Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Hai la tubeles neamule! ERU-le pt tine gratis.

 

Bogdane iti multumesc pt oferta, dar deocamndata raman pe camere. Cand oi decide sa stau numai pe asfalt probabil ca o sa trec pe tubeless si probabil voi schimba si mobra dar in acest moment nu intrevad momentul ala si nici vre un motiv pt TL.

 

Inca o data multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jantele tale cred ca au inele de retinere chiar daca nu sunt tubeles,(BMW ce naiba), iar cand iesi in off umbli la presiune? Care este cea mai mica presiune folosita. Incercarea moarte n-are!

 

Bogdan, astazi la ora 9.45 am montat noile cauciucuri tubeless pe rotile de freewind si le-am umflat la 2,5 adm. La ora 18.00 aveau aceeasi presiune.In concluzie, lucrare de nota 10+.Multumesc!

Lasa-le asa pana in primavara si vorbim atunci.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se intampla sa umblu la presiune cand iess pe off desi nu foarte des ca sunt lenes, dar cand situatia devine roz sunt fortat sa ma dau jos si sa umblu la ventile.

 

In alta ordine de idei jantele [de BMW 800] sunt cele mai proaste jante dualsport pe care le-am vazut vreodata [ca tot au unii impresia ca sunt BMW fan] . Chiar trebuie sa o schimb pe cea din fata dinc auza ca are niste indoituri serioase pe ea. La cum e de indoita daca nu aveam camera sigur o pateam.

 

Apropo ca mi-am adus aminte; la sfarsitul primaverii trecute ma intorceam din Grecia. Mobra plina de bagaje, cu pasagera [deh a luat juma de casa], noapte, ploaie, oboseala [peste 800 de km deja facuti pe ziua respectiva] si pe podul peste Arges pe banda 1 cum vii dinspre Giurgiu era un fel de protuberanta [dâmb] de peste 20 cm [as zice chiar peste 30 dar nu vreau sa exagerez] pe care l-am luat in plin. Daca nu aveam camera sigur faceam pana si la 100 km/h nu e funny de loc sa ramai brusc fara aer in roata fata.

 

Dar daca tot te pricepi in domeniul asta al jantelor poate ma ajuti si-mi zici cu ce janta de la alta mobra pot sa o inlocuiesc pe a mea. Ca nu vreau sa dau 3~4 sute de euro pe una de la Touratech si cred ca as putea rezolva cu o janta sh de la o alta mobra endurotouring sau chiar enduro/cross, daor ca habar-nam daca exista vre un standard ceva sau cum ma prind cu ce o pot inlocui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte greu sa potrivesti ceva, daca nu este facuta cu dedicatie. In fara de janta propriuzisa trebuie sa se potrivesca si la spite dpdv nr. si lungime. Nu exista standard la janta, doar pura intamplare sa gasesti una identica de la alta marca. Pe vremuri din lipsa de piese de calitate se faceau inperecheri janta butuc dar obligatoriu cu confectionarea artizanala a spitelor. Cea originala cred ca se poate indrepta, spitata si centrata din nou. Cred ca este varianta cea mai ieftina. Cu orice roata ai da, in dambul in care ai dat tu, se indoia grav. As zice ca a fost prea buna daca ai ajuns pe roti acasa. Si mai usor cu critica marcii. E unii sensibili rau.

 

 

 

 

Cat e halatu'?

 

 

Depinde, cat sunt de murdare, ruginite. Daca jantele sunt curate 75 roni/buc cu valva clientului. Cel mai ieftin fiecare singur la el acasa, v-am dat toate detaliile.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jantele au stantate pe ele latimea (1.75, 2.15, 2.50, etc.). Pentru a schimba o janta cel mai important este diametrul si numarul de gauri. Latimea poate fi identica sau apropiata de valoarea originala. La jentile standard nu variaza prea mult (as spune deloc) inaltimea. Asa ca nu influenteaza lungimea spitelor. Alegerea altor spite apare cand se schimba butucul (diametru diferit al butucului si sistem de prindere diferit).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am schimbat janta, la Dakar, iarna trecuta pentru ca mi-o indoisem iremediabil :D

Am vorbit in prealabil cu mesterul Rabinu, si el mi-a zis ce fel de janta trebuie sa cumpar, (nr spite si diametru la fel cu cea originala asa cum s-a spus mai sus)

Am cautat pe net o janta similara ca dimensiuni, am gasit Excel rims 1.85x21'' , nu stiam nimic despre marca, dar am luat-o fiindca imi trebuia repede. Am comandat-o prin goracing.ro

 

Deocamdata s-a dovedit a fi o janta buna, cum si colaborarea cu Rabinu foare ok.

