66c-bmw Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 salut, -da e super fain mai ales ca a venit vremea buna,daca vii prin cj -coburile sunt sh le-am cumparat de pe net de la cineva de pe forum,cele doua chei cu care au venit le-am pus bine,intr-un loc sigur de nu le mai gasesc,butucii inchizatoarelor nu par sa fie uzati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 pinioane pinioane, dar ce fack eu cu aripa superioara de fata care tine ciocul si este sub far si apara radiatorul de noroi sau cacao sau ce o fi ?? aveti idee de unde pot cumpara una? merci! Daca vrei nou-nouta...nu-s mecanic..nu ma bag. Daca vrei una sa-ti faci treaba..tine-te de capul meu ..ma duc maine -poimaine sa-i fac o poza celei vechi a mea...am schimbat-o cu alta noua dupa o tavaleala ..da' eu cred ca e buna.. Ca oi bea si eu vreo bere -doua de la tine ..nah... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 i need help! ...mi-am cumparat un kit de lant nou si vreau sa-l montez singur ,....da problema e ca din ce am studiat pana acum trebuie sa demontez bascula..... Are cineva o descriere amanuntita a procedeului de montare, sau un filmulet , ca eu n-am gasit pe net mare lucru. Hai noroc!!! si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 (editat) Ia cititi va rog cateva pagini in spate ! S-a vorbit tocmai despre asta ! Bafta ! Adica de AICI. Editat Aprilie 25, 2009 de alexxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Ia cititi va rog cateva pagini in spate ! S-a vorbit tocmai despre asta ! Bafta ! Adica de AICI. gata m-am lamurit....ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 (editat) Azi am schimbat si eu kitu de lant... ala original e nituit, am pus flexu pe el...Pana n-am gasit o tubulara de 30 n-am reusit sa desfacem piulita de la pinion... N-am desfacut nici o bascula...trebuie sa dai jos doar roata spate si capacul de la pinion... nu inteleg ce treaba are cu bascula... plm, scurt si la obiect... Urmeaza sa-i fac schimburile de lichide, ulei motor+filtru,ulei in fruca, schimbat lichidu de frana si antigelu... si nu mai am treaba ... adica stau cu sufletu impacat ca are tot ce-i trebe Editat Aprilie 25, 2009 de antemiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 dai jos bascula daca vine lantul gata nituit...altfel pui flexul pe el de nou, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 (editat) am cam priceput eu cum se schimba....dar am o nelamurire; ...daca desfac suruburile de la bratele amorizorului...alea care se prind pe bascula(eu asa am inteles ca trebuie) , banuiesc ca o sa-mi sara telescopul in cap...cum fac sa nu?! ...stiu ca exista o presa pt suspensie...nu o am, cum improvizez ceva?...am vazut o schema in cartea de service cu o curea ...oare merge? voi cu ce ati strans arcul respectiv sa nu sara????? precizez ca lantul e nituit de jur imprejur si nu vreau sa-l desfac cum unii mecanici m-au sfatuit Editat Aprilie 25, 2009 de nelluu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 ...daca desfac suruburile de la bratele amorizorului...precizez ca lantul e nituit de jur imprejur si nu vreau sa-l desfac cum unii mecanici m-au sfatuit Nu desfaci decat surubul ce prinde bascula de cadru. Ocazie cu care mai si cureti si ungi toata bucsaraia aferenta. Ar trebui sa poti baga lantul... Si daca tot a venit nituit de la mama lui... lasa-l asa zic eu Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 dai jos bascula daca vine lantul gata nituit...altfel pui flexul pe el de nou, nu? eu unul am mai multa incredere cand dau bascula jos , o curat pun vaselina la bucsele alea de la bascula , nu mai pun flexul pe lant , consider ca daca ai schimbat asa o data , nu mai vrei altfel sa schimbi lantul . Nu desfaci decat surubul ce prinde bascula de cadru. Ocazie cu care mai si cureti si ungi toata bucsaraia aferenta. Ar trebui sa poti baga lantul...Si daca tot a venit nituit de la mama lui... lasa-l asa zic eu Bafta! i agree. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 (editat) Multumesc de sfaturi, ca daca m-as fi luat dupa anumite scrieri as fi facut bucati motocicleta.....gata nu va mai intreb nimicuri din astea ca o sa ma credeti retardat.. Trebuie totusi sa v-o prezint pe Iassmina ! (e blonda cu tenul albastru caprioara....) Editat Aprilie 25, 2009 de nelluu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 iassmina sau ia-ti mana? sa-ti traiasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 dai jos bascula daca vine lantul gata nituit...altfel pui flexul pe el de nou, nu? Stai nene, nu ma lua ironic, eu n-am mai intalnit lant sa vina gata nituit... de asta nu intelegeam de unde pana unde se ajunge la desfacutu