ThunderByte Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) Eu zic ca daca este sa le punem una langa cealalta si facem un sondaj o sa castige detasat modelul 2002-2010: Si mai sunt si urmatoarele minusuri la modelul nou: - 1cp mai putin - 6NM mai putin - lipsa dual CBS - lipsa evacuare sub codita - 10kg care s-au economisit din schimbarea evacuarii cu o singura toba laterala....asta rezolva oricum toata lumea cu o toba de carbon Sincer, personal vad lipsa CBS-ului ca un plus mai degraba decat minus. Evacuarea sub sa tine, iarasi, de gusturi, nu stiu daca e un minus sau plus. Iar greutatea in minus nu cred ca vine de la toba, crezi ca toba laterala nu poate avea 10 kile? Si tot nu i-au pus o furca mai de doamne ajuta, un USD ceva ... Editat Noiembrie 6, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=_7Fk_irzUaY vad sau asa pare din poze/video ca s`a renuntat la radiatoarele laterale ceea ce ar fi un lucru extraordinar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Votez Rc 36 90-93! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=_7Fk_irzUaY vad sau asa pare din poze/video ca s`a renuntat la radiatoarele laterale ceea ce ar fi un lucru extraordinar Au facut-o ceva mai sportiva ca forme, s-a renuntat la forma de balena, totusi daca au bagat in dotarea standard traction control si manere incalzile ma indoiesc ca se vrea a fi ceva mai sportiva ci acelasi sport tourer doar adus la zi cu look-ul si dotarile concurentei. Sunt curios cum se comporta pe sosea, daca e la fel ca VFR-urile de pana acum n-au rezolvat nimic, de la RC36 in sus toate mi se par greoaie, parca se misca in reluare. RC 30-ul desi e de mult depasit mi s-a parut mai sportiv ca precedentele. Votez Rc 36 90-93! Lasa-ma sa ghicesc ... Detii una ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Am avut doua timp de patru ani! Acum o nenorocire de 900 rr care va pleca sper, zilele astea! Poate doreste cineva un schimb, din gresala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) Au facut-o ceva mai sportiva ca forme, s-a renuntat la forma de balena, totusi daca au bagat in dotarea standard traction control si manere incalzile ma indoiesc ca se vrea a fi ceva mai sportiva ci acelasi sport tourer doar adus la zi cu look-ul si dotarile concurentei. Sunt curios cum se comporta pe sosea, daca e la fel ca VFR-urile de pana acum n-au rezolvat nimic, de la RC36 in sus toate mi se par greoaie, parca se misca in reluare. RC 30-ul desi e de mult depasit mi s-a parut mai sportiv ca precedentele. Lasa-ma sa ghicesc ... Detii una ? SIncer nu mi se pare de loc sportiva, a ramas un sport-touring si atat de clasa medie si daca esti atent un pic la codita cred ca acolo are sa se agate si ceva genti laterale la fel ca VFR`ul de 1200 cat despre look daca stai sa te uitzi in urma si sa compari cu prezentul este luat ceva din VFR`ul 98-02 si ceva din VFR`ul de 1200 si a iesiti ceea ce a iesit pacat de franele care le`au pus (radiale) ca daca tot vorbim de look dadeu mult mai bine pe o furca upside-down .Oare cat mai are de gand si cati ani sa mai treaca ca Honda sa mai schimbe anumite motoare...pentru ca vad ca la clasa V4 se merge pe aceleasi motoare din 2002 in coace(nu vb de motor nou de 1200) atat la VFR de 800 cat si la PanEuropean au scos modele noi dar practic pe acelasi motoare vechi sa le spunem asa. . poate doar cu alt sistem de injectie modele 2014 Editat Noiembrie 6, 2013 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) SIncer nu mi se pare de loc sportiva, a ramas un sport-touring si atat de clasa medie si daca esti atent un pic la codita cred ca acolo are sa se agate si ceva genti laterale la fel ca VFR`ul de 1200 cat despre look daca stai sa te uitzi in urma si sa compari cu prezentul este luat ceva din VFR`ul 98-02 si ceva din VFR`ul de 1200 si a iesiti ceea ce a iesit pacat de franele care le`au pus (radiale) ca daca tot vorbim de look dadeu mult mai bine pe o furca upside-down .Oare