Sari la conținut

Cazatura Filmata Din Mers


ianachim
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 325
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am urmarit tot filmuletul pana la minutul 5.47 si cu parere de rau si fara suparare iti spun ca stilul de condus lasa de dorit. Mai ai de lucrat. Iesirile pe contrasens n-au nici o scuza iar la cazatura ai cam iesit in decor, n-ar trebui sa te mire urmarea.

 

 

hi hi hi

1 nu iau niciodata pasager

2 nu prea imi place sa merg in grup

3 daca cel din fata merge ok de ce sa nu merg cupa urmele lui

4 curios ca asa cu merg am ajuns la 100000 km

5 intrebAre pt motocilisti CARE NU A MERS NICIODATA PE CONTRASENS?

6 CORECT LA VIRAJE SI MAI CORECT LA ATENTIA ACORDATA

 

 

CAM ATAT LA MOTO

BUCA MEA VANATA NU VA O ARAT

 

EXPERIENTA MEA E DATA DOAR DE DRUMURI PUSTII.....................

IAR FAZA CU CHEIA MA AMUZA CA DACA INTREBI PE CINEVA

 

PE UNDE SA MERGE IN WK AUTOMAT VA ZICE ...................CHEIA

 

SUNT ATATEA DRUMURI...........PUSTII............INCAT E PACAT SA BAGI LA INFINIT UN SINGUR DRUM

 

EU UNUL INCERC CA LA FIECARE DRUM SA NU VIN PE ACELASI VARIANTA

 

 

AI MARE DREPTATE

 

IN GRUP SE....................MERGE IN <ZIG ZAG>

 

DAR CAND UNUL CADE NU VA RAMANE PE POZITIA AIA IN CARE ERA IN GRUP IN TIMPUL MERSULUI

 

DACA IMEDIAT VENEA DUPA MINE NU MA ATINGEA DELOCCA AM INTRAT PE CONTRASENS SI M.AM OPRIT IN PARAPET

 

SO .............

 

DAR E BINE SA EXPLICAM LA LUME

 

CAND MAI DATI EXPICATII SA LE ZICETI.................. NU ASA CA IANACHIM :laugh:

 

Ma chinui sa sterg posturile din quote dar:

e mai bine sa mergi pe banda ta ... tai stanga (doar cu roata pe sensul tau) si dreapta cu roata pe praf/margine/vopsea/cordura :)

 

 

bafta cu norocul si multi... multi km; fara stres, fara relaxare extrema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum am mai spus

nu conteaza cati ai ani de motociclism ci cat ai circulat/rulat

daca vine un incepator si vede cata lume comenteaza ..............numai asi si specialisti

cred ca se sperie si isi vinde motorul

ca niciodata nu va reusi sa ia o curba dupa criteriile voastre

 

m.au sunat cativa prieteni si m.au luat la (cuvant urat) ca de ce am postat filmul

 

PT CA SE INTAMPLA SA MAI SI CAZI SI SA SI FILMEZI

 

CELOR CARE NU AU INCREDERE IN STILUL MEU DE PILOTAJ LE SUGEREZ SA MA OCOLEASCA CAND MA VAD :laugh:

Era de asteptat sa primesti reactiile astea calduroase de la kknari, ca in ultimul timp moda pe aici pe forumul asta e sa le dea sfaturi aia fara carnet la aia care chiar stiu sa se dea pe motor. De fapt daca ma gandesc bine tu ai spart un mit, adica Ian Achim, super-membru in AMR, care se da de ani de zile cu mobra, a avut tupeul sa dea o tranta si sa mai si strice cat de cat bunatate de BMW nou? Pai nu stiai ca zeii nu au voie sa greseasca nici macar cand dorm?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toti am patit chestii din astea odata la viata noastra. totusi la viteza aia (mica) nu stiu cum ai reusit.un lucru e cert,asfaltul la ei e mai alunecos decat la noi,sa nu mai zic la greci...

