Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Abia acum am reusit sa ii fac si eu consumul la al meu ca, la cat ma grabesc tot timpul, am tot uitat... Am constatat ca imi ia 6 si ceva strict mers oras, ceea ce mi se pare cam mult. As vrea sa stiu si la voi cat e consumul, dar numai oras. Motorul e 2005, cu 5.000 km, iar mersul meu, recunosc, e cam smucit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia acum am reusit sa ii fac si eu consumul la al meu ca, la cat ma grabesc tot timpul, am tot uitat... Am constatat ca imi ia 6 si ceva strict mers oras, ceea ce mi se pare cam mult. As vrea sa stiu si la voi cat e consumul, dar numai oras. Motorul e 2005, cu 5.000 km, iar mersul meu, recunosc, e cam smucit...

 

Si al meu mananca la fel, 6 si ceva. La traficul din Bucuresti e normal sa fie asa....cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia acum am reusit sa ii fac si eu consumul la al meu ca, la cat ma grabesc tot timpul, am tot uitat... Am constatat ca imi ia 6 si ceva strict mers oras, ceea ce mi se pare cam mult. As vrea sa stiu si la voi cat e consumul, dar numai oras. Motorul e 2005, cu 5.000 km, iar mersul meu, recunosc, e cam smucit...

 

si mie imi ia cam 7 la mers sportiv si in oras...

 

@Trumansky

 

Good job!

De unde ai luat suportul?

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia acum am reusit sa ii fac si eu consumul la al meu ca, la cat ma grabesc tot timpul, am tot uitat... Am constatat ca imi ia 6 si ceva strict mers oras, ceea ce mi se pare cam mult. As vrea sa stiu si la voi cat e consumul, dar numai oras. Motorul e 2005, cu 5.000 km, iar mersul meu, recunosc, e cam smucit...

 

4,7 % :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersul meu e cam smucit, nu stiu daca e totuna cu sportiv. :huh: Atunci, sa inteleg ca am motive sa ma linistesc... Oricum, azi i-am pus benzina pana la capac, l-am pus iar pe zero si ii fac din nou consumul la urmatorul plin. Sa vedem ce-o iesi... A, si incerc sa merg mai linistita desi, na, traficul e cum e, timpul din ce in ce mai scurt... Mersi baieti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersul meu e cam smucit, nu stiu daca e totuna cu sportiv. :P Atunci, sa inteleg ca am motive sa ma linistesc... Oricum, azi i-am pus benzina pana la capac, l-am pus iar pe zero si ii fac din nou consumul la urmatorul plin. Sa vedem ce-o iesi... A, si incerc sa merg mai linistita desi, na, traficul e cum e, timpul din ce in ce mai scurt... Mersi baieti!

 

:huh: incearca si http://www.spritmonitor.de/en/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu problema mea legata de ventilator, care nu mai vrea sa porneasca.

la indicatiile lui invictus am verificat daca merge ventilatorul cuplandu-l pe direct la baterie si a pornit.

am verificat de asemenea si siguranta si este ok si aceasta.

o sa procedez la resetarea calculatorului, pentru ca am schimbat de curand termocupla si ma gandesc si la posibilitatea de a nu o sesiza calculatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@THC

@Uzunu

Suportul l-a facut un baiat de pe forum, Piccolino. A costat 40 si ceva de euro. Nu este tocmai ieftin dar este deosebit de bine facut. Practic i-am aratat o poza de pe Chain Gang, a facut masuratori si a iesit la fel ca cel din poza.

Proiectoarele le-am luat din targ din Vitan. Eu le-am gasit cu 65Ron. Pe la tarabe sunt intre 70 si 80Ron. Sunt din aluminiu, au lupe si sunt foarte ok. Le-am schimbat becurile cu unele Philips H3. In rest...sarme, suruburi, papuci si un relelu de lumini de 6Ron.

Uite si schema electrica. In schema iti arata si cum sa le faci pentru a da flashuri cu ele. Eu nu le-am pus si pe faza mare.

post-21645-1239546049_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era vorba de oras :huh: afara mi-a luat si mie sub 4 % la mers cam cu 90-100.

 

Nu vreau sa te contrazic dar probabil ca la tine-n oras nu e trafic sau pe traseul pe care mergi tu nu este trafic de obicei si-ti permiti sa mergi constant macar cu viteza legala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu problema mea legata de ventilator, care nu mai vrea sa porneasca.

 

Bre, tu esti sigur ca nu te stresezi degeaba? S-a incalzit afara, e normal sa simti partile mai calde ale motorului altfel decat in februarie.... Acum, de! Tu-ti cunosti fierul cel mai bine dar daca ventilatorul functioneaza si nici nu se aprinde becul de temperatura din bord... s-ar putea sa-ti faci griji inutil... O idee buna ar fi poate sa-ti iei de la Louis un termometru pt. ulei (din ala ce se monteaza in locul busonului) si sa vezi ce-ti indica.

 

Hai Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , Vlad ma numesc din Brasov si am trecut si eu de curand pe un BMW F650GS Dakar si vroiam sa va intreb cateva lucruri pt ca am rasfoit topicu asta dar n-am gasit toate informatiile care ma interesau si anume:

 

1. In service manual imi da niste indicatii (Brand-name HD oil, API classification SF, SG or SH;suffix letters CD or CE are permitted; alternatively,brand-name HD oil of CCMC classification G4 or G5; suffix PD2 is permitted.) ...zau n-am inteles nimic din astea, daca-mi puteti spune exact ce ulei sa caut mai pe romaneste v-as fi recunoscator... si tot legat de nivelul de ulei am inteles ca se verifica la cald, si nivelul nu trebuie sa depaseasca mijlocul "vizorului" ... dar trebuie sa se vada ceva!??!

Va multumesc... o sa revin cu ceva poze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , Vlad ma numesc din Brasov si am trecut si eu de curand pe un BMW F650GS Dakar si vroiam sa va intreb cateva lucruri pt ca am rasfoit topicu asta dar n-am gasit toate informatiile care ma interesau si anume:

 

1. In service manual imi da niste indicatii (Brand-name HD oil, API classification SF, SG or SH;suffix letters CD or CE are permitted; alternatively,brand-name HD oil of CCMC classification G4 or G5; suffix PD2 is permitted.) ...zau n-am inteles nimic din astea, daca-mi puteti spune exact ce ulei sa caut mai pe romaneste v-as fi recunoscator... si tot legat de nivelul de ulei am inteles ca se verifica la cald, si nivelul nu trebuie sa depaseasca mijlocul "vizorului" ... dar trebuie sa se vada ceva!??!

Va multumesc... o sa revin cu ceva poze...

 

Salut Vlad

 

Sa-ti traiasca... Dakarul !! :)

Daca ai sa te duci la Automobile Bavaria sa-ti schimbi uleiul, iti vor pune 15w-40, ulei normal ce-l pun si in masini! :D

Deci... important este se nu folosesti ulei sintetic. Semi-sintetic cel mult. Cei mai multi de pe aici (eu inclusiv) sunt multumiti de Motul 15w-50 pentru perioada verii.

Cu nivelul uleiului, nu te chinui prea mult sa vezi ceva prin ferestruica aia. Verifica-l cu joja. E cel mai sigur. La cald, intr-adevar...

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...