cat mai are de gand si cati ani sa mai treaca ca Honda sa mai schimbe anumite motoare...pentru ca vad ca la clasa V4 se merge pe aceleasi motoare din 2002 in coace(nu vb de motor nou de 1200) atat la VFR de 800 cat si la PanEuropean au scos modele noi dar practic pe acelasi motoare vechi sa le spunem asa. . poate doar cu alt sistem de injectie modele 2014 Si crezi ca 800-le e facut de la 0 2002 :Engine size 781cc 1998: Engine size 781 cc 1994: Engine size 749 cc 1990: Engine size 748 cc Sunt destul de sigur ca sunt "inspirate" din vechile motoare. Trecerea la distributie pe lant nu e asa greu de facut, acelasi motor de pe vfr-ul din 89 e pe magna si acolo parca era distributia pe lant din cate tin mine. Revenind la ale noastre mi se pare mai sportiva pentru ca in video pare mai ingusta si altfel gandita, cel putin ca forma, decat modelele precedente. Daca au umblat la greutate e posibil sa fi umblat si la centru de greutate, macar fata-spate. Furca pare mai HI TECH dar sunt foarte sigur ca e defapt mediocra, cum a fost dintotdeauna la VFR. Editat Noiembrie 6, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) Una peste alta Honda a cam dat`o in bara in ultimul timp mai ales la modele noi si eu personal devin fan Kawasaki ) chiar daca multi dupa acest forum are sa ma injure....DAR in ultimul timp KAWASAKI a pus accent mare pe calitate si tehnologie si au venit aproape de la an la an cu modele noi, daca nu cu upgrade`uri la modelele actuale, au mai pus cate un rahatel acolo care este important pentru siguranta/comfortul riderului.... ceea ce Honda a cam uitat chiar daca a mers cate 10 ani pe un model (la anumite clase) ...DAR am ales Honda pt ca e Honda ) si sincer eu personal iubesc motoarele V2 si daca este V4 si mai bine(clasele sport si sport-touring,nu chopper nu crusser) ...de aia am ales Honda .... dar daca pun una peste alta in capul meu ca brand a ramas cam in urma si cum spuneam mai ales la anumite modele/clase si cu thenologia a inceput sa vina destul de tarziu si cu alte dotari standard ! Editat Noiembrie 6, 2013 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Oricate pareri ar exista, am si eu una: Cea mai frumoasa moto e cea pae care te simti TU bine, cea care iti place tie. La mine momentan e RC46...dar.....inca nu m-am urcat pe asta noua, si nici nu am bani pentru ea. Tot restul, cu "cea mai buna", cu 0,0000000x secunde mai rapida....sunt discutii doar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Asteptam sa apara la anu sa o vedem mai de aproape, poate un test drive la Honda, cine stie. Pana una alta, motorul este acelasi - un lucru nici bun, nici rau; estetic ne obisnuim cu ea; este bine ca are standard TC si manere incalzite, suspensie fata/spate mai de doamne'ajuta. Poate este o imbunatatire placuta in final. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Mie imi place cum arata modelul nou fata de cel anterior. Cel anterior e prea agresiv, prea trasat parca din desene animate manga. Cel nou revine oarecum la simplitate. Un lucru nu inteleg, daca tot au pus un monobrat cu o roata misto, la ce naiba pun balena aia de toba in dreptul ei? O toba condusa in linia coditei sus ar fi fost mult mai inspirata. Cat despre furca, daca ar putea sa-mi explice cineva cu ce este superioara o furca USD fata de una normala, in conditii normale... as fi recunoscator. Eu unul nu vad nici o diferenta sau vreo importanta in ce fel e pozitionata furca la o motocicleta, ca intra tubul de jos in cel de sus sau invers.. care e vrajeala? Ca arata mai bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 furca usd e mai precisa - mobra mai manevrabila si mai predictibila. (nu cred ca la folosire gen allrounder ar avea vreo importanta) in plus arata mai sexy... eu mi-am montat o furca usd de suzuki katana 1100... sa nu ma intrebati cu cat mai precis vireaza, oricum e un motor greoi si bracheaza mult mai greu ca africana de ex... