Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Merci :D

Daca mai ai si alte sfaturi legate de problema asta, eu stau cu urechile ciulite, ca ma paste un schimb in curand.

Sau poate, daca ai chef, sa-mi zici cum se face asa, pas cu pas. Imi cam imaginez eu dar n-am mai schimbat pana acum kit-ul de lant si nu vreau sa fac vreo tampenie. Uite, spre ex. eu as fi blocat axul ca sa desurubez piulita bagand in viteza..... :D ..............acum imi dau seama ca varianta spusa de tine e mult mai buna.

cel mai bun sfat - cauta pe unu sa ilschimbe. cu 50 ron ai rezolvat. nu merita efortul daca nu ai toate sculele. mai bine te plimbi in cele 2 -3 ore care le-ai pierde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca ti-ai luat cutiile de la AB sau alt dealer bmw, si ti-au luat seria de sasiu ca informatie, probabil ca de asta ai aceeasi cheie. Se taxeaza putin in plus ca sa ai aceeasi cheie ca si cea de contact.

 

Daca le-ai luat de pe net, de la prieteni, cunoscuti...atunci considera ca ai avut bafta. Poate chiar erau luate aiurea de cineva cu aceeasi cheie ca si la tine, si uite, prin ceva minune a cerului, au ajuns la tine, fix unde trebuia. Sau, poate sunt uzate incuietorile, si merg deschise cu orice surubelnita... de asta se potriveste cheia de la contact... Incearca sa vezi daca cheia de la cutii se potriveste in contact. Daca nu, sunt uzate incuietorile.

 

Deci, de unde si cu cat le-ai luat?

 

PS Cum mai e in cluj, tot asa fain?

Editat de zeroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

-da e super fain mai ales ca a venit vremea buna,daca vii prin cj :D

-coburile sunt sh le-am cumparat de pe net de la cineva de pe forum,cele doua chei cu care au venit le-am pus bine,intr-un loc sigur de nu le mai gasesc,butucii inchizatoarelor nu par sa fie uzati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pinioane pinioane, dar ce fack eu cu aripa superioara de fata care tine ciocul si este sub far si apara radiatorul de noroi sau cacao sau ce o fi ?? aveti idee de unde pot cumpara una? merci!

 

Daca vrei nou-nouta...nu-s mecanic..nu ma bag.

Daca vrei una sa-ti faci treaba..tine-te de capul meu ..ma duc maine -poimaine sa-i fac o poza celei vechi a mea...am schimbat-o cu alta noua dupa o tavaleala ..da' eu cred ca e buna..

 

Ca oi bea si eu vreo bere -doua de la tine ..nah...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i need help! :) ...mi-am cumparat un kit de lant nou si vreau sa-l montez singur ,....da problema e ca din ce am studiat pana acum trebuie sa demontez bascula.....

 

Are cineva o descriere amanuntita a procedeului de montare, sau un filmulet , ca eu n-am gasit pe net mare lucru.

 

Hai noroc!!! si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am schimbat si eu kitu de lant... ala original e nituit, am pus flexu pe el...Pana n-am gasit o tubulara de 30 n-am reusit sa desfacem piulita de la pinion...

N-am desfacut nici o bascula...trebuie sa dai jos doar roata spate si capacul de la pinion... nu inteleg ce treaba are cu bascula... :) plm, scurt si la obiect...

Urmeaza sa-i fac schimburile de lichide, ulei motor+filtru,ulei in fruca, schimbat lichidu de frana si antigelu... si nu mai am treaba ... adica stau cu sufletu impacat ca are tot ce-i trebe :bigstar:

Editat de antemiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cam priceput eu cum se schimba....dar am o nelamurire; ...daca desfac suruburile de la bratele amorizorului...alea care se prind pe bascula(eu asa am inteles ca trebuie) , banuiesc ca o sa-mi sara telescopul in cap...cum fac sa nu?! ...stiu ca exista o presa pt suspensie...nu o am, cum improvizez ceva?...am vazut o schema in cartea de service cu o curea ...oare merge? voi cu ce ati strans arcul respectiv sa nu sara?????

 

precizez ca lantul e nituit de jur imprejur si nu vreau sa-l desfac cum unii mecanici m-au sfatuit :)

Editat de nelluu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...daca desfac suruburile de la bratele amorizorului...

precizez ca lantul e nituit de jur imprejur si nu vreau sa-l desfac cum unii mecanici m-au sfatuit :)

 

Nu desfaci decat surubul ce prinde bascula de cadru. Ocazie cu care mai si cureti si ungi toata bucsaraia aferenta. Ar trebui sa poti baga lantul...

