobra , pentru un set de garnituri noi , pompa de apa noua , cu ocazia asta am schimbat si lichidele , nu ca nu ma pricep la toate astea dar nu am avut unde si nici scule (adica cheie dinamometrica) dupa 5300 de ture acum patineaza ambreajul uleiul e unu de (cuvant urat) cu 3 eur kilu rapsol 5w in fine de la ce dracu a inceput sa patineze ambreajul , mentionez ca e un pic de spuma din cand in cand in capul busonului , o mai fi ramas apa in ulei sau ceva , garnituri noi si pompa , a.. si cand pun mana pe furtunele de apa nu mai sunt tari sub presiune cum erau inainte ci pot strange pana se ating peretii furtunelor. inainte nu se intampla asa. sa schimb uleiul sau sa ii fuck una mecanicului (de la bmw mecanicu) . cred ca ma duc zilele astea sa-i fuck una chiar daca nu e de vine asa.. Repsol 5W ala nu e cam sintetic? Poate din cauza asta patineaza ambreajul...aditivi...chestii....trestii... Io zic sa-i fu-ti una lu Fritz ala de ma BMW... cosx, uite poze cu toba de suzuki bandit 2 Bre nea...EOS 1 Mark III ala il ai de pe la munca de undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 gs-ul argintiu de pe coubertin sunt eu. dumneata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 problema dusei la mecanic preventiv asa mobra , pentru un set de garnituri noi , pompa de apa noua , cu ocazia asta am schimbat si lichidele , nu ca nu ma pricep la toate astea dar nu am avut unde si nici scule (adica cheie dinamometrica) dupa 5300 de ture acum patineaza ambreajul uleiul e unu de (cuvant urat) cu 3 eur kilu rapsol 5w in fine de la ce dracu a inceput sa patineze ambreajul , mentionez ca e un pic de spuma din cand in cand in capul busonului , o mai fi ramas apa in ulei sau ceva , garnituri noi si pompa , a.. si cand pun mana pe furtunele de apa nu mai sunt tari sub presiune cum erau inainte ci pot strange pana se ating peretii furtunelor. inainte nu se intampla asa. sa schimb uleiul sau sa ii fuck una mecanicului (de la bmw mecanicu) . cred ca ma duc zilele astea sa-i fuck una chiar daca nu e de vine asa.. Se pare ca e de la uleiul sintetic, daca acum l-ai schimbat si pina acum nu ai avut problema asta. Probabil de aia scrie neamtzul in cartea tehnica cu voce tare sa nu folosim decit mineral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 (editat) baieti, care mai aveti de gand sa mergeti la CHEMTRADERS sa va luati mitas, luati doar anvelopele de acolo, nu le si schimbati acolo. Au niste pusti ciobani care efectiv strang la suruburi ca la camion si f.u.t. jentile. Acum aprox o luna au rupt 2 prezoane de la furca la F-ul lui nils, acum am descoperit ca si mie mi-au futat si mie filetul la surubul de siguranta de la furca. Sa nu mai zic de cum arata janta... deci, luati mitas de la ei daca vreti, DAR NU LE SCHIMBATI ACOLO! riscati sa plecati cu mobra pe camion de acolo! Editat Martie 5, 2009 de zeroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 si inca ceva. oferta de la motomania, cu schimbatul gratuit de ulei, include doar manopera gratuita (si poate si o verificare tehnica). uleiul si filtrul de ulei costa. Va zic doar ca sa stiti la ce va asteptati, am trecut astazi pe acolo. Baietii sunt serviabili, mergeti si vedeti. Decat sa va murdariti pe maini, ca niste artisti ce suntem, eu spun ca merita sa lasati niste oameni de se pricep sa o faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 gs-ul argintiu de pe coubertin sunt eu. dumneata? Eu stau oleaca mai incolo, langa blocul Turn de vizavi de McD. Daca tot esti Pantelimonar, da si tu cu buna-ziua pe PANTELIMONARI (nu te lua dupa discutiile imbecile de acolo, ca asa-i cand ai motorul inca virgin pe anul asta). In curand o sa incepem iar sa ne adunam la Rond la Maior Coravu, poate treci su tu pe acolo, mai stam la o poveste, la o berica, ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 baieti, care mai aveti de gand sa mergeti la CHEMTRADERS sa va luati mitas, luati doar anvelopele de acolo, nu le si schimbati acolo. Au niste pusti ciobani care efectiv strang la suruburi ca la camion si f.u.t. jentile. Acum aprox o luna au rupt 2 prezoane de la furca la F-ul lui nils, acum am descoperit ca si mie mi-au futat si mie filetul la surubul de siguranta de la furca. Sa nu mai zic de cum arata janta... deci, luati mitas de la ei daca vreti, DAR NU LE SCHIMBATI ACOLO! riscati sa plecati cu mobra pe camion de acolo! Bre...stai ca nu inteleg, cum sa fuck-a janta ca au strans suruburile prea tare? Si eu dupa ce mi-am schimbat cauciucurile cred ca am stras un pic cam tare prezoanele...dar le-am strans la mana, si ne-am lasat un pic pe ele sa le strangem bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 (editat) pe langa ca au futat suruburile, au futat si janta, ca s-au bagat in ea cu fiarele alea ale lor cand sa imi puna anvelopa pe janta, mi-au lasat santuri in ea de zici ca a trecut un tractor peste...sunt doua bube separate, nu e doar