 

 

se pare ca ai uitat ce drifturi dadeam prin bulgaria a? :laugh:

 

 

ps: pentru toti cunoscatorii amatori de senzatii tari pe motociclism dot ro la sectiunea accidente si ghost-riderii de hayabuse si r1`uri cu nos mai bine abtineti-va. SUNTETI PENIBILI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca ai uitat ce drifturi dadeam prin bulgaria a? :laugh:

 

 

ps: pentru toti cunoscatorii amatori de senzatii tari pe motociclism dot ro la sectiunea accidente si ghost-riderii de hayabuse si r1`uri cu nos mai bine abtineti-va. SUNTETI PENIBILI

 

da frate, asa e! super drifturi, eeeeeee ce vremuri, Bulgaria, borduri, 100k de km, etc :laugh:

 

da!, ma simt PENIBIL cand vad unii mai PENIBILI decat mine... :)

 

p.s. daca ai facut 100k cu mobra aia din 2007, vezi ca ai ajuns deja pe Luna cu ea, schimb-o sau schimba-i uleiul ca se arde si agata podete prin Bulgaria.. ma bucur ca te-au sunat prietenii aka acest film... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io din cate am obs. era ceva pe asfalt langa banda chiar pe unde ai calcat cu roata. posibil ceva alunecos. parca asfaltul luceste inainte sa atingi cu roata. se vede ceva acolo si iti fuge spatele pe pata aia...

bine ca ai scapat relativ ieftin si nu a venit ceva de pe contrasens.

Se vede intradevar ceva pe banda, ca o pata lunga de smoala. Daca te loveai cu cilindrul de bordura, cred ca se agata si te roteai, sau se rupea ceva, nu scapa doar cu o zgarietura.

Au mai spus si altii: omule, ai un stil de a lua unele curbe de mi se face parul maciuca; evident, ma refer la cele pe care le tai (si poti spune ce ai spune, dar este o curba pe care o tai pe stanga si revii brusc pe banda ta dupa ce vezi masina de pe contrasens). Si spun asta doar pentru ca m-am uitat la film si sunt constient de faptul ca pe camera se vede cu totul altfel decat "live".

Admir, totusi, initiativa de a posta in sectiunea asta, care pana la urma se cere, cel putin teoretic, a fi educativa. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM TAVALIT SI EU MOTO

PE UNDEVA PRIN SERPENTINELE BULGARIEI

 

protectie motor dusa

geaca rupta

pantalon rupt

 

dureri in umar si picior

 

MINUTUL 5.47

 

cred ca am atins cordura ca re apoi m.a proiectat in exteriorul curbei

sau a derapat spatele pe banda de vopsea

cu 2 secunde mai devreme, daca va uitati cu atentie, se vede ceva pe asfalt cum luceste in lumina.

ceva a fost, cu siguranta, pe asfalt.

nu se poate pomeni o asemenea cazatura, asa, din senin.

alta data e bine sa mai aruncati o privire si pe asfalt, nu doar in directia curbei.

 

asfalt uscat tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut si eu ceva lucios jos si chiar cand roata fata a ajuns acolo ai picat. cred ca era ulei :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din lipsa mea de experienta, eu zic ca , coincidenta nefericita a fost ca atunci cand roata spate (nu fata) a ajuns pe respectiva portiune cu aderenta mai mica, riderul a vrut sa deschida gazul. Daca esti atent la sunetul motorului, se aude clar cum turatia creste brusc (roata spate a pierdut aderenta). Daca pierdea aderenta pe fata motorul se rasucea invers (tot din filmare iti dai seama ca a fugit spatele).

 

Gresesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ani plecasem din Buc 4 motoare spre Transfagarasan.Pe autostrada am intalnit un singuratic cu un BMW Dakar,un baiat de nota 10 de altfel.A iesit o excursie pe cinste pana la Albac in Apuseni.Din pacate unul dintre cei de atunci, Horia s-a prapadit intre timp ,Dzeu sa-l odihneasca,iar acum vad ca te-a incercat pe tine Cristi.Eu sunt cel cu DR-ul de 800 care si-a permis mai devreme sa te ironizeze putin.Daca n-ai murit acum ,nu mai mori niciodata.Te salut Cristi .(ianachim)

 

Nu mai bateti campii,a atins cu bulbarul ,bordura.Doar a harjait-o aplecat fiind.

 

Muzica din casti si motocicleta ,dupa parerea mea ,nu se impaca bine deloc.Poate pe autostrada la drum intins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trecand peste comentariile "pilotilor de curse" de pe aici, eu unu nu pot sa zic ca ai condus nu stiu cum si habar nu ai sa iei o curba ... eu nu vad asa ceva ... in schimb mi se pare ca ai atins ceva pe dreapta ... asa pare ... acu nu stiu ec sa zic ... oricum bine ca nu a fost grav ...

