Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor! Incepand de ieri, am achizitionat si eu o handa cb 500 din 1998 si, cu permisiunea voastra, as vrea sa ma alatur si eu posesorilor de astfel de motoare. De ce am ales acest motor? Am citit pe forum, am fost impresionat de fiabilitatea motorului si cred ca este cel mai potrivit pentru mine, pentru a face trecerea de la chopper ( am si un virgo 250 pe care merg de dou ani ) la moto de strada. Stima. Asfalt uscat tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator AdrianB1

Asta e grupul Honda, handa e in alta parte. Ce e virgo ala, ca era o placa video produsa de S3 prin anii '90. Mergi de dou ani? Dou de doae sau de diua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

salutare de curiozitate are cineva idee cate ture aveti deschis surubul de amestec relanti de la carburator? Dupa curatare al meu merge ok abia la 4 rotatii complete. Stiu ca variaza functie de mai multe chestii mi se parea doar cam mult 4. Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

Am si eu o curiozitate legata de filtrul de aer de sub rezervor.

Se gasesc pe undeva de vanzare ?

L-am ignorat complet inca de cand am cumparat motorul in 2008, cumva l-am trecut cu vederea la toate reviziile de pana acum si astazi cand in sfarsit l-am deschis am descoperit inautru un filtru topit si cu o mare gaura in mijloc.

Nu reusesc sa gasesc pe niciun site de vanzare asa ceva (Louis, Wemoto, Ebay), voi ce folositi ?

 

Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

Am si eu o curiozitate legata de filtrul de aer de sub rezervor.

Se gasesc pe undeva de vanzare ?

L-am ignorat complet inca de cand am cumparat motorul in 2008, cumva l-am trecut cu vederea la toate reviziile de pana acum si astazi cand in sfarsit l-am deschis am descoperit inautru un filtru topit si cu o mare gaura in mijloc.

Nu reusesc sa gasesc pe niciun site de vanzare asa ceva (Louis, Wemoto, Ebay), voi ce folositi ?

 

Multumesc mult!

 

:eek: Dumnezeule

» Post actualizat in 07 Apr 2018 14:48

Salut. Cum verifici cat combustibil mai ai in rezervor?

 

Deschizi busonul si bagi ochiul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca nu m-am exprimat bine. Sa presupunem ca vreau sa aflu cati km fac cu un plin pana intra rezerva, cum imi dau seama cand intra rezerva?

 

Cat mi-as dori sa am si eu creierul tau, sa nu fiu nevoit sa gandesc dar totusi sa exist...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta? Imi dau seama ce buna crestere ai. Atata faceti pe atotstiutorii si superintelectualii, dar daca va pun o intrebare din domeniul informatic, sau un alt domeniu, despre care nu aveti nicio idee, o sa va uitati la mine ca... stiti voi. Pentru ca sunt totalmente necunoscator in domeniul moto, inseamna ca nu sunt un om inteligent? Aveti o gandire incredibila. Nici nu va obositi sa mai raspundeti, nu are rost. Oricum nu o sa pricep nimic, la ce creier am. Seara faina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! La cb500 ai un robinet in partea stanga langa șa. Faci frumos plinul, robinetul sa fie pe pozitia ON, resetezi tripul in bord sau iti notezi km din bord. Mergi pana o sa termini benzina... dupa care verifici kilometrajul.

Dupa asta rasucesti robinetul pe REZ (rezerva) si opresti la primul peco pt ca ar trebui sa mai ai cam 3 litri in rezervor. Eu la cb aveam consum cam de 4-5 litri la suta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

, dar daca va pun o intrebare din domeniul informatic, sau un alt domeniu, despre care nu aveti nicio idee, o sa va uitati la mine ca... stiti voi.

 

Faptul ca ai cont de feisbuc nu inseamna ca esti marele aitist.

 

Pentru ca sunt totalmente necunoscator in domeniul moto, inseamna ca nu sunt un om inteligent? Aveti o gandire incredibila. Nici nu va obositi sa mai raspundeti, nu are rost. Oricum nu o sa pricep nimic, la ce creier am. Seara faina.

 

Intrebarea pusa de tine este de logica elementara, pana si un copil ar fi stiut cum sa faca. Alternativa ar fi fost sa cauti manualul de utilizare dar asta probabil depaseste cu mult capacitatile tale de aitist.

 

http://www.manuale-reparatie.eu/honda-cb-500-s-1993-manual-de-reparatie-haynes/

» Post actualizat in 08 Apr 2018 19:29

Iti dai seama ca asta are drept de vot?

 

Dupa zona de bastina pariez ca PSD.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Liviu.

 

Domnul petre, daca sunt la facultatea de calculatoare, ma pot considera un "aitist"? Ganditi-va cat timp economiseati daca raspundeati din prima, sau ignorati pur si simplu mesajul meu. Dar nu, trebuia sa va bateti joc de cineva :) Asta e. Bine ca suntem o mare familie de motociclisti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stau si ma gandesc cum dracului ai ajuns la facultate daca nu esti in stare sa folosesti o motocicleta?

 

Imi aduc aminte cand eram copil cum eu si prietenii mei stiam fiecare cum sa reglam jocul de rulmenti la biciclete, sa demontam o furca, scoteam butucul la roata si schimbam rolele de franare, schimbam pinioane ca sa umblam rapoarte, samd. Nu aveam nici 10 ani dar stiam sa folosim si sa reparam niste fiare iar tu ai ajuns la facultate (moaaaama) si nu esti in stare sa-ti folosesti motocicleta, mai bine zis un rahat de robinet.

 

Unde ai trait ma pana acum? Tu esti viitorul Romaniei? Scoate-ti capul din cwr si gandeste-te bine unde te situezi in acest moment, acum cat esti tanar ca pe urma o sa fie prea tarziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acelasi vocabular il aveati si cand erati copil? Eu nu am motor, domnule :) Daca il aveam, poate ca ma descurcam si singur. Am gasit topicuri pe forumuri straine unde oamenii intrebau asta, si am citit pe acolo ca unele motoare au indicator in bord, altele au un beculet, iar unele nu au nimic. Neavand CB500 inca, m-am gandit sa intreb aici, unde oamenii se bucura sa ajute. Sincer, mai mult am intrebat doar de dragul de a reinvia acest topic, unde nu s-a mai vorbit de mult, in speranta ca o sa inceapa iar oamenii sa discute despre CB500, si voi mai invata cate ceva. Imi pare rau ca probabil v-am jignit prin prostia mea incredibila. O zi frumoasa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau ca nu m-am exprimat corect din prima.

 

Te-ai exprimat corect doar ca ai omis sa spui ca nu ai motocicleta. Acum pune-te in locul meu sau al altora, cand vezi asa ceva nu poti sa nu te intrebi daca acea persoana are creier, de aici si virulenta exprimarii mele sau a lui Adrian. Nu o sa-mi cer scuze pt ca ne-ai indus in eroare.

 

On topic, banuiesc ca vrei sa-ti iei CB500, e una dintre cele mai bune motociclete la clasa ei: fiabilitate, consum mic, performante decente, iarta greseli minore. Daca e sa-ti cumperi e important sa o iei in stare buna, mai bine iei una mai scumpa dar buna decat sa te bucuri la una ieftina la care sa stai sa repari. Iar daca nu te pricepi musai sa iei un mecanic cu tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...