 

Cel mai bine sa discuti cu cel care ti-o monteaza / centreaza, daca e doar stramba, dar totusi poti merge cu ea, sigur se poate indrepta. Depinde de tine daca vrei sa dai banii pe una noua + montat . Eu am dat 450 lei pe janta , montatul nu mai stiu cat m-a ajuns, spite nu au fost necesare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea originala cred ca se poate indrepta, spitata si centrata din nou. Cred ca este varianta cea mai ieftina.

---------

 

Si eu as face la fel. Nu cred ca merita aruncati banii pe alta.

---------

 

Pana la urma, mesteru' Rabinu' mai e in tara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu as face la fel. Nu cred ca merita aruncati banii pe alta.

 

Depinde de cate ori ajungi sa o indrepti. Daca ajungi sa o indrepti mai des decat schimbi cauciucurile nu prea mai e rentabil si/sau convenabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de cate ori ajungi sa o indrepti. Daca ajungi sa o indrepti mai des decat schimbi cauciucurile nu prea mai e rentabil si/sau convenabil.

---------

 

Vorbim de cazuri concrete si nu facem filozofia lu' peste. In cazul de fata, nu cred ca a mai indreptat vreodata, si nicidecum nu indreapta mai des decat schimba. Asa ca hai sa nu mai vorbim doar ca sa ne auzim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbim de cazuri concrete si nu facem filozofia lu' peste. In cazul de fata, nu cred ca a mai indreptat vreodata, si nicidecum nu indreapta mai des decat schimba. Asa ca hai sa nu mai vorbim doar ca sa ne auzim.

 

Nu vorbesc aiurea. Vorbesc de un F800 pe care-l stii si tu si la care propietarul ar trebui sa faca a doua indreptare intr-un an... si se gandeste sa schimbe pe excel ca sa nu mai aiba probleme.

 

Si ERU are tot 800 si lumea se plange de jantele de 800 in general...

 

Deci nu, nu vorbesc aiurea.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbesc de un F800 pe care-l stii si tu si la care propietarul ar trebui sa faca a doua indreptare intr-un an... si se gandeste sa schimbe pe excel ca sa nu mai aiba probleme.

 

Si ERU are tot 800 si lumea se plange de jantele de 800 in general...

pai sa-l dea la schimb cu un xchallenge! sa vezi acolo jante made in japan :))

 

glumesc. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...sau invers ..... :tomato: .

------------

Ai aruncat deja banii pe F. Inteleg ca te mai imbarbatezi si tu ca ai facut o alegere buna, dar in adancul sufletelului tau mic si negru stiu ca plangi. :grinbandit:

Sa te vad dupa ce-ti vei lua WR-ul. O sa radiezi de fericire, ca un ghiocel :D

 

 

Nu vorbesc aiurea. Vorbesc de un F800 pe care-l stii si tu si la care propietarul ar trebui sa faca a doua indreptare intr-un an... si se gandeste sa schimbe pe excel ca sa nu mai aiba probleme.

 

Si ERU are tot 800 si lumea se plange de jantele de 800 in general...

 

Deci nu, nu vorbesc aiurea.

---------------

Mai draga, inteleg ce spui, ca poate jantele F-ului 800 sunt dintr-un aliaj mai slab. Dar, daca dai ca berbecu' cu mobra de gard, nicio janta nu rezista.

Continui sa cred ca varianta indreptatului e cea mai facila. Si, exceptie facand chestiile inevitabile, daca mergi mai cu mila prin gropile asfaltului, cred ca te descurci foarte bine si cu jantele originale.

Intr-adevar, daca n-ai ce face cu banii, poti schimba/adauga multe.

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suflet ce e ala suflet? Dar plans ?

 

Momentan WR-ul la luat b374....pana la al meu mai e cale din ce in ce mai lunga, asa ca m-am decis sa imi schimb suspensiile la F. Daca stiti oameni care se ocupa cu asa ceva da-ti de stire.

 

Cred ca cel mai bine deschid un topic ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda ....ce sa zic asa am facut si cu casca. Mi-am luat Uvex Enduro care in mod evident e mult mai proasta ca Schubert-ul pe care-l aevam insa cumva de cand mi-am luat Uvex-ul nu prea-l mai dau jos din cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa iau o decizie zilele astea in privinta achizitionarii de gume noi pt tenerele meu. am de ales intre un set dunlop trailmax la 750 lei (promotie ), pirelli scorpion mt90 si michelin sirac. cei care le-ati incaltat, ce sfat imi dati ?

merg 80% pe asfalt si 20%forestiere. nu caut noroaie sau cataroaie, asa ca ma limitez la genul asta de anvelope. anakee-urile stiu ca sunt bune, dar nu-mi inspira incredere la iesirea pe dep asfalt.

despre dunlop trailmax ce parere aveti ? http://www.performance-shop.ro/anvelope-pirelli-seturi-la-oferta/1661-set-trailmax-90-90-21-130-80-17-dunlop.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...