basculei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mountainbikefreak_99 Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Cat costa placutele de frana spate, la Bavaria? Sal. PLacute pt gs fata/spate Brembo 160 lei, schimbare in 30 min, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mountainbikefreak_99 Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Salut posesorii de BMW. Posesor de F 650 GS din 2003, cumparat din Germania in aprilie 2004, al doilea proprietar, 54000km in momentul achizitiei, 66666 acum. Este primul meu motor, pana sa il cumpar nu stiam sa ma car cu motorul, el m-a invatat , primi 6000km parcuri cu permisul suspendat fara drept de reducere, restul in legalitate. Schimburile de ulei, 3 la numar, efectuate personal, deloc scumpe, am insa acum o problema: -am citit primele 40 de pagini ale acestui topic si inca mai citesc dar... garnitura de chiulasa arsa, azi-noapte am ramas fara lichid de racire si la sfatul mecanicului am deschis capacul de la ulei si atisnit mai ceva ca sampania. De unde pot comanda garnitura de chiulasa? Am cautat in catalogul de Louis2008 si nu am gasit nimic, poate nu am stiut ce sa caut sau dupa ce cod. Pt cei care au schimbat garnitura de chiulasa si alte garnituri la BMW, ma pot ajuta cu informatii referitoare de unde as putea comanda? La cumparare motorul a fost echipat cu Metzeler, gume f bune de touring. Acum este incaltat cu Heidenau K60 care din partea mea au nota 10 din 10 la toate capitolele exceptind uzura (cel putin pe spate) f rapida- f bune pe ploaie, pe drumuri cu placi de beton, cu asfalt ,pe offroad. Am fost cu el si pe offroad si pe asfalt si nu am nemultumiri. Din punctul meu de vedere este o motocicleta f maleabila. Multumesc si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 (editat) Stai nene, nu ma lua ironic, eu n-am mai intalnit lant sa vina gata nituit... de asta nu intelegeam de unde pana unde se ajunge la desfacutu basculei... din cate stiu eu, lantul original e de tip "seamless" adica gata nituit si necesita demontarea basculei. cele aftermarket sunt in majoritate cu master link Salut posesorii de BMW. Posesor de F 650 GS din 2003, cumparat din Germania in aprilie 2004, al doilea proprietar, 54000km in momentul achizitiei, 66666 acum. Este primul meu motor, pana sa il cumpar nu stiam sa ma car cu motorul, el m-a invatat , primi 6000km parcuri cu permisul suspendat fara drept de reducere, restul in legalitate. Schimburile de ulei, 3 la numar, efectuate personal, deloc scumpe, am insa acum o problema: -am citit primele 40 de pagini ale acestui topic si inca mai citesc dar... garnitura de chiulasa arsa, azi-noapte am ramas fara lichid de racire si la sfatul mecanicului am deschis capacul de la ulei si atisnit mai ceva ca sampania. De unde pot comanda garnitura de chiulasa? Am cautat in catalogul de Louis2008 si nu am gasit nimic, poate nu am stiut ce sa caut sau dupa ce cod. Pt cei care au schimbat garnitura de chiulasa si alte garnituri la BMW, ma pot ajuta cu informatii referitoare de unde as putea comanda? La cumparare motorul a fost echipat cu Metzeler, gume f bune de touring. Acum este incaltat cu Heidenau K60 care din partea mea au nota 10 din 10 la toate capitolele exceptind uzura (cel putin pe spate) f rapida- f bune pe ploaie, pe drumuri cu placi de beton, cu asfalt ,pe offroad. Am fost cu el si pe offroad si pe asfalt si nu am nemultumiri. Din punctul meu de vedere este o motocicleta f maleabila. Multumesc si asfalt uscat! Salut, vezi la link-ul de mai jos pentru coduri Schema coduri Incearca sa dai un telefon la Automobila Bavaria www.bmw-motorrad.ro Ei ar trebuis a aiba cu siguranta piesa. Editat Aprilie 27, 2009 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Sal. PLacute pt gs fata/spate Brembo 160 lei, schimbare in 30 min, 160 lei ambele sau 160 lei fatza + 160 lei spatele ? si ce marca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mountainbikefreak_99 Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 160 lei ambele sau 160 lei fatza + 160 lei spatele ? si ce marca ? rectific spate 90 lei, 70 lei iar pe ele scrie www.federal-mogul.com/ferodoracing, cumparate de la MaxiScooter la iesirea din Sag spre Timisoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Pt cei care au schimbat garnitura de chiulasa si alte garnituri la BMW, ma pot ajuta cu informatii referitoare de unde as putea comanda? La cumparare motorul a fost echipat cu Metzeler, gume f bune de touring. Acum este incaltat cu Heidenau K60 care din partea mea au nota 10 din 10 la toate capitolele exceptind uzura (cel putin pe spate) f rapida- f bune pe ploaie, pe drumuri cu placi de beton, cu