crazy_mouse_87 Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 revin cu impresii legate de michelin anakee 3 . onroad nota 10 in offroad depinde de teren pe iarba sau plante este undeva spre 0 pe pamant uscat urca desi mai rupe aderenta daca nu sunt pietricele sau chestii de care sa se agate cat de cat. pe pamant cu pietre urca fara probleme . chiar si pe pietre. pe nisip merge ( doar daca este ud ) Ideea este ca sunt niste anvelope foarte ok daca se merge mult pe asfalt , dar iti permit si iesi si dupa asfalt si sa ai parte de putin softenduro , daca nu este prea mult spus. sunt mai mult decat 5% offroad si 95% onroad. ambitie sa ai ca ele te duc si pe carari mai putin umblate ! stie userul Mihai.sandu, ca a fost si la lacul vulturilor si pe vf leaota cu genu asta de cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 stie userul Mihai.sandu, ca a fost si la lacul vulturilor si pe vf leaota cu genu asta de cauciucuri. Si la Lacul Vulturilor am fost si cu pasagera ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 (editat) Si la Lacul Vulturilor am fost si cu pasagera ) O sa-l testez si eu pana acolo sa vedem cum se descurca ! Daca la bmw camp pe 2-3 iulie mai face careva strategica , m-as baga si pe acolo cu cauciucul asta. acum sa vedem cum o sa se descurce...ii mai scadem din presiune si poate il mai ajuta la aderenta ! Cand umplem sacul cu malai, o sa luam incaltari noi k60 scout ( si plus ca modelul de 130/80 r 17 nu are banda plina/intaritura aceea pe mijloc si ajuta la aderenta pe offroad ) Greseala mea, Michelin vad ca sunt oficial 10% offroad si 90 % asfalt ! Editat Iunie 21, 2016 de crazy_mouse_87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Cand mergi la lacul vulturilor? M-as baga si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Care imi spune si mie daca e vreo diferenta intre 90 90 21 K60 Scout si K60 normal. As incerca si K60 pe fata ca am acum pe spate. Diferenta intre ele e de vreo 60 roni? A incercat cineva k60 simplu vs k60 scout pe fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 eu am avut k 60 pe motocicleta veche...mergea ok si pe asfalt ud, dar cica astea k60 scout sunt mai aderente chiar daca este frig afara ( cauciucul mai moale si are alta compozitie ) sincer daca nu prea te prinde ploaia eu cred ca merg ok si k60 normale, dar e binevenita parerea cuiva care a testat si k 60 standard si k 60 silica ( scout) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 eu am avut k 60 pe motocicleta veche...mergea ok si pe asfalt ud, dar cica astea k60 scout sunt mai aderente chiar daca este frig afara ( cauciucul mai moale si are alta compozitie ) sincer daca nu prea te prinde ploaia eu cred ca merg ok si k60 normale, dar e binevenita parerea cuiva care a testat si k 60 standard si k 60 silica ( scout) Vezi ca Silica e una si Scout e alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 (editat) Da, cele cu siliciu, in compozitie, sunt pentru iarna. Cat despre Scout, este un all rounder foarte bun. Foarte ok pe asfalt uscat si ud, foarte bun si pe macadam uscat, insa nu il recomand pentru noroi. Editat Iunie 24, 2016 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Vand o pereche TKC 80/ DOT 2012, stare buna - 300 de lei. 110/19 si 150/17. Au fost montate si pe BMW 1200 GS si pe BMW F 650 Funduro, pentru putin timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Care s-a dat cu Mitas E10? Cum se prezinta pe asfalt ud sau rece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Un profil mai bun in off decat E07 pe fatza, ce recomandati? Sa tina cat de cat si pe asfalt.. Pentru o vaca de 230kg la plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Un profil mai bun in off decat E07 pe fatza, ce recomandati? Sa tina cat de cat si pe asfalt.. Pentru o vaca de 230kg la plin. E09? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Donez o pereche de gume on/off SH, date jos de pe mobra mea: * fata 90/90-21 Heidenau K60 Scout fabricatie 2013 - mai are vreo 3 mm adancimea profilului - nu face figuri inca dar l-am schimbat preventiv * spate 130/80-17 Metzeler Karoo3 fabricatie 2013 - mai are vreo 2 mm adancimea profilului - nu-l recomand pentru asfalt rece si umed, nu se poate circula civilizat cu el decat vara sau pe off Daca o arzi solo si fara figuri de reisar gumele mai merg o vara. Cine le vrea tre' sa vina cu talonu unei mobre pe care se potrivesc, sunt satul de carnati care primesc donatii si le vand apoi pe OLX NUMAI RIDICARE PERSONALA - Bucuresti - incinta Romexpo orele 10-18:30, de luni pana vineri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus Carobotiuc Postat Octombrie 21, 2016 Share Postat Octombrie 21, 2016 Salut! Vreau in primavara sa imi schimb caucurile la motorul meu, momentan am ceva ceva de asfalt, vreau sa trec la ceva mai offroad. Mentionez ca am sa fac 40/60 off/on. Dupa rasfoirea celor 119 pagini, osciles intre Mitas E 09 Dakar si Mitas E 10 Dakar. Doar ca am o problema, pentru Mitas E 09 Dakar, gasesc dimensiunile pentru motorul meu (Freewind, Fata:100/90 - 19 , Spate :130/80 R 17). Pentru Mitas E 10 Dakar gasesc urmatoarele dimensiuni : Fata:110/80 - 19 , Spate :140/80 R 17. Intrebarea mea este daca as putea monta E10 Dakar, ce probleme as avea? Nu loveste in aripa, nu este prea lat? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Octombrie 21, 2016 Share Postat Octombrie 21, 2016 E-09 dakar pe dimensiunile cerute de tine exista, am verificat acum pe un site de vanzari anvelope. E-10 nu am gasit la dimensiunile cautate de tine. Oricum, un cm in plus nu ar trebui sa creeze probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat Octombrie 21, 2016 Share Postat Octombrie 21, 2016 Salut! Vreau in primavara sa imi schimb caucurile la motorul meu, momentan am ceva ceva de asfalt, vreau sa trec la ceva mai offroad. Mentionez ca am sa fac 40/60 off/on. Dupa rasfoirea celor 119 pagini, osciles intre Mitas E 09 Dakar si Mitas E 10 Dakar. Doar ca am o problema, pentru Mitas E 09 Dakar, gasesc dimensiunile pentru motorul meu (Freewind, Fata:100/90 - 19 , Spate :130/80 R 17). Pentru Mitas E 10 Dakar gasesc urmatoarele dimensiuni : Fata:110/80 - 19 , Spate :140/80 R 17. Intrebarea mea este daca as putea monta E10 Dakar, ce probleme as avea? Nu loveste in aripa, nu este prea lat? Multumesc! varianta dakar la aceste anvelope mitas difera de cele normale prin dunga acea galbena , dar daca nu ma-nsel au peretii laterali ai anvelopelor mai duri si sunt nitel mai rigide ca si anvelope...poate gresesc dar si eu cautam ceva diferenta intre modelele care nu se numesc si dakar si cele mitas dakar e 09. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus Carobotiuc Postat Octombrie 22, 2016 Share Postat Octombrie 22, 2016 Ce diferente ar fi intre Mitas e 09 Dakar si Mitas e 10? (Pe langa cele de pret) A mers cinava cu Mitas e 10? Cum se comporta? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 (editat) Ce diferente ar fi intre Mitas e 09 Dakar si Mitas e 10? (Pe langa cele de pret) A mers cinava cu Mitas e 10? Cum se comporta? Multumesc! e09 dakar este mai bun offroad. e09 dakar are mai multe ate (mai multa armatura) decat e09, zic eu ca merita pentru 15-20 lei in plus Editat Octombrie 27, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 Cumpar un set de cauciucuri SH off-road, 110/19 - 150/17, TKC 80, Karoo 3 sau similar. Madalin 0730.660.418 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 Esti culmea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 madaline...pai doar ce le ai dat E09 e ok in off.....e09 Dakar...tot bun in off dar tine evident mai mult la uzura. Daca faci pana cu orice cauciuc Dakar..iti blestemi zilele langa el incercand sa il dai afara de pe janta si sa il pui la loc. Asta e motivul pt care eu acum folosesc doar dintralea normale. E10 e super fain pe fata ...in combinatie cu e09 pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 madaline...pai doar ce le ai dat Pai, da, i le-am dat lui Mihai si pe urma am vazut cat de misto merge V-Strom-ul pe off-road. Si, cand am incercat sa mergem la Lacul Vulturilor, el avea TKC -urile 80 si eu ma chinuiam pe namoale cu TKC-urile 70, care de altfel sunt geniale. Dar nu pe sleaurile alea. Anyway, nici el n-a ajuns pana sus si nici alt coleg, cu Haidenau, n-a facut mai mare branza. Chestia cu pana nu ma deranjeaza foarte tare, ca la mine e tubless. Vreau SH pentru ca nu le tin permanent pe mobra, ci doar cand mai iesim pe munti, dealuri si campii. Daca mai ai vreun set, il astept cu drag! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 5, 2016 Share Postat Noiembrie 5, 2016 Daca faci pana cu orice cauciuc Dakar..iti blestemi zilele langa el incercand sa il dai afara de pe janta si sa il pui la loc. incearca TT, TL-urile toate sunt mai greu de montat / demontat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Noiembrie 6, 2016 Share Postat Noiembrie 6, 2016 Pentru fata am gasit un Maxxis, cramponat. Scrie pe el 2,75 21. Ce semnifica asta? Merge pe janta de Transalp (90 90 21 e pneul de Trans) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 6, 2016 Share Postat Noiembrie 6, 2016 dap. http://www.maxxis.com/other-motorcycle-information/motorcycle-tire-school#motorcycle_tire_conversion_charts Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.