Si daca tot a venit nituit de la mama lui... lasa-l asa zic eu

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dai jos bascula daca vine lantul gata nituit...altfel pui flexul pe el de nou, nu?

eu unul am mai multa incredere cand dau bascula jos , o curat pun vaselina la bucsele alea de la bascula , nu mai pun flexul pe lant , consider ca daca ai schimbat asa o data , nu mai vrei altfel sa schimbi lantul .

 

Nu desfaci decat surubul ce prinde bascula de cadru. Ocazie cu care mai si cureti si ungi toata bucsaraia aferenta. Ar trebui sa poti baga lantul...

Si daca tot a venit nituit de la mama lui... lasa-l asa zic eu

Bafta!

:) i agree.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfaturi, ca daca m-as fi luat dupa anumite scrieri as fi facut bucati motocicleta.....gata nu va mai intreb nimicuri din astea ca o sa ma credeti retardat.. :bigstar:

 

Trebuie totusi sa v-o prezint pe Iassmina ! (e blonda cu tenul albastru caprioara....) :)

post-8355-1240696269_thumb.jpg

post-8355-1240696289_thumb.jpg

Editat de nelluu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dai jos bascula daca vine lantul gata nituit...altfel pui flexul pe el de nou, nu?

 

Stai nene, nu ma lua ironic, eu n-am mai intalnit lant sa vina gata nituit... de asta nu intelegeam de unde pana unde se ajunge la desfacutu basculei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut posesorii de BMW.

 

Posesor de F 650 GS din 2003, cumparat din Germania in aprilie 2004, al doilea proprietar, 54000km in momentul achizitiei, 66666 acum.

 

Este primul meu motor, pana sa il cumpar nu stiam sa ma car cu motorul, el m-a invatat :) , primi 6000km parcuri cu permisul suspendat fara drept de reducere, restul in legalitate.

Schimburile de ulei, 3 la numar, efectuate personal, deloc scumpe, am insa acum o problema:

 

-am citit primele 40 de pagini ale acestui topic si inca mai citesc dar... garnitura de chiulasa arsa, azi-noapte am ramas fara lichid de racire si la sfatul mecanicului am deschis capacul de la ulei si atisnit mai ceva ca sampania.

 

De unde pot comanda garnitura de chiulasa? Am cautat in catalogul de Louis2008 si nu am gasit nimic, poate nu am stiut ce sa caut sau dupa ce cod.

 

Pt cei care au schimbat garnitura de chiulasa si alte garnituri la BMW, ma pot ajuta cu informatii referitoare de unde as putea comanda?

 

La cumparare motorul a fost echipat cu Metzeler, gume f bune de touring. Acum este incaltat cu Heidenau K60 care din partea mea au nota 10 din 10 la toate capitolele exceptind uzura (cel putin pe spate) f rapida- f bune pe ploaie, pe drumuri cu placi de beton, cu asfalt ,pe offroad.

 

Am fost cu el si pe offroad si pe asfalt si nu am nemultumiri. Din punctul meu de vedere este o motocicleta f maleabila.

 

Multumesc si asfalt uscat!

post-35657-1240821659_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai nene, nu ma lua ironic, eu n-am mai intalnit lant sa vina gata nituit... de asta nu intelegeam de unde pana unde se ajunge la desfacutu basculei...

 

din cate stiu eu, lantul original e de tip "seamless" adica gata nituit si necesita demontarea basculei.

cele aftermarket sunt in majoritate cu master link

 

Salut posesorii de BMW.

 

Posesor de F 650 GS din 2003, cumparat din Germania in aprilie 2004, al doilea proprietar, 54000km in momentul achizitiei, 66666 acum.

 

Este primul meu motor, pana sa il cumpar nu stiam sa ma car cu motorul, el m-a invatat :) , primi 6000km parcuri cu permisul suspendat fara drept de reducere, restul in legalitate.

Schimburile de ulei, 3 la numar, efectuate personal, deloc scumpe, am insa acum o problema:

 

-am citit primele 40 de pagini ale acestui topic si inca mai citesc dar... garnitura de chiulasa arsa, azi-noapte am ramas fara lichid de racire si la sfatul mecanicului am deschis capacul de la ulei si atisnit mai ceva ca sampania.

 

De unde pot comanda garnitura de chiulasa? Am cautat in catalogul de Louis2008 si nu am gasit nimic, poate nu am stiut ce sa caut sau dupa ce cod.

 

Pt cei care au schimbat garnitura de chiulasa si alte garnituri la BMW, ma pot ajuta cu informatii referitoare de unde as putea comanda?

 

La cumparare motorul a fost echipat cu Metzeler, gume f bune de touring. Acum este incaltat cu Heidenau K60 care din partea mea au nota 10 din 10 la toate capitolele exceptind uzura (cel putin pe spate) f rapida- f bune pe ploaie, pe drumuri cu placi de beton, cu asfalt ,pe offroad.

