Teddydk Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 dai gaz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 dai gaz... Accelerezi usor daca ai unde... daca nu dumnezeu cu mila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Deci asa bagi 3 propozitii intr-una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 De preferat este sa previi (amortizor de ghidon), daca totusi se intampla sa vobleze poti redresa prin accelerare usoara + te tii cu forta de ghidon si incerci sa redresezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
springbreak Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Nu franezi....ca o cam pui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Tragi de gaz, se descarca fata si se opreste din voblat. De fiecare data, mai putin atunci cand nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 astept sugesti si ce parere aveti voi despre acest lucru ,azii mi sa intamplat si sa redresat singura cred Avand in vedere ca ai venit sa regurgitezi in scris, cum te-ai priceput tu mai bine, inseamna ca s-a redresat ea singura si ai scapat. Acum ca e subiectul inchis, vreau sa intreb si eu de ce moderatorii nu iau masuri impotriva analfabetismului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 (editat) Avand in vedere ca ai venit sa regurgitezi in scris, cum te-ai priceput tu mai bine, inseamna ca s-a redresat ea singura si ai scapat. Acum ca e subiectul inchis, vreau sa intreb si eu de ce moderatorii nu iau masuri impotriva analfabetismului? ....pentru ca ar fi o discriminare....ce ei nu "poate" sa se "egsprime"! Masurile se iau in familie, clasele primare, deja in clasa a 5-a este pierdut! LE...stai sa vezi scuze...am scris in fuga ....scriu de pe telefonul (fix)....se intelege...etc.... Editat Aprilie 17, 2013 de KOS36 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omgs Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Am inteles cer sfaturi de la ce-i cu experienta moto si primesc de la cei cu experienta in scris multumesc tuturor ROG UN MODERATOR SA INCHIDA TOPICU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Voi cand spuneti sa accelereze, vorbiti din experienta sau din auzite? Am intalnit cazuri (inclusiv al meu) care voablajul a disparut prin frana(spate/motor). Intradevar frana fata nu prea are logica in cazul voablajului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Ia accelerati aici : sau aici : Iti da semne inainte oricum,adica incepe usurel (asta daca nu bagi mana in gaz dintr-o data pana in capat) si atunci trebuie sa te opresti din accel inainte sa fie prea tarziu. Nu consider ca accelerarea e raspunsul,consider ca daca vei continua accelerarea te va da pe jos.Sau bine,poate e vreun meserias printre noi care poate in acel moment s-o ridice de fata din accelerare,atunci da,se opreste din voblaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 eu cred ca copilu nici nu are mobra...o fi fugit cu a lui tac'su..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Pai trebuie sa tii ghidonul ferm in maini, dar sa nu il strangi prea tare. Oricum o sa te sperii cand o sa vezi ca iti vobleaza, totul e sa iti reamintesti ca trebuie sa descarci fata si sa tii ghidonul ferm in maini. Voblajul poate sa apara si de la faptul ca tii guma fata/gumele prea umflata/e. Asta am patit-o eu o data. Cel mai probabil ca o sa treaca de la sine; a intreba ce sa faci in caz de voblaj e ca si cum ai intreba ce sa faci daca iti taie unu calea - depinde de la caz la caz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Pai trebuie sa tii ghidonul ferm in maini, dar sa nu il strangi prea tare. Oricum o sa te sperii cand o sa vezi ca iti vobleaza, totul e sa iti reamintesti ca trebuie sa descarci fata si sa tii ghidonul ferm in maini. Voblajul poate sa apara si de la faptul ca tii guma fata/gumele prea umflata/e. Asta am patit-o eu o data. Cel mai probabil ca o sa treaca de la sine; a intreba ce sa faci in caz de voblaj e ca si cum ai intreba ce sa faci daca iti taie unu calea - depinde de la caz la caz. In opinia mea voblajul apare cand o accelerezi puternic mai ales pe drumuri naspa.O moto scurta si puternica e un factor favorizant (ss,sbk) Daca nu ii dai gaz pana in capat din prima,ci accelerezi ca un om normal,voblajul apare usor si atunci o las usurel sa-si faca numarul si se linisteste.E ceea ce am vazut eu ca functioneaza la mine. E f important sa nu te dezechilibrezi de pe ea.Nu vreau sa fac o mare discutie din asta,dar personal nu cred ca o roata prea umflata "ajuta" voblajul (vezi motoarele de pe circuit care sigur nu au caucicuri umflate blana). Amortizorul de voblaj nu te ajuta extraordinar,adica sa nu creada cineva ca daca are amortizor,gata,motorul nu mai intra in voblaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 (editat) astept sugesti si ce parere aveti voi despre acest lucru ,azii mi sa intamplat si sa redresat singura cred daca esti analfabet, scrie-ne si te v-om ajuta... Editat Aprilie 17, 2013 de Sergiu_KB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bughi-bu Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 daca esti analfabet, scrie-ne si te v-om ajuta... V-om ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Topic inchis. exista unul lafel, mult mai mare, la articole si tutoriale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 am patit-o cu srad -ul meu de 750 exact ca cel de cu r6-le...a durat super mult, parca nu se mai termina. singura diferenta e ca eu aveam 200 si in departare era un Logan care se apropia incredibil de repede( eu 200 el 100 si ceva.)Am scapat ghidonul din mana , atat de tare m-a smucit .Trebuia sa iau o decizie :ori Loganul ori sar.....am vazut moartea cu ochii...de atunci m-am decis sa ma las de vitezane....Dumnezeu sau amortizorul de ghidon cu care este dotata din fabrica, nu stiu exact cert e ca am luat-o ca pe o a 2-a sansa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 sau aici : Iti da semne inainte oricum,adica incepe usurel (asta daca nu bagi mana in gaz dintr-o data pana in capat) si atunci trebuie sa te opresti din accel inainte sa fie prea tarziu. Nu consider ca accelerarea e raspunsul,consider ca daca vei continua accelerarea te va da pe jos.Sau bine,poate e vreun meserias printre noi care poate in acel moment s-o ridice de fata din accelerare,atunci da,se opreste din voblaj. frate cat a tinut asta..unul din cele mai lungi pe care le-am vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 in momentele alea ti se pare o vesnicie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g4br13l Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Si cand te gandesti ca altii au gasit solutii de ceva ani. Recomand o "vechitura": La 4.55-5.10 chiar ca e "fizica intelesul tuturor". Si atentie ca omu nu e un oarecare: http://en.wikipedia.org/wiki/Murray_Walker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Si cand te gandesti ca altii au gasit solutii de ceva ani. Recomand o "vechitura": La 4.55-5.10 chiar ca e "fizica intelesul tuturor". Si atentie ca omu nu e un oarecare: http://en.wikipedia.org/wiki/Murray_Walker Tu ,mergi pe motocicleta ? Nu de alta dar ce ai postat mai sus nu vei intalni in realitate (cauze si solutii) ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilQ Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 la 70-80 daca iau mainile, ghidonul incepe imediat sa oscileze stanga-dreapta cu o cursa tot mai lunga pana cand trebuie sa pun mana pe el si sa il opresc din "tremuratul progresiv". Asta o fi voblaj dintr-o cauza tehnica? Care o fi cauza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 la 70-80 daca iau mainile, ghidonul incepe imediat sa oscileze stanga-dreapta cu o cursa tot mai lunga pana cand trebuie sa pun mana pe el si sa il opresc din "tremuratul progresiv". Asta o fi voblaj dintr-o cauza tehnica? Care o fi cauza ? 1 cauciuc 2 rulmenti jug 3 rulmenti roata 4 furca indoita 5 cadru indoit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.