ERU Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 (editat) Sebi, incearca C19 fata, cu E09 Dakar spate. Editat Octombrie 16, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 măi ERU-le.... aici Enduro Touring & Adventure... nu Cross!!!! Arată sexos domnu cauciuc... dar... ăla e cam doar de offroad și asfalt proaspăt turnat și nebătut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 măi ERU-le.... aici Enduro Touring & Adventure... nu Cross!!!! Arată sexos domnu cauciuc... dar... ăla e cam doar de offroad și asfalt proaspăt turnat și nebătut. Roata mea fata, te-ar contrazice daca-ar putea vorbi. Mi-au zis mai multi ca in 1000 km de asfalt nu o sa mai am crampoane, dar dupa peste 5k, crampoanele inca sunt la locul lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 Nu pot să încerc ceva care nu ţine pe asfalt ud, pentru că ştii bine că am numai două poziţii la acceleraţie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 Roata mea fata, te-ar contrazice daca-ar putea vorbi. Mi-au zis mai multi ca in 1000 km de asfalt nu o sa mai am crampoane, dar dupa peste 5k, crampoanele inca sunt la locul lor. ma, daca in continuare se ghidoneaza ca atunci cand am merse eu cu ea... e nasoala pe asfalt combinatia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 17, 2015 Share Postat Octombrie 17, 2015 Andry, eu am avut pe TDMul meu 850 Karoo T pe spate, folosit 95% pe strada, am urmat sfatul lui Cristi-mic si am folosit la el o presiune intre 1.5 si 17atm in functie de incarcare. m-a tinut 13.000km cand mai avea cam 3mm din crampoanele de pe mijloc, in conditiile in care am mers mult cu el si pe ploaie si nu am avut niciodata probleme de aderenta. La greutatea TDMului si presiunea mica ai o pata de contact de 4-5cm inclinat sau drept. Uzura cauciucului scade iar aderenta este existenta indiferent de conditii. este un cauciuc care mi-a placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 (editat) abuzez cu fiecare ocazie de t63 , exceptand zgomotul , nu am reprosuri. Acum 2-3 saptamani pe Transfagarasan (pe la Cascada) a fost unu' cu un dakar albastru cu nr de BV de te-ai luat dupa mine, ce gume aveai? Editat Octombrie 26, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 (editat) Va salut. Am schimbat cauciucul fata cu mitas E07, si cat de curand urmeaza sa schimb si spatele. Optez intre mitas E07 si E09 (poate dakar). anul asta am mers din 8000 de km, cam 1500-2000 in afara asfaltului. Chiar daca nu e asa de mult, cand intru pe pamant as vrea sa fiu linistit ca am o guma care ma poate scoate din multe, de aceea as opta pentru E09. Ca si uzura, daca diferenta de viata in km e mai mica de 5000, nu ma deranjeaza (stiu ca E09 ar tine pana in 10 mii de km). Pe asfalt nu sunt genul care merge prea tare, sau ia curbele cu scaritele pe jos, sunt departe de a duce pe dunga cauciucurile. Intrebarile mele sunt: 1. Vibreaza deranjant un E09 pe asfalt? 2. Creste consumul cu E09 fata de E07? dar cu E09 dakar, avand in vedere ca e mai greu? 3. Cu E09 sau E07 modelul dakar, am inteles ca se poate merge pe pana din cauza duritatii si grosimii peretilor laterali? Este adevarat? De exemplu 30 de km se poate (incarcatura pilot si topcase)? Va multumesc Editat Noiembrie 2, 2015 de johny77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Am eu E09 pe spate. Nu vibreaza deloc daca e echilibrata roata, doar ca face zgomot. Se simte ca esti cu tractorul pe asfalt.. Eu bag 2.5 in el presiune prin oras si nu merg tare. Pe pana nu am mers, nu stiu ce sa zic. In soft-enduro se comporta bine, mobra mea are 180kg la plin de exemplu. Se simt crampoanele, simti ca ai tractiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 (editat) 2.5 nu e cam mult? mobra mea are 208 kg la plin si e recomandat 2.0 sau 2.2, depinde de incarcatura. nu m-am referit neaparat la vibratii, ci mai mult la trepidatii, ca sa zic asa Editat Noiembrie 2, 2015 de johny77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 pune e09 daca vrei sa mergi pe pana dar grija pe asfalt ud, sau pune t63 daca vrei sa fie mai usor 2-300 grame Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 O fi cam mult 2.5 dar merg incet in oras. In enduro las la 1.5-1.7. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 Am inteles. Dar probleme cu vibratiile, sau consum crescut din cauza crampoanelor sau a greutatii mai mare la dakar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 Cavaleru: este un cauciuc de top, dar nu l-am folosit la presiunea indicată de tine pentru că nu-mi place deloc comportamentul pe curbe când am presiune mică în anvelope. Sunt obişnuit cu presiune mare, pată mică de contact, pereţii anvelopei fermi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 5, 2015 Share Postat Noiembrie 5, 2015 (editat) Am inteles. Dar probleme cu vibratiile, sau consum crescut din cauza crampoanelor sau a greutatii mai mare la dakar? nu am observat nici o diferenta, desi sunt cateva sute de grame diferenta, si nici cand am pus anvelopa mai lata 10 mm Numai zgomot. Editat Noiembrie 5, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 