Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

Vreau sa trec pe un gs, 650, pentru ca din pacate la sub 1,70 nu ma pot intinde la alt model sau alte motociclete. Care ar fi sfatul vostru de achizitie? Sa merg pe principiul "cat mai nou posibil, in functie de cat ma tin buzunarele"? M-as putea intinde pe la 4000E cred, la anul. Tinand cont ca trebuie sa iau si echipament, cel de chopper nu prea merge pe gs :))

Cat e de comod 650gs ul 2 cilindri de 800 cmc la drumuri mai lungi, gen 4-500 km pe zi?

Sunt sei aftermarket mai confortabile? (dar in varianta low seat).

Vreau sa pot merge si pe drumuri mai rele, nu neaparat pe dealuri, mai cate un drum de pamant, asfalt mai slab calitativ, etc iar cu chopperul nu prea pot face asta.

 

 

In primul rand eu ti-as recomanda sa "man up" si sa-ti iei 800 nu 650. Si eu am sub 1.70 si ma descurc cu 800-le.

Referitor la comoditate am mers in repetate randuri peste 1000 km/zi. Iar 500~800 pot face zile la rand, insa asta tine si de felul omului.

Saua modificata la Dan din Timisoara, are un post ceva mai sus.

Pe drumurile descrise de tine mergi si cu 650, dar probabil vei vrea mai mult, ceea ce se va intampla si cu 800 insa iti aloci mai mult timp pana vei reusii sa vrei mai mult decat poate mobra.

 

Referitor la cat mai nou, eu as cauta cu cat mai putini km, anul pt mine nu e un stres. De ex cand o sa imi schimb 800-le [cel mai probabil cu alt 800] o sa caut unul pana in 2013, pt ca ulterior i-au schimbat furca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 1.70 nu cred ca ai nevoie si de suspensie joasa, si de sa joasa (e suficient numai una). Mai ales ca ai si experienta pe moto. Eu la 1.75 pot sa pun ambele picioare jos (flat foot) la F700GS cu saua joasa si le tin chair indoite, probabil cu cea standard (820mm) ar fi numa bine (pt mine).

 

In general evita sa iei motoare cu optiunea "low suspension" fiindca vei avea anumite restrictii in ceea ce priveste capacitatea maxima de incarcare. Daca gasesti o motocicleta asa, documenteaza-te temeinic inainte, sa nu regreti dupa aia.

 

Iti zic caz concret:

Triumph Tiger 800 XR: max weight 210 kg (deci suficient pt tine, pasagera si bagaje)

Triumph Tiger 800 XR low: max weight 141 kg !!. In plus, pe varianta LOW nu se poate instala cric central. 140kg payload inseamna solo ride + bagaje sau tu + pasagera (ambii sa nu depasiti aceasta greutate full echipati).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu low seat 650 gs din 2010 vad ca are 79 cm, cu low suspension circa 77. Oare e cazul de low suspension? cred ca asta imi dau seama doar daca ma urc pe una. Am facut scoala pe suzuki gsr 600 care are 78 cm si am ajuns pe jos. Nu cu toata talpa..dar ajungeam. Dar daca ajungi cu sfert de talpa pe jos pe asfalt, pe offroad nu mai prea ajungi in unele situatii.. Suspensia se poate cobori cu oricat sau are incremente standard? Ca dezavantaj..imi imaginez ca va avea cursa mai scurta si va merge mai rau pe drumuri de pamant. Nu vreau sa fac enduro, doar sa pot merge si pe cate un drum de pamant pe care merg si masinile de ex sau carutele.

Multam de raspunsuri.


» Post actualizat in 02 May 2017 09:50

ERU:

inaltime sa la f800 85 cm (in varianta low). Cum crezi ca ajung pe jos daca la gsr cu sa de 78 eram cu jumate talpa...? totusi 7 cm e mult... Poate ai tu picioare mai mari.. nu stiu..

Km nu poti stii daca sunt reali... De regula cine ia motoarele astea cam face ture lungi. Se poate si sa o aiba de 2-3 ani si sa aiba 50 mii sau se poate sa o aiba de 6 ani sa aiba tot atatia.

Ce au schimbat la furca dupa 2013?

 

ovi_ice

Da, cred totusi ca low suspension nu e cazul. Desi am vazut ceva clip cu o tipa de 1,60 care o avea coborata. O sa vad daca nu dau de ceva posesori prin Cluj de 650gs, chiar si cu sa normala sa ma urc pe ea. Oricum, achizitia nu e in buget anul acesta, asa ca am vreme sa ma documentez.

