Sari la conținut

Totul despre voblaj


Remyx
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 645
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

astept sugesti si ce parere aveti voi despre acest lucru ,azii mi sa intamplat si sa redresat singura cred

Avand in vedere ca ai venit sa regurgitezi in scris, cum te-ai priceput tu mai bine, inseamna ca s-a redresat ea singura si ai scapat.

 

Acum ca e subiectul inchis, vreau sa intreb si eu de ce moderatorii nu iau masuri impotriva analfabetismului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca ai venit sa regurgitezi in scris, cum te-ai priceput tu mai bine, inseamna ca s-a redresat ea singura si ai scapat.

 

Acum ca e subiectul inchis, vreau sa intreb si eu de ce moderatorii nu iau masuri impotriva analfabetismului?

....pentru ca ar fi o discriminare....ce ei nu "poate" sa se "egsprime"!

Masurile se iau in familie, clasele primare, deja in clasa a 5-a este pierdut!

LE...stai sa vezi scuze...am scris in fuga ....scriu de pe telefonul (fix)....se intelege...etc....

Editat de KOS36
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles cer sfaturi de la ce-i cu experienta moto si primesc de la cei cu experienta in scris multumesc tuturor

 

 

 

 

ROG UN MODERATOR SA INCHIDA TOPICU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi cand spuneti sa accelereze, vorbiti din experienta sau din auzite? Am intalnit cazuri (inclusiv al meu) care voablajul a disparut prin frana(spate/motor). Intradevar frana fata nu prea are logica in cazul voablajului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia accelerati aici :

sau aici :

Iti da semne inainte oricum,adica incepe usurel (asta daca nu bagi mana in gaz dintr-o data pana in capat) si atunci trebuie sa te opresti din accel inainte sa fie prea tarziu.

Nu consider ca accelerarea e raspunsul,consider ca daca vei continua accelerarea te va da pe jos.Sau bine,poate e vreun meserias printre noi care poate in acel moment s-o ridice de fata din accelerare,atunci da,se opreste din voblaj.:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai trebuie sa tii ghidonul ferm in maini, dar sa nu il strangi prea tare. Oricum o sa te sperii cand o sa vezi ca iti vobleaza, totul e sa iti reamintesti ca trebuie sa descarci fata si sa tii ghidonul ferm in maini.

 

Voblajul poate sa apara si de la faptul ca tii guma fata/gumele prea umflata/e. Asta am patit-o eu o data.

 

Cel mai probabil ca o sa treaca de la sine; a intreba ce sa faci in caz de voblaj e ca si cum ai intreba ce sa faci daca iti taie unu calea - depinde de la caz la caz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai trebuie sa tii ghidonul ferm in maini, dar sa nu il strangi prea tare. Oricum o sa te sperii cand o sa vezi ca iti vobleaza, totul e sa iti reamintesti ca trebuie sa descarci fata si sa tii ghidonul ferm in maini.

 

Voblajul poate sa apara si de la faptul ca tii guma fata/gumele prea umflata/e. Asta am patit-o eu o data.

 

Cel mai probabil ca o sa treaca de la sine; a intreba ce sa faci in caz de voblaj e ca si cum ai intreba ce sa faci daca iti taie unu calea - depinde de la caz la caz.

 

In opinia mea voblajul apare cand o accelerezi puternic mai ales pe drumuri naspa.O moto scurta si puternica e un factor favorizant (ss,sbk)

Daca nu ii dai gaz pana in capat din prima,ci accelerezi ca un om normal,voblajul apare usor si atunci o las usurel sa-si faca numarul si se linisteste.E ceea ce am vazut eu ca functioneaza la mine.

E f important sa nu te dezechilibrezi de pe ea.Nu vreau sa fac o mare discutie din asta,dar personal nu cred ca o roata prea umflata "ajuta" voblajul (vezi motoarele de pe circuit care sigur nu au caucicuri umflate blana).

Amortizorul de voblaj nu te ajuta extraordinar,adica sa nu creada cineva ca daca are amortizor,gata,motorul nu mai intra in voblaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astept sugesti si ce parere aveti voi despre acest lucru ,azii mi sa intamplat si sa redresat singura cred

 

daca esti analfabet, scrie-ne si te v-om ajuta...

Editat de Sergiu_KB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit-o cu srad -ul meu de 750 exact ca cel de cu r6-le...a durat super mult, parca nu se mai termina. singura diferenta e ca eu aveam 200 si in departare era un Logan care se apropia incredibil de repede( eu 200 el 100 si ceva.)Am scapat ghidonul din mana , atat de tare m-a smucit .Trebuia sa iau o decizie :ori Loganul ori sar.....am vazut moartea cu ochii...de atunci m-am decis sa ma las de vitezane....Dumnezeu sau amortizorul de ghidon cu care este dotata din fabrica, nu stiu exact cert e ca am luat-o ca pe o a 2-a sansa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau aici :

Iti da semne inainte oricum,adica incepe usurel (asta daca nu bagi mana in gaz dintr-o data pana in capat) si atunci trebuie sa te opresti din accel inainte sa fie prea tarziu.

Nu consider ca accelerarea e raspunsul,consider ca daca vei continua accelerarea te va da pe jos.Sau bine,poate e vreun meserias printre noi care poate in acel moment s-o ridice de fata din accelerare,atunci da,se opreste din voblaj. :P

frate cat a tinut asta..unul din cele mai lungi pe care le-am vazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Si cand te gandesti ca altii au gasit solutii de ceva ani. Recomand o "vechitura":

La 4.55-5.10 chiar ca e "fizica intelesul tuturor".

 

Si atentie ca omu nu e un oarecare: http://en.wikipedia.org/wiki/Murray_Walker

Tu ,mergi pe motocicleta ? Nu de alta dar ce ai postat mai sus nu vei intalni in realitate (cauze si solutii) ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

la 70-80 daca iau mainile, ghidonul incepe imediat sa oscileze stanga-dreapta cu o cursa tot mai lunga pana cand trebuie sa pun mana pe el si sa il opresc din "tremuratul progresiv". Asta o fi voblaj dintr-o cauza tehnica? Care o fi cauza ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 70-80 daca iau mainile, ghidonul incepe imediat sa oscileze stanga-dreapta cu o cursa tot mai lunga pana cand trebuie sa pun mana pe el si sa il opresc din "tremuratul progresiv". Asta o fi voblaj dintr-o cauza tehnica? Care o fi cauza ?

1 cauciuc

2 rulmenti jug

3 rulmenti roata

4 furca indoita

5 cadru indoit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Totul despre voblaj

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...