mac Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 anul viitor cand vor avea mult mai mult know how ..va fi divers vor fi mereu printre primii deocamdata exista putina electronica ptr ea si putini care stiu unde sa puna mana cea mai mare pb e cea cu suspensiile ..geometria motocicletei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Track day cu un s1000 rr pregatit pentru circuit. http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...k-lane-s1000rr/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 numai sunet de 4L nu e ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 hehehe, au bagat motor de chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Sick! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Unul din cele mai irelevante teste facute de MCN! Sa testezi 4 motociclete capabile sa ajunga la 300km/h si sa vezi la care ii intra prima data limitatorul. Dupa care sa zici ca aia la care i-a intrat limitatorul cel mai tarziu e cea mai smechera la viteza. Se stie demult ca Busa delimitata trece de 300km/h reali, asta noua credeti ca tuseste,sau ce? Deci, test irelevant! Mesaj completat http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...rr-hits-202mph/ Uite tot astia, test recent. Schimbata evacuarea si o foaie mai mica pe spate si a ajuns la 323km/h,de dragul cifrelor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Mie dupa ochi mi s-a parut ca ZZR-ul a ajuns in blana cel mai repede. Pentru noi care ne dam pe strada oricum diferentele astea nu conteaza si oricum sunt foarte mici probabil. Respectabil oricum efortul miarelor si faptul ca egaleaza ca acceleratie superbikeurile de 1300. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Septembrie 26, 2010 Autor Share Postat Septembrie 26, 2010 BMW S1000RR sets production 1000cc land speed record http://hellforleathermagazine.com/2010/09/...d-speed-record/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 http://www.bmw.tv/com/article/BMW+S1000+RR...ID=6&ref=nf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 http://www.bmw.tv/com/article/BMW+S1000+RR...ID=6&ref=nf super tare togmai ce vroiam sa spum ca "deastea faceam si cu iju "dar cand am vazut sfarsitu m-a bufnit rasu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 BMW S1000RR sets production 1000cc land speed record http://hellforleathermagazine.com/2010/09/...d-speed-record/ In Performance Bike din noiembrie a scos 202 mph pe pista. Am sa caut revista si am sa scanez de-oi mai gasi-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 atentie posesori de bmw! Just got notified by my dealer of the recall campaign Includes the 3rd Edition Manual, Crankcase Hose, Drop Sensor. I had a 40 MPH lowside at Mid Ohio in the rain back in June. The bike was still running and in gear when I ran over to pick it up. I hit the kill switch, picked it up, gave it a quick once over and hit the starter button to ride it back to the pits. This was quickly followed by a loud crunch and cloud of blue smoke. My day was done. Turns out I hydro-locked the engine and bent a rod. Easy fix but some of the replacement parts are still not available! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 Advertising. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 BMW improspateaza S1000RR pt. 2012. Mici diferente la design si culori noi; puterea nominala va ramane aceeasi dar curba de cuplu va fi otpimizata, cursa acceleratiei ceva mai scurta; suspensiile, RaceABS si DTC optimizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 (editat) Da,ai naibii, era el bun, acum il fac si mai bun. Si in dulce stil BMW are si optiune de manere incalzite! http://www.motorcycle-usa.com/1278/Motorcycle-Video/2012-BMW-S1000RR---Tech-Review-Video.aspx http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2011/October/oct2511-video-2012-bmw-s1000rr-onboard/ Editat Octombrie 27, 2011 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Da,e o motocicleta foarte buna,dar am vazut-o trecand pe langa mine in Germanica si,vai,cat e de urata!Insa e bine ca exista si altceva pe langa japoneze pe acest segment,nu poti sa nu te inclini in fata lor cand la primul superbike pe care il scot sparg concurenta la performante.Bravo lor,insa eu tot la crossplane crankshaft visez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Pai nu era normal sa vina si replica la vitezanele japoneze...performantele ei tehnice sunt de invidiat,oricum e BMW,aci e lucru, nu gluma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Nu e deloc urata. Am stat langa ea, am admirat-o, atat in versiune de strada cat si in versiune de pista si tot superba e. Arta si inginerie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Eu zic ca se spune ca e urata doar la faza cu farurile ca sunt cum sunt...in rest e fara greseala ,parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Opinia despre faruri este strict subiectiva. Pare urata din cauza asimetriei, insa din nou e arta si inginerie. (la fel, parerea mea e una subiectiva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 http://www.motorcycle.com/manufacturer/bmw/2012-bmw-s1000rr-review-91160.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.