E diferenta mare de capacitate de carat in varianta suspensie joasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general evita sa iei motoare cu optiunea "low suspension" fiindca vei avea anumite restrictii in ceea ce priveste capacitatea maxima de incarcare.

 

In plus, pe varianta LOW nu se poate instala cric central.

 

Recunosc ca nu am stiut chestia asta, acum am vazut la F700GS (deci cred ca similar si la 650): incarcare maxima 224 kg la cea normala si numai 137 kg la cea cu suspensia joasa. Asadar, daca nu merge cu pasager, e ok, daca da, de facut calcule.

 

Cricul central nu mi se pare neaparat o pierdere, eu tocmai am luat 1200GS fara pt ca mi-am dat seama ca nu am nevoie de el insa atarna ceva la greutate si afecteaza minimal garda la sol.

» Post actualizat in 02 May 2017 09:58

Nu cu toata talpa..dar ajungeam. Dar daca ajungi cu sfert de talpa pe jos pe asfalt, pe offroad nu mai prea ajungi in unele situatii..

 

Ca dezavantaj..imi imaginez ca va avea cursa mai scurta si va merge mai rau pe drumuri de pamant. Nu vreau sa fac enduro, doar sa pot merge si pe cate un drum de pamant pe care merg si masinile de ex sau carutele.

 

pai asta e problema, ca nu mereu ai situatia optima de drum perfect drept si usor poti ajunge sa nu mai poti atinge. Cel mai bine ar fi daca ai ocazia sa probezi la altcineva.

 

Eu cred ca si cea joasa, daca te decizi pt ea, face fata fara probleme la drumurile de care spui. Insa ideal ar fi sa-i pui scutul de motor din metal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de cric nu stiu care sunt avantajele si dezavantajele. Doar ca poti face o pana mai usor cu cric nu?

Dar cele 87 de kg in minus cu furca low e foarte mult. Oi fi eu la cura de slabire..ajung la 70 de kile, iau un model in spate de 50 de kg, dar atunci se mai poate duce doar un rucsac in spate, cu bani multi pentru cazare, cort si accesorii de camping e exclus :D

 

O sa caut sa testez. Pun si scut, handguard, parbriz.

Editat de cabalero
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu low seat 650 gs din 2010 vad ca are 79 cm, cu low suspension circa 77. Oare e cazul de low suspension? cred ca asta imi dau seama doar daca ma urc pe una. Am facut scoala pe suzuki gsr 600 care are 78 cm si am ajuns pe jos. Nu cu toata talpa..dar ajungeam. Dar daca ajungi cu sfert de talpa pe jos pe asfalt, pe offroad nu mai prea ajungi in unele situatii.. Suspensia se poate cobori cu oricat sau are incremente standard? Ca dezavantaj..imi imaginez ca va avea cursa mai scurta si va merge mai rau pe drumuri de pamant. Nu vreau sa fac enduro, doar sa pot merge si pe cate un drum de pamant pe care merg si masinile de ex sau carutele.

Multam de raspunsuri.

» Post actualizat in 02 May 2017 09:50

ERU:

inaltime sa la f800 85 cm (in varianta low). Cum crezi ca ajung pe jos daca la gsr cu sa de 78 eram cu jumate talpa...? totusi 7 cm e mult... Poate ai tu picioare mai mari.. nu stiu..

Km nu poti stii daca sunt reali... De regula cine ia motoarele astea cam face ture lungi. Se poate si sa o aiba de 2-3 ani si sa aiba 50 mii sau se poate sa o aiba de 6 ani sa aiba tot atatia.

Ce au schimbat la furca dupa 2013?

 

ovi_ice

Da, cred totusi ca low suspension nu e cazul. Desi am vazut ceva clip cu o tipa de 1,60 care o avea coborata. O sa vad daca nu dau de ceva posesori prin Cluj de 650gs, chiar si cu sa normala sa ma urc pe ea. Oricum, achizitia nu e in buget anul acesta, asa ca am vreme sa ma documentez.

E diferenta mare de capacitate de carat in varianta suspensie joasa.