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Sincer, personal vad lipsa CBS-ului ca un plus mai degraba decat minus. Evacuarea sub sa tine, iarasi, de gusturi, nu stiu daca e un minus sau plus. Iar greutatea in minus nu cred ca vine de la toba, crezi ca toba laterala nu poate avea 10 kile? Si tot nu i-au pus o furca mai de doamne ajuta, un USD ceva ... De ce vezi lipsa CBS-ului un plus. Este o frana foarte eficienta chiar daca franezi doar fata. +ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 De ce vezi lipsa CBS-ului un plus. Este o frana foarte eficienta chiar daca franezi doar fata. +ABS. Tocmai ca nu franezi doar fata, defapt franezi fata si spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Fugly, banala. Poate ajung pe langa ea la NEC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zamora2 Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Salut la toata lumea. Dupa lupte seculare (plus citit 310 pagini) mi-am achizitionat una bucata VFR 800 VTEC din 2004(rosie , culoare de care se pare nu o sa scap toata viata,am mai avut 1000 RR,VTR 1000 F,toate rosii).Asfalt uscat si sper sa ne intalnim pe soselele patriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 (editat) Tocmai ca nu franezi doar fata, defapt franezi fata si spatele. Pai este mai eficienta, sigura, etc. Dar nu poti sa faci burn-out. lol Salut la toata lumea. Dupa lupte seculare (plus citit 310 pagini) mi-am achizitionat una bucata VFR 800 VTEC din 2004(rosie , culoare de care se pare nu o sa scap toata viata,am mai avut 1000 RR,VTR 1000 F,toate rosii).Asfalt uscat si sper sa ne intalnim pe soselele patriei. Rosu, culoarea Honda. Cat a fost halatul? Sa o stapanesti sanatos! Editat Noiembrie 8, 2013 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Sa o stapanesti sanatos, colegu'! Am observat ca rosul VFR-ului arata mult mai bine pe viu decat in poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Salut la toata lumea. Dupa lupte seculare (plus citit 310 pagini) mi-am achizitionat una bucata VFR 800 VTEC din 2004(rosie , culoare de care se pare nu o sa scap toata viata,am mai avut 1000 RR,VTR 1000 F,toate rosii).Asfalt uscat si sper sa ne intalnim pe soselele patriei. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de cati mai multi km fara probleme si incidente. Daca esti din Bucuresti noi ne strangem la parcul Carol in fiecare joi de la 19. Asta valabil pt anul viitor ca anul acesta le-am cam bagat la iernat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Tocmai ca nu franezi doar fata, defapt franezi fata si spatele. El se referea la actionarea manetei pt frana fata. Normal ca stie ca se franeaza si spatele, dar avantajul e ca folosesti doar maneta pt fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Salut la toata lumea. Dupa lupte seculare (plus citit 310 pagini) mi-am achizitionat una bucata VFR 800 VTEC din 2004(rosie , culoare de care se pare nu o sa scap toata viata,am mai avut 1000 RR,VTR 1000 F,toate rosii).Asfalt uscat si sper sa ne intalnim pe soselele patriei. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea muuuuuuulti km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zamora2 Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 va multumesc tuturor si toti sa ne bucuram de ele, fara evenimente neplacute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 (editat) Pana nu o vad " live " , ordinea preferintelor ramane : VFR 800 Fi , VFR 800 v-tec si noul model de 800 . Au specificat pe undeva daca distributia este pe lant sau pinioane ? Frumoase , sunt toate , oricum : , , Editat Noiembrie 8, 2013 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Nu au specificat nicaieri la modelul nou despre distributie dar avand in vedere ca este motorul si cadrul dupa Vtec si Crossrunner clar este distributie pe lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 faceti-ma prost,dar eu in poza din pagina anterioara vad furca USD )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.