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trecand peste comentariile "pilotilor de curse" de pe aici, eu unu nu pot sa zic ca ai condus nu stiu cum si habar nu ai sa iei o curba ... eu nu vad asa ceva .

 

:lol:

Nu inteleg cum nu poti vedea faptul ca multe din curbe sunt luate din 2-3 inclinari datorita vitezei prea mici in raport cu curba respectiva + iesiri pe contrasens. ''Piloti de curse''? :disappointed: As vrea io !!!!!!!!!!!

Faptul ca personal adopt o pozitie cat de cat corecta pe curba si o viteza adecvata asta nu ma face ''pilot de curse''.

As merge cu totul altfel si mult mai agresiv cu motorul tau ceea ce gs 500 al meu nu-mi permite. Tu ce faci cu motorul tau?

Si daca 15 oameni declara ca respectivul adopta trase gresite poate asa e si poate tu ar trebui sa revizuiesti modul de conducere.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din lipsa mea de experienta, eu zic ca , coincidenta nefericita a fost ca atunci cand roata spate (nu fata) a ajuns pe respectiva portiune cu aderenta mai mica, riderul a vrut sa deschida gazul. Daca esti atent la sunetul motorului, se aude clar cum turatia creste brusc (roata spate a pierdut aderenta). Daca pierdea aderenta pe fata motorul se rasucea invers (tot din filmare iti dai seama ca a fugit spatele).

 

Gresesc?

 

Turatia poate sa creasca si pentru ca roata spate nu mai atinge asfaltul, tu nu iei mana din gaz - cel putin nu imediat, motorul nu mai intampina rezistenta, turatia creste.

Din film, mie mi se pare ca ar fi ceva pe jos. Ianachim, dupa ce ai cazut, te-ai uitat acolo? Era ceva pe asfalt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

ma bucur ca esti intreg, si n-a fost mai rau.

Daca te uiti atent, derularea imaginilor lasa impresia ca ai atins bordura... si aceasta afirmatie poate fi adevarata.

Iata mai jos niste imagini care poate te vor ajuta sa intelegi ce s-a intamplat.

 

post-33250-1225743040_thumb.jpgpost-33250-1225743045_thumb.jpg

post-33250-1225743051_thumb.jpgpost-33250-1225743058_thumb.jpg

Daca te uiti cu atentie, aceea este urma de cauciuc lasata de cei care ies din refugiul(sau ce-o fi ala) respectiv. Este exact zona unde masinile care ies din refugiu accelereaza pentru a intra in trafic. N-are nici o legatura cu cazatura. Daca era sa cad la fiecare (cuvant urat) in drum peste care am trecut trebuia sa fiu mort si ingropat demult.

Daca te uiti cu atentie o sa vezi ca pata respectiva este mult mai pe stanga fata de locul pe unde urma sa treaca el. Rewind play, rewind play.

A agatat usor bordura respectiva, asta a fost.

Bine ca a scapat cu atat, el sa fie sanatos si sa ia curbele cum vrea.. :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow, 10 pagini de topic pentru o curba nenorocita abordabila la viteza mica de orice incepator. Trec peste faptul ca ai luat curba aia deampulea ... bai frate, ca era bordura, pata de ulei, pipi de maimutza sau shobolan mort ... tu TREBUIA sa o vezi. Nu sa casti ochii in balarii. Intr-o situatie similara s-ar putea sa nu mai ai norocul asta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa parerea mea - ca si cum ar conta :lol: - "misterul" este ca si rezolvat.

 

Iana a lovit usor cu crash-bar-ul capul de pod si ..... asta a fost. Vezi in poza urma de lovitura de pe crash-bar, comparata cu urma de frecare cu asfaltul.

 

 

Multe de invatat din filmulet, si sunt convins ca ai tras singur concluziile (si eu la fel insa le tin pentru mine :lol: ).

