ZIDU' Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 vorbeste cu ei - ziceau ca au 140 si fara banda pe centru sigur au profilu clasic cu material de iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 Pentru mine s-a cam terminat cu K60 Scout, pe roata spate cel putin. Am 140/17 ,a fost zmeu pana s-a tocit pana la banda aia centrala. Si acu' e bun, dar pe asfalt, max un drum de tara neasfaltat, la scandal se simte cam mult ca nu mai e cramponat pe centru. Next: ww.shinkotireusa.com/product/product.php?id=48 a incercat cineva? Sau Metz. Karoo,ca s-ar putea sa nu mai fie mare diferenta de pret fata de Scout. Pirelli MT21 RALLYCROSS? http://www.pirelli.com/tyre/gb/en/motorcycle/sheet/mt_21_rallycross.html?url=%3Fsubtype%3Doff-road%26use%3D1 TKC 80 sau Karoo T (parca - intreaba-l pe Cavaleru). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 Karoo T este genial. a tinut la mine peste 11.000km 90% pe asfalt. in offroad face prapad inclusiv pe pamant, namol, pietris.. ai aderenta excelenta si pe zapada cu el. si asta cu o motocicleta care are 240kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 La K60 Scout dacă te deranjează banda centrală cred c-o poți "sculpta". Sunt niÂşte drăcii electrice cu rezistență care intră in cauciuc ca-n brânză. Dacă merge la gumele de raliu sau la cele de monster truck, merge Âşi la gumele de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Intrebare de baraj - de unde imi cumpar o camera pe 17 astazi in Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Intrebare de baraj - de unde imi cumpar o camera pe 17 astazi in Bucuresti? Fa o intrebare la conti-moto. Camera costa 15 iepuroi. http://www.conti-moto.ro/?page_id=471 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Intrebare de baraj - de unde imi cumpar o camera pe 17 astazi in Bucuresti? Incearca aici: http://www.anvelope-motociclete.ro/contact~1DgpDhLdn1Dhac7tJ527UBQNqkJW1ga3tHs7zEkmGxTqabkuhn1ByRZpCsLDZwGT-Tstadt1UhqJ7tJs27GTQNq1dnnanLZGLkTqRTdk! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Fa o intrebare la conti-moto. Camera costa 15 iepuroi. http://www.conti-moto.ro/?page_id=471 am intrebat, merci - de-abia saptamana viitoare poate aduc Incearca aici: http://www.anvelope-motociclete.ro/contact~1DgpDhLdn1Dhac7tJ527UBQNqkJW1ga3tHs7zEkmGxTqabkuhn1ByRZpCsLDZwGT-Tstadt1UhqJ7tJs27GTQNq1dnnanLZGLkTqRTdk! am sunat, nu au si nici nu mai aduc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 Intrebare de baraj - de unde imi cumpar o camera pe 17 astazi in Bucuresti? Dementor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Domnilor, Avand in vedere ca se apropie iarna si ca guma mea spate e pe duca, ma gandeam pentru iarna asta sa pun niste anvelope dedicate adica K60 Snowtex (SiO2). Experienta de iarna trecuta (K60 M+S pe fata, K60 simplu pe spate) nu a fost tocmai cea mai stralucita, am putut merge insa... nu ar strica ceva aderenta in plus. Conditiile de exploatare ar fi cele de iarna tipica in Bucuresti, cu mentiunea ca nu circul daca sunt mai putin de -7 grade C sau daca ninge abundent. Acum vine intrebarea... a mai avut careva dintre voi si K60 M+S si K60 Snowtex, sa ne poata impartasi diferenta intre ele? Exista o diferenta sesizabila pe asfalt rece/semi-inghetat? Anvelopele snowtex vad ca sunt destul de piperate la pret, si nu vreau sa arunc banii aiurea daca nu merita (in comparatie spre exemplu cu K60 scout M+S care se pot folosi si vara). Sunt costient ca se pot folosi doar iarna Snowtex-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 (editat) Ceva feedback ref K60 Scout... am incercat 140-ul in loc de 130 din talon de la motoreta mea ca are banda de pe mijloc si promisiune de viatza mai mare... tin mai mult, adevarat... dar acum crampoanele s-au dus pana pe banda si ceva din ea... nu prea mai pare viatza chiar daca aparent cauciucul ar mai avea... spatele se blocheaza foarte usor, e foarte usor de slide din gaz, in principiu am senzatia ca banda aia e din ebonita sa zic asa... rezista dar nu e prea impresionanta rezistenta in raport cu cum se simte. In rest, crampoanele s-au uzat foarte asimetric si la inclinari mai puternice se simte cum se misca - de altfel se si vad la baza lor semne de genul crapaturi and stuff... deci, chiar daca mai ar fi inca ceva carne as zice ca tot nu am scos prea mult castig din miscare... Editat Septembrie 14, 2011 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Am niste TKC80 130/80-17, 90/90-21 rulate aproape 2000km, face careva schimb cu unele normale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Am niste TKC80 130/80-17, 90/90-21 rulate aproape 2000km, face careva schimb cu unele normale? Ce inseamna normale? Heidenau K76 s-ar incadra in standardele tale de normalitate? . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Normale-s alea fara crampoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dak Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Normale-s alea fara crampoane Ce nu iti place la ele? Cum sunt pe asfalt ud? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Cum sunt pe asfalt, indiferent ca e ud sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Cum sunt pe asfalt, indiferent ca e ud sau nu. Adica? Poti sa fii mai explicit? Din ce am citit, in afara de durata de viata scurta (mai ales daca-s folosite pe asfalt), sunt laudate cam de toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Parca merg pe nisip/pietricele/bomboane la viraje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Presiunea e buna? Poate mergi cu presiune prea mica pt. asfalt... Pentru mine s-a cam terminat cu K60 Scout, pe roata spate cel putin. Am 140/17 ,a fost zmeu pana s-a tocit pana la banda aia centrala. Si acu' e bun, dar pe asfalt, max un drum de tara neasfaltat, la scandal se simte cam mult ca nu mai e cramponat pe centru. Confirm... sunt pe banda aia centrala de ceva timp si intr-adevar s-a schimbat negativ grav de cand am ajuns pe ea... e tare, nu se mai mananca asa repede, adevarat, dar nici de off nici de road nu mai e bun acum... singurul teren in care mai merge e pamant moale / umed unde prinde un pic cu crampoanele care au mai ramas pe langa banda aia... si nici n-a tinut asa mult cat sa justifice... cred ca ma mut pe TKC80 cu riscul sa le termin relativ rapid ca mai merg si cu pasager si pe asfalt tare... poate le termin pana da frigul grav si trec pe K60 ala de temperaturi mici. Practic am zis ca incerc 140/80 17" in loc de 130/80 17" tocmai pt banda asta dar cand mergi pe ea guma e cam terminata oricum... in caz ca mai taie pe careva gandul sa incerce, nu recomand. Ah, si crampoanele - marea majoritate sunt cu crapaturi la baza pe partea din fatza, unde s-ar crapa pe frana, nu pe tractiune - dau senzatia ca in curand o sa se "rupa" de pe carcasa... o sa fac zilele astea niste poze cat inca le mai tin pe motoreta. Ca senzatie, iarasi e un pic ciudat cauciucul in sensul ca nu e uniform, crampoanele de pe centru par un pic mai rigide (probabil ca le tine mai bine banda aia?) dar cand o inclini mai teapan pare ca cele laterale "misca" si dau o senzatie funky de la anumite inclinari... De K60 clasic pe 130 am fost destul de multumit, la cati bani a fost a tinut bine si on si off... chiar pe strada nu mi s-a parut mai slab decat Michelin Sirac si costul a fost mai mic chiar raportat la durata de viata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Parca merg pe nisip/pietricele/bomboane la viraje S-a rezolvat cu presiunea facuta si strans preloadul la vreo 20 de clickuri (ca am uita sa mai postez). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 (editat) ce cauciucuri sa pun pe un dakar care sa fie bune pe uscat si ploaie.nu intru pe off-road cu el merg numai pe strada ,de fapt nu am intrat niciodata,pt asta am un dr 350.acum am dunlop trailmax.sunt bune ,dar ma gindesc ca poate sunt altele si mai bune. Editat Octombrie 5, 2011 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 michelin anakee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 ce cauciucuri sa pun pe un dakar care sa fie bune pe uscat si ploaie.nu intru pe off-road cu el merg numai pe strada ,de fapt nu am intrat niciodata,pt asta am un dr 350. Michelin Anakee, Dunlop Trailmax TR91 sau Metzeler Tourance EXP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 (editat) Michelin Anakee, Dunlop Trailmax TR91 sau Metzeler Tourance EXP. domnu* doctor,zici k cele mai bune ar fi michelin a .au aderenta buna pe uscat si ud nu?si dupa ce am eu si restul.ms Editat Octombrie 5, 2011 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 domnu* doctor,zici k cele mai bune ar fi michelin a .au aderenta buna pe uscat si ud nu?si dupa ce am eu si restul.ms Am avut pe mobra Michelin Anakee si Conti Trail Attack, iar acum am Conti Escape. Anakee s-au comportat cel mai bine pe ud si comparabil (foarte bine) cu Trail Attack pe uscat. Cu Escape nu m-a prins ploaia pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.