 

O sa ajungi exact cum ajung si eu, ca balerina. In realitate mi-a demonstrat un bun prieten, care e la fel de inalt ca mine, ca nici nu trebuie sa ajungi cu ambele picioare/varfuri jos. BTW, cand mi-a demonstrat asta, era calare pe un KTM 950 cu cea mai lunga suspensi.e pe care a avut.o modelul ala vreodata. :)

» Post actualizat in 02 May 2017 10:06

Cricul central, desi adauga greutate si ia un pic din garda la sol, e util pt motoarele cu lant, in special daca nu ai un ungator, ajuta mult sa-l poti pune pe central, nu mai vb de pana.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ce zici..am un prieten mai mic ca mine care se da pe niste endurouri si dealuri de speriat. Am fost cu el o data sa ia ceva DR, mai avea mult pana la asfalt. Pe loc drept. S-a urcat pe ea, pe cric, a pornit-o si a mers. La oprire s-a inclinat putin cat sa ajunga la asfalt. Am vazut si clipuri cu fete ce intai pornesc R1200GS, accelereaza si se urca pe el ca postasul pe bicicleta. Dar sincer... nu vreau sa fac de astea. Prefer un motor sa il pot controla. Si bicicleta de munte am luat-o cu un numar mai mic tocmai din acest motiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Șaua de la 800GS diferă de cea de 800GSA, în sensul că e mai îngustă la cel normal și mai orientată către confort - in sensul că e mai lată și, parcă mai gros ”buretele” - la GSA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Are cineva (sau stie) de vanzare un set de roti pentru 800GS? Pot avea lovituri si zgarieturi, dar sa nu fie indoite sau ovalizate.

 

Imi place prea mult cum se comporta pe strada, cu cauciucuri adecvate, si as vrea sa am set separat pentru gumele off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate intereseaza pe cineva:

- cauciuc spate Bridgestone Battlax A40 R 150/70-17 stare foarte bune(cca. 2500 km). DOT 2015. Pret: 300 lei

post-22150-0-54180000-1502087941_thumb.jpg post-22150-0-04260100-1502087942_thumb.jpg post-22150-0-53224600-1502087942_thumb.jpg post-22150-0-00708100-1502087943_thumb.jpg

 

- cauciuc fata Bridgestone Battle Wing 90/90-21 stare ok. DOT 2014. Pret: 50 lei.

post-22150-0-13280100-1502087963_thumb.jpg post-22150-0-69581500-1502087963_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

O sa ajungi exact cum ajung si eu, ca balerina. In realitate mi-a demonstrat un bun prieten, care e la fel de inalt ca mine, ca nici nu trebuie sa ajungi cu ambele picioare/varfuri jos. BTW, cand mi-a demonstrat asta, era calare pe un KTM 950 cu cea mai lunga suspensi.e pe care a avut.o modelul ala vreodata. :)

» Post actualizat in 02 May 2017 10:06

Cricul central, desi adauga greutate si ia un pic din garda la sol, e util pt motoarele cu lant, in special daca nu ai un ungator, ajuta mult sa-l poti pune pe central, nu mai vb de pana.

Tu esti mai special, de'aia poti sa mergi ca balerina:) Dar nu toti se simt confortabil pe varfuri dupa cum nu toate se simt bine pe tocuri :)) si-l dai exemplu pe Luci, care prin experienta e si mai special...lasa omul pe F650, tipul care l-a luat pe al meu era micut de statura, ajungea tot cu un picior, dar pt ca era low seat si usurica(comparativ cu 800le) s-a descurcat de minune.

BTW, am tradat(again) si pentru ca nu am gasit un F800 care sa imi intruneasca necesitatile si conditiile am trecut la Tiger800. Je ne regrette rien !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Vând un set de gume TKC80, 90/90/21 și 150/70/17, rulate cam 900 km, cu DOT din 2016. 650 lei amândouă.


» Post actualizat in 12 Sep 2017 08:27

Vândute!

post-79922-0-48128900-1504093768_thumb.jpg

post-79922-0-83111500-1504093775_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Am vazut (online, in grupurile BMW) ca sunt destui care si-au luat si se declara multumiti.

 

Mie mi se pare destul de scump pentru o chinezarie - in jur de 500 euro, la care mai adaugi si TVA la vama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat comanda cu 300 usd, mai am vama si tva 😭

» Post actualizat in 04 Nov 2017 12:48

Din pacate farul meu s-a cam topit si ar fi singura alternativa....daca si vede bine, e perfect

» Post actualizat in 04 Nov 2017 12:54

Sper sa nu se topeasca si asta, ca nu vad cine stie ce ventilatiei pentru toate ledurile alea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, este o problema des reclamata....dar, nu ascund faptul ca am luat bec jmeker si probabil asta a grabit procesul

» Post actualizat in 07 Nov 2017 19:54

Avand un far de toata jena, am cautat o varianta ceva mai decenta. Nu incercati cu alt tip de bec.....cu led nu am incercat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca schimbati becul; faceti cumva sa ventilati zona; stiu ca sunt ceva becuri de au radiator si cooler pentru dispersia caldurii. Bafta!

Editat de iuli-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...