6, 2015 Share Postat Noiembrie 6, 2015 (editat) Cavaleru: este un cauciuc de top, dar nu l-am folosit la presiunea indicată de tine pentru că nu-mi place deloc comportamentul pe curbe când am presiune mică în anvelope. Sunt obişnuit cu presiune mare, pată mică de contact, pereţii anvelopei fermi. sa stii ca, cel putin pe spate caci acolo am folosit-o, nu am avut niciodata probleme si nici nu am simtit sa afecteze comportamentul pe curbe. este o anvelopa cu flancurile foarte tari si permite presiuni mai scazute. eu am folosit set-up-ul acesta dupa ce m-am conversat cu Cristi-mic care a utilizat mai multe astfel de seturi Editat Noiembrie 6, 2015 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 6, 2015 Share Postat Noiembrie 6, 2015 heidenau k60 scout pe spate - pana severa (adica 0 atmosfere in camera, cui de 4 si lung ca bradu luat pe forestier de 2 lei undeva langa snagov ) - 35 40 km facuti pe asfalt cu viteze pana spre 90 km/h - impecabil, nu a dejantat, nu s-a crapat, ceva emotii la curbe, evident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 in general, am aflat ce vroiam sa stiu. pe e 09 dakar cred ca o sa merg. va multumesc pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 În prezent mobra (220kg) e încălțată cu Anakee2, rulate 12.000km, fabricate la inceputul lui 2013, iar mobra a stat în garaj cam un an, în 2014. Deși sunt excelente on, cald, frig, ud, uscat, mă gândesc să le schimb cu ceva mai permisiv pentru off, pentru o combinație de 60 ON - 40 OFF, iar opțiunile ar fi Karoo3, Enduro3 Sahara (care nu e 150/70 dar e 140/80 și crecă merge), K60scout, respectiv TKC80... Caracteristicile on-off sunt cam aceleași, din câte am văzut pe acilea, uzura e mai rapidă la tkc-uri, K60 par ok, dar și Karoo... Ceea ce caut e stabilitatea pe asfalt, nu pentru racing că nu e cazul, dar și siguranță pe forestiere și alte drumuri asemenea, că dincolo de ele nu ies, că iar nu e cazul. Și cum decizia e greu de luat de unul singur, caut un sfat de la cei care le-au încercat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Deși sunt excelente on, cald, frig, ud, uscat, mă gândesc să le schimb cu ceva mai permisiv pentru off, pentru o combinație de 60 ON - 40 OFF, iar opțiunile ar fi Karoo3, Enduro3 Sahara (care nu e 150/70 dar e 140/80 și crecă merge), K60scout, respectiv TKC80... Caracteristicile on-off sunt cam aceleași, din câte am văzut pe acilea, uzura e mai rapidă la tkc-uri, K60 par ok, dar și Karoo... Tot pentru 60-40 ON-OFF mi-am pus o combinatie de TCK80 pe fata si K60 pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 TCK80 vs K60 pe față e mai ”avantajos”? Profilul pare mult mai de off, iar utilizarea, așa cum am găsit-o e 60 off vs. 50 off. Cum se comporta TKC80 pe asfalt? În descrieri am găsit, tot 60/40 on/off si tkc70, cu o diagrama mai buna față de 80, la capitolul dry/wet/handling/mileage și un pic sub la offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 În prezent mobra (220kg) e încălțată cu Anakee2, rulate 12.000km, fabricate la inceputul lui 2013, iar mobra a stat în garaj cam un an, în 2014. Deși sunt excelente on, cald, frig, ud, uscat, mă gândesc să le schimb cu ceva mai permisiv pentru off, pentru o combinație de 60 ON - 40 OFF, iar opțiunile ar fi Karoo3, Enduro3 Sahara (care nu e 150/70 dar e 140/80 și crecă merge), K60scout, respectiv TKC80... Caracteristicile on-off sunt cam aceleași, din câte am văzut pe acilea, uzura e mai rapidă la tkc-uri, K60 par ok, dar și Karoo... Ceea ce caut e stabilitatea pe asfalt, nu pentru racing că nu e cazul, dar și siguranță pe forestiere și alte drumuri asemenea, că dincolo de ele nu ies, că iar nu e cazul. Și cum decizia e greu de luat de unul singur, caut un sfat de la cei care le-au încercat... Am avut pe mobra K60 si Karoo din cele enumerate de tine. Parerea mea e ca nu intra in aceeasi categorie, Karoo si TKC ar fi semnificativ mai de off in opinia mea vs K60. Karoo cum ziceam mult mai bun pe off fata de K60 insa se uzeaza vazand cu ochii. K60 tine o vesnicie insa spatele dupa ce ajuge la inelul de pe centru e cam nasol in off. ON nici unul din cauciucurile astea nu mi s-a parut ca ar avea probleme. 140/80 e foarte ok pe spate, personal am mers si cu 130. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Păi K60 are inelul de pe centru, la 140 și 150, de la început la nivel cu restul gumei. Despre TKC70 sau Sahara, ce spuneți? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Tkc80 - merg bine pe on si binisor pe off, dar spatele mai mult de 6-8oookm nu te tine. K60 de 150 are banda la nivel cu crampoanele iar 140 are banda un pic mai jos de crampoane, ajungi la banda dupa cateva mii de km. Cand ajungi la banda comportamentul off se schimba destul de mult in rau. @ eFu, Daca vrei da-mi un tzarr sa vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Hei! Emilian, vrem si noi informatii de interes national. Ia posteaza mataluta aici impresiile. M-am lamurit de K60, Mitas E08. Vrem sa incercam si altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.