 

Drumuri bune in continuare si o mica concluzie: Se pare ca prea multa relaxare pe moto strica si costa (din fericire in cazul de fata doar ceva banuti)

:disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da frate, asa e! super drifturi, eeeeeee ce vremuri, Bulgaria, borduri, 100k de km, etc :lol:

 

da!, ma simt PENIBIL cand vad unii mai PENIBILI decat mine... :disappointed:

 

p.s. daca ai facut 100k cu mobra aia din 2007, vezi ca ai ajuns deja pe Luna cu ea, schimb-o sau schimba-i uleiul ca se arde si agata podete prin Bulgaria.. ma bucur ca te-au sunat prietenii aka acest film... :lol:

 

cand gogu citeste.........ochii el nu.i beleste

100k cumul pe 3 moto

da asta e

citesti cat poti.......................si intelegi pe masura

 

Acum 4 ani plecasem din Buc 4 motoare spre Transfagarasan.Pe autostrada am intalnit un singuratic cu un BMW Dakar,un baiat de nota 10 de altfel.A iesit o excursie pe cinste pana la Albac in Apuseni.Din pacate unul dintre cei de atunci, Horia s-a prapadit intre timp ,Dzeu sa-l odihneasca,iar acum vad ca te-a incercat pe tine Cristi.Eu sunt cel cu DR-ul de 800 care si-a permis mai devreme sa te ironizeze putin.Daca n-ai murit acum ,nu mai mori niciodata.Te salut Cristi .(ianachim)

 

Nu mai bateti campii,a atins cu bulbarul ,bordura.Doar a harjait-o aplecat fiind.

 

Muzica din casti si motocicleta ,dupa parerea mea ,nu se impaca bine deloc.Poate pe autostrada la drum intins.

 

 

ce vremuri

pacat ca voi ati cam lasat.o mai moale

 

mai ales GRASU care numai gura a ramas de el........................ :lol:

 

pt cei care imi spun cum sa iau curbele si ce sa fac..............

 

o sa merg la un curs pe amcart......... sa ma invart ca titirezul pe 3 km de pista

promit sa fac 2 ture pe stanga si 2 pe dreapta sa se aseze neuroni ok

 

pt cei ce.mi ureaza sanatate

 

multam la fel

si sa nu uitam

TOTI MURIM O DATA SI O DATA

ASA CA ATUNCI CAND VA TREBUI O SA DAU SI EU COLTUL

 

PT CEI CARE AU DAT ATENTIE INTREBARII MELE

 

MULTUMESC DE INTERES

SI CATI MAI MULTI AU SPUS DE BORDURA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM TAVALIT SI EU MOTO

PE UNDEVA PRIN SERPENTINELE BULGARIEI

 

protectie motor dusa

geaca rupta

pantalon rupt

 

dureri in umar si picior

 

MINUTUL 5.47

 

cred ca am atins cordura ca re apoi m.a proiectat in exteriorul curbei

sau a derapat spatele pe banda de vopsea

ce cursa nebuneasca.m-ai tinut cu sufletul la gura.dupa cum mergeai de ,,tare'' credeam si speram sa nu ai accident vreodata.bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu "pune bot" (folosesc jargonul sa ma inteleaga toti pe forum) la tolomaciile altora..chiar am urmarit filmuletul..cineva spunea ca motociclistul din fata ta mergea aiurea si frina permanent in curbe..il intreb doar atit: nu i /s/a intimplat niciodata ca, fiind pe drum necunoscut (nu in tunari pe poligon, unde toti sunt v.r.), intr/o curba sa atinga frina usor, pentru a mai reduce un pic?? cine spune ca nu a facut'o ori e mincions, ori nu e motociclist. in ceea ce te priveste, nu iti fa griji pentru ce zic "jmekerii" si "smeii" de pe net: ori nu au permis, ori sunt de aia care se ascund la 200+ sub o masina (Doamne fereste!, nu doresc nimanui..doar constat). viteza ta "de croaziera" este, cu aproximatie, si a mea. asa ca te inteleg!!

ps. pentru cei care merg cu 200+ am sa mai deschid un topic cu distantele de frinare, pentru fiecare viteza. cresc exponential. de aia auzim de rare accidente de chopper si multe de vitezane. dreapta te maninca oricum sa o bagi in gaz. depinde de tine si de motor cind te opresti (la propriu!! . am scos'o, iarna nu'i ca vara!!").