asfalt ,pe offroad. Am fost cu el si pe offroad si pe asfalt si nu am nemultumiri. Din punctul meu de vedere este o motocicleta f maleabila. Multumesc si asfalt uscat! veste proasta pentru tine. de obicei daca arzi garnitura de chiulasa trebuie sa planezi chiulasa, altfel o va arde rapid pe urmatoarea. apoi dupa garnitura noua tre sa refaci jocul la supape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mountainbikefreak_99 Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Salut posesorii de BMW. Posesor de F 650 GS din 2003, cumparat din Germania in aprilie 2008, al doilea proprietar, 54000km in momentul achizitiei, 66666 acum. Este primul meu motor, pana sa il cumpar nu stiam sa ma car cu motorul, el m-a invatat , primi 6000km parcuri cu permisul suspendat fara drept de reducere, restul in legalitate. Schimburile de ulei, 3 la numar, efectuate personal, deloc scumpe, am insa acum o problema: -am citit primele 40 de pagini ale acestui topic si inca mai citesc dar... garnitura de chiulasa arsa, azi-noapte am ramas fara lichid de racire si la sfatul mecanicului am deschis capacul de la ulei si atisnit mai ceva ca sampania. De unde pot comanda garnitura de chiulasa? Am cautat in catalogul de Louis2008 si nu am gasit nimic, poate nu am stiut ce sa caut sau dupa ce cod. Pt cei care au schimbat garnitura de chiulasa si alte garnituri la BMW, ma pot ajuta cu informatii referitoare de unde as putea comanda? La cumparare motorul a fost echipat cu Metzeler, gume f bune de touring. Acum este incaltat cu Heidenau K60 care din partea mea au nota 10 din 10 la toate capitolele exceptind uzura (cel putin pe spate) f rapida- f bune pe ploaie, pe drumuri cu placi de beton, cu asfalt ,pe offroad. Am fost cu el si pe offroad si pe asfalt si nu am nemultumiri. Din punctul meu de vedere este o motocicleta f maleabila. Multumesc si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 bai musiu care este unu la mana, ce ti-ai luat tu, (de placute de frana vb) la pretul ala nu este brembo. observ ca mai jos zici cev de ferodo. e o MAAAAAAAAARE diferenta. Eu zic sa nu va zgarciti la frane. Placutele de la Bavaria sunt Brembo, si impreuna ajung undeva la aproape 4 milioane. 1.6 spatele si vreo 2 milioane fata. Dar crede-ma, am avut ferodo platinium, dupa 10 mii de mers cu brembo, si am simtit o diferenta imensa. Parca aluneca fier pe fier, frana mult mai "laptos-cremos" decat placutele brembo. La 20 de mii de km, le-am schimbat din nou cu brembo, si am simtit de ce nu imi place cum franeaza mobra cu ferodo. Cand ating frana, parca musca ceva din disc. Se simte clar. Nu e un domeniu unde as incerca sa ma ieftinesc. Prefer sa dau un ban si sa fiu sigur. Plus ca, senzatia mea de fier-pe-fier era pe bune, placutele ferodo mi-au tocit putin din discurile de frana. Si alea sunt "putin" mai scumpe decat placutele... In rest, bafta mare cu buba la mobra...pare a fi destul de serioasa. Daca nu te pricepi, mai bine du micuta la un doctor. In rest, de piese, poti intreba clar la AB aici in bucuresti. Sau pe userul "gabrielleru" de aici de pe forum, el mai aduce tot felul de chestii de BMW. Hai sa fim sanatosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 (editat) am pus lucas organice pe fatza si sunt foarte ok. -1mil am avut ferodo sinterizate si intr-adevar frana aiurea si scartia urat. la mine au tinut 10 mii km. au atacat discul, etc placute brembo de fatza - de la reprezentanta aprilia - 1,2 mil - pt un pegaso. si etrierul e identic Editat Aprilie 28, 2009 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 si robbieb are lucas, si am inteles ca sunt ok. eu nu le-am incercat, de aia nu imi dau cu parerea. E bine de stiut ca pretul difera la reprezentante diferite... si , pt ca te vad aici, DE CE AI VANDUT KTM-ul breeeee extremusski? mobra de care m-am indragostit eu.... de ce nu m-ai intrebat si pe mine ceva poate faceam o treaba impreuna.... porcule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Eu am luat zilele trecute pentru F-ul meu placute fata spate de la Bavaria. 158 lei fata si 142 spatele. Nu am intrebat de pretul pentru GS ...dar nu cred sa fie o diferenta foarte mare de pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 deci: am facut restart-ul motocicleta merge la fel (adica se ineaca cand ii dai blana, se opreste dupa 4-5000 rot/min, si acul turometrului "cade" in partea dreapta la maximum) ma duc la AB sa cotizez baldy.gif oricum multumesc de sfaturi! beer.gif ham aflat ce are mobra mea s-a F(650gs)utut senzorul de turatie numa' 667 lei (fara TVA) vreo 1000 lei distractia (senzor, garnitura, service) F(650g)suck Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.