una... nu ma bag sa zic nimic de anvelope ca mitas am si eu, zic numai de aia de le pun pe roata. si apropos, se pregateste un eveniment bmw la bikers in otopeni. o sa primesc un mail de la ei in curand si va anunt ce si cum... cica vor sa lase niste mobre la test drive...va vine sa credeti? Editat Martie 5, 2009 de zeroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 intrebare pt cei ce au manerele incalzite:mi le-am primit si eu de pe un BMW dezmembrat si acu am dilema montarii,se leaga direct pe acumulator prin intrerupator sau trece prin vreun releu? mentionez ca este o rezistenta de nichelina in ele ce ar putea ffbine suge ceva curent din baterie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 (editat) intrebare pt cei ce au manerele incalzite:mi le-am primit si eu de pe un BMW dezmembrat si acu am dilema montarii,se leaga direct pe acumulator prin intrerupator sau trece prin vreun releu?mentionez ca este o rezistenta de nichelina in ele ce ar putea ffbine suge ceva curent din baterie.. Cred ca te-ai cam grabit sa le cumperi si acum o sa iti fie greu sa le montezi din doua motive: 1. ghidonul este diferit la modelul cu mansoane incalzite 2. probabil ca nu ai luat si blocul de comenzi dreapta, cu comutatorul pentru incalzire. In cazul in care reusesti sa le montezi pe ghidonul tau, iti mai trebuie releu, comutator si sigurante (atat pentru comutator cat si pentru mansoane). Cam asa ar trebui sa arate instalatia electrica. Editat Martie 5, 2009 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 invictusule, cred ca tocmai i-ai stricat toata bucuria omului, cu manerele lui incalzite, si l-ai bagat in depresie. depresie pe bune, ce-i drept...da'... nu puteai sa il iei si tu mai cu binisorul? un post ca ii trebuie o siguranta, maine-poimaine ca ii tre si un releu...si tot asa, pana venea vara si nu mai avea nevoie de ele... ............................. Din ce am vazut eu pe afis, cred ca lanseaza k1300. Intamplarea se va intampla pe 14, odata cu nushce etapa de motoGP, care o data cu intamplatul va fi si vizionare la respectiva locatie. Nah, ca am stricat surpriza...Daca e de test drive pt asta care este k1300, nici nu ma obosesc sa ies din casa. Eu pe asa ceva nu urc nici batut cu lantul. Mi-e frica de ea. Cum s-ar spune...sa fie sanatoasa! Nu cred ca vor aduce ei F800, prefera sa le tina acolo sa faca praf decat sa ne faca pofta. Eu unul, daca as merge cu ea juma de ora, si mi-ar placea cum se comporta, poate trec peste faptul ca mai tre bagata o caruta de bani la turatech la buzunar, si m-as gandi serios la un schimb de f-uri. dar asa? ma uit la ea acolo in salon, nu prea zice nimeni din cei doi de au un 800 si un 650 nou nimic pe forum....de unde naiba sa imi fac pofta de ea? en fin, nu e discutie de topicul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockygratiano Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 intrebare pt cei ce au manerele incalzite:mi le-am primit si eu de pe un BMW dezmembrat si acu am dilema montarii,se leaga direct pe acumulator prin intrerupator sau trece prin vreun releu?mentionez ca este o rezistenta de nichelina in ele ce ar putea ffbine suge ceva curent din baterie.. Aici e o lista cu componentele de care ai nevoie pentru a instala manere incalzite pe un motor care nu a fost dotat cu asa ceva. Toate componentele, inclusiv retrofit kit-u, le gasesti la AB, atat doar ca sunt foarte scumpe. Mai jos sunt 2 linkuri care te pot ajuta sa le instalezi daca ti-ai cumparat manerele second si incerci sa-ti improvizezi instalatia. http://f650.com/phpbb3/viewtopic.php?f=9&t=221687 http://f650.com/phpbb3/viewtopic.php?f=9&t=212938 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Stiti pe cineva care vinde o pereche de coburi originali de BMW F650 GS, din aia de aluminiu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Vand eu suportii ca oricum nu vreau coburi "originali" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Stiti pe cineva care vinde o pereche de coburi originali de BMW F650 GS, din aia de aluminiu? suporti am eu, nefolositi. luati de la AB. nu ii vreau ca nu vreau gentile respective. un pm daca esti interesata si ne intelegem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 LOL ... face licitatie .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Stiti pe cineva care vinde o pereche de coburi originali de BMW F650 GS, din aia de aluminiu? Doar capacele de deasupra sunt din aluminiu, in rest tot din plastic sunt. Daca le comanzi noi si dupa seria de shasiu le vei putea incuia si descuia cu cheia de contact. Daca preferi doar din aluminiu vezi la touratech. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Stiti pe cineva care vinde o pereche de coburi originali de BMW F650 GS, din aia de aluminiu? Pe la noi mai rar... Incearca pe e-bay. Pe acolo mai apar din cand in cand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.