 

mama omida este in fiecare motociclist comentator pe pc

 

in 8 minute de filmare din care de fapt doar 6 sunt de drum

 

toti stiu cat de prost merg eu cu motocicleta

cat de fraier sunt in curbe

si cum nu merg eu bine in grup

 

:disappointed:

 

DAR NICI UNUL DINTRE VOI NU SE UITA LA SEMNATURA MEA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă ce drumuri bune au ăÂştia prin Bulgaria.

 

O singură doleanță am. Nu mai merge pe contrasens. Banda e sfântă. Imaginează-ți că linia albă curentează. Nu mi-ar place să te bag în aceeaÂşi oală cu ăÂştia cu jeepane Âşi suv-uri care cred că taiatul curbelor e o artă. Propuneți să ții motocicleta pe bandă în timpul mersului, aia e mai aproape de artă. Cealaltă abordare e mai mult un risc decât un skill.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bordura te-a aruncat, ai intrat in curba prea aproape de partea dreapta. Se poate intampla oricui, nu inteleg ce atatea comentarii pe aici.

Sanatate si inca cateva sute de mii de km iti doresc. :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai frate, pagini intregi de aplauze si nimeni nu se gaseste sa-i zica omului ca a condus ca un imbecil?

poate fi campion mondial la toate categoriile ce o facut ala acolo nu se face decat daca esti ferm hotarat sa dai coltzu.

nu ma leg la tehnica de luat curbe sau alte chestii de astea da uitati-va cum o depasit masina aia break.

amice esti un imbecil. daca vrei sa dai coltzu n-ai decat dar fa-o fara sa implici si pe altii. pfai de tubulatura mea ce putea iesi din depasirea aia. imbecil cronic ce esti.

si niste traiectorii pe curbele alea de toata kkua. eu is incepator si la primu sezon dar pe bune ca nu merg asa penal. poate as fi mers mai incet dar nu asa penal.

parca erai beat ma sau la primu contact cu mobra aia asa te inscriai pe curbe. iar la depasirea aia n-ai nici o scuza imbecilule. de faptu ca ai agatat bordura aia si te-ai varsat nici nu mai zic aia e iarsi o chestie uber penala pt unu care pretinde ca are atatia km.

ma rog treaba ta cum mergi da ma irita berbecii aplaudaci (cu cateva exceptii) care n-o fost in stare sa pronuntze adevaru obiectiv: u suck.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de dat cu cilindrul sau bara aia sa fim seriosi ....bordura era la nivel cu asfaltul treaba e alta daca ai dat cu roata din spate in ea oricum ti-a salvat viata ca te duceai in rapa la cum luasei curba ....roata din fata e pe sau un pic dupa linia alba si motoru are si el o lungime ...roata din spate unde a ajuns ?.....Se poate intampla oricui cand e cu capul in nori , si te stiu asa din auzite si stiu ca ai facut km buni dar ....cat se poate de prieteneste iti spun ai rabdare cu tine si abordeaza altfel curbele ca una din 50 n-ai luat-o pe trasa ideala si in banda ta ....plus ca nu sunt singurul nebun care ti-o spune ....Acum daca tot ai postat filmul , lasa un pic mandria deoparte si ia pe unu sa-ti arate unde se intra unde se iese in curbe si cand sa-i dai gaz.....o parte o stii deja ..aia cu incetinitu .:disappointed:) Bafta !

P.S (schimba numele filmului pe youtube , e mai adecvat EMO driver :lol: )

post-8699-1225846379_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai cazut pt cca s-a schimbat aderenta asfaltului, se vede in poza o portiune mai lucioasa

 

 

 

se vede caa folosesti cuplul motorului, se vede ca tragi de gaz smucit in curbele dinainte. aici ti-a plecat nitel fata si gazul a completat restul, cursiv si elegant !!!

foarte bune buseurile astea inofensive, mai taie din elan. ori faci mai frecvent buseuri subtiri, ori faci rar dar nasol.

 

si eu am dat o tranta lejera duminica seara, pe udatura prin floreasca si m-a mai potolot nitel la capitolul derapaje de spate (1 semnal si o piulita de la oglinda + rusinea de a pica aproape oprit, noroc ca nu erau spectatori)

 

@ oly - e r1200 gs rotile pic altfel, nu a muscat linia. [in prima poza de la tine se vede mai bine zona lucioasa la 30 cm in stanga benzii

post-351-1225866551_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...