 

Am fost cu el si pe offroad si pe asfalt si nu am nemultumiri. Din punctul meu de vedere este o motocicleta f maleabila.

 

Multumesc si asfalt uscat!

 

Salut, vezi la link-ul de mai jos pentru coduri

Schema

coduri

Incearca sa dai un telefon la Automobila Bavaria www.bmw-motorrad.ro

Ei ar trebuis a aiba cu siguranta piesa.

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei care au schimbat garnitura de chiulasa si alte garnituri la BMW, ma pot ajuta cu informatii referitoare de unde as putea comanda?

 

La cumparare motorul a fost echipat cu Metzeler, gume f bune de touring. Acum este incaltat cu Heidenau K60 care din partea mea au nota 10 din 10 la toate capitolele exceptind uzura (cel putin pe spate) f rapida- f bune pe ploaie, pe drumuri cu placi de beton, cu asfalt ,pe offroad.

 

Am fost cu el si pe offroad si pe asfalt si nu am nemultumiri. Din punctul meu de vedere este o motocicleta f maleabila.

 

Multumesc si asfalt uscat!

veste proasta pentru tine. de obicei daca arzi garnitura de chiulasa trebuie sa planezi chiulasa, altfel o va arde rapid pe urmatoarea. apoi dupa garnitura noua tre sa refaci jocul la supape

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut posesorii de BMW.

 

Posesor de F 650 GS din 2003, cumparat din Germania in aprilie 2008, al doilea proprietar, 54000km in momentul achizitiei, 66666 acum.

 

Este primul meu motor, pana sa il cumpar nu stiam sa ma car cu motorul, el m-a invatat :) , primi 6000km parcuri cu permisul suspendat fara drept de reducere, restul in legalitate.

Schimburile de ulei, 3 la numar, efectuate personal, deloc scumpe, am insa acum o problema:

 

-am citit primele 40 de pagini ale acestui topic si inca mai citesc dar... garnitura de chiulasa arsa, azi-noapte am ramas fara lichid de racire si la sfatul mecanicului am deschis capacul de la ulei si atisnit mai ceva ca sampania.

 

De unde pot comanda garnitura de chiulasa? Am cautat in catalogul de Louis2008 si nu am gasit nimic, poate nu am stiut ce sa caut sau dupa ce cod.

 

Pt cei care au schimbat garnitura de chiulasa si alte garnituri la BMW, ma pot ajuta cu informatii referitoare de unde as putea comanda?

 

La cumparare motorul a fost echipat cu Metzeler, gume f bune de touring. Acum este incaltat cu Heidenau K60 care din partea mea au nota 10 din 10 la toate capitolele exceptind uzura (cel putin pe spate) f rapida- f bune pe ploaie, pe drumuri cu placi de beton, cu asfalt ,pe offroad.

 

Am fost cu el si pe offroad si pe asfalt si nu am nemultumiri. Din punctul meu de vedere este o motocicleta f maleabila.

 

Multumesc si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai musiu care este

 

unu la mana, ce ti-ai luat tu, (de placute de frana vb) la pretul ala nu este brembo.

 

observ ca mai jos zici cev de ferodo.

 

e o MAAAAAAAAARE diferenta. Eu zic sa nu va zgarciti la frane.

Placutele de la Bavaria sunt Brembo, si impreuna ajung undeva la aproape 4 milioane. 1.6 spatele si vreo 2 milioane fata.

 

Dar crede-ma, am avut ferodo platinium, dupa 10 mii de mers cu brembo, si am simtit o diferenta imensa. Parca aluneca fier pe fier, frana mult mai "laptos-cremos" decat placutele brembo. La 20 de mii de km, le-am schimbat din nou cu brembo, si am simtit de ce nu imi place cum franeaza mobra cu ferodo. Cand ating frana, parca musca ceva din disc. Se simte clar.

 

Nu e un domeniu unde as incerca sa ma ieftinesc. Prefer sa dau un ban si sa fiu sigur.

 

Plus ca, senzatia mea de fier-pe-fier era pe bune, placutele ferodo mi-au tocit putin din discurile de frana. Si alea sunt "putin" mai scumpe decat placutele...

 

In rest, bafta mare cu buba la mobra...pare a fi destul de serioasa. Daca nu te pricepi, mai bine du micuta la un doctor. In rest, de piese, poti intreba clar la AB aici in bucuresti. Sau pe userul "gabrielleru" de aici de pe forum, el mai aduce tot felul de chestii de BMW.

 

Hai sa fim sanatosi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...